PolyPads Reviews 

233
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely terrible I have waited a month for my order. Emailed twice phoned and fb messaged and nothing. I’m shocked as this pad wasn’t cheap and customised. Also very upset little girl who was waiti... See more

Rated 4 out of 5 stars

Excellent product. Bought to replace previous PolyPads travel boots which lasted four years! New boots have four thinner Velcro straps than the three previous ones so more secure fitting. Sadly... See more

Rated 5 out of 5 stars

Ordered over the weekend and here by Wednesday . I’ve used Polypads for over 30 years - I’ve tried all the fashionable alternatives but always go back to Polypads. My present horse definitely prefers... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great quality, so well made and timeless! A must for your saddle pad collection. I thought I would have 'PolyPads' embroidered on my pad as standard, as I didn't tick the box saying I didnt want that,... See more

Company details

  1. Equestrian Shop

Written by the company

British made, pressure relieving saddle pads that last. There's something for everyone with PolyPads; from happy hackers to top event riders, we've got something for you. PolyPads have been the professional's choice for many years, and have proven their worth across a variety of disciplines. Our PolyPads can be designed in your choice of pad colour and binding colour, with options to add embroidery if required. They're the perfect way to look after your horse's back. Our saddlepads help to reduce and distribute pressure from the rider and saddle, improving your horse's comfort under saddle. We've got a PolyPad for nearly every saddle style and horse, with bespoke sizes and thicknesses available. We're proud to make everything by hand in the UK, with our talented and experienced machinists carefully creating each PolyPad with care and attention. All of our team are, or have been horse owners, so you know that each PolyPad is made with your horse's comfort at the heart of everything we do. The trusted PolyPad design is often copied, but never equalled. We're proud to be UK manufacturers and retailers of these trusted saddle pads and hope that your horse has benefitted from all that PolyPads has to bring.


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

233 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.5

All reviews

(233)

16 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

The Doubled PolyPad

PolyPads will make your new pad in any colour combination you choose, choice of thickness too.
I went for the Doubler as I use a Treeless saddle and wanted a good comfy pad for my horse.
The PolyPad arrived eleven days after the date it was ordered.
Used the Poly Pad today, my horse and I very pleased with it.
Thank you PolyPads.

8 February 2024
Rated 3 out of 5 stars

Communication was poor- great product

Communication was poor - it took just over 4 weeks for my items to arrive, after 2 weeks I chased up to investigate to be told it would be with me in a couple of days - 2 weeks later the item arrived.

A shame really as the product is brilliant and exactly what I wanted. Just a lack of customer service along the way.

17 January 2024
PolyPads logo

Reply from PolyPads

HI Derry, I apologise deeply that you feel we let you down on this occasion. Thank you for your patience, I hope that you enjoy your order.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered this over a month ago and…

I ordered this over a month ago and still haven’t received it. I spoke to someone on the phone and they were very rude and dismissive saying it was lost they had no idea where it was with yodel and couldn’t give me a refund or send out a replacement until it was returned. I need this for my horses bad back. The lady was very unhelpful offering no solution on how we can resolve this I am very upset and frustrated with this company.

17 January 2024
PolyPads logo

Reply from PolyPads

Hi Chloe, I apologise that your pad didn't arrive, this issue was raised with the accounts manager and has since been resolved.

Rated 5 out of 5 stars

Grey numnah …

Prompt delivery nice quality can pick your own specs, would have liked a darker grey but only one shade to choose from but overall will order again and recommend

6 December 2023
Rated 1 out of 5 stars

Ordering and product great as always

Ordering and product great as always, but you delivered it in a clear bag ,that was a Christmas present for my partner and she took delivery so no surprise gift for her,

13 December 2023
PolyPads logo

Reply from PolyPads

Hi Adam, I apologise that the pad wasn't delivered how you would have liked. I will pass this feedback to our shipping manager.

Rated 3 out of 5 stars

Excellent Pad, bad customer service

I would want to give the actual item, a customized PolyPad, five glowing stars. It's very well done, and it's great. What wasn't great was that after receipt of my order was confirmed, there was silence ... for FOUR MONTHS. All my e-mails and messages went unanswered. A friend in the UK actually called the company three times and was told they would ring back; they never did. Only when I started putting negative remarks on their Facebook page to the effect that my contact attempts were ignored, that the order was long overdue, etc. lo and behold, suddenly I got a new message that my order was ready to ship ... I understand delays, etc. but just ignoring customers is not acceptable. So customer service one star only. But once more, the Pad is now here and it is excellent.

16 November 2023
PolyPads logo

Reply from PolyPads

Hi, I apologise deeply for the delays and poor communication on our part. However I am glad to hear that you are enjoying your order.

Rated 1 out of 5 stars

Terrible communication

I am not reviewing the product as still not received but placed an order over 2 weeks ago and despite numerous phone calls, emails I have heard nothing back which is very worrying given the costs involved. Happy to accept things maybe delayed but please please tell us.

4 December 2023
Unprompted review
PolyPads logo

Reply from PolyPads

Hi, Apologies for the delay in getting your order shipped out to you. I believe this has now been resolved by our customer service department. Thank you for your patience.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look