Kurt Geiger Reviews 

5,663
•
TrustScore 3 out of 5

2.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 469 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers frequently praise the beautiful designs, wonderful quality, and comfortable fit of the various items available in the collection. Many people also enjoy smooth online shopping experiences, incredibly helpful store staff, and surprisingly fast delivery when placing their orders. Some reviewers were not happy with customer service responses when trying to resolve urgent order inquiries. Shoppers frequently experienced frustrating delivery delays, unhelpful communication, and missing packages without proper support from the brand. Furthermore, other individuals clearly mentioned unexpected product damages or receiving completely incorrect items during their online purchases.

What people talk about most

Product

People report ambiguous experiences with product, as many consumers praise the beautiful designs, great... See more

Delivery service

Customers had ambiguous experiences with delivery service, as many reviewers praised speedy arrivals and... See more

Order

Clients share ambiguous opinions on order, as some reviewers find the website very easy to use and praise the... See more

Customer service

Reviewers express profound dissatisfaction regarding customer service, highlighting generic responses, poor... See more

Quality

Customers consistently note ambiguous experiences with quality, as many reviewers praise the beautiful... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Morning I’ve tried to contact you through Instagram, email & Trustpilot because my order 253410840, because my order is urgent due to a replacement knee issue & my son’s wedding. Please can you c... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

This is my first time purchasing from the brand... Placed 3 orders all within the same week. Half of the first order (1 item) was cancelled and refunded without explanation, and the remaining two orde... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I love this brand, my bag collection is impressive and my shoe collection is growing. I ordered sunglasses however that came damaged. They offered me a partial refund, which I accepted because I wan... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I bought the metal eagle ring and I’ve only worn it for one full day and it’s already scratched and peeling!! I always take my rings off while washing my hands so I don’t understand how it’s scratche... See more

Company replied


Company details

  1. Shoe shop

Written by the company

Kurt Geiger is the #1 premium footwear brand in the UK, first opening its doors on Bond Street London in 1963. Since the sixties Kurt Geiger has continuously evolved to make covetable fashion-forward footwear and accessories with a unique market position - pairing aspiration with accessibility and attracting a global customer base and a worldwide celebrity following. Chief Creative Officer, Rebecca Farrar-Hockley and her team of specialist shoe and accessory designers lead the creative vision of Kurt Geiger’s owned brands for women, men and children’s lines; Kurt Geiger London, KG, Carvela and Miss KG from the brand’s headquarters on Britton Street, within the design hub of Clerkenwell in London.


Contact info

2.9

Average

TrustScore 3 out of 5

6k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.9

All reviews

(5,663)

499 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I never received any of the items I…

I never received any of the items I purchased for my daughter's birthday. I had to open a dispute with PayPal. I was left just days before her birthday with no gift, and I placed the order with plenty of time for processing and shipping. FedEx has had the label marked as "created" for more than 5 days. They never got it either. Horrible customer service.

19 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hi LaChelle,

We’re very sorry to hear that you never received your order, especially as it was intended as a birthday gift for your daughter. We understand how disappointing it must have been to be left without the items despite placing your order in good time.

We also apologise for the lack of progress with the tracking and the frustration caused by the communication you received. We appreciate you taking the time to share your experience, and we’ll ensure your feedback is shared with the relevant teams for review.

Thank you for bringing this to our attention.

Regards,
Team Kurt Geiger

Rated 1 out of 5 stars

Worst company I have ever dealt with

Worst company I have ever dealt with. Placed an order on the 6th Aug was advised I would have my delivery by 20th Aug. My order still hasn't been shipped and am now being told it will be another 10 WORKING DAYS. Completely unacceptable. Do not buy directly from this company

18 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Eimear,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the delay with your order. We apologise for the inconvenience caused and appreciate your disappointment with the extended processing time.
We have highlighted this to the relevant team. If you require further assistance, please write back on the same email thread so the team can review the latest status of your order and assist you further.
We’re sorry again for the frustration caused and appreciate you taking the time to share your experience with us.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 5 out of 5 stars

Was very happy with all my orders Iv…

Was very happy with all my orders Iv had from you guys thanks so much

4 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Lorrain,
Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you’ve been happy with all your orders. We truly appreciate your continued support and look forward to bringing you more fabulous finds!
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 5 out of 5 stars

Platform sliders

Had my eye on the sliders for a while, so the extra saving using my blue light card convinced me to purchase

16 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello there,
Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you’d had your eye on the sliders for a while and that your Blue Light Card saving gave you the perfect reason to make the purchase.
We hope you absolutely love your new sliders and enjoy wearing them!
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 1 out of 5 stars

I made an order one week ago and still…

I made an order one week ago and still don't have any info
Customer support is helpless. Is just an Ai chat with same answers
How many days I need to wait until receiving the bag I ordered or at least some update?

17 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Martina,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you’ve been waiting for an update on your order and understand how frustrating it must be not to have clear information regarding your bag.
There can occasionally be a delay in processing orders, and we apologise that you have not received a more helpful update. If you require further assistance, please reach out to our Customer Service team or respond to the requested information, and the team will be able to look into your order and provide further support.
We’re sorry for the inconvenience and appreciate your patience.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely love them

24 July 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Debbie,
Thank you for the lovely feedback! We’re so happy to hear that you absolutely love them! We hope you enjoy wearing them and look forward to welcoming you back again soon!
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy! Customer Service is AWFUL

I purchased a bag, i was informed the return or replacement service is great. I only purchased the bag because there were so many things included in the purchase. Im very disappointed, 1 star worthy id give 0 stars if that was an option. Their bot system sucks, itll say someone live will hop on. Asked for my information al9ng with pictures. I need my bag replaced, repaired, returned and maybe ill just take the refund because the customer service with these malfunctions is TERRIBLE, deflect deflect, send here send there just awful. If youre way to sell products is to reassure anything happen it will be easy and immediate to have a solution. This is unacceptable and at this point i feel ripped off. Severely ripped off with no action on their side, at first they said well send you a credit to replace tje bag. I have yet to receive that or any action on Geiger side. Ive provided my name, email and order# for NO ONE to do anything.

14 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hi Audrey,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating and disappointing it must have been, particularly after being reassured that your issue would be resolved.

We apologise for the difficulties you’ve experienced with our Customer Service process and appreciate you taking the time to share your feedback. We understand how frustrating it is to provide your details and images and feel that no progress has been made.

We’ll ensure your feedback regarding the service and communication you received is shared with the relevant team for review.

Thank you for bringing this to our attention.

Regards,
Team Kurt Geiger

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

Fast delivery. Great product just what I wanted . Very happy customer

1 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hi Lesley,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! 💛

We’re delighted to hear that your order arrived quickly and that your purchase was exactly what you were looking for. It’s fantastic to know you’re a very happy customer!

Thank you for your kind words and support. We look forward to welcoming you back again soon!

Regards,
Team Kurt Geiger

Rated 5 out of 5 stars

Fab trainers

Fab trainers, great value as well!!

15 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hi Sheran,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! 💛

We’re delighted to hear that you love your new trainers and are pleased with the great value. We hope you enjoy wearing them!

Thank you for your support, and we look forward to welcoming you back again soon!

Regards,
Team Kurt Geiger

Rated 1 out of 5 stars

Orders get cancelled

Ordered 3 items (shoes, sunglasses and a ring), paid. The following day: day later a mail that the entire order was cancelled: out of stock. I hope I will be fully reimbursed!
This is quite ridiculous for a company this large.

13 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hi Katrien,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been to have your entire order cancelled after payment, particularly when the items appeared to be available when you placed the order.

We sincerely apologise for the inconvenience caused. We appreciate you taking the time to share your feedback, and we’ll ensure your comments regarding stock availability and order cancellations are shared with the relevant teams for review.

Thank you for bringing this to our attention.

Regards,
Team Kurt Geiger

Rated 4 out of 5 stars

Shoes and handbag

Ordered matching shoes and handbag. Handbag was delivered promptly but had to wait a little longer for the shoes as these were being shipped from a store. This was communicated but a little disappointing from my perspective. Condition of goods was excellent.

31 July 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hi Kim,

Thank you for your 4-star review! 💛

We’re delighted to hear that you’re happy with your matching shoes and handbag, and that the items arrived in excellent condition. We understand it was a little disappointing to wait longer for the shoes, and we appreciate your patience while they were shipped from one of our stores.

Thank you for your understanding and support. We hope you enjoy your new matching set! 👜👠

Regards,
Team Kurt Geiger

Rated 1 out of 5 stars

Avoid if you actually want the goods you paid for

Wish I’d read reviews on here prior to ordering. Would actually give zero stars. Appalling customer service. I ordered a bag that should have been delivered by KG’s courier of choice Evri. The parcel was delivered outside of the delivery time window. Late at night it was thrown on the door mat, the doorbell was not rung the door wasn’t knocked the courier took a picture of the parcel while walking away. When I saw the email to say the parcel was delivered with the delivery photo attached I went outside and the parcel was not there!
Evri have accepted that the delivery was not to the standard they expect-they told me they had contacted KG and that I didn’t need to do anything further.

KG didn’t contact me I contacted them. They say the delivery is compliant as leaving a parcel unattended on a door mat is appropriate, as I didn’t leave instructions on where Evri could leave the parcel. They apologised for me paying £151.20 for a bag I didn’t receive but said there is nothing they can do about it.

Since raising the issue with KG I have had continuous back and forth email communication, I have raised a formal complaint which has not been answered. I have been told they are now no longer going to respond to my emails and that I should initiate a charge back with my bank.

It is outrageous that they as the trader are putting the burden on the bank-they have chosen a courier that has not fulfilled its duty-my parcel never came into my possession. Yet they are totally washing their hands of the problem!

If you want the items you pay for don’t buy from KG online!

14 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hi London Mum,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how upsetting and frustrating it must have been, particularly as you paid for an item that you did not receive.

We appreciate you taking the time to share the details of what happened. We’re sorry that you feel let down by both the delivery experience and the communication you received from our Customer Service team. We understand this is not the experience we would want for our customers.

Your feedback regarding the delivery process and the handling of your case is important to us, and we will ensure your comments are shared with the relevant teams for review.

Thank you for bringing this to our attention.

Regards,
Team Kurt Geiger

Rated 1 out of 5 stars

Sadly

Sadly, I purchased a crossbody leather handbag from Dillards in Tucson. I usually opt for Coach or Kate Spade, but I decided to give this brand a try since I love the bling inspired bags. This was the biggest mistake I have ever made! Less than a year later the metal accessory that attaches the strap to the bag broke, so I called Curt Geiger, assuming they would have an extended warranty since I only had the bag for less than a year and only wore for about four months total. They advised me that if I didn’t buy the bag directly from their website or their store, there was no way for them to help me further. This is a big disappointment. I should’ve went with the Coach fact that I normally purchase because Coach bags pulled up well and I’ve never had an issue with them, especially under a year, maybe, five years later. But Coach does have good customer service and they have a customer satisfaction guarantee, even though you don’t buy it directly from their website. All I wanna tell everyone is to never buy the Kurt Geiger handbags or their products they are not Quality made, and there’s something ever happened. They will leave you in the dust.

13 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Chanel,

Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to hear about your experience.

We have checked your case and can see that a ticket has already been created regarding this query. We have also highlighted the matter to the relevant team for further review. Please allow some time for the team to investigate and get back to you with an update via email.

In the meantime, please keep an eye on both your inbox and your junk/spam folder, as our emails may occasionally be filtered there.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 5 out of 5 stars

easy ordering process and my order…

easy ordering process and my order arrived quickly, great delivery service

17 July 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Carol,
Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you found the ordering process easy and that your order arrived quickly. It’s fantastic to know you were happy with the delivery service too.
We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon!
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 5 out of 5 stars

Great shoes

Great shoes , beautifully made and came when expected. Very comfy.

18 July 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Helen,
Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you’re pleased with the quality and comfort of your shoes, and that they arrived as expected. We hope you continue to enjoy wearing them!
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful boots and what a steal…

Beautiful boots and what a steal delivery quickly well packaged and tracked live KG

8 July 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Lisa,
Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you love your boots and found them to be such a great deal.
We truly appreciate your support and hope you enjoy wearing your new boots!
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 1 out of 5 stars

Poor quality and customer service

Poor quality and customer service. Very dissatisfied

10 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Danik,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about this.
Your feedback has been shared with the relevant team for further review, and we appreciate you taking the time to bring this to our attention.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 5 out of 5 stars

I bought some shoes today from…

I bought some shoes today from Gateshead Annabelle was fantastic so helpful. Also Tanisha at Trafford centre she located them and also helped me so much because I forgot my glasses. Honestly you are truly blessed to have such amazing staff.
Thanks

10 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Mhish,
Thank you so much for your wonderful feedback! We’re absolutely delighted to hear that Annabelle in Gateshead and Tanisha at the Trafford Centre went above and beyond to help you.
We’re truly lucky to have such dedicated colleagues. Thank you for taking the time to recognise their fantastic service!
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 1 out of 5 stars

Well I placed my order and within 2…

Well I placed my order and within 2 days the item had been reduced further. I did email your customer team but said that I would have to return and order again, absolutely ridiculous considering you have to pay for returning an item so not worth my time!
Need to refund people the difference to be honest as a gesture of goodwill as that would cost you nothing! My daughter and I have been good customers over the last few years and spent quite a bit of money but this puts me off! 😔

1 June 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hello Kay,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience. We understand your concerns, particularly regarding the return costs and the inconvenience of having to return and reorder the item.
Your feedback has been taken on board and passed to the relevant team for further review. We truly appreciate your continued support over the years and are sorry that this experience has left you feeling disappointed.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY. They use Evri as their delivery partner and could not of had a worse experience. Driver turned up over an hour after the delivery window and left my expensive parcel dumped at my back gate in broad daylight, on a main road, and is now missing. Kurt Geiger blamed me for not leaving a safe place instructions on Evri tracking, even when there isn't a safe place to leave it. So if you put down instructions or not, if it goes missing, they want nothing to do with it. Customer services just repeat themselves on a loop.

EDIT: They reply back to your reviews to make it look like they are willing to help you, when in fact they have done jack all about it. Kurt Geiger have said because I didn't give Evri any instructions in a time window they were already over an hour late for, Evri have full right to dump your parcel where they feel like.

1 August 2026
Unprompted review
Kurt Geiger logo

Reply from Kurt Geiger

Hi Chris,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how upsetting it must have been to find that your parcel was missing after delivery. We appreciate how frustrating this situation has been and apologise for the inconvenience caused.

Could you please share the requested details with us? Once we have them, we’ll review this further with our Customer Service team and get back to you via email with an update regarding your refund.

Thank you for bringing this to our attention.

Regards,
Team Kurt Geiger.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look