DaisySilk.com Reviews 382

TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 186 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers consistently praise the products for their high quality, luxurious feel, and beautiful craftsmanship, often highlighting items like silk dresses, skirts, and cashmere sweaters. Many are impressed with the elegant packaging, which enhances the overall premium experience, and appreciate that the clothing often looks even better in person and is true to size. However, some people experienced issues with the delivery service, noting that it could be slow and that estimated delivery times were not always accurate, especially for orders shipped from China. A few other people also felt that the return process was inconvenient, as it required customers to handle and insure the returns themselves without a provided label. There were also occasional concerns about the quality of certain items, with some customers finding the silk to be thin or the elastic in pajamas to lose its stretch quickly.

What people talk about most

Product

Reviewers highlight positive aspects of product quality. Many customers praise the luxurious feel of the silk... See more

Quality

Customers consistently express satisfaction with the quality of products. Many reviewers praise the luxurious... See more

Delivery service

Consumers find delivery service to be ambiguous, with some experiencing fast shipping, even from China, and... See more

Order

Users describe ambiguous interactions with order. Many customers express satisfaction, praising items like... See more

Return policy

People report negative experiences with the return policy, expressing significant disappointment. Many... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I randomly discovered this brand online and was genuinely impressed. The clothing is niche, elegant, and clearly high quality. I purchased a silk dress that fits me perfectly and feels like a truly p... See more

Rated 5 out of 5 stars

I couldn’t be more satisfied or happy. From customer service to the incredibly fast shipping, and finally receiving a product of impeccable quality — everything was perfect. The dress is probably t... See more

Rated 5 out of 5 stars

I’m so happy having to find a brand that not only has beautiful cloths but also offers an amazing customer service. My dress looked exactly like on the pictures, it is true to size so you can rely... See more

Rated 3 out of 5 stars

Ordered Christmas present - it did arrive on time, but still later than was suggested at the ordering process. Mostly, I think because the product was shipping from China. Quality seems good, but tran... See more

Company replied


Company details

  1. Silk Shop
  2. Bedding Shop
  3. Clothing Shop
  4. Dress Shop
  5. Underwear shop
  6. Ladies' clothes shop

Written by the company

At Daisysilk, we offer premium 100% mulberry silk pieces that combine timeless elegance with everyday comfort. Our commitment to the finest natural materials ensures that each piece offers luxury you can truly feel. From stylish, chic clothing and comfortable sleepwear to luxurious bedding, every Daisysilk creation is crafted to bring elegance, practicality, and a touch of luxury to your wardrobe and home.


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

382 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 90% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Poor customer service for returns and poorly made product

I requested a return label for a $175 blouse I purchased as I did not like the color. Daisy Silk support requested photos, which I sent, but I still have not received a return label - and am now receiving an error message when I try to resend. In addition I recently purchased another blouse which arrived a week ago. When I put it on for the first time, a botton came off, so I took to a tailor and had to pay to reinforce the sewing. Poor customer service and poorly made product.

19 July 2025
Rated 5 out of 5 stars

Beautiful Silk & Exactly as Shown

I ordered the Slit Cowl Neck Midi Cami Silk Dress and was impressed! The quality of the silk is absolutely beautiful, soft, luxurious, and with just the right amount of sheen. The cut was exactly as shown on the website and fits perfectly. A stunning dress that looks and feels high-end. Highly recommend!

19 June 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Been looking for a 100% Silk comforter…

Been looking for a 100% Silk comforter since I bought one from Northgate - they were either unaffordable or of poor quality. I was so excited when I found one at DaisySilk. It is truly luxury at an affordable price. You haven't experienced true luxury until you sleep under a 100% silk comforter. Highly recommend.

30 June 2025
Rated 1 out of 5 stars

Didn’t receive refund

Didn’t receive refund

30 June 2025
DaisySilk.com logo

Reply from DaisySilk.com

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize again for the inconvenience.

We processed your refund on July 16. It typically takes 1-3 business days to reflect in the original payment account used for this order.Please note that refunds are processed in the order returns are received. Your patience during this period is greatly appreciated.

Please check your account. If you still don’t see the refund, we recommend contacting your bank for further assistance.Your satisfaction is our top priority, and we want to ensure this matter is resolved to your complete satisfaction.

Additionally, we’ve shared your valuable feedback with our team to help us improve our products and services moving forward. We truly appreciate your input, as it allows us to grow and better serve you.

We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved shopping experience. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Rated 1 out of 5 stars

Oh so disappointed

Oh so disappointed! Blouse was too big, and no time to order another. Problem was in returning the blouse. No return label in packaging. Finally got address myself. Then got message no refund because of 14 day from purchase which it was. !!! I e-mailed date information as to when blouse was delivered to no avail. They sent a list of dates to prove it was 14 days and it wasn’t correct. Sent another e-mail back asking if they mixed me up with another purchaser.
Anyway will never use Daisysilk again. Either accounting or delivery delay a problem.

26 June 2025
DaisySilk.com logo

Reply from DaisySilk.com

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience or disappointment caused by your recent experience with our product.

Most of our product pages include detailed size charts for your reference when selecting the right fit. If you're unsure, please email us at support@daisysilk.com with your measurements and the product name—we’ll gladly recommend the perfect size for you.

To clarify, we’ve never stated that refunds are impossible after 14 days—our full return policy is always available on our website for transparency.

Regarding your recent order, we’ve already resolved the issue and processed your refund. We sincerely apologize again for any inconvenience caused and truly appreciate your understanding.
Additionally, we’ve shared your valuable feedback with our team to help us improve our products and services moving forward. We truly appreciate your input, as it allows us to grow and better serve you.

We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved shopping experience. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love the quality and…

I absolutely love the quality and elegance of Daisysilk’s clothing. The fit is perfect, the fabrics feel luxurious, and everything is so easy to style - whether casually or more dressed up. It’s rare to find pieces that are both modern and classic at the same time. I highly recommend this brand to anyone looking to add timeless staples to their wardrobe!

10 June 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Wearing Confidence, Styled in Silk

Wearing Daisy Silk felt like slipping into a moment of quiet luxury.
The silk dress draped like a dream — soft, weightless, and effortlessly elegant. I felt feminine, elevated, and completely myself!

8 July 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Love it!

I oredered polkadot shirt and it's amazing! The quailty is on top and the packaging it came in was beautiful!
I will order again 100%🫶🏻

3 May 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I am so impressed by the Daisy Silk…

I am so impressed by the Daisy Silk company and its product. The dress I ordered (the Terracotta Paisley Print Silk) was beautifully made - the quality of the silk fabric as well as the quality of the craftsmanship were top notch. The packaging the dress arrived in was even beautiful! A wonderful experience from start to finish, as the company is also immediately responsive to any questions you might have. 5+ stars!

19 June 2025
Rated 2 out of 5 stars

Its very difficult to place a return

Its very difficult to place a return; you have to email them and wait and then you have to pay for the shipping yourself.

18 June 2025
DaisySilk.com logo

Reply from DaisySilk.com

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience or disappointment caused by your recent experience with our product.

We did respond to your email on the same day—please kindly check your inbox (including spam/junk folders). We have already sent you an email to support@daisysilk.com outlining the resolution for your order. Regarding your return, please note that per our store policy (clearly stated under "Returns & Exchanges"), buyers are responsible for return shipping unless the item has a quality issue. We truly appreciate your understanding in this matter. Your satisfaction is our top priority, and we want to ensure this matter is resolved to your complete satisfaction.

Additionally, we’ve shared your valuable feedback with our design team to help us improve our products and services moving forward. We truly appreciate your input, as it allows us to grow and better serve you.

We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved shopping experience. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look