Jag skulle inte ge det ens en stjärna
Jag skulle inte ge det ens en stjärna. Dålig service, ingen svarar på mejl, omöjligt att få en tid för service, inga gratis tider på flera månader. För de priser man betalar för hörapparater förväntar man sig service värdig sitt namn! Undvik detta märke, särskilt om du bor utanför Stockholm!







