While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I placed a order 1st of Jan no response no email and no one to contact. I didn’t even know this store was from uk u til I looked at my bank statements. No email confirmation of purchase no one to ta... See more

Rated 1 out of 5 stars

It's been exactly one month since I made my purchase, and nothing has been shipped out yet. It shouldn't take more than a month to process an order for shipment, unless the item was incorrectly... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a graphics card 11 days ago and chose express shipping and so far it has not been shipped and I sent 4 emails to cancel the order, but so far there is no response If your store is not workin... See more

Rated 1 out of 5 stars

I have ordered a Samsung book cover on 17thJul21. Yet get shipping details and confirmation on when can I receive the item. Every time I reach out to support team, get standard reply that "we are work... See more

Company details


Contact info

1.3

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

82 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

I certainly hope this is the last…

I certainly hope this is the last correspondence I have to do, all this for a refund of $12.54USD!

27 June 2021
Unprompted review
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Thanks for your review Heather.

We've been having our fair share of trouble recently and are glad to announce we have been tirelessly working on restoring full service.

If you do need any help with your refund or anything else, simply shoot us an email on support@storepaperoomates.com and we will be with you as soon as possible.

Cheers,

~ The Storepaperoomates Shop Team

Rated 1 out of 5 stars

Hello please cancel and refund

Hello please you kept ignoring my emails and my calls i spent 400 dollars on shipping and its 2 weeks late please cancel my Order #187-1351 and ill give a better review i also want a refund.

19 June 2021
Unprompted review
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Good day AMKG.

Our apologies for the delay in getting back to you. We have been handling a huge backlog of Support tickets but have not reduced the size of our pending tickets.

You should hear back from our Customer Care team within the next 24 hours concerning your order and/or refund.

~ AbdulRaheem
Lead Customer Care Agent

Rated 5 out of 5 stars

Hi Storepaperoomates

The only issue I had was response times with email took long, but the company has a lot of tickets to process and limited staff so if you buy something you'll need patience with your orders feedback from staff.

Requested a cancelation of my order and got a refund within 2 days.

19 June 2021
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Poor customer service

I ordered a gpu and try to call you with phone or email and no one give me update so know what i have to do

16 June 2021
Unprompted review
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hi there Abdulla.

Thanks for your review. Our phone support is currently only accepting voicemails which are currently being attended to in the order they are received.

We also have a huge ticket queue which are working against. We will get back to your email or voicemail (if you left one) with more details about your order.

Please rest assured that Orders are being processed and shipped out normally and have not been affected by the large ticket queue.

~ The Srm Shop Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Asking for a review when I did not even get it after months

I have ordered a “lazy susan” months ago, and they have asked me fir a review when I did not even get it. I emailed them 4 times informing them that I did not yet get it, without any feedback. It is very upsetting as I paid twice the price I would get it from somewhere else thinking this is a good online store. I am very upset and deceived!

8 June 2021
Unprompted review
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hi Aya.

Please accept my apologies on this matter. We recently acquired the company behind the store and we are looking into resolving any pending issues and support matters including your case.

Can you please email support@storepaperoomates.com or reach out via our Contact page here - https://shop.storepaperoomates.com/pages/contact so we can rectify this matter.

I will have a full refund issued along with a replacement sent as soon as I get your ticket to follow up on.

We are on a quest to reinstate the quality service Storepaperoomates Shop is known for.

Our apologies,

~ The Srm Shop Team

Rated 1 out of 5 stars

3 weeks and product hasn't hipped

After 3 weeks, my item still hasn't shipped. Unable to reach support by phone. There's been no update for nearly 2 weeks

11 May 2021
Unprompted review
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hello Luke.

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer. Unfortunately since March 5, 2021 we have been having some issues with our Shipping and Order fulfillment and occasionally our Email Support and Ticketing system. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

I believe you should have heard back from one of the Support and Customer Advisors. If not, please shoot us an email here, support@storepaperoomates.com and we will get back to you as soon as possible. Normally within 24 - 48 hours Monday - Friday.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars

Very poor experience

Very poor experience. I ordered the chair and paid for premium delivery so I could get hold of it sooner. It took more than a month for the item to be shipped let alone arrive. When it did arrive it was the wrong colour. Even now I am still trying to get this sorted out - more than 2 months after the order!

17 April 2021
Unprompted review
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hello Andrew.

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer. Unfortunately since March 5, 2021 we have been having some issues with our Shipping and Order fulfillment and occasionally our Email Support and Ticketing system. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

I understand your concern and really sorry for that. Normally, most suppliers and sellers will upload images for illustrative purposes mostly, but we do advise and recommend the list Products as is with as much resemblance to the real life product as possible. Due to troublesome returns associated with Large items and furniture, you should have received a refund from Storepaperoomates from your Order.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 5 out of 5 stars

Fast and prompt service

Fast and prompt service. Quick postage.

7 April 2021
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hi Snake :-)

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer.

We hope to serve you and everyone else even wayyy better next time!

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

Cheers,

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars

VENDOR SENT MY ORDER TO THE INCORRECT ADDRESS

The item I ordered was shipped to the incorrect address, even though I provided the correct shipping address. I tried to contact the vendor multiple times about their error, but I never heard back from them. I have no way of knowing when or how, (or if), I will ever receive my parcel, and I still haven’t been acknowledged by the vendor/shipper. I went on a wild goose chase with UPS, just for them to do nothing to help me. Now I’m stuck waiting for UPS to return my package to the vendor so they can correct the shipping label and send it out to my correct address, which I provided.

1 April 2021
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hello Young,

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer. Unfortunately since March 5, 2021 we have been having some issues with our Shipping and Order fulfillment and occasionally our Email Support and Ticketing system. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

Normally, packages will first ship to our Dispatch Warehouse in Sarasota. Once en-route to the Warehouse, due to it's Free Tax Status, it is near impossible to directly divert packages to avoid Tax evasion issues. Your packages will be processed, packages and shipped to you from our Dispatch Warehouse. You can read more about this from our Shipping Policy here - https://shop.storepaperoomates.com/legal/shipping-policy

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars

If I could rate 0 I would

If I could rate 0 I would!

After 2 months I still haven't received my parcel.

Apparently, they chose the longest cheapest shipping route possible!

definitely not going to purchase anything from them again

21 March 2021
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hello M&M

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer. Unfortunately since March 5, 2021 we have been having some issues with our Shipping and Order fulfillment and occasionally our Email Support and Ticketing system. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

Our Free Shipping will normally deliver in 20 - 30 days (Internationally) and within 10 days within the US. Due to the incidents above, we unfortunately had extreme delays to the extent of issuing refunds for all Orders placed.

We hope to improve even more on our Shipping. We have since employed shipping via FedEx and DHL for faster better tracked shipping.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars

I got the wrong product and no one will…

I got the wrong product and no one will answer my emails and there is no place to return the product and get reimbursed!!!! Awful customer service!!! Now I’m stuck to what I have not purchased!!!

18 March 2021
Unprompted review
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hello EA.

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer. Unfortunately since March 5, 2021 we have been having some issues with our Shipping and Order fulfillment. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

I apologize for the trouble. Due to the mix-up and trouble, I believe your Order should have been refunded without the need for you to return the wrong item.

We hope to improve our service to reduce the chances of this happening again and serve you and everyone else better as we continue to grow.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

Fast delivery. GOOD SERVICE.

18 March 2021
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hi Cheyenne.

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer.

We hope we are able to keep up with the Good Service and become even better for you and every other Customers who decides to shop with Storepaperoomates Shop.

Looking forward to service you even better next time. Till we meet again.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars

No updates on my order

No updates on my order. They wouldn't respond to my inquiry. Not sure if it has been shipped. Poor communication but they keep sending requests for a rating.

18 March 2021
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Howdy JB.

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer.

Unfortunately since March 5, 2021 we have been having some issues with our Shipping and Order fulfillment and occasionally downtime with our email support and ticketing system. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

We have since been migrating to a new Platform and redesigned our whole system from ground-up to ensure it is now up-to par with current standard and minimize downtime as much as possible.

I apologize for the inconvenience and ordeal our previous incompetence caused you.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hi Muhannd,

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer. Unfortunately since March 5, 2021 we have been having some issues with out Shipping and Order fulfillment. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

We have since added faster shipping options from FedEx and DHL to ensure customers are able to get the items they love faster.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars

Paid for an order in full & I have not…

Paid for an order in full & I have not yet received it neither was I advised my items were in backorder until 2 weeks after I placed it. I was advised after I reached out with concerns on where the order was. This was my first time ordering here & will be my last.

12 March 2021
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hi Tasha.

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer. Unfortunately since March 5, 2021 we have been having some issues with out Shipping and Order fulfillment. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

We understand your concern and hope to improve our overall service to ensure this will also be the last time Customers experience such service from Storepaperoomates.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars

Very Disappointed....order never arrived!

My order never arrived. Was told that the dealer would be contacted and no reply to Storepaperoomates or to me. I was finally told that the supplier was not returning Storepaperoomates inquires and it was assumed that the dealer had sold out of the item.....requested a refund from Storepaperoomates.

12 March 2021
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hi Mitchel.

Sincere apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer.

We are a marketplace and for the security of both our buyers and sellers, we employ PayPal payments which offers both Buyer and Seller protection. Although we vet all our Sellers before they register on site and are able to list products, occasionally, some rogue sellers may slip through who then take payments and fail to fulfill payments. In this case, the first step would be to try to reach out to the seller and await a response. If all fails, we usually revert back to PayPal's buyer protection to ensure you get your refund and get the item you orders, in your case, a refund.

We apologize for this ordeal and have already employed a better vetting system to ensure only compliant and duly able Sellers and suppliers list their products and take sales.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hello Ida.

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer. Unfortunately since March 5, 2021 we have been having some issues with out Shipping and Order fulfillment. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

To avoid any investigative delays, all delayed Order were refunded. We apologize for the inconvenience caused.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars

Such a great store

It has been more than a month and they still didn’t ship my item. Also, I tried contacting them for weeks but they didn’t reply.

9 March 2021
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hello there,

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer.

Occasionally, we may experience issues with our Warehouse operations and Email Support system. I believe these may coincide with the timeframe you tried reaching out to Customer Support. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars

Too bad try

It’s a bad idea to make order from this website. I was make order 40 days ago and not ship until now!! First week they was contacted me every days and answer me any time but now no answer and if answer after week or more no any benefits!! .. I am very upset.

9 March 2021
Unprompted review
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hello Nasser.

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. We’re really grateful to have you as a customer.

I would like to personally apologize for the hassle you went through with your Order. Unfortunately, during that time, we have been having issues with our Order fulfillment and Order Shipping. Please read the incident report here - https://storepaperoomates.statuspage.io

We had to issue out refunds for all Orders placed to avoid any investigative delays.

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

Regards,

~ AbdulRaheem

Rated 1 out of 5 stars

Its a scam website

Its a scam website. Dont get fooled

7 March 2021
Closed Down logo

Reply from Closed Down

Hello Narmeen.

Apologies for the delay in getting back to your review. We were working against an email and review backlog due to a downtime experience with our email provider. I so appreciate your patience and understanding throughout this entire process. Firstly, I would to on behalf of everyone at Storepaperoomates, apologize for your unpleasant experience. We hope this does not happen to anyone else again ever!

Please do note that Storepaperoomates Shop is run and managed by Storepaperoomates, LLC, with subsidiaries in several countries including but not limited to UK, Australia, Canada, UAE, Saudi Arabia, South Africa and Botswana.

To help us investigate and look further into your ordeal, please reach out to Customer Support through email on support@storepaperoomates.com or Contact our Escalations Team on escalations@storepaperoomates.com / management@storepaperoomates.com

For further assistance do not hesitate to reach out via support@storepaperoomates.com

Sincerely,

~ AbdulRaheem

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look