Datemyage Reviews 1,987

TrustScore 1.5 out of 5

1.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 337 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. Many customers expressed strong concerns about the authenticity of profiles and felt the platform's design encouraged excessive spending. They reported issues with payment, including unexpected charges and high costs for basic interactions like reading messages or chatting. The pricing structure was frequently criticized as being very expensive, with some users spending significant amounts without satisfactory results. The user experience was largely negative, with many finding the subscription model complicated and difficult to cancel. Reviewers also mentioned constant requests to buy credits, leading to rapid depletion of funds. Some customers also noted that despite their preferences, they received messages from unsuitable matches and experienced annoying video call interruptions that consumed credits.

What people talk about most

Website

Consumers report a negative experience with the website, expressing concerns about its value and... See more

Payment

People report negative experiences with payment. Many reviewers express dissatisfaction with the credit... See more

Price

Reviewers consistently express strong dissatisfaction with the pricing structure, describing it as very... See more

User experience

Reviewers highlight negative aspects of user experience, consistently expressing disappointment. Many... See more

Subscription

Customers consistently note negative experiences with subscription. Many report hidden charges and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

A scam dating site that lures you in with many local matches quickly, but search engine doesn't work and interactions are far too perfect, but never lead anywhere with users stating their too busy... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

It's simply a SCAM ONLINE DATING SITE where matches pose as aggressively pursuing you but in actuality they're all impostors or paid actors/staff! They are the worst & aggressive with hidden fees/char... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Total scam website my older mother in law 65+ used this site for a few weeks and spent over $300 us dollars just for a few weeks of chatting to some guy in China we don't even know if he's real could... See more

Company replied


Company details

  1. Social media agency

Written by the company

Mature Dating Online Where the Senior Dating is Action-Packed! Attract Lots of Older Singles Looking for Chat and More. Join Best Senior Dating Site Free Online


Contact info

1.3

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Waste of time

Fake A I. Profiles and web cam so called lonely people. 90% are fake. Trying to CANCEL subscription that's a joke. More chance winning a scratch card. Useless site do not bother, it WILL cost you.

22 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hello, Harrow. Thank you for the feedback. It is disappointing to hear that our live features didn't feel genuine to you. We do not use AI or 'bots' for webcams; these are intended to be real-time interactions with verified members. If you felt an interaction was staged or pre-recorded, please report that specific profile to support@datemyage.com. More importantly, we want to help you close your account. Our support team is available 24/7 to process cancellations that users are unable to complete on their own.

Rated 1 out of 5 stars

This site is a total scam

This site is a total scam. Absolutely without a doubt a complete scam. Please don’t waste your money on this site. This is not a true dating site. It is a total fantasy site where all these supposedly beautiful young women feign interest in you but it’s just a scam to get you to spend more and more money. If you enjoy fantasy and chatting with fake bots then by all means throw your money away on this site.

20 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Marieka. Thank you for reaching out. We understand why you might feel skeptical when you see so many high-quality profiles, but we can assure you that our members are real individuals seeking connections. We invest heavily in anti-bot technology to ensure you are chatting with people, not scripts. If you feel a specific profile is being disingenuous or 'feigning interest' just to keep a chat going, please report them to support@datemyage.com. we take those reports seriously to keep our community authentic.

Rated 2 out of 5 stars

I am so tired of buying credits and…

I am so tired of buying credits and getting charged double! I may have hit a button twice and therefore my fault but the website refuses to give me the extra credits or my money back. I hate the AI usage as well. Do not use Datemyage!!!

17 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Teri. Thank you for the feedback.

We’re sorry for the frustration. If a purchase was accidentally made twice, our team can review your transaction and help correct it. Credits are applied per purchase, and any errors should be resolved quickly once reported.

Our platform does not use AI to chat with members—profiles are real users. Please contact support@datemyage.com with your account and transaction details so we can investigate the double charge and assist you directly.

Rated 2 out of 5 stars

It keep cutting me off

It keep cutting me off, people do not seem geniuine
If I get a nice person, then it will put on to somebody, at times I am wondering who I talking too

18 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, thank you for the feedback.

We’re sorry this felt confusing. Chats are always one-to-one with the same member; if a conversation ends, it’s usually due to connection drops or credit limits—not a switch to someone else. To stay in control, we suggest starting with text, keeping sessions shorter, and checking your balance before calls. If anything feels off, please report the profile or contact support@datemyage.com, so we can review it and assist you.

Rated 1 out of 5 stars

How can you know if these are real or AI?

How can you know if these are real people of AI? What you can know for sure is that it is VERY expensive, I have enjoyed some fantasy moments here, but I can do that at home for nothing.
I will not visit again

17 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hello, Mary. We understand your concern. Our platform does not use AI to communicate with members—profiles belong to real users and are moderated, with verification checks in place. The credit system reflects live interactions and is outlined in our Terms. If you have doubts about any profile or charges, please contact support@datemyage.com, so we can review it with you.

Rated 1 out of 5 stars

Its a scam, works with credits fake profiles i spend almost of not more than 300 dollars no real dating all fake

Do not create fake progiles that only works to get money ftom the real people that register for their porém benegit, os unaceptable, they abuse the need people looking for a partnet

16 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hello, Monica.
Thank you for the feedback.
We’re sorry you feel this way and understand how frustrating that experience can be. Our platform uses a credit-based model that’s explained in our Terms, and profiles go through moderation and verification to reduce misuse. If you believe specific accounts acted improperly or you have billing concerns, please contact support@datemyage.com so our team can review your case directly and address it properly.

Rated 1 out of 5 stars

This site is fake and steals money

I would give this website 0 stars. It is total money stealing website. I paid $39 to get the subscription. Started chatting with first person and it 15 minutes I started getting pop upss saying I have to get paid credits to chat with this person. I am stupid to pay another $50 to get credits and told the person to text me on my phone as this website is charged me $80 for 15 minutes of texting. He refused saying he only wanted to text on DateMyAge.com.
It was a fake profile used to rip you off. Be careful. They are thieves.

12 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hello Samaay. We’re sorry this experience felt upsetting. Our platform uses a credit-based system for messaging, which is separate from the subscription and explained before use. Refusing to move conversations off the platform is a safety rule, not proof of a fake profile. If you’d like us to review the charges or the profile you interacted with, please contact support@datemyage.com, so we can look into this properly.

Rated 1 out of 5 stars

Fake

Fake! Fake! Fake!
Stay away!

10 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Ania. We’re sorry this was your impression. Our platform does not use fake profiles, and any misleading behavior violates our rules and is investigated. If something specific led to this experience, please contact support@datemyage.com, so we can review it properly and take action.

Rated 1 out of 5 stars

Horrible Customer Service

I cancelled my subscription prior to my renewal date but was still charge for another 6 months. They are refusing to process a refund.

4 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Joe. We’re very sorry for the billing issue. Please email support@datemyage.com with your account and payment details so our team can review the subscription charge and assist you with a refund or resolution as quickly as possible.

Rated 1 out of 5 stars

Zero stars would be my best rating

Zero stars if I could. I signe up for this scam following some reviews on the Fortune magazine online, which most likely are paid off by Datemyage.
At first I was nicely surprised to see that my profile had attracted some attention, but unfortunately, after a couple of interactions, in which the other party seemed apparently engaged, turn out to be yet another money skimmer machine. The first annoying thing I was running out of credits in the middle of a conversation. Not to mention the sheer amount of gifts offered, which required yet more credits if you would be willing to fall for any of those fake profiles behind the screen.
All in all, the worst dating app I've tried so far, and I have tried quite a few of them...
If you want to waste your money go to the nearest casino and play some slot machines. You may be a lucky winner, perhaps...

3 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Mauricio. We’re very sorry for your experience. DateMyAge strives to connect verified, real members, and our credit system supports safe, quality interactions. If you encountered suspicious accounts or unexpected credit issues, please email support@datemyage.com with details so we can investigate thoroughly.

Rated 1 out of 5 stars

This site is a straight scam designed…

This site is a straight scam designed for the user to keep spending money on tokens. I spent one day on it and canceled subscription. So many profiles from Columbia, China, Ukraine, and so on. But the thing is for them to keep you sending messages to use up your tokens so you can buy more. Then they also have extras like if they send you a video via messaging it's locked and so to 🔓 ck it costs money. They tried to charge me $39 but my bank account blocked it noticing I was trying to stop it from debiting my card.

The site is a total scam. Most of the ladies profiles are of models. All of the pictures were photo shots taken by photographers.

4 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Theorne. We understand your situation. DateMyAge is committed to verified, real members and secure communication. If you notice suspicious profiles or billing issues, please email support@datemyage.com with details so our team can investigate and assist you.

Rated 1 out of 5 stars

The platform continuously encourages…

The platform continuously encourages you to purchase credits in place of deep connections. There are not many genuine conversations, and as soon as you stop spending, everything becomes silent. It was definitely not what I had anticipated.

30 December 2025
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Donald. We’re sorry you feel this way. DateMyAge uses credits to support verified, safe communication, but genuine connections are always our goal. We appreciate your feedback and are continually improving balance between value and real interaction. For help, contact support@datemyage.com.

Rated 1 out of 5 stars

Don't waste your time.

This site is a total joke and scam. There's three key words in the title! I kept getting live chat requests from women in there 20's and 30's, all out of the country. This is more of an international site. I hope you have an open account for travel? No thanks. Where are all the US women?

3 December 2025
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Scott. We understand your frustration. Dating.com connects members globally, which can sometimes result in receiving messages from users abroad. To find matches closer to home, try using the Location Filter in your search settings. For help, contact support@dating.com.

Rated 1 out of 5 stars

A scam dating site that lures you in…

A scam dating site that lures you in with many local matches quickly, but search engine doesn't work and interactions are far too perfect, but never lead anywhere with users stating their too busy with life to meet or would prefer to stay in app than exchange numbers.

Clearly fake profiles designed to keep you chatting on the site and saying high costs with no actual chance of meeting someone real.

Don't waste your time or money.

1 January 2026
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, thank you for reaching out. We’re truly sorry for your experience. We understand how discouraging it feels when conversations don’t lead to real connections. Dating.com is committed to maintaining verified, authentic members and a safe environment for communication.

While some users prefer to stay within the app for privacy reasons, our moderation team actively investigates and removes any accounts that appear misleading or scripted. Please send details of suspicious profiles to support@dating.com so we can review them promptly.

Rated 1 out of 5 stars

Fake site

It is a sister company of another Dating site - Dating(dot)com which is also a scam.
I’ve lost money on this site as well as on Dating(dot)com (I’m not allowed to type full web link here hence doing this)
I’ve been gaslighted and manipulated by both sites.
Stay away, don’t waste any money on them. It is illegal practice

31 December 2025
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Fiona! We’re sorry for the frustration and delay. Our team is experiencing high demand, but we take these reports seriously. Please provide your account details and transaction dates so we can review your case at support@datemyage.com.

Rated 2 out of 5 stars

Beautiful Words — But No Real Connection


*******Update — January 2026:******

I’ve added further comments below in response to the company’s reply, especially around costs and the lack of real-world progression

I spent a long time on DateMyAge and noticed a repeated pattern — not as criticism, but as guidance.

Many men were kind, poetic, and emotionally expressive. Conversations felt deep — but most never moved into real life. Even small steps (short calls, gradual openness, simple trust-building) often didn’t happen.

I often saw what looks like avoidant-style behaviour:
• closeness in messages
• hesitation in reality
• vague timelines
• lots of words, few actions

They’re not “bad men” — many seem sincere — but they often feel safer in fantasy than in real connection. For someone seeking a relationship that grows, this becomes confusing and painful.

My advice to women:
• enjoy the chats, but stay grounded
• watch whether actions match words
• ask for small real-world steps
• don’t make yourself smaller to fit someone else’s avoidance

Interesting people here — but it tends to attract men who prefer emotional companionship without real development. Protect your time and heart.

****Additional comments added in response to DateMyAge feedback dated 2nd January 2026*****

Thank you for replying. I appreciate the tone of your response

I’m glad the platform aims to support meaningful communication, but my experience reflected something different in practice. What many women struggle with here isn’t only emotional dynamics — it’s also the structure of the platform itself. Real-world steps tend to stall, conversations remain suspended, and the emotional and financial investment grows while reality does not.

This isn’t written with anger — simply honesty, so others can enter with clarity.

I think it’s important that feedback like this stays visible and not moved into private email.

My experience wasn’t about one technical issue. It was about a consistent pattern over time:

• meaningful conversations
• emotional depth
• but very little movement toward real-world connection

Even simple, reasonable steps — like short calls after weeks/months, gradual openness, or clarity about intentions — often stalled.

The emotional and financial investment grows, but the reality doesn’t. For women genuinely looking to build a relationship, this can be costly both financially and emotionally.

I’m not saying the platform is “bad,” but it does seem to attract many people who prefer staying in long, poetic chat rather than building something real.

If the platform truly wants healthier outcomes, I’d love to see:

• clearer guidance on recognising avoidant patterns
• encouragement for free members to take small real-life steps sooner
• more transparency about costs and expectations

I share this so others can go in with awareness, not fear.

29 December 2025
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi! Thank you for sharing such an insightful and balanced perspective. We appreciate your thoughtful feedback on emotional communication and relationship dynamics within the platform. Datemyage aims to create genuine opportunities for meaningful connections, and we understand how important it is for online interactions to translate into real-world trust and authenticity.

Your reflections help us improve how we support sincere communication and emotional honesty among members. We truly value your time and experience, and if you’d like to share more or provide additional suggestions, please contact support@datemyage.com.

Rated 1 out of 5 stars

TOTALL RIP-OFF SCAMMERS !!

TOTALL RIP-OFF SCAMMERS !!! .. DONOT INVEST !!!!

28 December 2025
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Maria! We are grateful for the feedback. We’re sorry to hear about your experience. Datemyage takes security and authenticity very seriously and continuously monitors the platform to prevent misuse. While communication on the site uses a credit-based system to maintain verified interactions, love should never be a financial investment—it’s about trust, respect, and mutual connection. Please contact support@datemyage.com so our team can review your case and assist you directly.

Rated 1 out of 5 stars

Please DO NOT!

Please DO NOT put your money into this service. My dear friend has been paying about $300 a month for about a year. Talking to some fake guy in Venezuela. Myself, her friends and family are not sure if she is "talking" to an AI bot or a real person. Probably a combo of both. This guy won't give his email so they can communicate off the site or call her. It all has to be done through the DMA platform. Which is the scam as so many have stated. These people get paid to keep you on the site so they keep making money. This is an intelligent woman who is so desperate for a relationship that she believes this fake guy no matter what anyone else says.

28 December 2025
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Charmed! Thank you for the feedback. We’re truly sorry to hear about your friend’s experience and understand your concern. Datemyage takes authenticity and user safety very seriously—profiles are verified, and any suspicious activity is investigated promptly. We do not allow paid chatting or AI-generated profiles. Please ask your friend to contact support@datemyage.com so our team can review the account and take appropriate action.

Rated 1 out of 5 stars

Watch your money

Watch your money. Total rip!

27 December 2025
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Susan! We’re sorry to hear about your experience. Datemyage uses a credit-based system to provide secure and verified communication. If you believe there’s been an issue with charges or account activity, please contact support@datemyage.com
so our team can review and assist you directly.

Rated 1 out of 5 stars

Full of scammers…beware.

The person I connected with on this site kept texting me poetry type messages. It was obvious he was reading from a script. Hardly any real life type questions were asked. Or else he’d ask me the very same question he had asked the day prior. Ummm get your act together. When I challenged him saying the site was full of scammers, he sent me a video saying “I’m real!” Yup curiosity got the best of me so I paid to see the video.

I later discovered that this man who claimed to live in Chicago actually lives in Brazil. What a liar.

I’m so done with this site.

14 December 2025
Unprompted review
Datemyage logo

Reply from Datemyage

Hi, Ann. Thank you for reaching out. We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. Datemyage works hard to ensure that all interactions are genuine—our moderation team regularly reviews profiles, messages, and videos to prevent scripted or misleading behavior and any relevant reports by users. Please contact support@datemyage.com with the profile details so we can investigate and assist you directly.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look