BOLIA Reviews 

6,237
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I’m absolutely delighted with my purchases. I love BOLIA! I’ve already shared a reel on my social media, and I hope you enjoy my content. Thank you for the inspiration and beautiful design. See yo... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Very positive experience at Bolia. The salesperson took the time to guide us through the options and answer all our questions. They even gave us fabric samples to take home, which helped a lot when de... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Our sofa is terrible quality, it's one years old and already repaired two times and it still looks like it's 10 years old. Structure is falling apart ( inner frame) and fabric including dawn is sheddi... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I recently purchased a sofa from BOLIA, and overall I had a very positive buying experience. The staff were extremely friendly, polite, and patient. They took the time to answer all my questions cle... See more

Company replied

Company details

  1. Home Furniture Shop
  2. Decoration and Interior Design Store
  3. Furniture Accessories
  4. Living room shop
  5. Outdoor furniture shop
  6. Sofa store

Written by the company

Velkommen til Bolia. Et skandinavisk designunivers, inspireret af den foranderlige natur, der omgiver os. Vores designs er udtænkt af anerkendte designere fra hele verden og skabt i hånden af de dygtigste møbelsnedkere - i kun de bedste, mest holdbare materialer. Tidløst design, der er skræddersyet til dig, og skabt til at holde i generationer.

Written by the company


Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

6k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(6,237)

512 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Awful experience with product & customer service

We had a terrible experience with the product and then customer service.

We purchased a saga chair and a sofa both of which showing issues under a year. Obviously not a reliable quality despite the expensive price tag.

The Saga chair was missing some stuffing in the seat which was changed after we called several times, but it started making noise in leas than one month.
The sofa also started making noise in a few month.

Although we contacted the customer service several time we recorded a few short video demonstrating the noise and waiting for over a couple of months we haven’t got any proper answer around the case or solution for the issue.

I wouldn’t buy the products if I could go back!

1 January 2022
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi there! Thank you for your message. I'm so sorry for the delay. I can see that we sent the video to our handyman in the beginning of October, but something went wrong so we never received their answer. I've just contacted them again and will follow up so we can make sure someone comes to have a look at the chair and sofa. Thank you for your patience.
Best regards, Stine / Customer Care

Rated 1 out of 5 stars

Product was not delivered

Product was not delivered because Bolia sold more units than they had. Very unhelpful refund process and no effort at all from the company to fix the problem. Disappointing!

31 December 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi there Christopher. I'm sorry that you had trouble getting your refund. Please call us if you haven't already gotten it and accept our apologies for the delay.

Rated 2 out of 5 stars

Bad customer service waiting for an answer

Bad customer service! Received two broken lamps. Called and no solution they told me to write it in a letter. Still waiting for a reply after one week. I want new lamps or refund! Maybe u guys reply here.. I really really like someone from Dutch nationality to call me to get to a solution. I was quite expensive and I really like how they look so waiting on a good solution. Please call me!

30 December 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi there. I'm so sorry about the broken lamps and our lack of response. I will have my Dutch colleague call you as soon as possible.
Best regards, Stine / Customer Care

Rated 1 out of 5 stars

After sale inefficient (AND repair…

After sale inefficient (AND repair actions -subcontracted to POS Service Group- with no consideration for the timing in Bolia's client service answer to the customer claim!)

20 December 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi there Monsieur Moëns, I know that Christmas and the following holidays has been quite a busy time for POS and apologize for the wait. I've sent you an e-mail regarding your case. Thank you for your patience.
Best regards, Stine / Customer Care

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service

Aight let's break this down: It is black friday/week and I order 4 pillows and a bed sheet set for a discounted price. So far so good. Then I don't hear anything from Bolia, no answers to emails even after a week so I had to call them to find out what was going on with my order. Apparently there was a storage error. I ordered stuff, that wasnt in stock. After 4-5 calls later (this was over a span of some weeks) I get an email stating that the pillows etc would arrive in KW 6/12 which in german means next year in the 6 or 12 week of 2022 so I called them again and it was a translation error.. now the stuff should be delivered to them on 6.12.21. Then i received another email with tracking because the order was sent. Suprise suprise nothing changed in that tracking email after a week, because they had problems with the dhl shipping, I found out about this after(guess what) calling them again!! I will never buy here again, I didn't got like express shipping or a voucher for all the troubles they made! If you dont call them, nothing will happen there.. after 1 whole month I finally received my package

EDIT: How can I contact you specifically ? My order number is 700316928. But I don't want a voucher for your store or anything like that, because of this expirience. Some money back to compensate would be alright tho.

19 December 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi there! Thank you for you patience. I'm so sorry for all the troubles with your order. We have a great amount of inquiries at the moment and we are working as fast as we can, but unfortunately not always fast enough. I'm sorry that this affected your experience with us. If you send me your order number, I will be happy to have a look at it and compensate you for all the trouble.
Best regards Stine / Customer Care

Rated 3 out of 5 stars

Disappointing Experience

I had great expectation after what I saw and was told in the shop, but I was disappointed by the delivery and the quality of the sofa I ordered.
Concerning the delivery, I do not blame the workers, because it was late and they were exhausted. However, I paid for the unpacking and the assembling of the sofa, as well as the removal of the packaging and, nonetheless, I had to do it myself.
Furthermore, the quality of the product itself is unsatisfactory. I have ordered the extra layer of down and, as a result, the sofa makes a noise of creased plastic each time somebody seats in it, and the cushions look uneven.
It’s really a shame because it could be a very good and comfy product.

13 December 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi Mohim,
Thank you for your feedback and I am sorry to hear about your experience! I have sent you an Email so we can assist you the best way possible!
I wish you a nice day!
Best regards,
Elise/Bolia

Rated 4 out of 5 stars

Great products, bad delivery service

We have a beautiful Noora couch, stunning. Very comfortable. So happy in the end with the product, but Bolia can do so much better on their delivery. Customer service does not end at the store. Delivery dates were put in wrongly. Then delivery times were not met. It's all expectations management. Giving us a call or sending us a mail would have been enough.

So do buy products at Bolia but don't expect a great after service. Be prepared

13 December 2021
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Bad customer service and poor quality of delivered furniture

I had ordered coffee table and a side table. I received the goods 1 week delayed, and once I received it, one of the leg for the coffee table was not possible to install as there was no holes made. That’s a huge production error.
The side table had a small tear on top and the lacquering was of poor quality. You could see the drops of lacquering. Both items should never have left production facility, and internal quality procedures are clearly lacking.

I complained and after six working days, there was no response from customer service.
I had to call and remind them about my complaint. On 7th workday they replied and agreed to resend new products but I had to wait 1 month more.
I had to disagree to wait one month extra but Bolia has not replied yet after 3 workdays.
It’s not cheap products they sell, but obviously they don’t prioritize good service once you need them.
It’s a shame and leaves a very bad experience compared to what we received in shop.

If you buy at Bolia, and they product has some kind of fault, then prepare yourself for really bad service.
If I knew this, I would not have bought at Bolia.

30 November 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi there. Thank you for your message. I'm so sorry that you received a faulty product. We are doing everything we can to quality check our products before they leave production, but I will of course pass your experience on to our quality department. Regarding the long delivery, one of the conditions of ordring with Bolia is that all products are made to order, which means there will always be a production and delivery time, and unfortunately right now we are experiencing a lot of delays in our production, especially on our wooden furniture. I've sent you an e-mail regarding your different options. Have a nice day! :-)

Rated 1 out of 5 stars

Beautiful products but that is where it…

Beautiful products but that is where it stops. I placed three orders with the company recently. I ordered Two mirrors from Bolia which I thought were stunning. Unfortunately this company does not provide any customer service outside of the order process. I have emailed them twice requesting changes to the order and finally a cancellation after receiving zero response. I cannot even cancel this order and will have to go to the credit card company to void the sale. It is a shame because the products are well designed.

29 November 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi there! I'm so sorry about your bad experience with our Customer Care. We have a lot of inquiries at the moment and we are working as fast as we can, but unfortunately sometimes not fast enough. I'm sorry that you had to cancel your order, I can see my colleague refunded you yesterday evening. Have a nice day :-)

Rated 1 out of 5 stars

Incorrect invoice, delivery delayd, one item missing

I paid for 3 items, I was invoiced incorrectly twice, the delivery time was not in line with initial promise and one item is still missing with apparently no flag on Bolia side. Customer support took actions fast but I’m highly disappointed by what appears to be very concerning operational challenges to invoice and deliver items, I would very likely not order again.

29 November 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi there! Thank you for your message. I've sent you an e-mail regarding this. It appears that you have ordered two item to be delivered with GLS and the last item, being to big for this kind of delivery, is set for a delivery at your home adress on the 8/12, which also explain why you didn't receive an invoice for this one yet. This information should appear on your order confirmation as well. We look forward to deliver you. Have a nice day! :-)

Rated 5 out of 5 stars

I just can vote a very positive…

I just can vote a very positive impression.
Very good customer service even creating a small video prior to the delivery. SMS message and delivery on time. The leather couch is very nice. All in all I am satisfied up to now.
Uwe

23 November 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi Uwe
Thanks for your review!
We’re glad you’ve had a nice experience with us 😊
Best, Sidsel / Bolia

Rated 1 out of 5 stars

Dreadful customer service.

It seems the only way to get a response from Bolia is to leave a 1 star review on Trust Pilot…
I’m still completely in the dark as to when my furniture might be delivered despite numerous emails to Bolia asking for more accurate information.
My order is now 2 weeks late.

22 November 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi Ryan!
I had a look at your case, and am so sorry you didn't get your order yet! It is a bit more complicated for us to ship to the UK after Brexit, but I will look into it right away and get our delivery partner to contact you ASAP. Again, we really apologize for the delay.

Best regards,
Lara/Bolia Customer Care

Rated 3 out of 5 stars

3 cushions to Orlando soffa

I ordered three cushions for module soffa I had bought at Bolia before. They are fantastic and make the design complete. (5stars)
Delivery was on time however timespan 8-15:00 without any phone number to shipping company requires a whole day of waiting/reorganising your work. That waiting was unnecessary and could have been solved by better planning.(3 stars).

10 November 2021
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Beautiful but not compliant

I ordered a Berlin table which is beautiful, but the quality was not satisfying: one table leg had not been properly sanded (a part of the leg is still rough), and I couldn't assemble the table completely because one of the hole is blocked by a wood aggregate (I need to buy a tool to sand it)

4 November 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi Monsieur D,
We're sorry that you received a faulty table! I see that you have sent us a claim with photos, we will treat it as soon as possible. Please don't buy a new tool for this purpose, we will help you for free! :)

Best regards,
Lara/Bolia Customer Care

Rated 5 out of 5 stars

Everything worked as expected when…

Everything worked as expected when ordering the sofa, but the delivery was outstanding. Two great guys carried the heavy sofa on the 4th floor without a lift and tight space. They were careful with the goods and extremely nice.
Bolia vogn 7106

29 October 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi Andrea
Thanks for your review!
We’re glad you’ve had a nice experience with us 😊
Best, Sidsel / Bolia

Rated 5 out of 5 stars

I just moved and for that reason I…

I just moved and for that reason I replaced my old Bolia Sofa to a NEW Bolia Sofa.
Think I am loyal ; )

It arrived in time.
Looked how I had it in mind for my new place.
The Design is timless yet modern and I appreciate that work.
It is perfectly executed.
Great and longlasting quality.
I simply love it!

The service in store, Hamburg/Germany, was excellent and very honest to me as a client. I felt very well adviced.

Thank you!

28 October 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi Michael
Thanks for taking the time to share your experience.
We’re happy you had a good time shopping with us!
Best, Sidsel / Bolia

Rated 4 out of 5 stars

Excellent service, even with the smallest items

I was only buying some fabric cleaner on this occasion, but the assistant was helpful and courteous. There were two assistants under training, and I noticed how she explained the steps for logging and invoicing my purchase. She also helped me with a cloth sample.

27 October 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi Trevor
Thanks for your review and feedback. Both are highly appreciated!
Best, Sidsel / Bolia

Rated 5 out of 5 stars

Excellent quality sofas to choose from

Excellent quality sofas to choose from. Simple and easy ordereing, and the delevery was excactly on the date promissed. Effective unpacking and setup at our house and in fact no problems at all.

26 October 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi Kasper
Thanks for your review!
We’re glad you’ve had a nice experience with us 😊
Best, Sidsel / Bolia

Rated 1 out of 5 stars

Do not order online!

Do not order online! The physical stores are great and I love Bolia’s products…but what a disappointment with my online order. I ordered and paid 2 month ago and still didn’t get my table! I had to fight reaching out myself to the delivery partner to get to know that my furniture was broken. No communication or follow-up at all from Bolia and their delivery partner either about this incident! I keep trying to reach out for a new delivery and no answer from Bolia customer service. Not acceptable. Avoid online order!

25 October 2021
Unprompted review
BOLIA logo

Reply from BOLIA

Hi! We're so sorry to hear that you weren't informed clearly enough about the delay of your order. I see that we informed you about it via email and also sent you a new order confirmation with the new delivery dates... We will reach out to you via email again today, so it will hopefully be clearer! Have a nice day!

Best regards,
Lara/Bolia Customer Care

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look