UwU4Dogs Reviews 

236
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 94 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the exceptionally fast delivery times and highly competitive prices offered across a wide range of pet products. People consistently note that online ordering is entirely straightforward, helpful support staff are very easy to reach, and daily purchases always arrive promptly in secure packaging. However, some customers also noted occasional issues regarding communication about delivery schedules and a lack of early tracking updates. A few people mentioned that essential tracking information was sometimes missing entirely, packages occasionally arrived without receiving any prior notice, or shipments occasionally experienced unexpected delays.

What people talk about most

Delivery service

Customers consistently note positive experiences with delivery service, highlighting fast shipping times and... See more

Price

Users describe positive interactions with price, frequently highlighting that products are competitively... See more

Order

Customers had great satisfaction with their order, highlighting fast delivery within a few days and... See more

Service

People report positive experiences with service, frequently highlighting great value, fast delivery, and... See more

Product

Clients share positive opinions on product, highlighting excellent items like dog food and biscuits that... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

UwU4Dogs are very competitively priced, they offer a great variety dog food. From placing the order, delivery is fast. A great company to deal with and I am more than happy to recommend.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The best service I work on very small margins to bring you the best prices cannot fill the service either is personally I’ll get them within two days which is great these days. A company that is hone... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

This was my 1st order with this company and I wasn’t disappointed. The food I needed was in stock, competitively priced and delivered quickly. The website is easy to navigate which is always a bonus.... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Very happy withUwU4Dogs ordered a few times with them and they have always sent when they said they would and arrived on time, would use these again very happy with them

Company replied


Company details

  1. Pet Care Store

Written by the company

UwU4Dogs is your trusted source for premium dog food, offering a curated selection of top-quality brands. We focus on your pet’s health and happiness, providing only the best products to ensure your furry friend thrives. Shop with us for nutrition that delivers joy!


Contact info

4.6

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

236 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.6

All reviews

(236)

94 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Shocking from start to finish

Shocking from start to finish, food was not dispatched and I was fobbed off that long my Dog ran out of food. Company blamed DHL!! Don’t go anywhere near!!

2 May 2026
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Dear Katie, We’re very sorry to hear about your experience. Your parcel was unfortunately lost in transit by DHL, and we provided the DHL tracking information throughout the process so you could monitor the delivery updates directly. Once DHL confirmed to us that the parcel had been lost in transit, we immediately issued a full refund.

We completely understand how frustrating this situation was, especially when it involved your dog’s food, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

Rated 4 out of 5 stars

Order was received on time and at a…

Order was received on time and at a reasonable price, a shame I couldn't reorder the same again

3 April 2026
Unprompted review
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 4-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 4 out of 5 stars

Good price

Delivery good, product I ordered correct and price was the cheapest.

26 April 2026
Unprompted review
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 4-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 5 out of 5 stars

This was my first order with the…

This was my first order with the business. Excellent price and top communication from customer support! Highly recommend! Thank you and you will hVe my repeat custom :-)

19 April 2026
Unprompted review
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 1 out of 5 stars

Item was left in an uncovered area on…

Item was left in an uncovered area on our driveway exposed to rainfall overnight.
No contact to say item had been delivered.

7 April 2026
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. We understand your frustration regarding where the parcel was left and the lack of delivery notification. Delivery instructions and parcel placement are handled by the courier, but we appreciate this is disappointing and not the experience we want for our customers.

Please contact our support team directly so we can look into this further with the courier and help address your concerns. We value your feedback and the opportunity to improve.

Rated 5 out of 5 stars
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 4 out of 5 stars

Promptly delivered -(although just left…

Promptly delivered -(although just left outside my door in its original packaging - and as I'd had no advice it was being delivered that day it was only luck it wasn't nicked!)

30 March 2026
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you for your feedback. We’re really pleased to hear you were happy with the price of the dog food you ordered.

Hello Lindsay, We’re sorry, however, that you weren’t kept informed about your delivery. That’s not the experience we want for our customers. We understand how important it is to receive timely updates, and we’ll be reviewing this with both our team and the courier to improve communication going forward.

Thank you for bringing this to our attention—we truly appreciate it and hope to provide you with a smoother experience next time.

Rated 5 out of 5 stars

always great

always great, very lovely than anywhere else and put a small margin on their profit

26 March 2026
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 3 out of 5 stars

Could do better

Happy with the price for the dog food we ordered, but were not notified regarding the delivery and had to ask for the information.
Also no information from courier regarding delivery.

25 March 2026
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you for your feedback. We’re really pleased to hear you were happy with the price of the dog food you ordered.

Hello Michael, We’re sorry, however, that you weren’t kept informed about your delivery. That’s not the experience we want for our customers. We understand how important it is to receive timely updates, and we’ll be reviewing this with both our team and the courier to improve communication going forward.

Thank you for bringing this to our attention—we truly appreciate it and hope to provide you with a smoother experience next time.

Rated 5 out of 5 stars

Burns Dog Food.

Reasonably priced and a quick delivery. Definitely recommend.

19 March 2026
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 4 out of 5 stars
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 4-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 5 out of 5 stars

A helpful friendly company to deal…

A helpful friendly company to deal with, the order was dispatched quickly and delivered before thedue date. Couldn't be bettered and will buy again from them.

24 March 2026
Unprompted review
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 5 out of 5 stars

Very happy withUwU4Dogs ordered a few…

Very happy withUwU4Dogs ordered a few times with them and they have always sent when they said they would and arrived on time, would use these again very happy with them

4 March 2026
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 5 out of 5 stars

Excellent products and Delivery

Excellent products and Delivery

18 March 2026
Unprompted review
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 5 out of 5 stars

Very competitive pricing

Very competitive pricing, highly recommended, Thank you!

18 March 2026
Unprompted review
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order for Barkingheads big…

I placed an order for Barkingheads big foot adult dog food. Paid for it not long after they said they didn’t have this food. They offered me a refund or they had another Barkingheads in stock, I accepted the offer, wish I hadn’t have done. It was so mixed up with this company. Very frustrating I’d never order from this company again.

3 March 2026
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Hello Jill,

I hope you are well, and I’m really sorry that you felt frustrated with your experience. However, I would like to clarify the situation to keep things transparent.

After you placed your order for the Barking Heads Big Foot Adult Dog Food, we discovered that the item was unfortunately out of stock. We contacted you promptly and offered two options: a full refund, or an alternative Barking Heads product that we did have available. The alternative we offered actually costs more than the item you originally purchased, but we were happy to provide it at no extra cost. You kindly agreed to proceed with this option.

Before the order was dispatched, we also informed you that the delivery would arrive on Saturday, and the parcel was delivered on the Saturday as advised.

From our side, we did our best to resolve the stock issue quickly, offered a higher-value replacement, and ensured the order arrived within the timeframe stated. For this reason, we’re a little surprised by the 1-star rating, as we genuinely tried to help and ensure you still received your dog food without delay.

That said, we do appreciate your feedback and are sorry that the experience did not meet your expectations.

UwU4Dogs

Rated 1 out of 5 stars

Ordered 10 days ago

Ordered 10 days ago. No delivery or tracking information given. Contacted them. They finally sent it and gave me tracking number. A couple hours later they cancelled my order, apparently by my request. They don't know what they are doing. Useless.

23 February 2026
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

We’re really sorry for the frustration this situation has caused.

Your order was dispatched and tracking details were provided once it left us. Unfortunately, the parcel was damaged in transit and was returned to us by the courier. We did reach out to explain the situation at the time, but as we didn’t receive a response, we issued a full refund to ensure you weren’t left waiting any longer.

We completely understand how this may have looked from your side, and we sincerely apologise for the inconvenience and confusion caused. If you would still like the item, we’d be more than happy to assist you with placing a new order or resolving this directly.

Please feel free to contact us — we’re here to help.

UwU4Dogs Team

Rated 5 out of 5 stars

Swift delivery

Swift delivery, excellent food and service

5 January 2026
Unprompted review
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 5 out of 5 stars

Quick delivery great customer service

Quick delivery great customer service, couldn't be happier found a good price for my pup

12 February 2026
Unprompted review
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

Rated 5 out of 5 stars
UwU4Dogs logo

Reply from UwU4Dogs

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you had a positive experience with uWu4Dogs.

If you ever need anything at all, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help.

Sending our warmest thanks from the whole team! 🐾💛

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look