Ninacloak 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I wish I'd read the reviews before ordering. I eagerly waited for the items I'd purchased. Two weeks after I placed the order I received an email saying they were looking for a manufacturer. When I f... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

This company ( if it is a company) seems to exist solely to defraud people in parting with their money. The product looks good online but what arrives does not resemble what you see on the photos. Rea... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

This is a terrible company to deal with. The order took months to arrive, fabrics were not as advertised on website, eg, linen/cotton mix was in fact a cheap synthetic fabric. Sizes were completel... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

This company is a scam. Never got the reply from them since I wanted to return the items. My advice to everyone is DO NOT order from this company. Products are below standard especially the fabrics.... See more

Company replied

Company details

  1. Clothing Shop

Written by the company

Ninacloak.com dedicates to be your personal wardrobe online! Plenty of fashion clothes of high quality and at reasonable prices are selected for you! Start your journey now!


Contact info

All reviews

(429)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Look carefully at the positive reviews which are clearly not genuine!

Just reading through all the positive reviews, you can immediately see that they all come from the same place. The same wording and phrases are used and some are word for word exactly the same but from different names (incidentally several with men's names saying they are wearing a dress to their cousin's birthday celebration!). Look at all those who say they are attending their cousin's birthday tomorrow and look at the repeated phrases in so many other ones! If anyone believes them, they must be blind!

28 June 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

There are a thousand hamlets in a thousand people's eyes. We guarantee the good quality of our products. Please contact us for a solution if you have received damaged product.

Rated 1 out of 5 stars

Misrepresentation not fit for purpose

Photos on Pinterest and Google and Facebook look great. In reality the fabric is flimsy and nothing like represented by the photos. These photos are also used by many other companies
So don't buy, you will be as disappointed as I was, sadly

22 June 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Regret to hear that. For privacy concerns,please offer order number to trustpilot@ninacloak.com for aftersale serivce

Rated 1 out of 5 stars

If I could give a minus I would

If I could give a minus I would! DO NOT USE THIS COMPANY!!!
I ordered 3 tops and received them all but I returned 2 due to bad sizing and fabrics in February. I have been tracking the parcel ever since and it reached its destination over 6 weeks ago.
I have emailed them and they obviously don’t read them as all I get in response is “the parcel is yet to get to their warehouse and when it does I will receive a refund”
I believe that I won’t get the money back and as a pensioner I really can’t afford just to throw money away. The return package also cost me nearly £17 to return.
Terrible customer service!!!

20 June 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Dear Vee, Sorry for the problem mentioned. May I know the order number? For privacy protection,please send it to cs@ninacloak.com so that we can give your a solution asap.

Rated 1 out of 5 stars

A Hard Lesson learnt:- read the reviews before you make a purchase

No acknowledgement that the transaction had been processed was received from Ninacloak. So stupidly we re-entered the details, order was again not acknowledged so we assumed no order was placed.
Why wasn't the duplication spotted?
A month later two orders just turn up with the despatch note emailed several days later.
The products didn't look as good as the website so we sent them (still in the original packaging) to the return address (in Ipswich) quoted on the label.
The replies to the first few email requests for a refund asked for the postal details then later email replies were that the goods have been sent to their warehouse and a decision will be taken when they arrive there. Nearly 4 months later still no refund. Our emails are not being read, just the same reply about going to the warehouse. We are awaiting £148.18p perhaps the goods will arrive at the warehouse one day.
A sorry lesson learnt the hard way ie read the reviews before you order, not when it has gone wrong.

Comment on Ninacloaks reply to the above
Following their reply we tried to reach them via the email address they gave CS@...... as they instructed but without success, it does not appear to be an active email account. So we asked the question again via service@...... but got the now regular reply automatic reply that they have not yet been received at their warehouse. Still no answer to the questions where this warehouse is actually situated, what is the normal time taken to arrive at this warehouse.

Ninacloak if you reviewing this complaint please in future give straight answers to straight questions rather than direct us to emails addresses that don't work. We are now beginning to wonder if you are deliberately avoiding repaying us hopefully you will prove us wrong!

July Update after reading all those "fantastic" recent reviews from USA and Canada of excellent customer service, we note that there is no mention of anyone ever receiving a refund,
Any chance that British customers can also have this "fantastic" customer service as we are still awaiting our refund for the goods returned in February.

17 June 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Dear Ann, we do apologize for the problems mentioned. As per logistic, we haven't received the returned packages of your 2 orders. For privacy concerns, please check our email via cs@ninacloak.com for your return issue. Thanks for your understanding and sorry for any inconvenience caused!

Rated 1 out of 5 stars

I have been attempting to get a refund…

I have been attempting to get a refund since my last review with no luck. They expect me to spend loads of money sending goods back to China, I just don't have any confidence that they would actually issue a refund even if I did send goods back. I would avoid like the plague. 1 star is too much.

14 June 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Regret to hear that. For privacy concerns,please offer order number to trustpilot@ninacloak.com for aftersale serivce

Rated 1 out of 5 stars

Extremely Disappointing!

The ladies clothes look beautiful online and unlike items in the shops. I thought I’d buy one T-shirt to see the quality before committing to buying more clothing. First of all I was shocked that the delivery cost nearly the same as the item. I don’t believe this was made clear. It didn’t take too long to arrive. I was horrified at everything about it! Shoddy stitching with loose threads left hanging. The material described as a cotton mix appeared to be polyester. There was no maker’s name label or washing instructions. It’s like very cheap clothing from a market stall. You’d never find such bad quality clothing in a shop. Never again!

13 June 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Regret to hear that. For privacy concerns,please offer order number to trustpilot@ninacloak.com for aftersale serivce

Rated 1 out of 5 stars

Ninacloak ordered 2 dresses, very dissapointed

ordered 2 dresses from Ninacloak. when received, they were NOT even close to the description & picture on their web site. picture on web site look like quality nice dresses. what i received was a picture of that dress imprinted on a single layer polyester material. I tried sending back now 2+ weeks ago. No contact w/them except for saying they received it at the US warehouse, and are now sending on to somewhere else. Have not seen any money back as of today. very hard to contact them. Quality of these 2 dresses were horrible. wish I could show you the pics

10 June 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Regret to hear that. For privacy concerns,please offer order number to w***@att.net for aftersale serivce

Rated 1 out of 5 stars

Poor Quality

Poor Quality, material very thin. Bought a dress for a formal occasion, but it should have been classified as a neglige Sizing way too small, even the arms are way too tight. I would rate it negative five. DO NO T BUY.
Obviously from China.

5 June 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Dear Stephanie, sorry for the inconvenice caused. May I know the order number? For privacy protection,please send it to cs@ninacloak.com so that we can give your a solution asap

Rated 1 out of 5 stars

Don't buy from these people

Don't buy from these people. The clothes are poor quality and nothing like the photos the sizes are all over the place some things to small so to big and forget about customer service you CAN'T send anything back unless your prepared to send to China.
What a waste of money.

31 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Hi Rose,
Thanks for contacting us and sorry for keeping you waiting
My sincere apology for this situation. Could you please provide your order number to us, and we will check your order as soon as possible
Please feel free to let us know if you have any further questions.
Here is our email address: service@ninacloak.com

Rated 1 out of 5 stars

Nina Cloak think twice,unbelievable!!!!

Please see the response to the review below from Nina Cloak. This is the email they sent me.

Dear Dawn,
We do apologize for the bad experiecne caused by the return and refund.

We have not received the returned package yet. Per checking via your offered tracking No. RN009648676GB, the package is under custom clearance. You might need to pay for the customs for the package you sent back.

We will refund as long as we confirm the returns.

For any other concerns,please feel free to contact us here.
Best wishes!
Ninacloak

Hi all
Just to follow on from my previous review of nina cloak. I still have not received my refund. We are now approaching the end of May and I have provided proof of return which cost £24.15 on the 09/03/22. From my experience of this company I would advise you all to stay clear and do not order from them.

26 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Dear Dawn Kelly,
My sincere apology for the bad experience caused to you.
For concerns about your privacy protection,please check our email to: d*******@yahoo.co.uk about your request for refund.
Please feel free to contact us via service@ninacloak.com if you have any further questions.

Rated 1 out of 5 stars

Ninacloak will NEVER refund your money

I was sent the wrong jacket and it wasn't even in the colour I ordered, I ordered a navy blue coat and they sent me a completely different one in red. I sent them an email asking for the information to return this jacket and other items that did not fit me, they sent me an email saying I could keep the wrong jacket and be given a $22AUD credit but did not provide any information about how to return the rest of the items that do not fit me for refund. As if I want a credit from these people? I would never buy anything from them ever again. I have asked them in 5 emails now to provide the information on how to return the items for a refund to be processed and still no response from them. It is quite clear they have no intention of telling me or providing me with a way of getting a refund for clothing that they sent incorrectly and that does not fit me. It is shameful. They should be charged with a criminal offence. It is appalling that this company is allowed to trade. The clothing ends up being nothing like the pictures. The sizing is not true to size. One of the coats I ordered was not anything like the picture and it was so small, I couldn't even get my arm into the armhole! It was like a child's size. Ninacloak should be ashamed of themselves. You are a disgrace.

23 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Dear Sharon:
Thanks for contacting us and sorry for keeping you waiting
My sincere apology for this situation. In order to protect your personal privacy, we have sent you a private message to your email: s********@hotmail.com
Hope my explanation is able to assist you.
Please feel free to let us know if you have any further questions.
Here is our email address:service@ninacloak.com

Rated 1 out of 5 stars

A month and a half of delay and after…

A month and a half of delay and after beeing patient I got the wrong dress. The second dress looked very beautiful in their web page but in real is made with a very poor cloth. They asked me to return the wrong one, but I dont want to wait 2more months.
This is my first and last time I buy something with nina cloack. Is a fraud....

21 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Hi AMPARO VALENCIA
Thanks for contacting us and sorry for keeping you waiting
My sincere apology for this situation. Could you please provide your order number to us, and we will check your order as soon as possible
Please feel free to let us know if you have any further questions.
Here is our email address:cs@ninacloak.com

Rated 1 out of 5 stars

Appalling customer service and quality…

Appalling customer service and quality of products. Contact details were nigh on impossible to find. On returning items to given Chinese address they were stuck in customs for 3 months and would not refund me. Automated responses not answering questions were less than helpful. Items did not resemble photos anyway and were extremely cheap looking and different.repeated attempts at emailing the address only resulted in an automated response that did not answer question. Was refunded after posting this review

21 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Hi Heather Savile
Thanks for contacting us and sorry for keeping you waiting
My sincere apology for this situation. Could you please provide your order number to us, and we will check your order as soon as possible
Please feel free to let us know if you have any further questions.
Here is our email address:cs@ninacloak.com

Rated 1 out of 5 stars

If there was a lower star rating it…

If there was a lower star rating it would be NIL, Don't order anything from this site, poor quality, material not as described and sizes, some too small some too big, suppose to be same size. Asked for return address, git emails from different people but still no address, I've wasted my hard earned money.

19 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Hi Karen Hopkin
Thanks for contacting us and sorry for keeping you waiting
My sincere apology for this situation. Could you please provide your order number to us, and we will check your order as soon as possible
Please feel free to let us know if you have any further questions.
Here is our email address:cs@ninacloak.com

Rated 1 out of 5 stars

Order arrived material not as…

Order arrived material not as described. Poor quality. Took at least 15 emails to get return address. My parcel was posted back 22nd March and they say its still not arrived. Don't touch them at all. Really bad service.

16 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Hi Julie Swift
Thanks for contacting us and sorry for keeping you waiting
My sincere apology for this situation. Could you please provide your order number to us, and we will check your order as soon as possible
Please feel free to let us know if you have any further questions.
Here is our email address:cs@ninacloak.com

Rated 1 out of 5 stars

Very bad service

Very bad service. Can’t return goods. Can’t contact. They’re thieves

15 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Dear Ann,
My sincere apology for the bad experience caused to you.
For privacy protection,please check our email to: e******@sfr.fr about your request.
Please feel free to contact us via service@ninacloak.com if you have any further questions

Rated 1 out of 5 stars

Dispute denied by PayPal

Dispute denied by PayPal. I provided all information I had, however, it didn’t make any difference. I will try other options. This is America. Beware of Chinese owned companies. Some are unscrupulous. I learned a lot. No more internet shopping for me.

15 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Hi wanda daniel
Thanks for contacting us and sorry for keeping you waiting
My sincere apology for this situation. Could you please provide your order number to us, and we will check your order as soon as possible
Please feel free to let us know if you have any further questions.
Here is our email address:cs@ninacloak.com

Rated 1 out of 5 stars

I 'm so ashamed I fell for this online…

I 'm so ashamed I fell for this online .
The clothes look wonderful and fashionable in the photographs but on receipt are just a poor imitation in dubious sizing. The material is cheap lightweight and "linen" is a photoprint of the linen texture. I would nt wear any of the items I purchased and tried several times to get an address to return the items. I finally have succeeded in getting an address ,no directions given how to complete this to ensure full refund.
I've read other reviews and most of the positive reviews are from the US do they have a different experience to UK? I've also noticed a lot of reviews from men who appear to be buying womens clothing.

11 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Dear Lois,
My sincere apology for the bad experience caused to you.
For privacy protection,please check our email to: l*****@live.co.uk for your order issue.
Please feel free to contact us via service@ninacloak.com if you have any further questions

Rated 1 out of 5 stars

low quality even for the cheap price, ethical concerns

cheaper than the price actually. Probably made by kids in sweatshops and I am ashamed I fell for it and supported what is basically a cheap venture. I wish they stopped the algorithm that presents me with their ad everywhere I go on the internet. Unwilling to give my order number in case I get spammed or trolled.

10 May 2022
Unprompted review
Ninacloak logo

Reply from Ninacloak

Hi customer
Thanks for contacting us and sorry for keeping you waiting
My sincere apology for this situation. Could you please provide your order number to us, and we will check your order as soon as possible
Please feel free to let us know if you have any further questions.
Here is our email address:cs@ninacloak.com

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look