kaoaofficial.com Reviews 

147
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 45 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the stunning designs, noting that the clothing matches online pictures and offers incredible quality. People also love the remarkably fast delivery service and the helpful support team that always ensures orders arrive on time. Buyers often express how wonderful the fabrics feel and how perfectly the garments fit for special events. Though some customers experienced issues, a few people mentioned significant difficulties with customer service and return processes. Others noted that sizing can sometimes be quite inconsistent or much larger than expected for certain dresses.

What people talk about most

Product

People report high satisfaction with the product, frequently highlighting the stunning designs, gorgeous... See more

Quality

Reviewers mention positive feedback about quality, frequently highlighting that the fabric feels incredible,... See more

Delivery service

Reviewers highlight positive aspects of delivery service, noting that packages arrive very quickly and... See more

Order

Customers had mixed feelings regarding their order process, highlighting both satisfaction and concerns.... See more

Customer service

Clients share positive opinions on customer service, highlighting quick response times, helpful support, and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

The whole shopping experience was positive and fast. The shipping and delivery took a little longer than expected but it was understandable due to the particularly busy period (month of December) and... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I had to wait a long time for the shipment, which is a downside. Also, the website listed the wrong fabric composition for the dress I ordered. But I really liked everything. The clothes are good qual... See more

Rated 5 out of 5 stars

Received m first KAOA dress yesterday This is just a wonderful fashion-brand, the designs are truly exquisite, for me these are the most beautiful dresses ever; the pieces look exactly as on the pi... See more

Rated 5 out of 5 stars

Very satisfied with my purchase. I bought a coat, a camel bomber jacket, and was a little sceptical until I received it. The coat wasn't cheap and it was my first purchase from the brand. It arriv... See more

Company replied


4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

147 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 month

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.3

All reviews

(147)

82 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Very satisfied with my purchase.

Very satisfied with my purchase.
I bought a coat, a camel bomber jacket, and was a little sceptical until I received it. The coat wasn't cheap and it was my first purchase from the brand.
It arrived in less than 24 hours, very well packaged, the quality is superb and the coat is even more beautiful in person.
I am extremely satisfied with my purchase and it was certainly the first of many.

9 January 2026
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hello Sara,

Thank you so much for your thoughtful message — we’re truly delighted to hear how satisfied you are with your purchase.

We completely understand the initial hesitation, especially with a first order, so it means a lot to know that the piece exceeded your expectations in both quality and design.

We’re also very pleased that the delivery and packaging met your expectations, and we look forward to welcoming you back again soon.

Kind regards,
KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

So beautiful jacket!I order the camel…

So beautiful jacket!I order the camel one.Good leather.Fast in sending me.Very happy!

6 December 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hello Paula,

Thank you so much for your kind words — we’re delighted to hear how happy you are with your jacket.

The camel tone is a beautiful choice, and we’re so pleased you appreciated the quality and the delivery experience.

We hope you enjoy wearing it, and we look forward to welcoming you back again soon.

Kind regards,
KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

Amazing!

I ordered a fur coat and a jumpsuit to Poland. The first thing I want to say is that the delivery took only two days. Second, I’m absolutely thrilled with the quality. This coat completely meets my expectations, and I’m honestly shocked that I got it for such a price

7 November 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hello Katerina,

Thank you so much for your wonderful review! 💛
We’re delighted to hear that your order arrived so quickly in Poland and that both the fur coat and the jumpsuit exceeded your expectations. It means a lot to us to know that you’re impressed with the quality — and we’re thrilled that you feel the pieces offer such great value.

Kind regards,
Customer Support Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

I ordered a blazer as a birthday gift…

I ordered a blazer as a birthday gift for my sister and asked if they could ship it so it would arrive that day, and they did! They're the best!! Thank you so much!!

6 November 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hello Cristina,

Thank you so much for your lovely message! 💛
We’re truly delighted to hear that the blazer arrived in time for your sister’s birthday and that we could help make such a special moment even better. It’s always a pleasure for us to be part of these surprises.

Kind regards,
Customer Support Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

Only positives

I messaged them on WhatsApp and response time was very quick. I ordered the dress on a Sunday and it arrived on Wednesday in Belgium, I wasn’t expecting it to be so fast. The dress itself is exquisite, the colour exactly as on the pictures, and you can tell it’s good quality material and that it has been well made. I took a size small and my measurements are bust=88, waist=71, hips=96, I’m 172cm and 63kg and it fits like it was made for me (with small heels I won’t have to make any alterations). I will definitely order from them again.

13 August 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Soph,

Thank you so much for your amazing review! 💛
We’re so happy to hear that you had such a smooth and fast experience — and that the dress arrived in just a few days! It truly means a lot to us that you noticed the quality and care put into the piece, and we’re thrilled it fits you so perfectly.

Your detailed feedback will surely be helpful to other clients too — thank you for sharing it! We can’t wait to have you back for more special pieces. ✨

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

Highly recommend

Highly recommend! Have ordered some beautiful pieces for weddings and always feel amazing in everything Iv bought. The quality is exceptional along with quick and reliable delivery service. Couldn’t recommend enough!

18 July 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Mella,

Thank you so much for your wonderful words! 💛
We’re delighted to hear that you feel amazing in our pieces and that you value their exceptional quality as well as our quick and reliable delivery.

Your recommendation means the world to us, and we look forward to helping you find more beautiful pieces for future special occasions. ✨

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 3 out of 5 stars

I like the quality of the clothes

I like the quality of the clothes, but it's very difficult to return them when something goes wrong, so now I'm hesitant to order. It's a shame.

1 August 2024
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Regis,

Thank you for sharing your honest feedback with us. 💛
We’re happy to know you like the quality of our clothes, but we’re truly sorry to hear that you found the return process difficult. This is certainly not the experience we want our customers to have.

We would love the opportunity to look into what happened and help make things right. Please feel free to contact us directly at hello@kaoaofficial.com so our team can assist you personally.

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 2 out of 5 stars

The dress would even be beautiful

The dress would even be beautiful, but the quality is so much cheaper than the pictures.
So sintetic.
The dress arrived dirty, as i explain the situation nobody offered a minimun refund... since i couldn't send it back as i had no time to find another dress for the wedding.

31 July 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Carlotta,

We are truly sorry to hear that your dress arrived in less than perfect condition and did not meet your expectations. This is certainly not the experience we want for our customers.

All our dresses are carefully inspected before shipping, but it’s clear that in your case something went wrong during handling or transit. We apologise for any inconvenience caused, especially considering the urgency of your event.

Regarding the material, our photos and descriptions always include the exact fabric composition so customers can make an informed choice. We regret if the feel of the fabric was different from what you expected.

Even though you were unable to return the dress due to time constraints, we would still like to review your case internally. Please contact us at hello@kaoaofficial.com with your order number so we can discuss possible solutions.

We truly value your feedback and will share it with our quality control team to ensure improvements in both product inspection and customer care.

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 1 out of 5 stars

Disappointed with the quality not worth the price

I ordered the Black Oversized Textured Bomber (100% Polyester/Polyurethane) and unfortunately, the item I received is far from what was advertised.

The promotional photos and product description are extremely misleading. The quality is shockingly poor — the finishes are sloppy, and for a jacket in this price range, the absence of a lining is simply unacceptable. A bomber jacket without lining? It feels more like a cheap shell than a proper outerwear piece.

Overall, I’m deeply disappointed. The product does not match the expectations set by the brand’s marketing and certainly does not justify the price. Would not recommend.

4 December 2024
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Céline,

We’re truly sorry to hear that our Black Oversized Textured Bomber did not meet your expectations. We take product quality and customer satisfaction very seriously, and it is disappointing to know you feel the item was not as described.

Our promotional photos and descriptions aim to represent each product accurately, and the bomber is designed intentionally without a lining to create a lightweight, oversized fit — this is stated in the composition details. However, we fully understand that this may not have matched the style you were expecting.

We would be happy to review your order and explore possible solutions for you. Please contact us directly at kaoaofficial.com with your order number so we can assist you further.

Thank you for your feedback — we will share it with our design and quality control teams to help us improve.

Kind regards,

Customer Care Team KAOÂ

Rated 4 out of 5 stars

The pieces are impeccable good quality…

The pieces are impeccable good quality good work and material, beautiful also, made in Portugal huge plus . Only issue is the usual time for delivery it might take long and make it unpredictable specially when planning to use it for a specific event

30 July 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Georgina,

Thank you so much for your kind words about our pieces, quality, craftsmanship, and the fact that they are proudly made in Portugal — it truly means a lot to us.

We completely understand your point about delivery times. As a slow‑fashion brand, most of our pieces are handmade to order in our atelier, which can sometimes extend production, especially during busy periods. We know this can be challenging when planning for a special event, and we’ll continue working to improve both communication and predictability of delivery times.

Your feedback is greatly appreciated and will help us improve our service while keeping the quality and care you value.

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 1 out of 5 stars

Do not purchase from this brand

I would never purchase from this company again. I returned items, they said they got stuck in customs. Then they apparently “sent the items back to me” that never arrived and with no tracking number suspiciously. Worse customer service experience

30 August 2024
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Melissa,

We are truly sorry to read about your experience and would like to clarify what happened.
Unfortunately, international returns can sometimes get held in customs, which is beyond our control. In your case, we informed you as soon as we were notified by customs and arranged for the parcel to be returned to you.

We understand that you did not receive it, and we completely appreciate how frustrating this must be. As soon as you contacted us, we tried to follow up with the courier; however, because customs returned the package directly, no tracking was provided to us for the return leg.

We are more than happy to re‑investigate this matter and find a fair solution for you.
Please contact us directly at hello@kaoaofficial.com with your order number so we can assist you further.

We take all feedback seriously and will do our best to ensure a better experience for you in the future.

Kind regards,

Customer Care Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

Great Store!

I shop at this store regularly and absolutely love it! The dresses are stunning, with unique designs and beautiful details — I always find something special and different. The quality is outstanding, and the finishing is flawless. On top of that, the service is always kind and helpful. I highly recommend it to anyone who loves dressing with elegance and personality!

1 July 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Beatriz,

Thank you so much for your wonderful feedback! 💛
We’re delighted to know that you enjoy our unique designs, beautiful details, and flawless quality. It means a lot to us that you always find something special and different in our collections.

We’re also very happy to hear that you appreciate our kind and helpful service — we always aim to make your shopping experience exceptional. Thank you for recommending us! ✨

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

Dream dress …

I bought the perfect gift in this store, good quality and very fast delivery, I recommend this store 100%

24 July 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Ricardo,

Thank you so much for your kind words! 💛
We’re so happy to hear that you found the perfect gift in our store and that you’re pleased with both the quality and the fast delivery.

Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back soon! ✨

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

I really love this brand❤️

24 July 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Maria,

Thank you so much for your lovely message! 💛
We’re truly happy to know that you love our brand — it means the world to us. We can’t wait to see you again soon! ✨

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

I love my dress

I love my dress. Great product! Be aware that standard shipping can take up til 12 working days. Choose express if you need your item delivered earlier than that.

8 May 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Zeynep,

Thank you so much for your lovely feedback! 💛
We’re so happy to hear that you love your dress and are pleased with the product.

We appreciate you sharing your note on delivery times — as a slow fashion brand, our standard shipping can indeed take a bit longer, so express shipping is a great option when items are needed sooner.

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

I love this store

I love this store! The pieces are of great quality, modern, and beautifully finished. The service is always kind and friendly. It makes you want to take everything! I highly recommend it to anyone who enjoys dressing well with style and comfort. 👍👍

24 July 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Isabel,

Thank you so much for your wonderful words! 💛
We’re delighted to know you love our store and appreciate the quality, modern style, and beautiful finishes of our pieces. It’s also great to hear you enjoy our kind and friendly service.

Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back soon! ✨

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

I ordered a dress recently and…

I ordered a dress recently and absolutely fell in love with it!
The delivery period is a bit long - they explained to me this is because they work with a low stock and produce pieces as they go. But I gotta say, the wait was worth it! The dress fits me like a glove and the material is amazing!

17 July 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Ali,

Thank you so much for your lovely feedback! 💛
We’re so happy to hear that you fell in love with your dress and that it fits you perfectly. We truly appreciate your understanding of our slow fashion process — every piece is made with care, which can take a little longer, but we’re thrilled to know you feel it was worth the wait.

We hope to see you again soon for more special pieces! ✨

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 1 out of 5 stars

stay away from this site

stay away from this site. I’ve been waiting four weeks for my order and they keep giving me excuses. Honestly, this is super embarrassing for a company. Ten days ago they told me it would be shipped “sometime this week.” Then two days ago, they said “today.” And guess what? Still no tracking number. I’m definitely not ordering from here again. Save yourself the stress.

26 June 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi C.S,

We’re truly sorry for the delay and the frustration it has caused. As a slow‑fashion brand, most of our pieces are handmade to order by our atelier team. While our usual production time is relatively short, on rare occasions high demand or supply delays can extend this process.

We completely understand how disappointing it is to wait longer than expected, and we apologise if this was not communicated clearly from the start.

We truly appreciate your patience and feedback — it helps us improve our communication and continue creating quality, handmade pieces with care.

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

Best customer support and loveliest…

Best customer support and loveliest team. Thank you sooo much that you helped me if my bridesmaid outfit!

10 July 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hi Laura,

Thank you so much for your kind words! 💛
We’re so happy to know that our team could help you with your bridesmaid outfit — it’s always a pleasure to be part of such special moments.

Wishing you an amazing day at the wedding, and we hope to see you again soon! ✨

Kind regards,
Customer Care Team – KAOÂ

Rated 5 out of 5 stars

Due to the poor reviews on here I was a…

Due to the poor reviews on here I was a bit worried about my dress arriving. I emailed them 9 working days after ordering since I hadn’t received an email with a shipping confirmation. They responded the same day saying my dress would be shipped soon and it arrived three days later. The dress is also gorgeous!

28 May 2025
Unprompted review
kaoaofficial.com logo

Reply from kaoaofficial.com

Hello Mirthe,

Thank you for sharing your experience with us.

We completely understand your initial concerns, and we truly appreciate your patience while your order was being prepared. As each piece is carefully made, processing times can occasionally be slightly longer, but we always aim to keep our customers informed as clearly as possible.

We’re very happy to hear that your dress arrived safely and that you love it — that means a lot to us.

Kind regards,
KAOÂ

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look