Aivan huippupalvelua reklamaation osalta!
Hyväkuntoiset terhakat taimet. Yllättävän nopea toimitus kesäkukkakauden alkurynnistykseen nähden. Yksi lajike tuli väärässä värissä, mutta reklamaatio sujui huipusti, nopeat vastaukset ja hyvityksenä kahdesta vääränvärisestä taimesta tulee eri lajiketta useampi kpl, koska kyseinen kasvi oli jo loppunut. Myös rahoja tarjottiin takaisin vaihtoehtoisesti. Eli tälle kesälle valitsin kyllä mieluummin muutaman ihan uuden kasvin, kunhan väriteemaan sopii. Huippulaatuista reklamaation käsittelyä, joka ei olekaan se kaikista helpoin homma millekään yritykselle. Arvostan! T: pienyrittäjä vuodesta 2004.








