FITUEYES INC Reviews 2,324

TrustScore 4.5 out of 5

4.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 168 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the products, highlighting their excellent quality, sturdy build, and appealing design. Many people are particularly impressed with the quick delivery service and the ease of assembly, often noting that the items look even better in person than in photos. However, some customers also noted issues with the ordering process, such as receiving incorrect items or experiencing delays in delivery. A few reviewers were dissatisfied with customer service, mentioning slow responses or difficulties with returns, though others found the support to be exceptional and helpful in resolving issues.

What people talk about most

Product

People report positive experiences with product quality and design. Many reviewers praise the excellent... See more

Quality

Customers had positive experiences with quality, often praising the excellent build and finish of products... See more

Delivery service

Consumers generally express satisfaction with the delivery service, often highlighting prompt and fast... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order. While many reviewers praise the easy ordering... See more

Customer service

Clients share ambiguous opinions on customer service. Many customers report positive experiences,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Not sure about the name, but the product is quite nice. Deducted one star for styrofoam packaging and lack of convenient height adjustability. Height can be adjusted with a hex wrench, but the unit... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Ordered Master V2 FT65 Floor TV Stand With Wheels and an extra Stand Plate from this company. Ordering process was seamless. Parcel was delivered in 2 separate parts by 2 different courier companies.... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Very happy I found this TV stand. I was looking for ages for a quality TV stand and randomly stumbled upon a Youtube video of someone unboxing this TV stand. Order was seamless, good communicati... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I stumbled upon this company through a Google search. After checking out their products, I was immediately drawn to the Picasso floor TV stand because of its stylish design. It looks absolutely stunni... See more

Company replied


Company details

  1. Homewares Shop

Written by the company

FITUEYES was established in 2005, we provide audiovisual furniture with design quality to meet the new lifestyle for people who have the ultimate pursuit of life and enjoy the freedom of lifestyle, creating a new concept of audiovisual life. FITUEYES is a global brand and the new leader in the free lifestyle, and has sold more than 10 Million audiovisual home products to customers worldwide, bringing an ultimate audiovisual experience.


Contact info

4.4

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 88% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Be carefull, returning a wrong product to get another takes ages!

Bought product in wrong colour. It takes me now ages to get a new one in the right colour. It's a gift for my 50th birthday, NOT!

28 January 2026
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,
We sincerely apologize for the unpleasant experience you’ve had with the exchange process and the long wait.
For the exchange of products, our standard process requires that the warehouse first receives the returned item, verifies its condition and completes the registration before we can arrange the reshipment of the correct product. This standardized procedure is formulated to ensure the fairness of the return and exchange policy for all our customers, and we hope to earn your understanding on this matter.
We have immediately urged our warehouse team to prioritize the sorting and verification of your returned goods, and we will speed up the follow-up exchange process as much as possible to send the product in the correct color to you at the earliest.
Again, we apologize for the delay and the inconvenience brought to you, and we appreciate your patience and understanding. If you need to know the real-time progress of the exchange, you can contact our customer service team at any time, and we will reply to you promptly.
Best regards

Rated 5 out of 5 stars

Thanks so much !!

Thanks so much !!

25 January 2026
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your positive feedback! We truly appreciate your support and trust in FITUEYES.

We’re thrilled to hear that you’re happy with the product quality. At FITUEYES, we believe that a great brand must always prioritize the customer—which is why we implement strict quality control across product design, material selection, ease of installation, stability, and even logistics. Your satisfaction is what motivates us to keep improving.

We will continue to refine our products and services to not only meet but exceed your expectations.

If you’re pleased with your experience, we’d be truly grateful if you could recommend FITUEYES to your friends and family, so more people can enjoy a simple and worry-free shopping experience.

Wishing you a wonderful day ahead!

Best regards,
The FITUEYES Team

Rated 1 out of 5 stars

Poor customer service

They said that they will replace broken parts on their equipement, but I can't even get a reply from them to start to process. I have sent over a dozen emails and not a single response. Very poor customer service.

23 January 2026
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear Customer,
Hope this message finds you well.
We want to sincerely apologize for the awful experience you’ve had with our customer service, and for the fact that your broken parts replacement issue has gone unaddressed for so long. This kind of service is completely unacceptable and falls far below the standards we hold ourselves to, and we are truly sorry for all the frustration, stress and unnecessary delays this has caused you.
We are taking immediate action to follow up on your inquiries directly and resolve your parts replacement issue as promptly as possible, and we will be in touch with you shortly with a concrete update. Your feedback is incredibly valuable to us—and we are committed to fixing these issues to ensure no other customer has to go through the same experience.
Thank you for taking the time to share your honest thoughts with us. We hope to have the chance to make this right for you.
Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

Stylish

Stylish, good quality and easy to assemble. Very happy with how it looks in my room!

22 January 2026
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your positive feedback! We truly appreciate your support and trust in FITUEYES.

We’re thrilled to hear that you’re happy with the product quality. At FITUEYES, we believe that a great brand must always prioritize the customer—which is why we implement strict quality control across product design, material selection, ease of installation, stability, and even logistics. Your satisfaction is what motivates us to keep improving.

We will continue to refine our products and services to not only meet but exceed your expectations.

If you’re pleased with your experience, we’d be truly grateful if you could recommend FITUEYES to your friends and family, so more people can enjoy a simple and worry-free shopping experience.

Wishing you a wonderful day ahead!

Best regards,
The FITUEYES Team

Rated 4 out of 5 stars

Good product, lousy customer service

After 7 days following my order, the package had not been sent and I had no information or answer to my phone calls or emails made to the company.
The delivery was supposed to be under 3 days so I was getting a bit concerned.
I finally decided to write here to trigger some kind of response, and it seemed to have done the trick since the following day the package was sent out and I received an email from their customer service saying my emails had been lost in spam due to a glitch in the system and were asking me to take down my negative comment on trustpilot.
I have received my tv stand, it's all perfect, looks sturdy and nice, the product is good.
The customer service should be better, very difficult to get any kind of response through the normal channels, doesn't make it trustworthy, but at the end of the day, I got my stand and it appears to be a good product.

21 January 2026
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear Customer,
Thank you so much for taking the time to share your honest feedback, and for your understanding and patience with your order—we truly appreciate it, and we sincerely apologize for the stress and worry this caused you.
We’re so glad to hear that your TV stand has arrived safely, and that you’re happy with its quality, sturdiness and design—this means a great deal to us. We also want to say sorry again for the system glitch that led to your emails being lost in spam, and for the slow responses to your messages; this is far from the service we strive to provide, and we’re taking immediate steps to fix our system and improve our customer support communication to avoid this from happening again.
We hope you’ll consider updating your Trustpilot review to reflect that your order has now been delivered and that you’re satisfied with the product itself. Your updated feedback would help us a lot as we work to make things right and improve our services for all our customers.
Thank you again for giving us the chance to make this right, and for your continued support. If you have any questions or need any assistance with your TV stand in the future, please don’t hesitate to contact us—we’re here to help.
Best regards,

Rated 3 out of 5 stars

I bought tv stand and paid extra for a…

I bought tv stand and paid extra for a shelf.
Item arrived without extra shelf that I had paid for.

I have been trying to contact them to find out why part of my order was missing and I can’t even get a response by any method tried!

Not good enough. It is a shame as I love the item. But if an order is missing items paid for there needs to be some way to communicate that WORKS !

UPDATE. Problem now resolved. Thankyou.

Reply to me or contact me you have all my info
Order number. EN13705

13 January 2026
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear Customer,
We sincerely apologize for the frustration and inconvenience this issue has caused you. We value your feedback and take your concerns very seriously.
We have checked the details of your order #EN13705. According to our logistics records, the entire order, including the extra shelf you paid for, was marked as fully delivered. Our customer service team has also confirmed that they have previously communicated with you regarding this matter and provided corresponding assistance.
We understand that the current situation has affected your experience with our products and services, and we deeply regret this. Your feedback is extremely valuable to us – we will take your comments to heart and actively optimize our order verification, delivery follow-up and customer communication processes to avoid similar situations from happening again.
Please feel free to contact us directly if you need further clarification or assistance. We are committed to resolving this matter to your satisfaction.
Best regards,

Rated 3 out of 5 stars

NO Customerservice

Please do not expect any help from customerservice on your order. If your delivery is lost ,its lost. Nobody will help you. expect an answering machine, no replies in chatbox , no replies on emails.
Too bad , no product delivery , money gone.
ADD/update:
Its obvious that you need a bad review to speed things up. I have been contacted by customer service now and they are sending a new order.
so far so good.

9 January 2026
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear Customer,
We sincerely apologize for the frustrating experience you’ve had with your order and our customer service.
After immediately verifying with our customer service team, we confirm that proactive contact has been initiated to provide you with relevant order details and a targeted solution. We kindly ask you to check your email inbox (including the spam/junk folder) for our correspondence, as the message may have been misclassified.
If you haven’t received our update or need further assistance, please don’t hesitate to reach out to us directly. We are committed to resolving this matter thoroughly and ensuring you receive the support you deserve.
Thank you for bringing this to our attention—your feedback helps us improve. We appreciate your patience as we work to make this right for you.
Sincerely,

Rated 4 out of 5 stars

Part delivery- no response

I have received a response from FITUEYES now, and happily resolved the issue. The item I ordered is on Pre-Order and expected from the 15th. It appears their responses had gone to my spam, although I haven’t found them yet! It’s a shame in this day and age that you can’t make a simple phone call to sort these things out, but that’s progress I guess!! Looking forward to receiving my Stand, there isn’t anything else like it on the market, so I’m glad to have resolved role communication problem I was having below. Thank you SupportUK.

I have only received the accessories for the TV stand I ordered. Their website indicates that the my order is fulfilled, but I’m missing the main component still!!

I have tried emailing several times, and using the website contact form many times, it’s been a week now and not a single response to any of my accepts to contact them.

They don’t have a number to reach them on, but they claim to answer emails within 24hrs, well they don’t!!
I’m left extremely frustrated and left with no options but to contact PayPal and get my money back, I hope!

A real shame the product looks awesome but the after sales care is diabolical.

31 December 2025
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,

We sincerely apologize for the terrible shopping experience we brought you! We have verified that we did reply to your previous emails, which were most likely misclassified as spam by the system—this is why you never received our responses, and we feel deeply sorry for this oversight.
We have now re-sent the email containing detailed information about your order delivery, which clearly explains the arrangement of shipping the accessories and the main unit separately.
If you have any further questions or needs in the future, please feel free to contact us at any time, and we will definitely handle them for you promptly. We apologize again for the trouble caused by this mistake and kindly ask for your understanding!

Best regards

Rated 4 out of 5 stars

Solid and stylish

Not sure about the name, but the product is quite nice. Deducted one star for styrofoam packaging and lack of convenient height adjustability. Height can be adjusted with a hex wrench, but the unit is not designed for routine and quick height adjustment. Moreover, the pole is a fixed length, so in our case the top of the pole is visible above the TV at our chosen height. That said, it's a nice looking unit, and even the faux wood finish of the pole is done well and looks like walnut from any reasonable distance (on our black unit). Assembly is easy, and the unit overall is surprising for its quality of build and finish, thus it is an excellent value.

26 December 2025
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to share your detailed feedback—we really appreciate you being honest about both the things you liked and the areas we can improve on! We’re stoked to hear you’re happy with the product’s look, build quality, that walnut-like faux wood finish, and how easy it was to put together—those little wins mean a lot to our team.

We totally get your points about the styrofoam packaging and the height adjustment. Your feedback is super helpful for us to get better: we’ve passed your comments along to our product and packaging teams to look into more eco-friendly packaging options, and we’ll chat about how to make height adjustment more convenient in future versions.We’re always looking to tweak these small details to make the product work better for everyone.

At FITUEYES, we just want to make solid products that people actually like using, and your input helps us do that. We don’t want to just meet expectations—we want to get better little by little, thanks to customers like you.

If you’re overall happy with your purchase, we’d be stoked if you wanted to tell friends or family about FITUEYES—so more people can find products that work well and give good value.
Wishing you a great day ahead!

Best regards,
The FITUEYES Team

Rated 1 out of 5 stars

Avoid! Take your money/don't reply/deliver

Fitueyes UK don't answer their emails, they don't allow you to call them (now I know why), they take your money, don't respond to emails, use Evri to deliver (they don't).... I have been waiting one week and nothing. The positive TP reviews must be fake!!! BEWARE and AVOID!!!!

20 December 2025
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback, and please accept our sincerest apologies for the frustration and inconvenience you have experienced with your order. We truly regret that our service has fallen short of your expectations.

Regarding delivery, we aim to update all orders within 2 business days and ensure delivery within 3–5 business days, excluding holidays or exceptional circumstances. For orders with specific delivery requests, we also do our best to coordinate with our shipping partners to meet those needs.

We sincerely apologize for the delay and issues you have encountered with your shipment. Please know that we take your concern seriously and are actively working with our logistics partners to review and improve our delivery processes to prevent similar situations in the future.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope for an opportunity to restore your trust in Fitueyes.

Kind regards,

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic Products and Customer Service

Bought a TV stand which is great quality, later decided to buy the shelf to match. Both products are great and I’m really happy with them.

I mistakenly ordered the wrong colour shelf first and reached out to customer service to see if I could change before dispatch. Customer service was fantastic and sorted this quickly. Later I actually received both colour shelf’s and reached back out to customer service to return one. They said I could keep as a gift.

Overall, great products and fantastic customer service. Would recommend

10 December 2025
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your positive feedback! We truly appreciate your support and trust in FITUEYES.

We’re thrilled to hear that you’re happy with the product quality. At FITUEYES, we believe that a great brand must always prioritize the customer—which is why we implement strict quality control across product design, material selection, ease of installation, stability, and even logistics. Your satisfaction is what motivates us to keep improving.

We will continue to refine our products and services to not only meet but exceed your expectations.

If you’re pleased with your experience, we’d be truly grateful if you could recommend FITUEYES to your friends and family, so more people can enjoy a simple and worry-free shopping experience.

Wishing you a wonderful day ahead!

Best regards,
The FITUEYES Team

Rated 5 out of 5 stars

High quality products!

We ordered a TV stand and shelf which arrived super fast (France)! The stand is super nice and totally matching the pictures ans description. We took a wheeled model and it is super convenient.
We received the wrong shelf however the customer service just sent back the right one. The delay of answers is longer than what we are used to, but it is a genuine company and I recommend it!
Thanks !

9 December 2025
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your positive feedback! We truly appreciate your support and trust in FITUEYES.

We’re thrilled to hear that you’re happy with the product quality. At FITUEYES, we believe that a great brand must always prioritize the customer—which is why we implement strict quality control across product design, material selection, ease of installation, stability, and even logistics. Your satisfaction is what motivates us to keep improving.

We will continue to refine our products and services to not only meet but exceed your expectations.

If you’re pleased with your experience, we’d be truly grateful if you could recommend FITUEYES to your friends and family, so more people can enjoy a simple and worry-free shopping experience.

Wishing you a wonderful day ahead!

Best regards,
The FITUEYES Team

Rated 3 out of 5 stars

Parts Missing

TV stand received but 2 shelves paid for and are missing from the delivery. No response to messages or emails. Very disappointed.

6 December 2025
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear Customer,

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the issue with your order EN13225 and for the lack of prior communication.

We have checked your order and confirmed that the two shelves you purchased are currently on pre-order and out of stock, which was indicated on the relevant product page. We sincerely apologize for any confusion and inconvenience this has caused.

For pre-order items, we kindly ask for your patience. We assure you that your order will be prioritized and shipped out as soon as the stock arrives.

We are truly sorry for this experience and appreciate your understanding. We hope you have a pleasant week ahead.
Best regards

Rated 3 out of 5 stars

Part of order missing

Order received quickly but part of it is missing - I paid for the 2 shelves and they have not arrived. No explanation for delay or response to my emails or messages. Order EN13225 .

6 December 2025
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear Customer,

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the issue with your order EN13225 and for the lack of prior communication.

We have checked your order and confirmed that the two shelves you purchased are currently on pre-order and out of stock, which was indicated on the relevant product page. We sincerely apologize for any confusion and inconvenience this has caused.

For pre-order items, we kindly ask for your patience. We assure you that your order will be prioritized and shipped out as soon as the stock arrives.

We are truly sorry for this experience and appreciate your understanding. We hope you have a pleasant week ahead.
Best regards

Rated 5 out of 5 stars

A product in style and quality

A product in style and quality. Master V2 FT65.
Fast delivery, well packed. Highly recommended!

8 December 2025
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your positive feedback! We truly appreciate your support and trust in FITUEYES.

We’re thrilled to hear that you’re happy with the product quality. At FITUEYES, we believe that a great brand must always prioritize the customer—which is why we implement strict quality control across product design, material selection, ease of installation, stability, and even logistics. Your satisfaction is what motivates us to keep improving.

We will continue to refine our products and services to not only meet but exceed your expectations.

If you’re pleased with your experience, we’d be truly grateful if you could recommend FITUEYES to your friends and family, so more people can enjoy a simple and worry-free shopping experience.

Wishing you a wonderful day ahead!

Best regards,
The FITUEYES Team

Rated 1 out of 5 stars

No updates on order

I have placed an order at 21/11/2025 and am still waiting for an update. DPD also has status waiting for info….
No response on any e-mail recieved.
I am very disappointed….

21 November 2025
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,
We are truly sorry for the unpleasant shopping experience and completely understand your anxiety while waiting for an update on your order.

The delivery delay was indeed caused by the overwhelming surge in orders during the Black Friday period, which has placed immense pressure on both the courier company and our warehouse. They are currently working around the clock to process the backlog. We sincerely apologize for this inconvenience.

We have prioritized your order and will proactively follow up with the courier for a status update. As soon as there is any progress, we will notify you immediately. If convenient, you may also provide your order details via email so we can assist you more specifically.

We kindly ask for a little more of your patience as we resolve this, and we would be very grateful for your understanding. Once again, we apologize for the delay and will make sure to follow through until the matter is fully resolved.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

I ordered the ZEN FT65 Floor TV Stand from FITUEYES

I ordered the ZEN FT65 Floor TV Stand and shelves from FITUEYES, and I’m extremely impressed. The order arrived very quickly and was packaged with great care. We are over the moon with our purchase — the quality is outstanding. We’ve had so many compliments on how contemporary it looks, and it fits perfectly in our newly decorated room. I highly recommend this company.

I also contacted FITUEYES by email because we didn’t need the cable ties we ordered; the stand has plenty of space to hide the cables, plus a backing plate that keeps everything neatly covered. FITUEYES responded quickly and resolved the issue with the unused item without any hassle.

Once again, thank you, FITUEYES, for a beautiful product and excellent service.

20 November 2025
Unprompted review
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your positive feedback! We truly appreciate your support and trust in FITUEYES.

We’re thrilled to hear that you’re happy with the product quality. At FITUEYES, we believe that a great brand must always prioritize the customer—which is why we implement strict quality control across product design, material selection, ease of installation, stability, and even logistics. Your satisfaction is what motivates us to keep improving.

We will continue to refine our products and services to not only meet but exceed your expectations.

If you’re pleased with your experience, we’d be truly grateful if you could recommend FITUEYES to your friends and family, so more people can enjoy a simple and worry-free shopping experience.

Wishing you a wonderful day ahead!

Best regards,
The FITUEYES Team

Rated 5 out of 5 stars

Great

Great products and fast delivery!

21 October 2025
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your positive feedback! We truly appreciate your support and trust in FITUEYES.

We’re thrilled to hear that you’re happy with the product quality. At FITUEYES, we believe that a great brand must always prioritize the customer—which is why we implement strict quality control across product design, material selection, ease of installation, stability, and even logistics. Your satisfaction is what motivates us to keep improving.

We will continue to refine our products and services to not only meet but exceed your expectations.

If you’re pleased with your experience, we’d be truly grateful if you could recommend FITUEYES to your friends and family, so more people can enjoy a simple and worry-free shopping experience.

Wishing you a wonderful day ahead!

Best regards,
The FITUEYES Team

Rated 5 out of 5 stars

very simple

very simple; allinfo needed was on the website; arrived as expected; easy to assemble; all needed hardware included; looks great!

15 October 2025
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your positive feedback! We truly appreciate your support and trust in FITUEYES.

We’re thrilled to hear that you’re happy with the product quality. At FITUEYES, we believe that a great brand must always prioritize the customer—which is why we implement strict quality control across product design, material selection, ease of installation, stability, and even logistics. Your satisfaction is what motivates us to keep improving.

We will continue to refine our products and services to not only meet but exceed your expectations.

If you’re pleased with your experience, we’d be truly grateful if you could recommend FITUEYES to your friends and family, so more people can enjoy a simple and worry-free shopping experience.

Wishing you a wonderful day ahead!

Best regards,
The FITUEYES Team

Rated 5 out of 5 stars

It arrived quickly and with all pieces

It arrived quickly and with all pieces. Assembly was easy. Perfect solution for my TV needs.

21 October 2025
FITUEYES INC logo

Reply from FITUEYES INC

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your positive feedback! We truly appreciate your support and trust in FITUEYES.

We’re thrilled to hear that you’re happy with the product quality. At FITUEYES, we believe that a great brand must always prioritize the customer—which is why we implement strict quality control across product design, material selection, ease of installation, stability, and even logistics. Your satisfaction is what motivates us to keep improving.

We will continue to refine our products and services to not only meet but exceed your expectations.

If you’re pleased with your experience, we’d be truly grateful if you could recommend FITUEYES to your friends and family, so more people can enjoy a simple and worry-free shopping experience.

Wishing you a wonderful day ahead!

Best regards,
The FITUEYES Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look