Blindster.com Reviews 

461
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 363 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently mention that their custom orders arrive well packaged, look fantastic in rooms, and are very simple to install independently. Consumers also deeply appreciate the incredibly helpful support team, noting that agents are extremely quick, friendly, and professional when resolving unexpected measurement issues. However, some customers also noted occasional delivery delays, prolonged back orders, or products featuring unexpected construction flaws affecting daily use. People occasionally experienced frustrations when shipments took several weeks to arrive or specific items failed to operate smoothly as originally advertised.

What people talk about most

Product

Users describe positive interactions with product, expressing deep satisfaction with the durable materials,... See more

Quality

Reviewers highlight positive aspects of quality, noting that the products are well-made, feature durable... See more

Order

Consumers find order to be a positive experience, highlighting helpful support and easy placement processes.... See more

Customer service

Reviewers mention positive feedback about customer service, highlighting that representatives are... See more

User experience

Clients share positive opinions on user experience, noting that ordering and measurements are simple.... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Blindster has been an excellent experience as a consumer. I shopped at every online blind maker and ONLY Blindster could make Venetian blinds for my 11” wide windows. I read all the great reviews and... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I looked for reasonably priced cellular blinds and found them at Blindster. They were precisely cut and arrived on schedule. Marking the bracket holes was the hardest part but once I got the bracket... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Girl that handled my call went above & beyond to help me out. Also, thanks to her professionalism and due diligence, she was able to get me a full refund for my last order in which by my own fault I... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I have only "ordered" my blinds so far, but am tremendously impressed w/ customer service responsiveness!! I made a mistake in understanding the spending threshold for a promotional discount, which I... See more

Company replied


Company details

  1. Window treatment store
  2. also in
  3. Blinds shop
  4. Home improvement shop
  5. Remodeller

Written by the company

Shop custom blinds, shades, and shutters from window treatment professionals. The #1 rated website for custom blinds. Free samples shipped in 1 day. At Blindster, we offer high-quality, custom window treatments at unbeatable prices. Our extensive selection, easy-to-use website, and top-notch customer service set us apart from the competition. Whether you’re a first-time DIYer or a seasoned pro, we’re here to help you every step of the way.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

461 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(461)

365 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

We ordered custom bamboo blinds for a…

We ordered custom bamboo blinds for a basement window. Product was delivered to our exact specs and was easy to install in 10 minutes!

29 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi E. Daly, thank you for your wonderful review! We're so glad to hear your bamboo shades were made to your exact specifications and that the installation only took about 10 minutes. It's great to know everything fit perfectly and met your expectations. We appreciate your business and hope you enjoy your new shades for years to come!

Rated 2 out of 5 stars

Don't order the lowest priced shades

The ordering process was simple. The order was filled quickly. I ordered the budget priced cellular shades. Even these were lots more expensive than blinds. They are very thin and look very cheap. No problem with the company but I wouldn't order the shades again.

29 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Thank you for your feedback, Sharon. We’re glad to hear the ordering process was simple and that your order was fulfilled quickly, but we’re sorry to hear that the cellular shades did not meet your expectations in terms of appearance and quality. We understand how important it is to feel confident in your purchase. A member of our customer service team will be reaching out to you further to assist and see how we can help.

Rated 5 out of 5 stars

The whole process was easy all the way…

The whole process was easy all the way through and the product is great! Keep up the good work

22 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Thank you so much for your kind review, Patti! We're thrilled to hear that the entire process was easy from start to finish and that you're happy with your new shade. Your support means a lot to us!

Rated 5 out of 5 stars

Looks great and very easy to install

Looks great and very easy to install

29 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Thank you for your review, Kathy! We're so glad to hear you're happy with your new shade and that the installation was quick and easy. We appreciate your support and hope you enjoy them for years to come!

Rated 5 out of 5 stars

Motorized shade issue

It was a complicated issue and took awhile. I spoke to 3 different customer service reps, but all were professional and helpful, and I feel as a team they are interested in taking care of the customer.

19 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Thank you for your review, Jeffrey. We appreciate your patience while we worked through the issue and are glad to hear that each member of our customer service team was professional and helpful. Providing the best possible support to our customers is very important to us, and we’re happy we could assist you along the way.

Rated 5 out of 5 stars

This is an awesome company and…

This is an awesome company and customer service. Love their blinds. Customer service is very helpful if they have a question about how you ordered they email you to make sure . Very polite and all around outstanding.

25 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Eve, thank you for taking the time to leave such a thoughtful review! We’re so glad you love your shades and had a positive experience with our customer service team. It means a lot to hear that our communication and support made a difference. We appreciate your business and look forward to serving you again!

Rated 5 out of 5 stars

Quick production

Quick production, Easy to install. We mistyped one of the dimensions incorrectly when ordering and they replaced that for a minimal cost to us. Thanks

18 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Thank you for your review, Jesse! We’re glad to hear your order was produced quickly and that installation went smoothly. We’re also happy we could help get the incorrect size corrected for you under our Fit or Free Guarantee. We truly appreciate your support and hope you enjoy your shades!

Rated 1 out of 5 stars

Avoid Blindster at all costs

I ordered ten blinds in two separate orders. The first one was good (qty 2) but the second had several issues from scuffs to mismeasurements (theirs's, not mine). I only tried to get them to recut one. They saw the photos showing they cut it too small, opened a ticket and proceeded to ghost me. I am going to have to contest this with my credit card. Overall it was extremely disappointing.

18 June 2026
Unprompted review
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Thank you for sharing your feedback, Kathrine. We’re very sorry to hear about the issues you experienced with your order and understand your frustration. Unfortunately, we have not been able to locate any orders associated with the name provided in your review. We would really appreciate the opportunity to look into this further and help make things right for you. Please reach out to us at customerservice@blindster.com or call us at 888-256-8672, Monday–Friday, 8am–5pm CST so we can assist you directly.

Rated 5 out of 5 stars

Great communication and willingness to…

Great communication and willingness to work with customer. Also great product.

17 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Thank you for taking the time to share your experience Tammy! We're so glad our team was able to provide the communication and support you needed throughout the process. Knowing that you're also pleased with the quality of your product means a lot to us. We appreciate your business and hope you enjoy your new window treatment for years to come!

Rated 5 out of 5 stars

Gorgeous Roman Shade

The shade arrived SO quickly and exactly as I requested. The fabric was even better than I expected. We are so very pleased and will use Blindster again!

21 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi Cammy, thank you for your kind review! We're so glad to hear your shade arrived quickly and exceeded your expectations. We appreciate your business and look forward to helping you again in the future!

Rated 1 out of 5 stars

I have had blinds from Blindster…

I have had blinds from Blindster before. This was a clear design flaw. The clasp on the right side was facing inwards but if the screws were off in the slightest it would not open to allow the blinds to open. It took me about 5 hours to get it installed. The video also did not go over how to install different brackets and the written instructions lack clarity for the clasp type that was ordered. The cord to pull the blinds open also is not easily removable and the plastic portion that attaches to the wall is not removable unless I break it. So I cannot use a motor that I already have.

21 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi Rose, Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that you encountered difficulties installing the shade and tension device and that the available instructions did not provide the level of detail you needed for your particular bracket configuration. Please know that our team is always happy to provide additional installation guidance, including product-specific instructions, videos, and troubleshooting assistance if you reach out to us directly. We want to help ensure the installation process goes as smoothly as possible. We'd also like to clarify that the tension device is a required component for the proper installation and operation of the shade. Additionally, modifying the shade to operate with a third-party motor or altering its original design will void any applicable warranties and guarantees. A member of our customer service team will be reaching out to you separately via email to discuss your experience further. In the meantime, if you have any questions or need assistance, please contact us at 888-256-8672 or visit https://www.blindster.com/contact-us.

Thank you for your feedback.

Rated 5 out of 5 stars

Representative was polite

Representative was polite, focused and did a great job installing blinds.

14 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi Kathy, thank you so much for sharing your feedback. We’re glad to hear our representative was polite, focused, and did a great job walking you through your installation. We truly appreciate you taking the time to let us know!

Rated 5 out of 5 stars

We are repeat customers to Blindster…

We are repeat customers to Blindster and our orders have been modest ones. Excellent quality products too! Our most recent order involved a roller shade that did not retract as advertised. Customer service was immediate and friendly and human, not an endless loop of pre-arranged questions and useless chat answers.
We remain loyal customers and recommend you to our friends and family!

22 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi, thank you for taking the time to share such a thoughtful review. We’re so glad to hear you’ve consistently had a positive experience with our products and that our customer service team was able to assist you quickly and personally with your recent roller shade issue. Your continued support and recommendations mean a lot to us!

Rated 5 out of 5 stars

I contacted a professional for an…

I contacted a professional for an estimate on a replacement French door blind that was broken. AND then I researched Blindster...save yourself the time and future (outrageous) price quote and deal directly with Blindster! It could not have been a better experience!!

22 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi Dee, we really appreciate you sharing your experience. It’s great to hear that you found a better value with Blindster and were able to save significantly compared to other estimates. Helping customers get quality solutions without the “outrageous” pricing is exactly what we strive for. Thank you for choosing us and for the kind recommendation!

Rated 2 out of 5 stars

Purchased to replace failed blinds

This was a purchase to replace blinds that failed after about 8 years. We are not impressed by this short life span. If others start failing we will seek a different solution.

14 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi there, thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your previous shade failing after about 8 years and understand your concerns about lifespan and durability. We appreciate you giving us the opportunity to earn your business and know your new shade will perform better over time. If you have any questions or need anything, we’re always here to help.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent products and excellent…

Excellent products and excellent customer service

4 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi M, thank you for taking the time to leave a review. We’re glad you’re enjoying your products and had a great experience with our customer service team. We appreciate you choosing us!

Rated 5 out of 5 stars

Fast

Fast, easy to install.

11 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi Tina, thank you for your feedback! We’re glad to hear your order arrived quickly and was easy to install. We really appreciate you taking the time to share your experience.

Rated 5 out of 5 stars

Blinds arrived on time and in brand new…

Blinds arrived on time and in brand new condition. Perfect

17 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi Donna, thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear your blinds arrived on time and in perfect condition. We truly appreciate you taking the time to let us know!

Rated 5 out of 5 stars

Blind Test

I ordered one blind as I have had no previous experience with electric roller shades. Now that I know how they work and how easy it is to install them, I’ll never go back to manual. The process was easy and I got them a little faster than I thought I would.

15 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Hi Lilly, thank you so much for sharing your experience. We’re glad to hear your first motorized roller shade was easy to install and that the process went smoothly for you.It’s also great to know your order arrived faster than expected. If you have any questions down the road, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered on May 4

VERY DISAPPOINTED IN CUSTOMER SERVICE Ordered on May 4, was suppose to be delivered in 5 days, got a notice that it was delivered a month later, but it was not delivered to me in Los Angeles instead in San Francisco, took 2 weeks for them to respond that the merchandise was damaged and sent back, so they will refund me. 6 weeks totally wasted, I will definitely never recommend them or ever order from them.

15 June 2026
Blindster.com logo

Reply from Blindster.com

Thank you for your feedback, Ness. We’re very sorry for the experience you had with your order and the frustration this caused. While we show your order was placed on May 22, we do see that it was unfortunately damaged in transit by the carrier and returned to our production facility. Since the timeline had already passed, we issued a full refund per your request. We truly regret the inconvenience and hope you’ll consider giving us another opportunity in the future.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look