While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I had the most wonderful service. I ordered flowers for my daughter's birthday today but did not notice that the address for delivery was actually my address - completely my mistake. I spoke to Flow... See more

Rated 1 out of 5 stars

Ordered some flowers for a friend following a bereavement - they didn’t deliver them despite paying £10 for next day delivery, and in the comments it just said “didn’t deliver for some reasons”. They... See more

Rated 5 out of 5 stars

Speaking personally, there is no other platform where I know the flowers are delivered perfectly in an incredibly elevated way (I love the packaging!). For every friend, celebration or big life moment... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

they have a workspace at the los angeles flower market.. no real florist is working there dont get bias by the images... flowers will never arrive in such conditions they litterallt scout the flower m... See more

Company details

  1. Flower market
  2. Florist
  3. Flower Delivery

Written by the company

The new way to buy & send flowers. FLOWERBX delivers fresh cut market flowers directly from the growers to your door. Now delivering across Europe and New York City.


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

885 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 57% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Loved my flowers beautifully wrapped

Loved my flowers beautifully wrapped . Interesting choice from my aunt will be getting them again.

29 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Rebecca,

Thank you for your positive feedback, we are glad you enjoyed your flowers!

Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

The people we sent the flowers were…

The people we sent the flowers were thrilled and very impressed they are still looking great a week later!

24 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Steven,

Thank you for your lovely feedback, we hope flowers bring some joy!

Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 1 out of 5 stars
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear James,

Thank you for your feedback and we are very sorry your flowers didn't last as expected.

Please be assured that this is not our usual standard and we are looking into this mishap internally as a matter of urgency.

We would love to rectify this and improve your experience, could you kindly email our customer service at contact@flowerbx.com with some photos of flowers you received and team will organise replacement immediately.

Please do let us know in case of any further queries.

Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 2 out of 5 stars

Ordered 20 long stemmed white roses

Ordered 20 long stemmed white roses, but 20 medium length ones turned up. I've been a customer since they started, and all the roses over the past decade or so have been incredibly long. Now they're the same size as M&S ones - just £44 more expensive.
This is supposed to be premium brand, but like too many other brands like this they seem more concerned with their cashflow. Fwiw, I don't mind paying for quality, it's just that the quality bit seems to have gone out the window.

28 July 2023
Unprompted review
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Marcus,

Thank you for your valuable feedback.

We are terribly sorry you weren't happy with your roses, please be assured that we work with the same trusted supplier and always buy the same quality and length stems. We would typically trim roses shorter if customer chose vase set with smaller vase- this is make sure stems are displayed beautifully as arrangement made by our florist, but all wrapped roses should be approximately 60cm. We do offer more affordable petite roses that are shorter and size of each colour/variety is always shown on product page.

Unfortunately I am not able to look into your account to see what product you ordered and if it was arranged in vase, but please do email our customer service team at contact@flowerbx.com with some photos and we will investigate this further.

Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

Whenever I think flowers I think FLOWERBX!

Speaking personally, there is no other platform where I know the flowers are delivered perfectly in an incredibly elevated way (I love the packaging!). For every friend, celebration or big life moment - I’ve made over 20+ purchases from the website and they have all been perfect. Whenever I think flowers I think FLOWERBX!

20 July 2023
Unprompted review
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Victoria,

Thank you so much for your lovely feedback, we are extremely happy you enjoy ordering with us and appreciate your support!

Have a lovely day!
Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

The best floral service in the U.K. and beyond

When my daughter was born 4 years ago my friend bought me some flowerbx flowers - they were by far the most beautiful floral gift I had received. From the packaging to the flowers themselves, I was so impressed. It’s by far the most beautiful and elevated floral service we have in the U.K. (and the US)! Not only do these flowers look good - these flowers actually last!! I now use their service to send flowers and everyone who receives is so impressed!

28 July 2023
Unprompted review
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Laura,

Thank you for your wonderful review, we are so glad you are happy with our products and hope flowers bring lot of joy to you and your family.

Have a lovely day!
Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

Perfect Quality every time

The reliability of delivery, the reliability of quality and actually just the beautiful products

27 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Hello Michelle,

Thank you for your lovely comment, we appreciate your support!

Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent quality flowers which have…

Excellent quality flowers which have lasted for over two weeks. Extremely speedy and reliable delivery

15 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Hello Dany,

Thank you so much for your great feedback, we appreciate your support!

Have a lovely day.
Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 1 out of 5 stars

The flowers didn't last

I signed up for a subscription and recently received hydrangeas which looked amazing on delivery. Unfortunately, they began to wilt on the second day and basically lasted for only two days, even though I followed the attached instructions. It is such a shame because my first delivery was great - the roses lasted for more than a week - and I was expecting the hydrangeas to be the same quality..

23 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Hello Anastasia,

Thank you for your valuable feedback.

We are terribly sorry your hydrangeas didn't last well, please be assured that this is not our usual standard and was terrible mishap. As weather is bit warmer now, hydrangeas are slightly temperamental variety and even though each stem undergoes thorough quality control before leaving our studio, on occasion they will degrade within short period of time. We of course appreciate this is not FLOWERBX experience you were expecting and would love to rectify this, therefore our customer service team will be in touch soon to arrange suitable replacement.

Please do let us know in case of any further questions on contact@flowerbx.com and we will look into this for you.

Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

Lovely Vase and Flower Scissors

Ordered vase and scissors for a birthday present for my son’s girlfriend. Came promptly and nicely presented. He is sending flowers separately also with flowerbx.

26 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Louize,

Thank you for your lovely feedback, we are glad you enjoyed ordering with us and liked our products.

Have a lovely day!
Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent all around.

Excellent all around.

Best quality flowers, delivered on time at a reasonable time. Consistent over many deliveries the last few years.

There has only been one glitch, and that was a substitution because the requested flowers were not available in a suitable quality, so Flowerbx chose another. When I asked about it, they offered a free bunch of flowers in addition to the substituted ones. Customer service were excellent to deal with.

16 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Breck,

Thank you for your valuable feedback we appreciate your support! We also will be sure to pass your review to our customer service team who works hard to ensure all customers are happy with their experience.

Have a nice day!
Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 1 out of 5 stars

The flowers don’t last

The flowers don’t last. Really poor, probably the worst I’ve ever bought. Hydrangeas lasted max 3 days. Sunflowers sent as compensation arrived droopy and only drooped further.

24 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Yvonne,

Thank you for your valuable feedback.

We are extremely sorry that your sunflowers didn't last as expected, please be assured that this is not our usual quality and we will take this up with our growers. Unfortunately warm weather isn't on our side at the moment, but we constantly work with our delivery partners and redesign packaging to ensure all flowers arrive unaffected and in perfect condition, I sincerely apologise you did not experience that.

We would love to make this right so you may enjoy true FLOWERBX quality and our customer service team will contact you shortly to arrange suitable replacement.

Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 1 out of 5 stars

poor customer service!

flowers dead after 2 days flowerbx refused to replace or refund until i went to paypal who got my money back within minutes

19 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Father Scott,

We are sorry you had this experience with our flowers.

Upon looking into your last order I can see that one of our customer service members did offer you fresh replacement initially however as refund via paypal was processed in the meantime, we are not able to process both replacement flowers and full refund at the same time.
We appreciate the quality of flowers wasn’t perfect on this occasion, and will be looking into this further with our growers. By looking into your previous orders, I can see that we have offered a replacement and/or refund for every order you've placed, with our team often going the extra mile and occasionally waiving our policies to ensure your experience is positive, however as small business we simply cannot afford continuing to do so.

We do hope you received your refund successfully and once again, I apologise for the experience you’ve had.

Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 1 out of 5 stars

The flowers were too old

The flowers were too old, The staff were sooo rude, the delivery was late after my order being cancelled and I don’t know why, there is no customer service telephone number, no one answers? I wanted the flowers to give as a gift for my friend’s wedding but the flowers came to late so I couldn’t give it as a gift anymore. PLEASE DO NOT BUY FROM THIS COMPANY BECAUSE THE WHOLE SERVICE IS SO RABBISH. It was my first time buy from flowerbx and it is my last time

23 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Vesam,

We are terribly sorry you had such experience. Upon looking into your order it appears that one of our delivery partners has let us down on this occasion and wasn't able to locate your property, I sincerely apologise for this mishap, please be assured that we are taking this up with them directly as a matter of urgency.
We also would love to improve your experience as this is not level of service we strive to provide to our customers and one of my colleagues will reach out to you via email now to offer solution.

Once again we do apologise for this unfortunate event and hope we can fix it for you so you may enjoy true seamless FLOWERBX experience.

Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

Easily the best flower delivery company I have used!

I can't say enough good things about Flowerbx! Their service is simply outstanding, easily the best flower delivery company I have used. Not only did they deliver the most gorgeous bouquets of flowers right on time, but the selection they offer is incredible. The flowers were fresh, beautifully arranged, and lasted for weeks after my event. On top of that, their support team is so friendly and helpful, and went above and beyond to make sure I got the exact flowers I wanted. Will definitely be using for my next event, and thank you again for the beautiful flowers.

8 July 2023
Unprompted review
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Hello Philippa,

Thank you so much for taking time to write such a lovely review! We are so glad you enjoyed whole experience and appreciate your support.

Have a lovely day!
Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

Timely delivery

Timely delivery, excellent web tracking service

23 July 2023
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Hello Mattia,

Thank you for your feedback.

We are very happy that you liked our tracking as we constantly work on improving it and are glad our customers find these changes useful.

Have a wonderful day!
Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely blown away by the incredible…

Absolutely blown away by the incredible service and fast delivery. The flowers are always the best quality and the longest lasting I’ve ever come across . An extraordinary experience all around!

8 July 2023
Unprompted review
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Hello,

Thank you so much for your wonderful feedback.

We are glad you are happy with your whole experience and hope you enjoy flowers!

Have a lovely day.
Best wishes,
The FLOWERBX Team

Rated 5 out of 5 stars

Without question the best flower…

Without question the best flower company I’ve ever used. And the flowers last longer than anything I buy in the shops.
Tom

10 July 2023
Unprompted review
FLOWERBX logo

Reply from FLOWERBX

Dear Mr Konig,

Thank you so much for your lovely feedback, we appreciate your support!

Have a beautiful day.
Best wishes,
The FLOWERBX Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look