While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 285 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently highlight the excellent customer service and the quick response times to their inquiries. Many people appreciate the helpful and efficient staff who go above and beyond to resolve issues, making them feel confident in future purchases. However, some customers also noted issues with their orders, including missing items, damaged products, or incorrect sizes. A few other people also felt that communication regarding order status was lacking, leading to frustration and delays in receiving their purchases.

What people talk about most

Response time

Users describe positive interactions with response times, with many praising quick replies and efficient... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order fulfillment. While some reviewers praise quick... See more

Customer service

Reviewers highlight positive aspects of customer service, praising helpful and communicative agents, who... See more

Product

Consumers have mixed experiences with products. While some reviewers praise the excellent quality of items... See more

Staff

Reviewers mention positive feedback about staff. Customers frequently praise the staff for being very quick,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Bought 2 items from the Acony webstore for Christmas presents in November. Received shipping confirmation, and eventually a parcel arrived this week. It only contained one item. When I contacted... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I ordered some merchandise on 11/22 and hadn’t seen any updates since then, so I checked online and other people were also experiencing delays. I found a customer support email and reached out, and wi... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Happy with the fast and serviceminded customer service - but unfortunately the package received was damaged and in poor print quality as well. The Fine art I ordered from the webshop size 28"x28... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Really good customer service. I received a faulty vinyl, which was only detectable upon first play at the packaging and delivery were both perfect. Once they’d worked their way to my email through Xma... See more

Company replied


Company details

  1. E-commerce service
  2. Music shop

Written by the company

Sandbag was established as a full service merchandise company in 2002 and has grown organically and independently to employ more than 50 personnel. With offices in Los Angeles and the UK, we offer global solutions with a personal touch. Our team is comprised of industry experts with decades of experience from varying sectors including Grammy Award winning product designers and e-commerce experts. We report physical and digital music sales to charts in UK, USA, Australia, Canada, Germany, Spain, France, The Netherlands, Italy and Ireland. We are proud to be working with some of the world’s most respected and influential artists and content creators including Radiohead, ABBA, BTS and Incubus on their innovative products, their global touring, retail, licensing, streaming, VIP and pre-sale ticketing and all of their e-commerce campaigns.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

No information on order

They refuse to give you any information on your order, I ordered before the last recommended order dates for christmas, it's still unfulfilled and the e-mail I sent hasn't been responded to in 3 days. Worried more since it's worldwide shipping.

27 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Hi, could you please confirm your order reference number so we can look into this for you? Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

customer support

They respond fast, easy to use customer support. Keep up the great work, cant wait for my replacement. My record had a small error and they said they would send replacement right away, given it was the christmas holidays but would buy again, no contest.

19 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Thanks for the great feedback. I am very pleased that we could help 😊

Rated 4 out of 5 stars

They write back

Im sure I would get an instant reply if it wasn't for high Christmas traffic, but even though I waited couple more days I got my reply and all the information that I needed so I am satisfied.

24 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Thanks for the feedback. I am very pleased that we could help 😊

Rated 2 out of 5 stars

So disappointed

So disappointed .. placed an order based on good reviews, sadly my experience has been very poor. Placed an order via the Ziggy Alberts shopify store a week ago and received an email confirmation, since then nothing. The money has gone out of my bank but my account is still showing ‘unfulfilled’. I’ve tried phoning the number for customer services but it’s a recorded message saying to leave a message, however the mail box is full so I’m unable to do so. I tried reaching out via email and have received two generic emails with FAQs. It seems I cannot get to speak to a human despite my best efforts. So disappointing as ordered for Christmas and a special birthday. I understand it’s a busy time for retail but if orders can’t be fulfilled then the money shouldn’t be taken. Not sure what more can do now other than take this up either my credit card provider.
Order number ZAUK1336
Update 2nd jan still no response from sandbag, the items I ordered are still available to order online but I’ve not received my items , account still showing ‘’unfulfilled ’
Update 7th January
Just received my order

23 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Hi Em, apologies for the frustration that has been caused. Could you please confirm your order reference number so we can look into this for you? Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Genuinely one of the few companies left…

Genuinely one of the few companies left that has real people on the other end. Always prompt and friendly. More than happy to purchase merch and music through them.

1 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Matt, thanks for the kind feedback. I am very pleased that we could help 😊

Rated 1 out of 5 stars

I ordered an item and a week later saw…

I ordered an item and a week later saw it in my cart so I finished the purchase . At that time, within minutes I realized that it was a duplicate order. I emailed at least 6 times and filled out their form at least 2 times . I would revive an email stating thank you for your inquiry. Blah blah . We will get back to you in 24 hours . It took them after the item shipped ( approximately 4 to 5 days after my error. They stated that it was too late to cancel as it was in packaging .
Really!!! Within minutes !!!

Do not order from them as their customer service is horrible !

18 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Sara, we’re so sorry for the inconvenience and frustration caused. During the busy Christmas period, orders are processed very quickly, leaving only a small window for changes. Unfortunately, we didn’t receive your order number in time. We're sorry that this affected your experience.

Rated 1 out of 5 stars

Have not received a refund for the item…

Have not received a refund for the item I purchased which wasn't cheap, returned due tot he quality. Cannot get a response from anyone.

19 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Kelly, could you please confirm your order reference number so we can resolve this for you? Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

saving Christmas

Initially some issues with m order, but Dave went above and beyond to try and help and is a real asset to the business and will have made my daughters Christmas - what a star!

18 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Thank you so much for your kind review! So glad Dave was able to help you. 😊

Rated 3 out of 5 stars

Wrong item and can’t get ahold of a human!

I was sent the wrong item in my recent order. I ordered a t shirt and a hat. The shirt was the correct style and size, but instead of receiving the hat, I instead got a CD, which is not what I ordered. I reached out to the customer service team twice and I got automated messages to both of those inquiries instead of a human, so I can’t get ahold of anybody to make this right. I wouldn’t be upset if I could at least talk to a human! The order number is ICP5806. I just want my hat!

UPDATE AS OF 12/31/2025: I got the correct item (the snapback hat) in the mail on 12/26. I’m glad someone reached out and made this right. However, I’m only giving 3 stars since I had to write a review for someone to get in contact with me. If I order from you guys in the future, and a problem arises, please respond to my inquiries so I don’t have to write a negative review. I do appreciate getting the right item.

16 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Alexandra, so sorry for the mix-up! I can see that we are in contact with you and the issue is being resolved.

Rated 5 out of 5 stars

Really fast reply

Really fast reply - within a couple of hours.

17 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Thank you for your great feedback, Pia. It's very much appreciated 😊

Rated 1 out of 5 stars

Order Not Delivered – No Customer Support

Dear Sandbag,
On November 4, I purchased a Painted Woods Tote Bag. The payment was charged to my account the same day, but I have never received the item.
I have written to you three times and have only received automated replies with no meaningful content. I have also called more than 20 times, only to reach a full voicemail where it is not possible to leave a message.

At this point, I seriously question whether this company has genuine intentions. I also find it difficult to understand how Radiohead would want to expose their fans to something that borders on fraud — or, at best, shows a lack of responsibility.
I am now entering my seventh week of waiting for a gift I need before Christmas.

I expect a prompt response and a clear resolution.

Sincerely,
Troels Rasmussen,
Lykkedal Media

4 November 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Hi, apologies for the frustration that has been caused. I can see that we've contacted you via email to clarify that the tote bag is a pre-order item and is scheduled to dispatch in January.

Rated 5 out of 5 stars

Great products

Great products, Great Customer Support

16 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Thanks for the 5* review. It's very much appreciated 😊

Rated 4 out of 5 stars

Only partial order shipped

Bought 2 items from the Acony webstore for Christmas presents in November. Received shipping confirmation, and eventually a parcel arrived this week. It only contained one item.
When I contacted them by email I received 'We are experiencing a far higher than normal volume of queries at this very busy time of year.'

Update - 15th Dec
Have received email from Sandbag clarifying issue regarding delay. I'm happy that they're trying to resolve the issue

8 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Richard, we're very sorry for the frustration that has been caused. I can see that we have been in touch with you via email and the issue is being handled for you.

Rated 5 out of 5 stars

They were always quick to provide…

They were always quick to provide detailed feedback and refund. Very professional company.

13 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Thanks for the positive feedback. I am very pleased that we could help 😊

Rated 5 out of 5 stars

Had an issue with my order

Had an issue with my order, customer service was great and took care of it, my daughter will be so happy to get her merch for christmas. Thank you

13 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Thank you so much for your kind review 😊

Rated 4 out of 5 stars

Christmas Gift

After an initial delay, I have received my order in time for Christmas, thank you. I am confident that my Dad will love it.

2 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Hi Zoe, we're sorry for the delays. I can see that we have been in touch with you and understand that the matter has now been resolved.

Rated 4 out of 5 stars

All received as described.

After a short delay in shipping, my order was received as described on the web site. Thank you.

11 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

We appreciate the feedback 😊

Rated 5 out of 5 stars

Satisfied

They understood why I felt disappointed and immediately tried to solve the problem by sending me another one. Very professional

11 December 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Thanks for the great feedback. I am very pleased that we could help 😊

Rated 1 out of 5 stars

No replies to email, no update on order placed a month ago

Ordered on 13 November and have had no information since then. Contacted the support several times. Initial reply states someone will be in touch within 1 working day, however after a day they just send a stock response which states they have more enquiries than usual, so to refer to FAQs. How can a frequently asked question update me as to where my order is? Just want to actually receive an update. It’s fine if the item isn’t ready or just needs to be dispatched, but after spending £115 and having no communication, it’s becoming very frustrating.

13 November 2025
Unprompted review
Sandbag logo

Reply from Sandbag

Alexander, we're very sorry for the frustration that has been caused. I can see that we have been in touch with you and understand that the matter has now been resolved.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look