Boux Avenue Limited Reviews 

10,523
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 1,164 reviews, reviewers had a great experience with this company, frequently sharing their genuine satisfaction with the overall purchases received. Customers frequently highlight the exceptional product quality, gorgeous designs, and wonderfully comfortable fit of the various clothing and underwear items. Many people also appreciate the very prompt shipping times and the simple, well-organized online ordering process that makes shopping extremely easy. Though some reviewers experienced notable issues with inconsistent clothing sizing across different styles or accidentally received completely incorrect items. A few other people also felt that delivery mishaps, such as parcels being sent to wrong locations or going missing, caused truly frustrating experiences.

What people talk about most

Product

Reviewers highlight positive aspects of product, frequently praising the beautiful designs, comfort, and... See more

Quality

Users describe positive interactions with quality, expressing high satisfaction with well-made items, perfect... See more

Delivery service

Clients share satisfaction on delivery service, frequently highlighting fast dispatch times and parcels... See more

Order

Consumers find order experiences to be deeply polarized, as while some reviewers praise the quick delivery,... See more

Service

Customers consistently note ambiguous experiences with service, as many reviewers highlight prompt support,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Lovely, comfortable, padded bralette. Bit pricey, but liked the shape which I couldn’t find at other retailers. Would have given 5star if cheaper.

Rated 4 out of 5 stars

Beautiful bikini, great value and quick delivery. Fortunately they fo free returns as the top is too small. I'd recommend anyone buying a size up, I'm a 32g and it wouldn't fasten

Rated 4 out of 5 stars

I received my parcel a day late due to it being sent to Aberdeen, instead of Wiltshire... But I was kept informed about where it was. Pleased with the item, So happy In the end.

Rated 3 out of 5 stars

I can't fault the 2x itmes I ordered, sizing and quality are perfect. However the outer packaging when it arrived had been fully opened and then stuck back down with a Royal Mail label. Luckily, the i... See more

Company replied


Company details

  1. Underwear shop
  2. Activewear shop
  3. Ladies' clothes shop
  4. Lingerie shop
  5. Plus Size Clothing Shop
  6. Swimwear shop

Written by the company

Boux Avenue, the home of fun, sexy, everyday lingerie, nightwear and swimwear in cup sizes A - G! Our 2021 lingerie collection features a wide range of bras, thongs and knickers. Don’t miss out on our exquisitely seductive nightwear range and Valentines lingerie, as well as our brand new Boux Sport & Boux Lounge ranges - our design led collection of activewear & loungewear.


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

11k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(10,523)

1,165 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I haven’t received my order

I haven’t received my order! I have been trying to contact the customer service, but they haven’t been helpful!

7 July 2026
Unprompted review
 Boux Avenue Limited logo

Reply from Boux Avenue Limited

Good afternoon Love Chocolates,

Thank you for your review and I am so sorry to hear you have yet to receive your order.

I would love to look into this for you. Please can I ask you to provide me with your order number in response to my separate email?

Thank you in advance and I look forward to your response.

Jack - Boux Avenue Customer Relations

Rated 2 out of 5 stars

Another online nightmare

The quality was lovely, although not low back, the size was wrong but trying to return it is like torture.
No phone number, no address to return it to, the returns portal does not recognise anything, not my ref. Number, not my email or postcode, only bots to communicate with, don’t buy from this company, it’s not possible to get a human and it looks like I have kissed my money goodbye.
It took 3 minutes to order and pay and over an hour to get to this stage of no joy in returning it!

9 July 2026
Unprompted review
 Boux Avenue Limited logo

Reply from Boux Avenue Limited

Good afternoon Quaakie Boyle,

Thank you for your review and I am so sorry to hear of the struggles you have faced trying to return this.

I can assure you we have a manned Customer Care line on 0333 038 3438 or you can contact us via a webform or chat service via our website.

I would love to look into this for you. Please can I ask you to provide me with your order number in response to my separate email?

Thank you in advance and I look forward to your response.

Jack - Boux Avenue Customer Relations

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely ridiculous

I asked for an exchange on the form. boux let me know once they had received my item. i had been regularly checking to make sure the item stayed in stock which it did from the moment of dropping my return off all the way to when i got a refund!!! not once did it even go into low stock! absolutely ridiculous. why offer an exchange if you don’t do them. once they had emailed to say it was being refunded obviously my item went from 50% off to full price. not happy!

3 July 2026
Unprompted review
 Boux Avenue Limited logo

Reply from Boux Avenue Limited

Afternoon online shopper,

Thank you for your review and I am so sorry to hear this.

So that we can get this looked into, please can I ask you to provide a few more details in response to my separate email?

I do hope we can serve you better in the future.

Jack - Boux Avenue Customer Relations

Rated 1 out of 5 stars

Such a disappointment!! Go elsewhere.

So disappointed with service. I’ve recently lost a lot of weight and went into the Southampton store for a bra-fitting service. Their idea of this service was to ask what my bra size was, get me some from the shelves and then leave me to try them on. I had to buzz the lady back to tell her they weren’t right so she then asked what size I wanted. After three attempts at resizing and not a tape measure in sight or the assistant seeing how the bras were wrong for me, I gave up. The stress and upset wasn’t worth it. Which is such a shame because the underwear is so beautiful and I was looking forward to spending the £500 I had budgeted to revamp my underwear post weight loss.

8 July 2026
Unprompted review
 Boux Avenue Limited logo

Reply from Boux Avenue Limited

Afternoon Lysa,

Congratulations on your weight loss journey, and we are so incredibly sorry that your fitting experience at our Southampton store left you feeling stressed and upset. This is far from the celebratory, supportive experience we aim to provide.

To explain our process, our teams are trained in a specialized "tapeless" fitting method, which relies on a visual assessment of your shape and how a bra sits on your body rather than a traditional measuring tape. However, our team completely missed the mark on this occasion by not staying to physically assess the fit, guide you through the adjustments, and give you the care you deserved.

Please be assured that your feedback has been raised directly with the Southampton store management team to ensure this is addressed internally and our high standards of service are maintained. We are so sorry we let you down and missed the opportunity to help you feel amazing in your new size.

Kind regards,

Jack - Boux Avenue Customer Relations

Rated 1 out of 5 stars

Staff were rude

Staff were rude and dismissive when serving at the till

8 July 2026
Unprompted review
 Boux Avenue Limited logo

Reply from Boux Avenue Limited

Afternoon Ellie,

Thank you for your review and I am so sorry to hear this.

So that we can get this looked into, please can I ask you to provide a few more details in response to my separate email?

I do hope we can serve you better in the future.

Jack - Boux Avenue Customer Relations

Rated 5 out of 5 stars

Ladies full briefs

Have bought briefs from box before they are made really well material is lovely, if I were to criticise I would say from experience go up a size in the full briefs, other than that they are lovely, delivery was super quick.

2 July 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Amazing service

Amazing service, arrived within a couple of days of ordering. Perhaps you could pass on to The Fine bedding company the courier you use?

2 July 2026
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Booked Bra fitting at the Birmingham…

Booked Bra fitting at the Birmingham Bull Ring Store and fitter was disinterested and didn't advise properly and disappeared part way through the fitting. Very disappointing and not reassuring at all. Wouldn't recommend for bra fitting service.

6 July 2026
Unprompted review
 Boux Avenue Limited logo

Reply from Boux Avenue Limited

Good Morning Sandy.

I hope you are well today.

Thank you for taking the time to share your experience with us here at Boux Avenue.

I am really sorry to hear that you were not happy with the service you received during your bra fitting appointment at our Birmingham Bullring store and that the experience did not meet your expectations.

We understand that a bra fitting is a personal service where customers should feel comfortable, listened to and supported throughout the appointment. We are disappointed to hear that you did not feel you received the level of care and attention you were expecting from our colleague.

Your feedback is important to us and we will ensure your comments are shared with the relevant store team so that we can review this experience and continue to improve the service we provide to our customers.

We apologise for any disappointment caused and appreciate you taking the time to bring this matter to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much more positive experience.

Have a good day!

Sara - Customer Relations Executive
Boux Avenue

Rated 1 out of 5 stars

Order last sunday 28th june still…

Order last sunday 28th june still waiting for my parcel to be delivered was also a birthday present which was on Wednesday the 1st july
Its now the 5th july and still waiting

5 July 2026
Unprompted review
 Boux Avenue Limited logo

Reply from Boux Avenue Limited

Good morning Craig,

Thank you for your review and please accept my apologies for the issues with your order.

After taking a look into this, I can see that due to the parcel being "lost in transit", a full refund has already been processed for you today, 6th July.

Again, I am sorry for any inconvenience this may have caused you, however I do hope you can source an alternative promptly.

Kind regards,

Jack - Boux Avenue Customer Relations

Rated 1 out of 5 stars

Their refunding as out of stock if the…

Their refunding as out of stock if the items unavailable then it shouldn’t be shown as in stock

1 July 2026
Unprompted review
 Boux Avenue Limited logo

Reply from Boux Avenue Limited

Good morning Misscarolirving,

Thank you for your review and I am sorry to hear this.

Please be assured I have escalated this to our web team for their review and improvement.

I hope next time you purchase it is a lot easier to do so!

Kind regards,

Jack - Boux Avenue Customer Relations

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look