The Country Catalogue Reviews 

1,165
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I was looking for something similar to an oodie for Christmas Eve boxes, but for a big family everything was so expensive. Until I found online home shop with oversized blanket hoodies for around £10.... See more

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic customer service!!!! Craig is super knowledgeable about all his products and was excellent in helping me make the right choices and sizing. I also had a small problem with the website order... See more

Rated 5 out of 5 stars

Pure cotton shirt lovely against the skin and well cut and made no skimping on material so comfortable in that respect too one feels well dressed so good for self esteem. Twice the price of cheaper v... See more

Rated 4 out of 5 stars

Dealt with online so no personal contact. But everything worked smoothly for delivery within time. Initially very pleased with purchase although now having worn it twice I find that some poppers are... See more

Company details

  1. Outdoor sports shop
  2. also in
  3. Activewear shop
  4. Equestrian Shop
  5. Fishing shop
  6. Hunting and Fishing Shop
  7. Hunting Shop

Written by the company

We proudly represent many leading brands and supply Shooting, Country, Equestrian and Canine Products globally. So, if its a new rug for your horse, a collar for your dog, country boots for you, something lovely for your country home or some of the best country clothing available for all sports then please contact us. Our friendly and knowledgeable team are here to ensure you get the product you want and need and at the most competitive price. We have worked under new management since June 18 and in that time have served 1,000s of satisfied customers. We are proud to remain a small family business based in rural Worcestershire.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

1k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(1,165)

1 review in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

Disappointed

Placed an order over 5 weeks ago. I heard nothing back despite emailing and calling multiple times seeking as update.

After emailing asking for an update on the order this morning I was refunded - not what I was after and some explanation would have been appreciated.

Disappointing customer service, I wouldn’t buy from here again.

27 February 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

All fine

Shirt arrived very quickly and fits perfectly. Will use this company again.

21 February 2024
Rated 1 out of 5 stars

Company not responding

Sadly I've not received any reply from the company, tired calling, emailing last week and this week regarding the trousers I ordered. I feel this may be the only way to receive a reply. I received my order unfortunately not the size I ordered. I have now returned and they have been received and signed for. Therefore someone is there, I would very much appreciate a reply and refund.

Unfortunately after reading the company's reply I will not extract my review which I was going to after receiving an email confirming you had my return parcel and will refund. At no point did I ask for a immediate refund. You have missed the point of my review (it's about communication and how its delivered) and interesting I only got an email after I did a review. You are not answering calls, emails, the company voicemail and email returns says OUT OF THE OFFICE TODAY, this is a wrong claim. May be instead of someone monitoring reviews spend the time changing your out of office. If you had a correct message then I wouldn't needed to resort to a review. The reason I was calling etc was to see if you had the correct size to exchange, when no response, it makes you think is there anyone actually working at the company, do I return the parcel will it be received. Now I hope you see the point of this review and learn from it.

22 February 2024
The Country Catalogue logo

Reply from The Country Catalogue

The customer has been advised by email and as such this is a false claim. The return arrived on 21st and the customer expected an immediate refund. Our returns policy is VERY clear on our website .
"RETURNS AND EXCHANGES

Naturally, we hope that you are delighted with your purchase; however, we appreciate that some items may need exchanging for a different size or colour. Some may just not be to your taste and in rare cases products may arrive damaged or be faulty.

Our return warehouse address is Naunton Farm, Birch Green, Severn Stoke, Worcestershire WR8 9DL

We offer a 21-day return (from date of delivery) and exchange facility. If you plan to return an order it is often worth calling us to discuss if we can help with an alternate size or style--we often can.

There is a picking note within your delivery. Please use this if you wish to return anything-just write your instruction and include in your package. It will help us to speed up any refunds or replacements. We do not pay return postage as this helps us keep our sales prices as low as possible.

Any goods damaged or unsuitable for refund (This will include damage to shoe/boot boxes that aren't outer wrapped) will be advised and discussed with you.

Exchanges are possible if goods are unworn, unused, and returned in original packaging with inner packaging intact and clearly no damage to the product or packaging. This includes having the original tags still attached. Sorry, but we cannot refund or exchange in ear protectors for hygiene reasons or other products which may have been in direct contact with the body such as socks or swimwear for example. In order that we can issue a full refund, goods should be returned in an unworn/unused condition, complete with tags attached and in the original packaging.

You may wish to send goods by Recorded or Tracked Delivery as we are not liable for returned items lost in transit. Costs incurred when returning goods are not refundable unless goods were damaged or faulty. We strongly advise not to use EVRI as they seem incapable of finding us!

We can only refund to the card or payment method used for the purchase. We aim to issue all refunds within 14 Working Days; however, some banks can take an additional 2 to 3 days to process to your account.

To allow for Christmas gifts, all orders placed between 1st Nov and 24th Dec can be returned or exchanged up to 31st January."

We object to this mail and are asking for a retraction on the basis of it being wholly incorrect and defamatory.

Rated 1 out of 5 stars

only two of the four items arrived with…

only two of the four items arrived with no eta for the other two items. Delivery was much later than expected and followed two emails to find out the delay.
I am still awaiting an eta for the final items.

13 February 2024
The Country Catalogue logo

Reply from The Country Catalogue

The other two items have been refunded but not mentioned in the above.

Rated 1 out of 5 stars

I wouldn't order via this company…

I wouldn't order via this company again. Ordered, paid (£183) and received an email of order. So far so good. After not receiving the item, I contacted them via email for an update after 10 days. No response. Second email sent. No response. Eventually had to open case via PayPal. Still no response. I did get my money back via PayPal but what a waste of time. In my experience - avoid!

15 February 2024
Unprompted review
The Country Catalogue logo

Reply from The Country Catalogue

To be honest, we wouldn't want you to return. We shared very private information concerning health and family issues which sadly affected your order. You had zero empathy or understanding. We hope people who come in to contact with you in your business life have far more understanding. Anyway, as we established in our mails your only reason for this review was to cause harm. We hope you feel cheered by your review and are happy with yourself.

Rated 5 out of 5 stars

I brought a heated body warmer for my…

I brought a heated body warmer for my husband for his hobby of game shooting it’s brilliant fits perfectly just what he needs and please can I say what a lovely a big thank you to Craig for helping resolve the problem that I had with my order nothing was to much trouble very helpful thank you Chris

5 February 2024
Unprompted review
The Country Catalogue logo

Reply from The Country Catalogue

Thank You

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service

I found Country Catalogue to be very helpful when a recent purchase of ankle wellington boots developed a split. Craig arranged for a replacement pair to be delivered very quickly

17 January 2024
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Poor communication

12 working days since order and heard nothing since. Not answering the phone, emails or WhatsApp. Will be contacting my credit card company.

Update: a refund has now been issued.

5 January 2024
Unprompted review
The Country Catalogue logo

Reply from The Country Catalogue

A refund was issued before the review was made. Accuracy or withdrawal would be appreciated please

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look