Lovepop Cards Reviews 

1,091
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 256 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the exceptionally high quality, wonderful creativity, and wide selection of artistic cards available for every possible special occasion. Consumer support is often described as truly outstanding, with polite and dedicated representatives quickly stepping in to resolve unexpected problems with care. However, some customers also noted ongoing frustrations regarding delayed shipments and packages arriving well after the intended celebration date. Some people experienced annoying issues with items getting completely lost in transit or facing frustratingly slow delivery times. Reviewers mentioned waiting extended periods for deliveries that failed to arrive on schedule.

What people talk about most

Product

Consumers find the product to be an expression of great satisfaction, frequently praising the high quality,... See more

Customer service

Reviewers mention positive feedback about customer service, highlighting fast response times and helpful... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order, with many reviewers praising helpful support... See more

Staff

People report positive experiences with staff, frequently highlighting helpful and attentive employees who go... See more

Delivery service

Reviewers highlight ambiguous aspects of delivery service, with some customers praising very quick shipments... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Original order lost in mail and never received. Love pop Happiness Team responded to request for assistance. After a few communications a replacement order was processed with tracking number. Order r... See more

Rated 5 out of 5 stars

I had an issue with a card that never arrived due to a shipping mishap. Contacted LovePop and their customer service people responded right away and offered a refund or store credit. Customer service... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Not only are the cards cute and well made but the customer service is exemplary. I thought my order had gotten lost and contacted them about it. I had chosen the cheaper shipping option so did not hav... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I’ve been buying and sending LovePop cards for several years; it’s the only card line that regularly gets a note from the ‘Birthday Person’ commenting on the card, not just my good wishes. Recently... See more

Company replied


Company details

  1. Gift shop
  2. also in
  3. Hobby shop

Written by the company

A Lovepop is more than a card. The intricate 3D paper sculptures are designed by naval engineers on cutting-edge software and then handcrafted in the Asian art form of sliceform kirigami. Whether it’s a wedding or birthday, if you’re saying thanks (for not mentioning that thing that happened in Vegas) or celebrating (a co-worker’s compulsive love of cats), we’ve got you covered.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

1k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(1,091)

258 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Agent was great

Agent was great. Wait time in seconds.

9 March 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

We are so glad to hear it, Kay!
We are happy that our agent provided great service and that your wait time was only seconds! Thank you for sharing your experience with us. –Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Customer service grade A++

I have ordered from Lovepop many times and have always been very happy with the products. This last time, however, my order was lost somewhere within the post office. I reached out to customer service and they very quickly responded, giving me several options to resolve the problem. I had my replacement order in my hand only three days after contacting them! Mary and Joy were prompt, helpful, kind, and genuine in their replies. I give Lovepop’s customer service an A++. Thank you!

27 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Catherine,
We are thrilled to hear that you've always been very happy with our products! It’s wonderful that Mary and Joy were able to provide prompt, helpful, and kind support to get your replacement to you so quickly. We are honored to receive your A++ grade for our customer service.
–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

There was a shipping error that caused…

There was a shipping error that caused my card to be late but lovepop was quick to refund my shipping as well as give me a discount for my next purchase. It’s little thoughtful things like this that set companies apart. I will most definitely buy cards through them again. Mistakes happen but how you respond to them matters and lovepop shows they truly care about their customers.

27 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

We appreciate your loyalty, Andrew!
We are so glad that our quick response and the little thoughtful things we did to fix the shipping error made a difference for you. It means the world to us that you feel we truly care about our customers. We look forward to helping you with your future card purchases!
–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Outstanding Service!

When my order was delayed, Lovepop scrambled to send an expedited replacement in time for Valentine’s Day. Thanks, Lovepop!

26 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Deborah,
We are so glad we could provide outstanding service and get that expedited replacement to you in time for Valentine’s Day!
Thank you for sharing your experience with us. –Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Impeccable cards and top-notch customer service!

We have been ordering Lovepop cards for several years, their cards are really creative and there's one (or more) for every possible event in our lives. They are very high quality and always arrive very well packaged and we have never had damage. I ordered two for Valentines Day and they did not arrive on time. I contacted Lovepop customer service and they promptly refunded my money. Because of the quality of their product and their incredible customer service we are lifetime customers.

24 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Mathew,
We are so happy to hear that you find our cards creative, high quality, and perfectly packaged for every event in your life. While we're sorry the timing was off for Valentine's Day, we are glad our team could provide prompt and incredible customer service to make it right.
–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Great product & service

Great product, great customer service—attending to my shipping issue right away

11 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hello Virva,

Thank you for the wonderful review! We are so glad to hear that you enjoyed our product and that our team was able to resolve your shipping issue right away. Providing great service is what we strive for!

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Fast great service

Fast great service

19 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Geoff,

Thank you for the five stars! We are thrilled to hear you experienced fast, great service. We appreciate you taking the time to share your feedback.

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Truly unique gifts with unparalleled customer service

I love how unique Lovepop's cards and gifts are! I bought a card for my anniversary and unfortunately the personalization was off center. However, Mary from customer service went above and beyond to ensure I received the correct personalization and even added expedited shipping so I received it in time for my anniversary. I highly recommend Lovepop! The cards themselves are very high quality and adorable.

19 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Wendy,

Thank you for the wonderful recommendation! We are so happy that you love our unique, high-quality cards. We are especially glad to hear that Mary provided unparalleled customer service by expediting a replacement so your anniversary gift arrived perfectly and on time.

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

A bad experience turned positive

My granddaughter didn’t receive the original card, and I didn’t purchase the “tracking” option, who knows where it ended up. I wasn’t hopeful of a positive outcome, but they replaced the card and upgraded the shipping so it could be tracked. It was unfortunate that it was late. (Not their fault, I didn’t contact them soon enough), but I was extremely pleased with the customer service I received. I will definitely order from them again (but pay for the tracking). Thank you

18 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Charles,

Thank you for sharing your experience! We are so pleased that our team was able to turn things around by replacing your card and providing a shipping upgrade. It makes us happy to know you were extremely pleased with the service you received and that you plan to order with us again.

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Great, responsive customer service!

I had an issue with a card that never arrived due to a shipping mishap. Contacted LovePop and their customer service people responded right away and offered a refund or store credit. Customer service seems often lacking with companies nowadays but not with LovePop which is why I will continue to order their products. Plus, their cards are fun, creative and cool!

18 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi there,

Thank you for the kind words! We are so happy to hear that you find our cards fun, creative, and cool. It is wonderful to know that our team’s responsive customer service and quick solution to your shipping mishap earned your continued support.

–Lovepop 💌

Rated 1 out of 5 stars

I will give it 1 star for the refund…

I will give it 1 star for the refund although i haven't actually recieved it yet. Ordered a card 1 month ago to be delivered on Feb 13th for Valentines. It never arrived. Thumbs down

17 February 2026
Unprompted review
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Todd,

We are truly sorry to hear that your Valentine's card never arrived and for the frustration this has caused. While we are glad we could initiate a refund for you, we want to make sure you receive it and feel supported. Please reach out to our Happiness Team at hello@lovepopcards.com or call (888) 687-9589 so we can look into this further for you.

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

It was a amazing Valentine's day gift…

It was a amazing Valentine's day gift for my girlfriend

27 January 2026
Unprompted review
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Alexis,

We are so happy to hear that your card made for an amazing Valentine's Day gift for your girlfriend! Thank you for choosing us to help celebrate your special day.

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

What an absolute joy

What an absolute joy. Best fun I have had giving a card!

16 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Diana,

Thank you so much! We are thrilled to hear that giving our card was an absolute joy and the best fun you've had. Making those moments special is exactly why we do what we do!

–Lovepop 💌

Rated 1 out of 5 stars

Shipping Scam

Ordered 8 days before valentine's day. They wanted to charge me considerably more to get it shipped early or use the $8 default (On or Before valentine's day). Valentine's dat has come and gone, no card. Its a scam to make you pay more for shipping, and if you don't, they punish you by shipping it late.

13 February 2026
Unprompted review
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Jon,

We are truly sorry that your card did not arrive in time for Valentine's Day. Please know that we are committed to our delivery windows and never want a customer to feel "punished" or misled. We would like to make this right; please contact our Happiness Team at hello@lovepopcards.com or call (888) 687-9589 so we can support you.

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

A Great Buy

Receipt was timely. Cards easy to figure out how to put together. Cards well made. Made my valentines smile❤️

11 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Nancy,

Thank you for the lovely feedback! We are so happy to hear that our well-made cards arrived in a timely manner and were easy to put together. Most importantly, we are thrilled that they made your valentines smile! ❤️

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Rep was absolutely wonderful

Rep was absolutely wonderful

13 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Colby,

Thank you for the kind words! We are thrilled to hear that our rep was absolutely wonderful. We take great pride in our team, and we are so glad you had such a positive experience!

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

The correct way to do business!

I ordered multiple cards for valentine's day and I received all but one. Lovepop contacted "ME", and stated that they were keeping an eye on my order. I was offered a replacement, even though it clearly wasn't their fault. They are doing business RIGHT!

12 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Richard,

Thank you for the fantastic feedback! We are so proud to hear that our team was proactive in keeping an eye on your order and offering a replacement. We are thrilled that we could show you the correct way to do business and ensure your Valentine's Day preparations were a success!

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Next-level customer service!

The carrier lost my card (at no fault of Lovepop) and when I contacted customer service, they were immediately responsive, helpful and kind. I am absolutely floored at how wonderful of an experience they made dealing with a negative situation. I absolutely will buy cards from them in the future because of how they treated me.

11 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Ben,

Thank you for the high praise! We are so glad to hear that our team was immediately responsive, helpful, and kind when your card was lost. It is wonderful to know we could provide next-level customer service and turn a negative situation into a positive experience for you. We look forward to seeing you again!

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Wonderful Customer Service

The customer service was amazing. My package got lost in transit and not only did they give me multiple options for what to do next, but when I selected to have it re-shipped out they also upgraded my shipping for it to arrive (hopefully) on time. It felt like each person I spoke to actually cared about making it right and weren’t just trying to make the problem go away, which is how it feels a lot of other places lately. I normally don’t take the time to write reviews but I felt it was important given how rare of an experience this is these days.

11 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Samantha,

Thank you so much for taking the time to share this! We are moved to hear that our team made you feel truly cared for. We are so glad we could provide amazing customer service by offering multiple solutions and upgrading your shipping to get your package to you on time.

–Lovepop 💌

Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service

Love this product so I ordered a card for Valentine's day. The card was stuck in transit and I emailed them and their customer service team was amazing. It wasn't their fault but they sent another one out with expedited shipping. The card arrived by the time I needed it. I will continue using this company as they have my loyalty due to their great product and amazing customer service.

10 February 2026
Lovepop Cards logo

Reply from Lovepop Cards

Hi Chad,

Thank you so much for your loyalty! We are thrilled that our team could provide amazing customer service by sending a replacement with expedited shipping so your card arrived right when you needed it. We are so glad you love the product and we look forward to helping you celebrate again soon!

–Lovepop 💌

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look