lighting co  

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Scammers, bought wabi sabi lights, recieved confirmation email but no tracking updates. Sent numerous emails but no reply for 2 months. Contacted my bank with evidence and my money was returned via m... See more

Rated 3 out of 5 stars

Smooth operation and high-end detail make this kitchen mixer tap feel truly luxurious. The shape is modern but still timeless, and it matches our hardware perfectly. Water control is precise and the f... See more

Rated 3 out of 5 stars

The attention to detail is truly impressive. The stone wall lamp feels solid and premium, while the soft yet effective lighting creates a warm atmosphere. It has completely transformed the look and fe... See more

Rated 5 out of 5 stars

Shaded corners feel warmer with the new light source. Surfaces catch subtle highlights that enrich the room. Assistance from support was thoughtful.

Company details


Contact info

Breach of guidelines

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Not a positive experience

Placed an order it had taken longer than expected for delivery. Do not answer emails or take several days to answer them. No updates on delivery status received. I sent item back (even though I had attempted to cancel it)
More or less has to beg for my refund. I had to send photo of proof of return. even though someone had signed for it once my return was received by them. Not a positive experience.

23 September 2024
Unprompted review
lighting co  logo

Reply from lighting co

Hi Lisa,

We’re really sorry to hear that you had a frustrating experience with delivery and communication. That’s not the service we aim to provide, and we’d love the opportunity to make this right. Please reach out to us with your order details, and we will do our best to resolve the issue for you. If it has not already been resolved.

Kind regards,
Abode Jungle Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolute SCAM the 5star reviews are not…

Absolute SCAM the 5star reviews are not real.
We ordered a fan, never received the item... First told it was dispatched, still no fan, then told it was sent back to the Warehouse. When asked what was happening they Offered to resend or a refund, asked for a refund and still waiting.
There address is in Dorset when we looked it up it doesn't exist.
If you read all the 1 star they are very similar stating they never received items and no refunds.

25 October 2024
Unprompted review
lighting co  logo

Reply from lighting co

Hi Deborah,

We take concerns like yours very seriously and would love the opportunity to resolve this for you. Please rest assured that we are not a scam. Our office address in Dorset is legitimate, though it is not our return address.

If you could provide your order details, we will work on resolving this matter as quickly as possible. We appreciate your patience and look forward to assisting you.

Kind regards,
Abode Jungle Team

Rated 1 out of 5 stars

Seriously suspect the 5* reviews are…

Seriously suspect the 5* reviews are fake based on my experience so far. Item, which was 'in stock, ready to dispatch' was not sent. Chased. Then told it was on way so asked for tracking number which should have been provided if dispatched. Chased again. Then told had it had been 'returned' for some reason. All a lie as their own system said it was still
'awaiting fulfillment' during that time! Asked for a refund & now the 'company' aren't responding to my emails & no sign of any refund.

25 October 2024
Unprompted review
lighting co  logo

Reply from lighting co

Hi,

We’re truly sorry that your order was not dispatched as expected. We completely understand your frustration and want to make this right. Please contact us so we can look into this and find a resolution for you.

Kind regards,
Abode Jungle Team

Rated 1 out of 5 stars

SCAM

SCAM
Spent over £1100 on pendant lights. Not received them and they say they have been dispatched on the tracking. Order was placed 2nd October. No reply’s to emails: Facebook and instagram looks like comments deleted and comments turned off. All good reviews must be fake.

2 October 2024
Unprompted review
lighting co  logo

Reply from lighting co

Hi Jennifer,

Your order did arrive, albeit with a delay, which we had previously informed you about. However, we have since noticed that you have filed a chargeback while still retaining the lights and the refunded amount.

We kindly request that you return the lights to us as soon as possible. If we do not receive them, we may be forced to take legal action to recover our losses.

Please let us know how you would like to proceed. We hope to resolve this matter amicably.

Kind regards,
Abode Jungle Team

Rated 1 out of 5 stars

Awful

Awful, received faulty lights. They said they were sending replacement and never did.

20 November 2024
Unprompted review
lighting co  logo

Reply from lighting co

Hi Anastasia,

We’re sorry that you received faulty lights and didn’t get the replacement you were promised. You have now received your replacements, and we hope you are happy with them.

Kind regards,
Abode Jungle Team

Rated 1 out of 5 stars

Received incorrect order after about 6…

Received incorrect order after about 6 weeks of waiting for delivery. Now can’t get anywhere with customer service email to return them. Scammers. Opening a case with the bank. The good reviews are fake!! Check the fb page too.

19 November 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

Terrible customer service. No contact number. Email address on their website doesn’t work. Live chat doesn’t work either. No sign of my order - outdoor light. Will have to claim on credit card as I don’t think this company actually exists.

19 November 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

We ordered 2 pendant lights in June and…

We ordered 2 pendant lights in June and abode jungle failed to deliver 4 months later. Communication was very poor, and no attempt made to fill the order or provide a refund. We had to go through our bank (charge back) to reclaim our money, which we could only do because it was for over £100. A complete scam, I do not believe the bot generated 5 star reviews. Do not use.

25 June 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look