Hoome Reviews 

76
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 57 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. People frequently complained about long delivery times and unexpected shipping from overseas, noting that orders took several weeks to finally arrive. Customers also experienced major difficulties trying to obtain proper refunds for severely damaged, unsafe, or incorrect items. Some reviewers were happy with the quality of certain items, praising the solid materials used and the clean packaging. A few consumers also mentioned that their packages arrived promptly within a few days without any issues. Others appreciated the pleasant design of the products and found them suitable for their homes.

What people talk about most

Product

Consumers express deep dissatisfaction regarding the poor quality and condition of the items received.... See more

Quality

Reviewers highlight negative aspects of quality, frequently reporting that items arrive damaged, broken, or... See more

Order

People report widespread dissatisfaction with their order experiences, highlighting severe delivery delays... See more

Refund

Customers had negative experiences with refund processes, frequently reporting that they were unable to get... See more

Delivery service

Customers consistently note ambiguous experiences with delivery service, as people experienced significant... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

Website took order then several days later announced not in stock but I could order alternative, They did not have alternative and then sent daily emails trying to avoid returns and refund. When I ref... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Every time I step out of the shower, I notice how soft this bath mat feels. It dries quickly, stays in place, and the dimensions are perfect for the tub. The stitching looks neat, but the mat is thinn... See more

Rated 1 out of 5 stars

Terrible company. Poor customer service. Items significantly delayed. Company do not let you cancel order even when items are not shipped. STAY AWAY! In response there their reply, I emailed th... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Following up on a previous review. This company just stops short of a scam in terms of their returns policy. Would think twice before ordering, as you are unlikely to get your money back i... See more



Contact info

2.4

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

76 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.4

All reviews

(76)

46 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

AVOID: Company supplies poor quality goods from CHINA

Company masquerades as UK/NL based but returns have to go to China so exchange of items is impossible. Communication is slow and complex. Light fitting supplied is devoid of CE or UKCPA marks as required by UK law and no safety or fitting instructions supplied - fitting and pendant light are not fit for purpose. I have only received 1 of 3 lampshades bought and company are refusing to refund 100%. Now disputing transaction through bank and will report to Trading Standards as seriously worried about safety of fittings provided

AVOID. AVOID. AVOID.

11 November 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

DO NOT BUY FROM THIS WEBSITE

DO NOT BUY FROM THIS WEBSITE. It is a scam. NOT UK OR NETHERLANDS. All lies on their website. I was sold a mat which was sent crumpled and unusable. Not able to get refund, returned to their website address and told it will be returned to me and I must return to China. Constantly fobbed off with offer of 20% refund and keep this awful product. All the classic signs. So do not go near this company!!!!! Appalling quality and customer service. Scam!!!!!!

1 November 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

AVOID THIS COMPANY

AVOID THIS COMPANY. I ordered from hoome.uk expecting the quick delivery and quality standards advertised on their website, which gave every impression of being a local business. The website featured local currency, domestic shipping timeframes, and no indication that products would ship internationally from China! Don't waste your money.

27 October 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

AVOID AVOID AVOID

AVOID AVOID AVOID
Shipped order to wrong address and since then I have been round and round in circles trying to get a refund. They offered me a refund minus 15% so they could recoup delivery costs. Had to pursue refund via bank and Paypal. Has cost me hours of frustrating admin.

9 October 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Supplier drop-shipping your order from China and misleading clients

Supplier misleading clients by advertising delivery to the UK in 5-8 working days and pretending to be an EU-based retailer and they are drop shipping your order from China without disclosure. If you are happy to wait weeks for your order them use them, otherwise you might as well just order from China yourself and save yourself paying for their mark-up. I haven't even tested the lights to see they are working but i am frustrated with the time it took for the order to arrive. Will test the lights in a few days time and update this review.
Update: Lights are working which is positive otherwise i don't know how a return process will pan out. Buyers beware, you could buy your own stuff directly from China, you don't need to pay for these guys mark-up. Personally, i would not have ordered it knowing it's coming from China.

24 October 2025
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Good product but a bit slow.

Good product but a bit slow on delivery as came straight from China.

1 October 2025
Unprompted review
Hoome logo

Reply from Hoome

Dear customer,
Thank you for your kind feedback! We’re happy you’re pleased with the product and appreciate your patience with the delivery time.
Kind regards,
The Hoome Customer Care Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible company

Terrible company. Poor customer service. Items significantly delayed.
Company do not let you cancel order even when items are not shipped.
STAY AWAY!

In response there their reply, I emailed their support team as advised but received no reply from them.

10 October 2025
Unprompted review
Hoome logo

Reply from Hoome

Dear Sheru,
We’re very sorry to hear about your negative experience. This is certainly not the level of service we aim to provide. Please contact us at info@hoome.uk with your order number so our support team can review your case and assist you directly.
Kind regards,
The Hoome Customer Care Team

Rated 1 out of 5 stars

AVOID

AVOID! Do not buy anything on this site it’s fake! Not based in UK or Netherlands fake phone number. AI responses go nowhere!

10 October 2025
Unprompted review
Hoome logo

Reply from Hoome

Dear customer,
We’re sorry to read your comment and understand your concern. Please note that Hoome.uk is a legitimate online store and we take all feedback seriously. Our customer service team is available via info@hoome.uk for any questions regarding your order or our contact details. We’ll be happy to verify everything and assist you directly.
Kind regards,
The Hoome Customer Care Team

Rated 1 out of 5 stars

Do not purchase from this company

I have only given this a one star as I cannot give them zero. I ordered from this company believing it was a UK company. I ordered an external porch light, it took a few weeks to arrive and when it did it was damaged and not fit for purpose. I have asked for a returns label and full refund and they just keep coming back with ridiculous offers. First 40% refund keep product which just needs putting in the bin. Then 60% and wave the return postage. I am now going to my credit card company to recoup the money owed. Do not touch this company, they are based in China and once you have purchased from that’s it.

8 September 2025
Unprompted review
Hoome logo

Reply from Hoome

Dear Donna,
We are very sorry to hear about your experience and the condition in which your order arrived. This is not the standard we aim to provide. Please contact us directly at info@hoome.uk with your order number so our support team can review your case in detail and help you find a satisfactory solution.
Kind regards,
The Hoome Customer Care Team

Rated 2 out of 5 stars

Poor customer service, feels like a scam

Website took order then several days later announced not in stock but I could order alternative, They did not have alternative and then sent daily emails trying to avoid returns and refund. When I refused the series of alternatives to giving me my money back, they did eventually refund me. Unnecessary difficult and frustrating process which made me think they are just banking customer money and living off the interest. Avoid.

25 September 2025
Unprompted review
Hoome logo

Reply from Hoome

Dear Sophia,
We’re sorry to hear about your disappointing experience and the inconvenience caused by the stock issue and refund process. We always aim to resolve such matters as smoothly and quickly as possible, and we regret that this was not the case for you. Please feel free to contact us at info@hoome.uk if you’d like us to review your order in more detail or share further feedback.
Kind regards,
The Hoome Customer Care Team

Rated 1 out of 5 stars

Worst experience ever

Worst experience ever. Awaiting refund details still.
scam of company avoid

6 October 2025
Unprompted review
Hoome logo

Reply from Hoome

Dear Joyce,
We’re sorry to hear about your experience and the inconvenience caused by the return process. Please note that return instructions may vary depending on the item and warehouse location. Our team will be happy to review your case and help you find a suitable solution — please contact us directly at info@hoome.uk.
Kind regards,
The Hoome Customer Care Team

Rated 1 out of 5 stars

Light was too difficult to assemble

Light was too difficult to assemble - even wited needed to be terminated by purchaser, missing all safety markings. Instructions were poor. Item unlikely to be safe if installed in home and most likely a fire risk.
Website made out item was from Europe, is is actually from China.
Return is looking to be incredibly complex.

4 October 2025
Unprompted review
Hoome logo

Reply from Hoome

Dear Stuart,
We’re sorry to hear that the assembly process for your light did not meet your expectations and for any inconvenience this has caused. Our products should always include the necessary information and guidance for safe installation. Please reach out to our customer support at info@hoome.uk with your order number so we can review this issue and assist you with a suitable solution.
Kind regards,
The Hoome Customer Care Team

Rated 1 out of 5 stars

Poor quality

Poor quality, clearly cheaply manufactured in China. Lighting wires are sub standard, could be dangerous. Delivery took over 2weeks.

4 October 2025
Unprompted review
Hoome logo

Reply from Hoome

Dear Michael,
We’re sorry to hear that you were disappointed with the quality of your lighting product and the delivery time. We take product safety and customer satisfaction very seriously, and we’d like to review your case further. Please contact us at info@hoome.uk with your order number so our team can assist you with a suitable solution.
Kind regards,
The Hoome Customer Care Team

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT TOUCH THEM!

DO NOT TOUCH THEM!
I ordered two lights three weeks ago. they took my total money upfront and four days ago they said the products have been discontinued. they offered me to choose others products instead, i said i didn't want to. they offered me a full refund and it still hasnt arrived. they now say they will offer me 25% refund and to choose another product. this is a scam - noone is taking accountability and sending me the funds or talking to me. DO NOT TOUCH THEM

1 October 2025
Unprompted review
Hoome logo

Reply from Hoome

Dear Nadine,
We’re very sorry to hear about the delay with your refund and the inconvenience this situation has caused. This is certainly not the experience we want for our customers. Please contact us directly at info@hoome.uk with your order number so our team can urgently review your case and resolve this matter for you.
Kind regards,
The Hoome Customer Care Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look