ColaPa Reviews 

204
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

Doesn't confirm to facial contours allowing large leaks at sides of face for incoming and outgoing air. Dangerous if you think this mask will keep you safe. Nose piece to decrease fogging doesn't stay... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love my phone case/ wallet. It's perfect, well made, phone fits perfect, slim. I've had several compliments on it,sleek,beautifully embossed. I would love to get my friend one but not whi... See more

Rated 4 out of 5 stars

The only reason I'm giving a 4 star rating, is because I had to contact the company, to get the tracking number information. I knew that it would take several weeks to receive my order, due to items... See more

Rated 1 out of 5 stars

Colapa! Worst experience ever.. company promised to refund me partial refund if I took claim out of investigation status.. I did that but never got any portion of a refund! In fact, they stopped commu... See more

Company details

  1. Shopping Centre

Information provided by various external sources

Enjoy Free Shipping Worldwide! Get a new decorative cell phone case for your iPhone 6 6s 7 7s Plus X and SAMSUNG GALAXY S7 S7 Edge S8 S8 Plus Note 8.


Contact info

2.4

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

204 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.4

All reviews

(204)

18 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Tracking shows it was delivered to an…

Tracking shows it was delivered to an address in Connecticut. I live in Boston. I woud like m phone case or my money back please.

2 May 2021
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Customer,
We are so sorry for the delay.

We checked your order is on the way to you.

Please send us the e-mail ( service@colapa.com) if you want to know more details, thanks.
Have a nice day!
The COLAPA Team

Rated 1 out of 5 stars

I ordered two of your phone cases for my google pixel 2 xl

I ordered two of your phone cases for my google pixel 2 xl and I have not received them yet and I am still waiting for them when wil I receive 📲 them I ordered two of them one is blue and the other one is red I just hope that this was not a scam because it has happened twice to me and I never received those items and I did not get my money back.

2 May 2021
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Customer,
We are so sorry for the delay.

We checked your order has been delivered. Have you received them?

If you have any questions, please email us(service@colapa.com) , we will reply to you soon, thanks.
Have a nice day!
The COLAPA Team

Rated 1 out of 5 stars

Where is my phone case?

I ordered a phone case on March 3rd. I got an email A MONTH later telling me that it was out of stock. Now, almost a month later I still don't have my phone case. According to China Past tracking there has been no activity on my order since 4-11. This is ridiculous.

27 April 2021
Unprompted review
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Krista Sullivan,
We are so sorry for the problem.

As for your order, we have sent e-mail to you.
Please check it.


If you have any questions, please email us , we will reply to you soon, thanks.
Have a nice day!
The COLAPA Team

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a cell phone case and it's…

I ordered a cell phone case and it's never arrived !
I guess you guys need the price of the item and shipping more than I do.
I'm almost completely house bound and do a lot of my shopping on line.
Thanks For Nothing.

17 April 2021
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Stacey Von Gunten Mercado,
We are so sorry for the delay.
About your order Mall177100 , it is on the way to you. About more details, we have sent e-mail to you.
Please check it in your e-mail.

Please wait patiently and hope you receive it early.
Have a nice day!
The COLAPA Team

Rated 1 out of 5 stars

Haven't received my product nor do i…

Haven't received my product nor do i have a clue on an arrival time...

13 April 2021
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Customer,
We are so sorry for the delay.
Your order Mall176540 has been checked and the item has already been dispatched to you. The tracking number is 9274890284968440016599 and you can track it by this link: https://t.17track.net/en#nums=9274890284968440016599
Here is the latest tracking information:
2021-04-11 09:15arrived at airport of destination,clearance in process
Please wait patiently and hope you receive it early.
Have a nice day!
The COLAPA Team

Rated 1 out of 5 stars

Real company or fake?

Put my order in and have not heard anything back as far as shipping or tracking. I have emailed and still have not received an email back or any information on my order.

9 April 2021
Unprompted review
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Lisa Hay,
Thanks for your review.

We checked your order is on the way to you. And we have replied you.
You can confirm if the e-mail be classified as spam by the system if you have not received.
Hope you can understand.

Have a nice day!
Best regards,
The COLAPA Team

Rated 3 out of 5 stars

Shipping delays and delivery days are…

Shipping delays and delivery days are not even projected and sometimes you have delays.

6 April 2021
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Raul Martinez,
Thanks for your review.

We are so sorry for the delay.
As for your order, we have sent the e-mail to you.
Please check it.

And please e-mail us if you have any questions. Thanks.

Have a nice day!
The COLAPA Team

Rated 2 out of 5 stars

Doesn't confirm to facial contours…

Doesn't confirm to facial contours allowing large leaks at sides of face for incoming and outgoing air. Dangerous if you think this mask will keep you safe. Nose piece to decrease fogging doesn't stay in place. Ear loops are comfortable.

3 April 2021
Unprompted review
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Charlie Girl,
Thanks for your review.

We will improve our products to make it better.

Thanks again.
Have a nice day!
The COLAPA Team

Rated 1 out of 5 stars

I’ve still not received my order :(

I’ve still not received my order :(
I placed this order weeks ago and paid for the 7-10 day delivery and I’ll still waiting 3 weeks on
I’ve emailed a few times with no joy of a correspondence,
Looking at the reviews it doesn’t look good and looks like I’m not getting my order
Not happy at all

29 March 2021
Unprompted review
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Shelley White,
Thanks for your review.

We are so sorry for the delay. But we are sorry to tell you we cannnot locate your order.
Would you mind send your order details to our e-mail? Then we will check it for you.
Hope you can understand.

Here is our e-mail address: service@colapa.com

Have a nice day!
The COLAPA Team

Rated 1 out of 5 stars

I’ve not received my order

I’ve not received my order! My order # MAKA 4652
Date order 2/8/21 order 10 pcs KF94 Comfortable Fish
Type Mask for adult. I contact them 3 times but no one answer me. Never trust this company!!!

9 March 2021
Unprompted review
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Katie Thongta,
Thanks for your review and sorry for your long waiting.

We have checked your order, it is on the way to you.
As for more details, we have sent the e-mail to you.
Hope you can get it soon.

If you have any questions, please email us , we will reply to you soon, thanks.
Have a nice day!
The COLAPA Team

Rated 5 out of 5 stars

The perfect phone case

I absolutely love my phone case/ wallet. It's perfect, well made, phone fits perfect, slim. I've had several compliments on it,sleek,beautifully embossed. I would love to get my friend one but not which iphone she has. Mine fits perfect my Samsung A11.

22 February 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Do not waste your hard earned money

Do not waste your hard earned money. Piece of crap. The mask inserts are poorly constructed, slide all over, leaving big gaps in your mask. They are very uncomfortable. And their customer service is horrendous. Their refund policy is a joke! HORRIBLE!

12 February 2021
Unprompted review
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Diane Edwards,
Thanks for your review.

We are so sorry for the delay reply. We have sent the e-mail to you about your order.
Please check it.
Please let us know if you have any questions,

Have a nice day!
The COLAPA Team

Rated 1 out of 5 stars

I purchased a face guards to go under a…

I purchased a pack of face guards to go under a mask. This never arrived. I chased up my order and was told due to COVID-19 issues there had been delays. Fair enough. I started to chase again this week and was told that the order had been delivered according to the courier. I assured Colapa this had not happened. I was told to ask my family, neighbours and local post office. I had already made these checks before bothering the supplier. I asked for proof of delivery (a signature or photograph of a doorstep delivery) but obviously they have nothing. I am just sick of getting an automated reply with the same ‘suggestions’ - so I heartily recommend that you avoid this company like the plague. Very angry with pathetic responses. I have raised a dispute now with PayPal- but honestly don’t want my money back - I just want my face shields! 😡😡😡

29 January 2021
Unprompted review
ColaPa logo

Reply from ColaPa

Dear Sue Manning,

Good day!

We are so sorry that you have not received the parcel. But from the tracking information, it has been delivered. Please contact the post office to check it if you have not received it.
Hope you can understand.
Have a nice day!

The Colapa Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look