While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

ordered xmas presents for the grandkids 14/12/20, assured by the 2 day uk post. Weeks and weeks go by, still states processing. sent emails, ignored, filled in all their ticket requests asking for... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Total scam site, luckily I only paid £13 via PayPal so I will get it back eventually. There's no actual people to talk to and your messages/'tickets' are completely ignored. When you check the status... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Decided to try this out after seeing a couple of friends use it. My order arrived in full and in good time. Some of the products I loved and would order again. However, others I wouldn't. It is not al... See more

Rated 1 out of 5 stars

Scam artists, paid for 2 day delivery and over a week later nothing. Canceled the order through their ticket system and it was egnored for weeks. Can't connect them as they say having no one to direct... See more

Company replied

Company details

  1. Discount shop
  2. Department store
  3. Discount Supermarket
  4. Pound Shop

Written by the company

Zadeel is a discount store online selling thousands of items below £1 - we've now past the covid19 slump and our service is greatly improved, we're working on making it even better! We aim to be the amazon of discounting online.


Contact info

1.9

Poor

TrustScore 2 out of 5

64 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Not a good experience

Placed order 13/01 with 2 day delivery, order still showing as processing. Had high hopes after seeing article on thesun but obviously not ready for the volume of orders that produced. Only way to contact customer services is through automated system, Dissapointed

Update! - order was received a few days after posting this review, however some items were missold and terrible quality/not as advertised and the return procedure is even worse than getting your order! Started return on the 26th Jan, still pending approval (today is Feb 10th) Such a shame as a cut price uk online store like this could be a money spinner if it actually worked as it should!

Still dissapointed

19 January 2022
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Come back in a few months .....

I love these sort of shops for crafts etc & Zadeel are trying .... but are not there yet.
Free shipping advertised everywhere but in reality if you don't put in a larger shop you pay. I paid £2.50 for 2 day shipping & received my order 8 days later, with 2 items missing.
I am sure they will iron out issues, but best to wait a few months for them to get themselves sorted.

9 November 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Stocking fillers gollore

Stocking fillers gollore. Did a nice Christmas shop early. Loads of other places put their prices up but zadeel seems pretty damn cheap. Nice and fast. Descriptions could be better but I guess with thousands of items and a new site it's hard to put them. I think for certain things in the title put single stem or something like that. Very good experience and can't wait to see this site get more goodies.

10 October 2021
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

A few improvements needed

Decided to try this out after seeing a couple of friends use it. My order arrived in full and in good time. Some of the products I loved and would order again. However, others I wouldn't. It is not always listed what quantity you are getting and the images can be misleading (couple of things I thought I was ordering a pack of the item but actually was just one!). Very limited item descriptions can make it difficult to judge what size/quantity things are too - a couple of things were much smaller than I thought. Nevertheless, overall I probably would order again but be more wary of items which are not specific as to size/quantity.

21 September 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Not too good

Missing 5 items from the order, not refunded, also very misleading in images, product seem to be large in images but when they arrive they are miniature.

7 September 2021
Unprompted review
Zadeel logo

Reply from Zadeel

Thank you for taking your time out to do this review and provide us with some constructive feedback.

Your items were refunded, we first do automatic store credit this is immediate after we ship your order we will try to make this even clearer on the invoice, but you can request refund to your payment method once you get the goods, we've now refunded to your payment method, have a look.

We've decided after seeing your feedback to change the store credit system to give 1.5x in store credit, so if £2 was out of stock, we refund £3 to store credit we will get the developer to do this if its feasible). We want shopping with us to be a joy, so even if something is out of stock, we still want you to feel elated. We also have a ticket system for any issues but we see you didn't make any tickets which we reply to very quickly on the same day unless there is some adverse event.

We will update the product details to put full descriptions for the lint rollers, the heads are approx 7cm and the body total lenght around 15 to 17cm.

hope this is satisfactory. thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Knitting Yarn review

I bought knitting yarn from Zadeel, it was cheap compared to many other sites ..the colours are lovely and the material is very good for the price.

The delivery was cheap and prompt via royal mail.

I definitely will buy more and recommend others to give a try as well!

18 August 2021
Unprompted review
Zadeel logo

Reply from Zadeel

That's really nice to hear :D
I am getting in loads of new products in about 45 to 50 days and a restock on loads of items so hope to see you again soon. 😁

Thank you very very much for your supportive and wonderful review

Rated 5 out of 5 stars

Amazing service

Amazing service, very professional. Dispatch was very quick. Will definitely be ordering again, so happy with my items. Thanks once again.

17 August 2021
Unprompted review
Zadeel logo

Reply from Zadeel

Thank you so much for your lovely review!

Rated 5 out of 5 stars

LOVE THIS SITE TO BUY FROM

LOVE THIS SITE TO BUY FROM, SAW ON YOUTUBE AND GOT SOME CRAFT STUFF. FANXXXX

7 August 2021
Unprompted review
Zadeel logo

Reply from Zadeel

Thank you so much for your review.

We are really trying hard now and im so happy and excited. We fixed the sku issue now so the orders come in smooth and if any out of stock. It refunds smoothly no problems now. We are getting the orders out same day super fast! Its great!

We are hoping some customers can give us more feedback so we can find where else we can improve. We dont want to be a fly by night company. We want to be here for good with amazing service...we want to be the amazon of the discount world.

We will grow more soon and hopefully find more areas to improve ❤😁

Rated 5 out of 5 stars

Affordable items with great shipping times

Really nice to have such a cheap website that isn’t from China with super long waiting times!! As that was always the downside of cheaper stuff
I initially bought a small amount of stuff bc it was so cheap but then when it arrived and was good condition I ordered more lol 😂

7 August 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Good buying experience

Good buying experience
Easy to navigate website
Fast delivery

But packing sheet please make it a bit clearer it will be much nicer if instructions are at the top.

Other than that. Great!

7 August 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Thank you!!!

Thank you!!!! Got my necklaces today very cutteee kids will love em. X

7 August 2021
Unprompted review
Zadeel logo

Reply from Zadeel

Very glad you liked them!

Small update: We have now made changes to our skus so our store credit system is faster and more efficient.

Next in line is our auto rma section try to make it more visible so if there is a problem we can deal with it on the system and have great service.

Rated 5 out of 5 stars

Really really good prices

Really really good prices. The quality for the price is fantastic. Will be using these on my next drawing project.

Keep up the good work 👏

5 August 2021
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look