Sælger ignorere alle henvendelser om reklamation
Jeg har modtaget varer der først og fremmest ikke levede op til kvaliteten ift. den pris jeg har betalt og ydermere varer som var ødelagt i fragten da sælger ikke havde pakket varerne tilstrækkeligt ind.
Efter jeg har fremsendt flere erstatningskrav og ønske om ophævelse af købet ift. mine rettigheder har sælger ignoreret alle mine henvendelser. Jeg forsøger fortsat at komme i kontakt med sælger som på aller mest uprofessionelle vis bare ignorere sine kunder når de reklamerer. Jeg har knap 5000 kr. Ude at hænge hos dette firma så vil naturligvis fraråde alle at handle her.








