The Oodie Reviews 37,073

TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 731 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers frequently praise the quality of the products, describing them as soft, comfortable, and warm. Many appreciate the designs and find the items to be a great purchase, often recommending them to others. Delivery is often noted as fast and efficient, with items arriving quickly and well-packaged. However, some people were dissatisfied with aspects of their experience. Issues with incorrect orders, delayed deliveries, and products arriving damaged or with manufacturing defects were mentioned. A portion of reviewers also expressed frustration with customer service, citing unhelpful responses, difficulties with returns or exchanges, and a lack of resolution for problems.

What people talk about most

Product

Reviewers mention ambiguous feedback about product quality. Many customers express satisfaction, praising the... See more

Quality

Customers generally express satisfaction with the quality of products, often describing items as soft, warm,... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order. While some consumers praise fast delivery, with... See more

Customer service

People report ambiguous experiences with customer service. Many customers praise the customer service as... See more

Delivery service

Consumers find delivery service to be ambiguous. Many reviewers praise the brilliant communication, speedy... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Great product, super soft and cuddly and delivery within days - very impressed. I am a bit sad that the designs have changed a lot with so many branded patterns instead of the cute animal designs whi... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Products great, really pleased when eventually received after 2 weeks. Took 3 emails (all replied to quickly but first two I felt told don’t worry wait another few days) The 3rd email after 12 days... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The cooling PJs are lovely. Unfortunately I was not sent the correct order, initially I was sent a random nightdress instead of the pyjamas trousers. Customer Service were very prompt to reply whe... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I've bought 3 oodies for myself and family members and each time they've been great! They're so soft and comfy it's like wrapping yourself in your favorite blanket. Canada Post is kind of iffy on time... See more

Company replied


Company details

  1. Clothing Shop
  2. Children's clothes shop
  3. Men's clothes shop
  4. Plus Size Clothing Shop
  5. Ladies' clothes shop
  6. Youth Clothing Shop

Written by the company

It is the warmest, most scrumptious and utterly buttery piece of clothing you will ever own. We use ultra soft flannel fleece paired with warm sherpa fleece so you don't have to worry about the cold. Some think it's a blanket. Some think it's a hoodie. Either way we know you're going to be cosiest in The Oodie.


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

37K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Soft and warm

Soft and warm. I could only get the extra extra large because all the tiny ones had been sold and as I am tiny, it is absolutely massive but I adore it I can wrap it twice around me! I have the dressing gown version.

I have the pale blue duck egg and the color is just as advertised.

The sleeves have cuffs which is very nice because you can pull them up to do washing up etc.

The belt is vast and goes around twice but I might cut that down.

It's arrived in good time ,I actually bought two, one before Christmas and managed to get another one afterwards as I am going to be in hospital a bit.

I would have loved if the length was to the ground but it's calf length and as it's so warm my legs feel a bit cold but I have bought some leg warmers.

A really lovely good quality product xx

19 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Annabelle,
Thank you so much for your lovely and detailed review - we’re really happy to hear how much you’re enjoying your dressing gown. It’s wonderful to hear that even though you needed to size up due to stock availability, you’re absolutely loving the oversized fit and how cosy it feels wrapped around you. We also love that the cuffed sleeves are proving practical for daily tasks - they’re one of our favourite features too! Thank you as well for your feedback about the length and the belt. We completely understand your perspective, and feedback like yours helps us continue to improve and explore adjustments for future designs. Most importantly, we hope your upcoming hospital stay goes as smoothly and comfortably as possible. We’re really glad your Oodie goodies will be keeping you warm and cosy during that time. Thank you again for your kind words - we truly appreciate it. Wishing you warmth, comfort, and a speedy recovery. 💖
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

Great product and customer service.

I got my Oodie and I was happy until I noticed 2 defects with stitching.. I contacted customer support and found that I could not replace my purchase with something similar. They resolved my situation in a way that is fair. I am happy.

17 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Margaret,
Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We’re really sorry to hear that your Oodie arrived with a couple of stitching defects - that’s definitely not the quality we aim for. We’re glad you reached out to our customer support team and that we were able to resolve the situation fairly. It’s great to hear you’re happy with the outcome. Thank you again for your patience and for giving us the chance to make things right - we really appreciate it! 💕
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

I love my Oodie

I love my Oodie, it is like coming home to a big warm hug on a cold day.
I ordered 3 from the UK site, for some travellers) and ordered an incorrect size (🤦🏻‍♀️rushing my order to catch the sale). Managed to get it all sorted relatively easily, from Australia.

11 November 2025
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Kate,
Thank you so much for your lovely review - we’re so happy to hear how much you’re enjoying your Oodie! There’s nothing better than that big warm‑hug feeling on a cold day. We’re also glad to hear that your order mix‑up was sorted out smoothly, even from all the way over in Australia. Mistakes happen (especially when you’re trying to catch a great sale! 😅), and it’s wonderful to know our team was able to help you get everything resolved without any hassle. Thank you again for choosing The Oodie! 💛
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

Game changer

The Oodie is a game changer when it comes to comfort and staying warm. There is nothing else that comes anywhere near the performance and quality of their lounge wear.

6 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi there,
Thank you so much for your amazing review. We’re thrilled to hear you’re loving your Oodie! It means the world to us that you consider it a game changer for comfort and warmth. We put a lot of care into the materials and design, so knowing you feel nothing else compares in quality or performance is the best feedback we could hope for. We’re so glad our loungewear is keeping you cosy, and we really appreciate you taking the time to share your experience. 💛
Take care,
Steph x

Rated 1 out of 5 stars

Ordered on 1st January but took until…

Ordered on 1st January but took until last week to arrive. Not impressed. Apparently Royal Mail lost the original parcel and Oodie had to supply another one. My granddaughter received her birthday present 2 weeks late.

16 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Jackie,
Thank you for taking the time to share your experience, and I’m truly sorry that your granddaughter’s birthday gift arrived so late - we completely understand how disappointing that must have been. Unfortunately, in this case Royal Mail advised us that the original parcel had been lost in transit, which is why your order didn’t arrive within the expected timeframe. As soon as this was confirmed, our team arranged a replacement shipment straight away to make sure you still received your item. While we do our very best to dispatch orders quickly and keep deliveries on track, delays caused by the courier are sadly outside of our direct control - but we absolutely understand the frustration this caused. We’re very sorry again for the inconvenience and for the delay impacting your granddaughter’s birthday. If there’s anything more we can do to help, please don’t hesitate to reach out.
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

I ordered a Oodie and due to courier it…

I ordered a Oodie and due to courier it didn’t arrive :( I spoke to Mitch via email and he helped me through the whole process and answered all my questions and responded very quickly. 5/5 for customer service !!!
We have reorder a Oodie and I am looking forward to finally own one , I have had glowing reviews from my friends!!

17 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Shreema,
Thank you so much for sharing your experience! We’re really sorry your original Oodie didn’t arrive due to the courier - that’s always disappointing - but we’re thrilled to hear that Mitch was able to support you quickly and guide you through everything. We’ll be sure to pass your lovely feedback on to him! We’re so glad you’ve reordered and are giving us the chance to make things right. With all the glowing reviews you’ve heard from friends, we’re confident you’ll love your Oodie once it arrives! 💙
Take care,
Steph x

Rated 1 out of 5 stars

They’ve lost a customer!

I was very disappointed with the overall quality of the Oodie I received and the subsequent customer service.

When the Oodie was removed from the original packaging it had a huge tear in the fabric. This was not caused in transit. I wanted to exchange the item but it was out of stock. I returned the item with a note requesting an exchange or credit note to exchange the item when stock levels were replenished. My exchange was denied, therefore losing my Black Friday discount. The company would not honour the discount I had received when purchasing and told me I’d have to repurchase my item at a later date for the full price. As the material and quality of the item wasn’t worth the full price I accepted the refund with a view to purchasing elsewhere.

Annoyingly I was denied my £3.99 postage and packaging fee. The item was returned due to it being damaged on receipt and Oodie refused to reimburse me for the original delivery charge. I would accept this if I’d just changed my mind but the item was damaged. I send numerous emails which all came back with a negative response. Eventually I had to resort to posting on social media to express my concerns with the promise of speaking to trading standards. Surprise surprise, my original delivery fee was reimbursed.

This company has lost a customer through its own failings!

25 December 2025
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Sarah,
Thank you for taking the time to share your experience, and I’m truly sorry to hear how disappointed you felt throughout this process. Receiving an item with damage straight out of the packaging is absolutely not the standard we aim for, and I can appreciate how frustrating the situation became for you. I’m also very sorry that you felt let down by the handling of your exchange request and the communication you received. Your feedback is important, and we take concerns like yours seriously as they help us review our processes and identify where we need to improve. You’re welcome to contact me directly at steph@theoodie.com with your order number so I can personally review the situation for you and hopefully have the opportunity to turn your experience into a more positive one. I am pleased to hear your delivery fee has now been reimbursed, but again, I apologise this wasn't processed immediately - as it should have been. Thank you again for your feedback - we’re genuinely sorry this was your experience.
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic product …. Where has it been allMy life!!! …

Delivery time is amazing with each selection being packaged up so lovingly. I started off with an Oodie original and have now enhanced my collection with almost th entire range of sleepwear. The dog is also loving his version and trots along proudly.

14 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Elizabeth,
Thank you so much for your wonderful review. We’re thrilled to hear how much you’re loving your Oodie and sleepwear collection… and we love that your dog is proudly enjoying his too! 🐾 It’s amazing to hear that each delivery has arrived quickly and that the care we put into our packaging really comes through. Starting with an Oodie Original and growing to almost the entire sleepwear range is the biggest compliment we could ask for - thank you for being such a supportive and loyal customer. We’re so happy our products have brought you this level of comfort and joy, and we hope they continue to keep you cosy for years to come. 💖
Take care,
Steph x

Rated 3 out of 5 stars

Nice products. Below average customer service

No problem with products or delivery.
Delivery 1: Item too small (my bad!): Returned
Delivery 2: Wrong product (Oodie's bad!): Returned
Delivery 3: All good!
However, it took weeks, and an amount of chasing from me, to actually get a refund for both returns.

15 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Mike,
Thank you for taking the time to share your experience, and we’re really glad to hear you were happy with the products and delivery in the end - though we’re very sorry for the frustration it took to get there. While we appreciate your understanding about the first return, we sincerely apologise for the mistake with your second delivery and, most importantly, for the delay in processing your refunds. You absolutely shouldn’t have had to chase this, and we understand how disappointing and inconvenient that must have been. This is not the level of service we aim to provide, and your feedback helps highlight where our processes need strengthening. We’re glad everything has now been resolved for you, but if you ever need anything further, we’re always here to help and ensure things go much more smoothly next time.
Take care,
Steph x

Rated 4 out of 5 stars

Absolute Oodie truth.

The oodies were and are great, having bought three, one I gave away, one I’m flogging to death, the last is the ready replacement, and I’ve had them quite awhile. Great out in the bush!

Sleep tee’s have been my biggest issue. Different sizes? Now, I’m a large bloke, of 6, one is a flop, 3 are actually perfect, 2 a little smaller. But all is not lost on the flop, a fine gift for someone.

Overall, very happy with what I got.

16 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Kym,
Thank you so much for sharing your experience. We’re really happy to hear how much you’re enjoying your Oodies! It’s great to know they’ve held up well over time and are getting plenty of use. We also appreciate your honest feedback about the Sleep Tees. We’re glad that most of them were a perfect fit, but we’re sorry to hear there were some inconsistencies in sizing. That’s definitely something we’re working on improving, and feedback like yours helps us continue refining our products. At least the “flop” found a good home - we love that! Overall, we’re thrilled you’re happy with your purchases, and we really appreciate you taking the time to leave such thoughtful feedback. 💙
Take care,
Steph x

Rated 2 out of 5 stars

Disappointing Customer Service

If there are no issues with your order, The Oodie is great. I have had many positive experiences with this company. However, if something does go wrong, you can expect to receive little in the way of actual assistance and only empty apologies and a lack of action. Order at your own risk

To clarify the situation, I had a deadline for my order because I was travelling overseas. I placed my order with more than enough time for the order to arrive using express shipping. I reached out to the Oodie after 2 business days, Tuesday, for an update as I was getting nervous that the order would not be shipped in time and explained my situation. I was reassured that I would receive my tracking link by the end of the next day.

2 days later, Thursday, still no tracking link. I reached out to the Oodie again, requesting an update and explaining the situation. They said that they would look into the delay and then I was advised that there was a delay with the fulfilment centre that would be resolved within a week. With that timeframe, it would be too late for my order to arrive before I departed.

I was told that my order would be prioritised due to my deadline. That was clearly not the case. When following up, I was mostly given rote word explanations about the delay and that my order would be shipped “as soon as possible”. On Friday, once it became clear that the order would not arrive by the latest estimated delivery date, they refunded my shipping which was the first tangible help I received. While appreciated, it did not solve the actual problem.

I again reached out on Monday, the day I was supposed to receive my order, for an update. Initially, I got a standard response that my tracking link would be sent as soon as it was available and that they were awaiting an update from the fulfilment team. Once I mentioned Steph had said that the order had been picked, I was advised that they would finally get to the bottom of the issue. I was told that my order had finally been formally prioritised (after almost a week of reaching out with a deadline and being told it had been prioritised) and the Oodie admitted that it should not have taken this long for assistance or a resolution.

I received an email later that day that was supposed to contain my tracking link, but there was no tracking link included in the email and the tracking link button was not clickable. When I, yet again, reached out to customer service, I was advised that the tracking link takes 24-48 hours to begin updating which completely overlooked the issue which was there was no tracking link or number in my email.

I just hope that the order arrives in time and that there are no issues with the actual product as I dread having to try get any resolution for a product issue.

There does not seem to be good communication between the fulfilment team and the customer service team as this whole process has been far too reliant on me wasting my own time to chase up an order when customer service should have been able to assist much earlier. Customer service has also not been able to answer questions directly or accurately which has caused so much unnecessary stress. I have ordered several times over the years but can’t say that I will be doing so again as I have zero confidence that should a future order encounter any issues, I will receive any actual assistance.

My experience with having to constantly chase up customer service for any sort of assistance seems to echo the experience of others so unfortunately it does not seem to be a one-off occurrence of substandard customer service.

10 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Jade,
Thank you for taking the time to share your feedback, and I’m really sorry for the delay you’ve experienced with the dispatch of your order. We completely understand how frustrating that can be, especially when you’ve had positive experiences with us in the past. I want to reassure you that this delay is genuinely not the standard we aim for. As an apology for the inconvenience, we’ve refunded your shipping cost in full, and your order has now moved to the ‘picked’ stage in our fulfilment system, meaning it’s in the final steps before being packed and handed over to the courier. It will be on its way very soon. We truly appreciate your patience and your support of our brand. If you ever need help or an update, please feel free to reach out to me directly at steph@theoodie.com - I am always happy to assist.
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

Understandable mix up over the Christmas period

Although the company sent the wrong order-twice!- the customer service response was immediate and personal. In these days of robots, it made a very welcome change! They sorted the problem out eventually and the recipient was very pleased with the product.

25 December 2025
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Pat,
Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We’re really sorry for the mix‑ups with your order - having it go wrong twice is understandably frustrating, and it’s not the level of accuracy we aim for. That said, we’re truly glad to hear that our customer service team was able to support you quickly and personally throughout the process. We always want our customers to feel heard and cared for, so it means a lot to know that stood out to you. We’re happy everything was eventually sorted and, most importantly, that the recipient is pleased with their product. Thank you again for your patience and for giving us the opportunity to make things right. ✨☁️
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

I’ve been buy from this company since…they 1st opened.

I’ve been buy from this company since they first opened, I just love everything about them. Christmas 2025….I brought my family 3 cooling blankets, one each for my, daughter, son-in-law and my youngest grandson. They absolutely loved them. My daughter suffers with a condition that makes her sweat 😰 and she had to sleep on towels and change during the night. Now, she doesn’t. The blanket is just perfect 👌 her husband has one as well. Even in the winter she still sweats. My youngest grandson has one and he loves it too. My oldest grandson has a weighted blanket as he is a coldie.
Buying from anywhere else is just NOT WORTH IT. 👍🏼🌻😁

25 December 2025
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Wendy,
Thank you so much for this beautiful review - it truly made our day! We’re incredibly grateful for your long‑time support over the years, and it means so much to hear that you’ve trusted us with gifts for your family again and again. We’re especially happy to hear how much the cooling blankets have helped your daughter. Knowing that she no longer needs to sleep on towels or wake up uncomfortable through the night is exactly why we created these products. It’s wonderful that her husband and your youngest grandson are loving theirs too, and that your oldest grandson is staying cosy with his weighted blanket. We’re honoured to be part of your family’s comfort, and we hope to keep bringing you all warmth and joy for many years to come. 💙🌻
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

My first order during the sale

This concern the EU website.
My first order during the sale, and the delivery company shipped it back saying they couldn't find my address.
I was a bit annoyed to not find a phone number on the website of the oodie, but I filled the contact form and they replied to me the same day and sent me a replacement before waiting for the return to arrive.
The replacement reached us quickly and we love them. I am plus size, my husband is a giant and our oodies are still gigantic on us, warm and snuggly..definitely not comparable to the competition.
I highly recommend for the product quality and the top notch customer service.

14 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Lucie,
Thank you so much for sharing your experience - we’re really happy to hear everything worked out in the end! We’re sorry your first parcel was returned by the delivery company due to the address issue - we understand how frustrating that can be. That said, we’re glad our team was able to help and get a replacement shipped to you right away, without waiting for the original return to arrive. It’s wonderful to hear the replacement reached you fast and that you’re loving your new Oodies! And your kind words about our product quality and customer service truly mean the world to us. Thank you again for recommending us and for taking the time to leave such thoughtful feedback. We really appreciate it! 💖
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

My daughter got me this for Christmas…

My daughter got me this for Christmas 🤶… omg best dressing gown I have ever had. Never going back to my old one 😁

25 December 2025
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Amanda,
Thank you so much for sharing this - what a wonderful Christmas gift! 🎁❤️ We’re absolutely thrilled to hear that you’re loving your new dressing gown. Knowing it’s the best one you’ve ever had (and that you’re never going back to the old one!) truly makes our day. We hope it keeps you cosy, warm, and smiling all year round.
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

AMAZING!

I absolutely love my oodies I have everything! You could say im an addict!! Ive bought gifts for people who have then gone on to buy other oodie products!! The warmth the cosiness the snugglyness just love it!! The sleep tees i love keep me cool at night when needed. Great customer service everytime and quick delivery. Love love love!!! You get what you pay for quality and just pure cosiness!

26 December 2025
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Jo,
Thank you so much for your incredibly kind review - this absolutely made our day! We’re thrilled to hear how much you love your Oodies, Sleep Tees, and everything cosy in between. It honestly means so much to us that you’ve not only built your own collection but have also gifted Oodie goodies to others who are now fans too - that’s the highest compliment we could receive! It’s also wonderful to hear you’ve consistently had great experiences with our customer service and quick delivery - we always want every part of your experience to feel just as good as the products themselves. Thank you again for all your support and love. 💕
Take care,
Steph x

Rated 1 out of 5 stars

Not impressed!

Absolutely disgusted yet again, ordered in time for Christmas got an email saying delivery 16/1 great Christmas present NOT, did live chat and they delivered on 27/12 so why not before Christmas Day like I wanted it. They changed it from 16th so why could they not send it when I ordered it.

18 December 2025
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Donna,
Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re very sorry to hear how disappointed you were with the timing of your delivery - especially when it was meant to arrive in time for Christmas. We understand how frustrating it must have been for your parcel to arrive a couple of days after Christmas. As you haven’t linked your order details to this review, we’re unfortunately unable to look into exactly what happened in this case. If you’d like us to investigate this further and provide more specific support, please feel free to contact me directly with your order number so I can assist - my direct email address is steph@theoodie.com. We’re here to help and would be happy to look into this for you. We are very grateful for your patience and understanding during the busy Christmas period.
Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

I’m a repeat customer!

I’m a repeat customer - over the years we’ve accumulated several Oodies, sleep tees, an Oodie coat plus their blankets (not just for me, also for my hubby and kids)! All the Oodie products we’ve received are wonderfully soft, warm and comfortable. I think they’ve helped reduce our heating bill! Family love to strip off their school / work clothes and get their Oodies on when they get home! I’d highly recommend Oodie and I’m sure I’ll be buying more in the future!

1 December 2025
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi Sarah,
Thank you so much for your wonderful review, we absolutely love hearing this! It’s amazing to know your whole family has embraced the Oodie life, from sleep tees and coats to blankets. We’re especially glad to hear they’ve helped keep everyone cosy and take a bit of pressure off the heating bill, that’s a big win!
Thank you for being such a loyal customer and for recommending us so highly. We truly appreciate your support and can’t wait to keep you and your family cosy for many years to come!

Take care,
Steph x

Rated 1 out of 5 stars

Ordered almost an entire year ago and…

Ordered almost an entire year ago and never received

12 February 2025
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi there,
Thank you for your review. We’re sorry to hear about your concern and appreciate you raising it.

After reviewing the order number provided, we’re unable to locate a completed purchase associated with this. The order referenced appears to relate to an Affiliate/Ambassador order that was not paid for, and we’re also unable to find any prior contact from you so we could investigate this with our team.

If you believe there may be an error or you have additional details we haven’t yet seen, we’d be more than happy to review this further. Please reach out to me directly at steph@theoodie.com
with any supporting information so I can look into this properly and assist you.

We’re always keen to resolve genuine concerns and appreciate the opportunity to clarify what happened.

Take care,
Steph x

Rated 5 out of 5 stars

Great company and goods

I bought an oodie fleece and a coat . The coat arrived well before Christmas but the fleece didn't. I contacted oodie and they could not have been more apologetic and sent a replacement straight away , the post office lost the package.
First the oddie , my partner loves it , she says it's so much cosier than her old one . The coat , saved my Christmas as my partner loved it straight away and uses it everytime she goes out. She was so happy she forgot the fleece hadn't arrived.
So would I recommend them ? Yes I would 100% , customer service was well above standard and really sorry for a problem that wasn't of their making , totally satisfied customer

2 January 2026
Unprompted review
The Oodie logo

Reply from The Oodie

Hi there,
Thank you so much for such a fantastic review. We’re absolutely thrilled to hear this!
While we’re sorry the Oodie didn’t arrive in time due to the parcel being lost, we’re really glad our team could step in quickly and help resolve it. It means a lot to hear that the experience still left such a positive impression. We love hearing that the coat has become an instant favourite!

Thank you again for your kind words and for recommending us so highly. We truly appreciate your support.

Take care,
Steph x

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look