PhenQ Reviews 

1,065
•
TrustScore 2 out of 5

2.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Always a fantastic experience when buying products from PhenQ. The customer service representative Jacqui was absolutely brilliant. She was very helpful, informative , understanding and supportive. I... See more

Rated 1 out of 5 stars

I placed my order on 8 August 2026, and they still have not shipped it. When I reached out, they gave me excuses. When I asked for a partial refund, denied. When I asked for any sort of acknolegement... See more

Rated 1 out of 5 stars

I paid £130 for 3 bottles, 10 days since payment. Items not received and Royal Mail tracking status hasn’t changed since 2nd Feb 2024. Emailed Phenq customer services with a week worth of photographic... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

BUYER BEWARE This is a scam. I returned the product after being overcharged and I'm still waiting for a refund. They received the product back 2 weeks ago. The asked for tracking which I provided and... See more

Company replied

Company details

  1. Fitness and nutrition
  2. also in
  3. Vitamin & Supplements Shop

About PhenQ

Written by the company

HOME
BLOG
HOW IT WORKS

About Crazybulk

PHENQ - FIVE POWERFUL WEIGHT LOSS PILLS IN ONE.

Most weight loss pills target only one element of your weight loss. To get the body you deserve you need a solution that works from all angles. You need PhenQ.

PhenQ may not have been on the market as long as other products, but in just a few short years we’ve helped over 190 thousand customers just like you achieve the body they’ve always wanted.

Our Ethos

Our customers’ views are incredibly important to us. If you have any issue at all, please reach out to us before leaving a review by emailing support@phenq.com. or through Whatsapp on +4915175520956


Contact info

2.2

Poor

TrustScore 2 out of 5

1k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 88% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.2

All reviews

(1,065)

23 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Did not help me lose weight even after…

Did not help me lose weight even after the 3 month mark. Nor did it help with cravings

28 March 2024
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hello Margaret, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are not happy with your purchase and haven't had the results you were expecting. We understand that our product might not work for everyone as the world of nutrition is complex, which can make it difficult to find out what kind of timeline you can expect hence the money-back guarantee. Having checked our records, you have not reached out to our customer service team to raise any problems you might have had.

Furthermore, as per tracking, you placed your order on September 2023 and the money-back period is for 60 days after delivery date only. We apologize for the inconvenience as we are now unable to offer a refund. You have declared that you have read our Terms and Conditions when you made your purchase. Please accept our heartfelt apologies.

Rated 5 out of 5 stars

Outstanding customer service

Outstanding customer service!
They continued to stick with it until my issue placing an order was resolved. They even added an extra discount on top of it all!

28 March 2024
Unprompted review
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hi Drew, we appreciate the 5 star review. It means a lot to us! We are happy to hear that we met your expectations on our service! Good luck getting started. We will be looking forward to hear back from you in the future regarding your progress. All our loyal customers receive discounts via email regularly. Please make sure you don’t miss out on them! Should you need any assistance, please do not hesitate to get in touch with our 24/7 customer service team via email, live chat or phone. We are happy to help anytime! :)

Rated 1 out of 5 stars

Avoid !! Useless and doesn't work. Money back guarantee is a shamble.

Avoid and do not believe Any reviews non this product. No weight loss at all even with the gym three times a week.
Bought three bottles. Been using them for 2 months. Seen no difference at all taking this product. Even started to take 5 on some days on the hope to get into my dress I needed into. I wrote to company for the money back guarantee. you can only get a money back guarantee for unused bottles within 67 days.So you can't give to the product a chance to work and use them you need to have unopened bottles to get your money back on those only. Horrible company to deal with and horrible product. Avoid at all costs. Better products on the market than this one. I really thought with it's reviews it was going to be almost a miracle worker. Nope!

Let me help you verify my order.
Fwd: Order PQ22378 confirmed.
25th Jan 2024. Does that help you find me.

22 March 2024
Unprompted review
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hi Michelle,
We're sorry you haven't had the results you were expecting. We understand that our product might not work for everyone as the world of nutrition is complex, which can make it difficult to find out what kind of timeline you can expect hence the money back guarantee. We offer a 60-day money-back guarantee for you to be able to try the product for a month or 2 and see if it will work for you.

We have just processed a partial refund for your order. It usually takes 2-5 working days for funds to reflect back into your account. If you have any questions, please feel free to get in touch with our customer service team via email, live chat or phone anytime! :)

Rated 1 out of 5 stars

Loved the product and made a difference…BUT

Thank you for the reply and it was the meal shakes i was refering to, in September 2023 i wad paying £14.99 for 7day shake, you changed it to 14days which would be £29.98, BUT it's now £59.99 as i said double what it was

20 March 2024
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hello Christopher, thank you for your review. Please note that we haven't had any changes on the price of our PhenQ classic product, however, if you are pertaining to the recent price increase on our PhenQ Meal Shake products instead, we do apologize for any inconvenience this may have caused you. Please note that we have had to review our pricing strategy to ensure that our product continues to provide best value and experience for our customers. We are committed in providing the highest quality of products and this increase will allow us to ensure these standards are met. Furthermore, the increase can be attributed to the fact that we now offer our meal shakes in 14 servings instead of just 7. We regret that you have chosen to use a different brand, however, if you would still like to consider our product, our customer service team will be pleased to help you place a new order. You can reach us via email, live chat or phone at anytime.

Rated 5 out of 5 stars

Serive client très reactif

Hello,
I have just received the rest of my order. I would like to congratulate the customer service department for its great responsiveness.
I'll try to come back and rate the product in a while. The appetite-suppressant effect already seems effective.
########
Hello,
A few days ago I bought a 2+1 box of PhenQ.
The parcel left the next day and arrived at my home (France) in a total of 4 working days.
Unfortunately, the package contained only one box.
As I could smell it easily, I made a video of it being opened and sent it to customer service with my complaint.
Customer service was very reactive (a few hours) and had to return my order.
I'll come back here to correct it once I've received the parcel.
Hoping that the product will help me get my line back.
Sincerely

Translated with DeepL.com (free version)

12 March 2024
Unprompted review
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hello Jeremy, thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience caused. We pride ourselves on our delivery and quality of service, and regret to hear that standard could not be met here. Having checked our records, you have already been in touch with our customer service team via email and chose to resend your missing order instead, we can confirm that your order is now in transit.

You have our word when we promise to commit to improving our service and delivery and give you the star service you deserve. We will be looking forward to hear back from you in the future regarding your progress, and hopefully receive a 5 star review from you! Should you need any assistance, please do not hesitate to get in touch with our 24/7 customer service team via email, live chat or phone. We are happy to help anytime! :)

Rated 1 out of 5 stars

Just another online Gimmick

Just another online Gimmick. Cheap Fat Blaster tablets work way better so don't waste your money on Phenq. I do not feel any change in energy or appetite suppression. Apparently if you can diet and exercise a lot every day then they will work. Diet and Exercise will help you lose weight anyway by themselves!!!
If you work Remote where this is Not an option then Don't take these to help you, as they do nothing for you. Just a capsule full of Nothingness. Such a disappointment as I was sure I did my homework thoroughly enough to choose this product. Back to the drawing board.

15 March 2024
Unprompted review
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hi there, thank you for your feedback. We understand your concern and we take these matters very seriously. Unfortunately, we are unable to verify anything about your identity from your name in our records. If you have ever purchased our product, we would like to investigate this issue further. Please know that we have gone ahead and sent a request for your order details so we can get it sorted out. You can also contact our 24/7 customer service team. You can reach us at any time by phone at +12075447634, live chat over our official website: https://phenq.com/ or email at support@phenq.com.

Rated 3 out of 5 stars

Results questionable

2 pills a day is a good option. However, for my part there was not a real difference in my weight or my appetite.

6 March 2024
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hello there, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are not happy with your purchase and haven't had the results you were expecting. We understand that our product might not work for everyone as the world of nutrition is complex, which can make it difficult to find out what kind of timeline you can expect hence the money back guarantee.

According to our records you have not reached out to our customer service team to raise any problems you might have had. Furthermore, your order was placed on June 2023 and our money back is only for 60 days after the delivery date. We apologize for the inconvenience as we are now unable to offer a refund. You have declared that you have read our Terms and Conditions when you made your purchase. Please accept our heartfelt apologies.

Rated 2 out of 5 stars

So if you look at my purchase orders…

So if you look at my purchase orders I've been ordering for sometime now and the family
I lost at least 30lbs in the 2yrs I have been taking them. I called customer service to let them know the new capsules are Absolutely not the same as the caplets. The caplets gave me endless energy and helped me to flush out my system. These new capsules , don't help me to use the bathroom and I have gained weight. I am doing the same exact thing . I happened to know this for a fact because I found and old bottle of the tablets and it worked . It gave me endless energy and It made me poop.
I am begging you to bring back the caplets/tablets.
The new formula doesn't work .

3 March 2024
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hello Christina, we truly appreciate your detailed feedback on your experience with PhenQ. We're sorry to hear that the new capsules haven't provided the same benefits as the caplets you were accustomed to.

The recent enhancements to the PhenQ formula were implemented based on valuable input from our customers, with the aim of improving overall effectiveness. We've introduced additional vitamins and ingredients to optimize the formula. The transition to capsules was intended to make them more convenient to swallow, eliminating the taste often associated with tablets, and reducing the size for ease of consumption.

Your feedback regarding energy levels and weight management is valuable to us. We've forwarded your comments to our product development team for consideration in future enhancements.

We apologize for any inconvenience this may have caused and sincerely appreciate your understanding. If you need further assistance, please don't hesitate to reach out to our 24/7 customer service team via email, live chat, or phone. We're here to assist you anytime.

Rated 1 out of 5 stars

Does not work

I took the supplement for 3 months, and didn't lose a pound! I was even working out a little and nothing!

12 October 2023
Unprompted review
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hello Alicia, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are not happy with your purchase and haven't had the results you were expecting. We understand that our product might not work for everyone as the world of nutrition is complex, which can make it difficult to find out what kind of timeline you can expect hence the money back guarantee.

Having checked our records, you have not reached out to our customer service team to raise any problems you might have had. Furthermore, I can see here that you placed your order on August 2023 and our money-back guarantee is only for 60 days after the delivery. We apologize for the inconvenience as we are now unable to offer a refund. You have declared that you have read our Terms and conditions when you made your purchase. Please accept our heartfelt apologies.

Rated 4 out of 5 stars

PhenQ really did suppress my appetite

PhenQ really did suppress my appetite. I wasn't hungry as often and my portions were smaller. PhenQ got rid of my cravings. However, I have been on it for 3 months and have not lost weight.

22 February 2024
Unprompted review
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hi Neveen, thank you for your feedback. We understand your concern and we take these matters very seriously. Unfortunately, we are unable to verify anything about your identity from your name in our records. If you have ever purchased our product, we would like to investigate this issue further. Please know that we have gone ahead and sent a request for your order details so we can get it sorted out. You can also contact our 24/7 customer service team. You can reach us at any time by phone at +12075447634, live chat over our official website: https://phenq.com/ or email at support@phenq.com.

Rated 5 out of 5 stars

Great prices

Good product

19 February 2024
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hi Don, we appreciate the 5 star review. It means the world to us to see happy customers! Keep us updated on your progress. All our loyal customers receive discounts via email regularly. Please make sure you don’t miss out on them! Should you need any assistance, please do not hesitate to get in touch with our 24/7 customer service team via email, live chat or phone. We are happy to help anytime! :)

Rated 1 out of 5 stars

⚠️⚠️DON'T WASTE YOUR $$$$$$$$$$$⚠️⚠️

I have been using the daytime and night time supplements along with a diet, now for over 3 months, and they don't work at all. Everything the company says about these supplements and what they do, is FALSE They do nothing for me. DONT WASTE YOUR MONEY. I'd give it a no star rating but it won't let me. Don't get sucked in...big money grab.
There is nothing to investigate, the product doesn't work. I spent $276.00 for supplements that didn't do its job. Will not buy this anymore. I stand by my review.

21 February 2024
Unprompted review
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hi Nancy, thank you for your feedback. We understand your concern and we take these matters very seriously. Unfortunately, we are unable to verify anything about your identity from your name in our records. If you have ever purchased our product, we would like to investigate this issue further. Please know that we have gone ahead and sent a request for your order details so we can get it sorted out. You can also contact our 24/7 customer service team. You can reach us at any time by phone at +12075447634, live chat over our official website: https://phenq.com/ or email at support@phenq.com.

Rated 5 out of 5 stars

Great Product and Customer Experience.

Phenq is a great product. Don’t be fooled by the inferior similar named product. The customer experience is great - Easy to order and prompts of a new product to try. Fast delivery.

20 February 2024
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hi there, thank you for the positive feedback. We're glad to know you're happy with PhenQ! Keep us updated on your progress! All our loyal customers receive discounts via email regularly. Please make sure you don’t miss out on them! Should you need any assistance, please do not hesitate to get in touch with our 24/7 customer service team via email, live chat or phone. We are happy to help anytime! :)

Rated 1 out of 5 stars

I bought a 3 month supply

I bought a 3 month supply. Unfortunately not a pound lost

17 February 2024
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hello Bjorg, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you haven't had the results you were expecting. We understand that our product might not work for everyone as the world of nutrition is complex, which can make it difficult to find out what kind of timeline you can expect hence the money-back guarantee.

According to our records, you have not reached out to our customer service team to raise any problems you might have had. Furthermore, you placed your last order on August 2023 and our money-back guarantee is only 60 days after delivery. We apologize for the inconvenience as we are now unable to offer a refund. You have declared that you have read our Terms and Conditions when you made your purchase. Please accept our heartfelt apologies.

Rated 3 out of 5 stars

I purchased this to help with weight…

I purchased this to help with weight loss after reading reviews. It's a twice daily pill to take in the morning and afternoon.

The order process is easy online and the company does well with providing updates on shipping and processing status. There are always a lot of discount codes available so don't ever pay full price.

The product serving size is a single caplet and fairly easy to swallow with water. It does not have any taste or after taste to it, although it can give a bit if indigestion on the rare occasion if not taking with a bit of food. I found no side effects other than a decreased appetite through the early and mid portions of the day.

A few complaints,quality control on packing of the pills has been a bit erratic. I will occasionally find a caplet broken open and the powder contents spilled all over in the container. I have also found that I end up getting to the end of the bottle and have a odd number of pills occasionally, so either I got shorted or got an extra pill.

In all its a pretty decent product and I feel does what it says. With today's options though if you're really looking for weight loss aids there are much better options but they are prescription based. So if you want casual weight loss help, this is a good product for that on the appetite suppression side of things.

16 February 2024
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hi Ian, thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience. We understand your concern and we take these matters very seriously. Having checked our records, an email has already been sent to get this sorted out. We look forward to hearing from you. If you have any questions, please feel free to get in touch with our customer service team via email, live chat or phone anytime! :)

Rated 4 out of 5 stars

I have always bought this product

I have always bought this product. It has given me the extra kick and made my mood elevated. That is when it was the blue tablets. Now my new order is white capsules. It does not seem to work at all.

19 February 2024
Unprompted review
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hi there, thank you for your feedback. We understand your concern and we take these matters very seriously. Unfortunately, we are unable to verify anything about your identity from your name in our records. If you have ever purchased our product, we would like to investigate this issue further. Please know that we have gone ahead and sent a request for your order details so we can get it sorted out. You can also contact our 24/7 customer service team. You can reach us at any time by phone at +12075447634, live chat over our official website: https://phenq.com/ or email at support@phenq.com.

Rated 1 out of 5 stars
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hello John, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you haven't had the results you were expecting. We understand that our product might not work for everyone as the world of nutrition is complex, which can make it difficult to find out what kind of timeline you can expect hence the money back guarantee.

According to our records, you have not reached out to our customer service team to raise any problems you might have had. Furthermore, you placed your last order on September 2023 and our money-back guarantee is only for 60 days after delivery. We apologize for the inconvenience as we are now unable to offer a refund. You have declared that you have read our Terms and Conditions when you made your purchase. Please accept our heartfelt apologies.

Rated 5 out of 5 stars

Best product, hands down!

This product has been very helpful in my weightloss journey, I have lost 40 lbs since starting and love myself again!

18 February 2024
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hello Shannon, thank you for this amazing review! We're very happy to hear that you're obtaining your desired results with our product! :) We can't wait to hear more about your progress. All our loyal customers receive discounts via email regularly. Make sure you don’t miss out on them! If you have any questions or concerns at all, please feel free to contact us via email, live chat or phone at anytime. Our customer service team are always ready and happy to help!

Rated 5 out of 5 stars

Definitely helps reduce hunger

Definitely helps reduce hunger. Helping me lose weight very happy!

18 February 2024
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hi Marie, you made our day with your positive feedback! We are so happy to know that you loved the results of our product. Thank you for the nice comment and we hope you'll continue to enjoy using our PhenQ product. If you have any questions please know that our customer service team is always happy to help. You can contact us via email, live chat or phone at anytime. :)

Rated 1 out of 5 stars

I paid £130 for 3 bottles

I paid £130 for 3 bottles, 10 days since payment. Items not received and Royal Mail tracking status hasn’t changed since 2nd Feb 2024. Emailed Phenq customer services with a week worth of photographic evidence proving Royal Mail tracking not delivered and gone awol. Company emailed back offering to resend a free order out to me. It’s not free as I paid for it. I accepted 24 hours ago in writing and have not had a reply. Next step is social media and a solicitor engaged.

2 February 2024
Unprompted review
PhenQ logo

Reply from PhenQ

Hello Natalie, thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience caused. We pride ourselves on our delivery time and quality of service, and we regret to hear that standard could not be met here. Having checked our records, you have already been in touch with our customer service team via call and you have confirmed that you received your order. We will be looking forward to hearing back from you in the future regarding your progress, and hopefully receive a 5 star review from you! Should you need any assistance, please do not hesitate to get in touch with our 24/7 customer service team via email, live chat or phone. We are happy to help anytime! :)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look