Yiume Reviews 

424
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 40 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the exceptional quality of the shirts, noting the stunning artwork, brilliant colors, and comfortable fabrics. Shoppers often describe the support team as extremely helpful and responsive when addressing sizing questions or order concerns. Many buyers also mention that ordering online is straightforward and offers plenty of appealing choices. Some reviewers were not happy with shipping delays and long wait times for their packages to finally arrive. A few people also mentioned difficulties reaching customer support by telephone, noting that clothing sizes can sometimes run larger than expected.

What people talk about most

Product

Reviewers highlight positive aspects of product, frequently praising the high quality, comfort, and unique... See more

Order

Reviewers mention ambiguous feedback about order, noting that while many consumers found ordering easy and... See more

Customer service

Customers consistently note positive experiences with customer service, praising prompt replies, helpful and... See more

Delivery service

Customers had ambiguous experiences with delivery service, as some reviewers reported that packages arrived... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

The high quality and attention to detail make these shirts works of art. I have ordered multiple shirts, both long and short sleeve (and a cool tee), without any disappointment. The shipping sometim... See more

Rated 5 out of 5 stars

The very first Hawaiian shirt I bought was a Yiume, and it's still my favorite. I love my Yiume shirts, I love the style, the prints, the intricate patterns & the crazy meticulous attention to detail... See more

Rated 5 out of 5 stars

I have a large collection of Aloha shirts. What makes my Yiume shirts stand out from others is their unique artwork. While it's clothing, it is also art. I often get compliments on the shirts and... See more

Rated 5 out of 5 stars

Yiume has given me both terrific products and terrific service. The garments are crafted meticulously with gorgeous patterns, and wonderful details. The colors are so bright and crisp and the patterns... See more


Company details

Written by the company

The name Yiume is a combination of our brand's purpose and our customers,"Y" a yearning for the beauty of life, "I" Inspire creative expression, "U" Unique Distinctive style expression, "Me" Myself Presentation of the true inner self; We believe life's imprints come from within, from yearnings for sunlight, ocean and the comforts we enjoy. Yiume's products awaken your fascination with the beauty around and within. Yiume pay attention to every detail, just to bring you the presentation of your true self. Being different is being yourself. Life is an art. You are the artist.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

424 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(424)

41 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

The quality of the shirts and shorts…

The quality of the shirts and shorts was better than expected....Much better! I've bought shirts online before only to get substandard cloth and hazy printing. In fact , I warned others about this product, thinking it was just another scam. IT CERTAINLY IS NOT!!
Thank you for convincing me to try them.
FYI...I had to return the shorts for a smaller size...customer service was phenomenal!

3 November 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you so much for sharing your positive experience with our shirts and shorts. We're thrilled to hear that the quality exceeded your expectations and that you found our customer service to be phenomenal. Your feedback is incredibly valuable to us, and we're delighted that we could change your perception.

If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

The aloha shirts from Yiume are well…

The aloha shirts from Yiume are well made with features like pattern matched button plackets and chest pockets. I have about 1/2 dozen of them and find them to be durable.

10 November 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for sharing your thoughts on our aloha shirts. We're delighted to hear that you appreciate the quality and craftsmanship of our products, including features like the pattern-matched. It's wonderful to know that you find them durable and have enjoyed them enough to own several.

If you have any further feedback or questions, please feel free to reach out. We truly value your support and look forward to serving you again.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful Yuime Shirts!!!

The quality of the shirts are fantastic! Amy is wonderful to deal with and I get compliments on the shirts I wear from Yuime every time I wear one of their shirts!

9 November 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you love the quality of our shirts and that Amy has been wonderful to work with. It's always great to know that our products are making a positive impression.

If you ever need assistance or have any questions, feel free to reach out. We appreciate your support and look forward to serving you again!

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 1 out of 5 stars

Absent Customer Service and NO PACKAGE

My package has been in transit (in Los Angeles) for nearly a week. No one responds to questions and for $100+ for a shirt or two I expect more.

9 November 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for your feedback.

Please be aware that emails sent outside of our working hours may take a few hours for us to respond, but rest assured, we will get back to you as soon as we return to work. According to the shipping information, your package has been delivered, taking 8 days in transit. If you wish to receive your orders more quickly in the future, you might consider selecting the express shipping option.

Thanks again.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Excellent quality

Excellent quality. Beautiful patters. I will be back for more.

7 November 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words and appreciation of our products.

We're thrilled to hear that you enjoyed the quality and patterns. We look forward to welcoming you back for more in the future. If you have any questions or need assistance, feel free to reach out.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Love the shirts

4 November 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for your kind words about our shirts!

We're thrilled to hear that you love them. If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out. We appreciate your support and look forward to serving you again.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Prices are high but Quality is there

31 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for sharing your thoughts with us.

We truly appreciate your feedback. We understand that pricing is an important factor, and we strive to ensure that the quality of our products justifies the cost. Our commitment is to provide you with items that are crafted with care and attention to detail.

If you have any further questions or need assistance, please feel free to let us know.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Fabulous product

Fabulous product, easy ordering, fun to shop website and quick delivery.

17 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We're thrilled to hear that you enjoyed our product and found the ordering process easy and our website fun to shop on.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Excellent quality

Excellent quality. Remarkable designs. True to size. I'm between 3XL and 4XL. THLhe 3XL fits perfectly. The cotton fabric is lighter than I’ve found in other Hawaiian shirts. Shipping took longer than expected, but I’ll be back for more

30 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback with us.

We're thrilled to hear that you found the quality and designs of our shirts to be excellent and that the 3XL fits you perfectly. We strive to provide products that meet our customers' expectations, and your satisfaction is our priority.

We appreciate your patience regarding the shipping time and are continuously working to improve this aspect. We look forward to serving you again soon and are delighted to have you as a returning customer.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Great selection of quality shirts

30 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for your kind words about our selection of quality shirts.

We take great pride in offering products that meet high standards of craftsmanship and style.

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 4 out of 5 stars

After an anxious wait a fantastic shirt arrived

Choosing and purchasing the shirt was easy. The delivery felt a bit vague as there was no detailed tracking available which left me a bit nervous. It turned up fine, despite my anxiety. I'm delighted with the shirt. The cotton fabric feels rich and the print is very attractive. I'm looking forward to wearing it.

25 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for sharing your experience with us. I'm glad to hear that you are delighted with your shirt and that the fabric and print have met your expectations. I apologize for any anxiety caused by the lack of detailed tracking information during delivery. We are continuously working to improve our services and your feedback is invaluable in helping us do so.

If you have any further comments or need assistance, please feel free to reach out. Enjoy wearing your new shirt!

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful shirt

Beautiful shirt, good fit, wonderful fabric

21 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for your kind words about our shirt. We're thrilled to hear that you found the fit and fabric to your liking. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your feedback.

If you have any further comments or need assistance, please don't hesitate to reach out.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 2 out of 5 stars

I was really disappointed by the color…

I was really disappointed by the color intensity of the shirt that came, it was nothing like it appeared in the picture. I actually sent to goodwill with tags still attached rather than gift to where it was going to go.

6 November 2023
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume


Dear Customer,

I am truly sorry to hear about your disappointment with the color intensity of the shirt you received. We strive to ensure that our products meet your expectations, and it's regrettable that this was not the case.

Your feedback is invaluable to us, and we will certainly look into this matter to improve our offerings. Please note that you have a 30-day window to return or exchange your item at no additional cost. Simply contact us to initiate the process, and once approved, we will provide you with a return label.

We appreciate your understanding and thank you for bringing this to our attention.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Simply the best for quality and service.

Simply the best for quality and service.
Prints match, soft fabric and great customer care.

24 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for your kind words and appreciation of our products and services.

We are delighted to hear that you find our prints, fabric, and customer care to your satisfaction. Your feedback motivates us to continue providing the best quality and service.

If you have any further comments or need assistance, please feel free to reach out.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Awesome shirts, great service

For starters, the shirts are absolutely amazing. The customer service is also great. I accidentally ordered a wrong size shirt and had an exchange for n less than a week.

16 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words about our shirts and customer service.

We're thrilled to hear that you had a positive experience with your exchange. Our team is always here to ensure you receive the perfect fit and enjoy your purchase to the fullest.

If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 1 out of 5 stars

Poor Customer Service, Poor Return/ Exchange Process

Totally poor and non existent customer service. I sent back a return, at my own cost because the never provided me a label. The received the merchandise and weeks later it's status is that its still pending a inspection. 2 shirts? Please!

27 September 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Hi Customer,

We apologize for any inconvenience you may have experienced.​

Our customer service is eager to assist you promptly. Our records indicate that a return label was sent to you previously, but it seems you may not have received it due to unforeseen circumstances. Typically, you can request a return label again through our customer service.

We understand how important it is to process your refund promptly. To expedite this process, our customer service requested the return tracking number. Once they verify this information with you, they can issue your refund immediately, ensuring the fastest service possible.

You also mentioned that your return package was delivered already. Please note that our warehouse team may require additional time to scan and process your return due to our stringent quality inspection procedures, and sorry for the misunderstanding.

Your satisfaction is our top priority, and we are pleased to inform you that we have processed a special arrangement for you. A full refund has been applied to your account.

We hope everything is fine now, and we apologize for any confusion. We truly appreciate your understanding and hope to have the opportunity to serve you again in the future.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 4 out of 5 stars

I love the shirts

I love the shirts. The prints are awesome. I dislike the fact that your shirts are $99 and freight is free for $100. Makes no sense to me. Any discounts you give end up being the same amount as regular price after tax and SHIPPING.

10 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for sharing your thoughts with us. I'm delighted to hear that you love the shirts and find the prints awesome. I understand your concerns regarding the pricing and shipping policy. We strive to offer the best value for our customers, and your feedback is invaluable in helping us improve.

Thank you for your support and understanding.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

These shirts are amazing

These shirts are amazing. Beautiful colors and extremely comfortable. I have now bought 4 of them as I really love the look and fit.

20 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We're thrilled to hear that you love the shirts and find them both beautiful and comfortable. It's fantastic to know that you've added four of them to your collection. Your satisfaction with the look and fit means a lot to us.

If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to reach out.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Very responsive to a shipping error and…

Very responsive to a shipping error and resolved it very quickly. In general, I am very impressed with the quality of the shirts I have bought.

14 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for your kind feedback.

I'm delighted to hear that our team was able to address the shipping error swiftly and to your satisfaction.  We strive to maintain high standards in both our products and services, and your words affirm our efforts.

Should you have any further questions or need assistance, please feel free to reach out.

Best Regards
Customer Support
Yiume

Rated 5 out of 5 stars

Great shirts and service.

High quality shirts and premium service.

11 October 2024
Unprompted review
Yiume logo

Reply from Yiume

Dear Customer,

Thank you for reaching out and expressing your interest in our high-quality shirts. We take great pride in providing premium service and ensuring that each piece reflects the craftsmanship and value we stand for.

If you have any questions or need further assistance, please feel free to contact us. We are here to help.

Best Regards
Customer Support
Yiume

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look