INTO LED Reviews 

2,432
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

These LED light bars provide excellent lighting. They are easy to install. They seem to be a very good product at a reasonable price. Time will tell. However, I did have to contact customer se... See more

Rated 5 out of 5 stars

Na levering bleek er een lampje defect te zijn van de led string light RGB. Via de mail contact opgenomen met INTO LED. Anton, van Team Customer Suport & Sales heeft dit perfect voor ons opgelost.... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Ordered 5 lamps that got delivered well-packaged way ahead of time. For 1 lamp the screws and clamps were missing but the next day it was resolved by the company by sending an additional lamp with com... See more

Rated 5 out of 5 stars

Happy with intoled, dispatch is quick, shipping is fast. Also very happy with the customer service about how a problem with a product has been handled: quickly and effectively. Thanks Edit: hoft... See more

Company details

  1. Lighting Shop

Written by the company

Order your LED lighting online at INTO-LED.com: Top quality LED lighting, Best prices.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

2k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(2,432)

382 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Very professional support and handling

My outdoor transformer broke. It was still under warranty, so I contacted INTOLED, sent photos, and had the transformer replaced. Now everything works perfectly again. Very professional support and handling without any worries. Thank you, INTOLED!

9 August 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Good morning Sahin!

Thank you so much for your lovely feedback! 😄 We really appreciate your support and hope you enjoy your products.

Rated 5 out of 5 stars

The service is great!!

8 August 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Good morning Miranda!

Thank you for your great feedback! We are happy to hear that you are happy with your recent purchase. 💡 We hope you enjoy your order!

Rated 5 out of 5 stars

Quick response to mail because my LED…

Quick response to mail because my LED lamp broke. The next day there was a new LED lamp in the house. Thank you for the fast and correct service

5 August 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Good morning,

Thank you for your lovely words! It's super to hear that you are so happy with your purchase. If you ever need more or have any questions about our products, we are here for you! 😉

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service!

Great customer service!

30 July 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Good afternoon,

Thank you very much for writing a review. 😁

How super to hear that the delivery was fast and the products also completely meet your expectations! We hope you enjoy them.

If there is anything else you can always contact us, for now we wish you a very nice day! 🌞

Rated 5 out of 5 stars

Fast service

Fast service, quick delivery and almost just as important…super fast response from their back office and customer service in case of small issues.

2 July 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

good afternoon!

Thank you for writing a review! What super to hear that the products were delivered to you so quickly, the sooner you can get started with the products you ordered! Hopefully the products are also completely satisfactory! 😁

We hope you enjoy your order. If you have any questions, feel free to contact us. We will be happy to help you further. Have a very nice day today!

Rated 5 out of 5 stars

Very good service!

Very good service!! There was one Light bulb missing. I mailed the customer service with my problem and they have fixed it immediately!

15 June 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Hi Dominique!

Thank you for your review! We're sorry to hear that there was one light bulb missing from your order, our apologies for the inconvenience! 😥

Great to see that the problem was solved immediately! We're happy to help, so if there are any more questions or inclarities don't hesitate contacting us! Have a good day! 🌞

Rated 5 out of 5 stars

Great service, smart thinking.

We are very satisfied with the service provided by Kente, normally if an item is not complete you will get a replacement but not before you sent back the incomplete one, Kente did not hesitate to send the replacement directly, sustainability is key, thinking of the environment not to send back the incomplete one what would had led to extra transport.

10 June 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Dear Tobi,

Thank you for your review! We're happy to hear that Kente helped you as well as she did, without asking you to return the defective product first. Great to hear that this was fully to your liking and the problem was solved quickly! 👍

If you need any more information about this, do not hesitate to contact us, we're happy to help. Have a good day! 🌞

Rated 5 out of 5 stars

Very Nice

Very nice staff and super fast service. Can recommend that company to everyone. If I need anything again, then only at INTOLED.
Greetings, Fr@ns

14 June 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Good morning Frans,

Thank you for sharing your review! We're glad you're happy with your experience with us. If you ever need any help we would be happy to help! 😁

Rated 5 out of 5 stars

Fast shipping

Fast shipping, but the order arrived damaged due to shipping. A replacement was shipped in absolutely no time. Everything was perfect.

29 May 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Good morning Simon,

We appreciate your honest feedback! It's unfortunate that there was a malfunction, but nice that we resolved it to your satisfaction. Our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. If there is anything else we can assist you with, please let us know. We are here for you! 🌻

Rated 5 out of 5 stars

Products and service are super 🏆

the products look good, work well
service and good help
Thank you 👍🏆

30 May 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Good morning!
Thanks for writing a review, we really appreciate the feedback!
Have fun with the products you ordered. 🤩

Rated 5 out of 5 stars

Good, fast and uncomplicated.

I am very satisfied with the customer support. They provided fast and uncomplicated help with my problems.

28 May 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Good morning,

Super thanks for your fantastic review! 💐 We're glad we met your expectations. Enjoy your order!

Rated 5 out of 5 stars

RMA Handling

Customer Service is great. I had a defect in one of my lamps i bought a year ago. They handled it within a day and a new product is on it's way as we speak. Perfectly happy!

22 May 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Hi Lukas,

Thank you for your review! We appreciate you taking the time to share your experience.
We apologize for the inconvenience with the defective item, but nice to hear that we resolved it to your satisfaction! If you have any further questions, feel free to let us know. We're always here for you! 😊

Have a nice day!

Rated 4 out of 5 stars

Our problem was solved quickly

Our problem was solved quickly. We are very satisfied.

15 May 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Hi Marion!

Thank you for writing a review.

Sad to hear that there was a problem, but it's good that we solved it to your satisfaction!

If there's anything else we can help you with, we'd love to hear from you. For now, enjoy your order and have a great day! ✨

Rated 5 out of 5 stars

Real flying insect killer

Adequate and silently only the desired crackling or popping noise made when insects come into contact with the blue lamp

3 May 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Hi Ray,

Thanks for writing a review.

We are happy to hear that the insect killer is working fine 😁!

If you ever have any questions, don't hesitate to reach out to us. Have a nice day! 🌞

Rated 5 out of 5 stars

Quick replies!

Super nice and fast reply when I reported the problem. They answered quick and sent me a new product asap. Top service!

26 April 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Good afternoon Jim! 🌞

Thank you for writing a review. How annoying to hear that a product from your order had a problem. Our apologies for the inconvenience 😰.
Fortunately, we were able to help you immediately and you are now provided with a good working product! We hope you enjoy your new lighting!
If there is anything else we can help you with, please contact us. We are happy to help you! For now, have a great day! 💡

Rated 5 out of 5 stars

Problem solved very soon

Bought last year 2023 4 solar garden lights and few days ago 1 pc was not working anymore. Contacted sender and received new one yesterday.Great service I am very happy that they solved this problem so quick

29 April 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Hi Bert,

Thank you for your review! We appreciate you taking the time to share your experience. We apologize for the inconvenience with the defective item, but nice to hear that we resolved it to your satisfaction! If you have any further questions, feel free to let us know. We're always here for you! 😊

Rated 5 out of 5 stars

Great products great service it…

Great products great service it something breaksdown

26 April 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Hi Dietrich,

Thank you for writing a review, we really appreciate it!

We are sorry to hear that one of your products broke down, but we're happy that you're satisfied with our service regarding this problem.
If there's anything else we can help you with, we'd love to hear from you. For now, enjoy your order and have a great day! ✨

Rated 5 out of 5 stars

Great service!!

Good service, after an LED was broken, a new one was sent immediately after registration! sales support by WhatsApp is also really great and easy!! In any case, the customer is number 1 here !

25 April 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Good afternoon Raj,

Thank you for writing a review for us.

It's unfortunate that there was a malfunction, but nice to hear that we resolved it to your satisfaction. Our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. If there is anything else we can assist you with, please let us know. We are here for you! 🌻

Have a good day! 💐

Rated 5 out of 5 stars

something went wrong on the delivery…

something went wrong on the delivery but the support of INTOLED did everything to solve the problem.
Have very good experiance with INTOLED
there are good motivated people behind this INTOLED.
Will centently buy again !
Thank you Kente for the support !

23 April 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Hi William,

Thanks a lot for your review!

We're sorry to hear about the delivery issue, but we're glad that Kente from our support team was able to resolve it for you! Thank you for sharing your experience with us.

If there is anything else we can help you with, feel free to let us know. Our customer service team is here for you! 💡 Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

Great Service

A complaint was processed within 2 working days and I received a replacement, thank you very much.

22 April 2024
Unprompted review
INTO LED logo

Reply from INTO LED

Hello Frank,

Thank you for writing a review!

We are sorry that there was a complaint about a product, but we're glad to hear that your complaint was addressed promptly and that you received a replacement within just 2 working days. 😁

If you have any further questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. Have a nice day! 🌞

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look