Deck Market Reviews 

69
•
TrustScore 2 out of 5

2.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Purchased products from the 30th release the other day, and it got cancelled. I am not too concerned with the cancellation. However, they are quick to take my money but take forever returning it.... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Made an order for the pokemon 30th UPC. My order was cancelled due to ‘unforseen’ circumstances and now i will need to wait for a refund. Not happy. Would avoid.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Just received our 3rd delivery from Deckmart supplies.Lovely to see, and chat with Alex again. Thank you for making our day brighter, in these sometimes trying times.We highly recommend these product... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

My order was cancelled for no reason and I will have to wait very long for a refund this is very disappointing

Company replied

Company details

  1. Trading Card Shop

Written by the company

By collectors for collectors. We are an online Trading Card Shop specialising in the Pokemon Trading Card Game.


Contact info

2.1

Poor

TrustScore 2 out of 5

69 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.1

All reviews

(69)

8 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Would 100% recommend

Had a great experience with these, I originally ordered a booster box which unfortunately was stolen from my safe place when delivered, so I got in contact and they had no issues with replacing my order with items of the same value when they really didn’t have to as the issue was no fault of theirs. Would definitely use these guys in the future for card orders :)

11 October 2021
Unprompted review
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Hi Luke. Thanks for your review.
It must have been disappointing getting the items stolen from your safe place.
However, we're delighted we could help you out.

Rated 5 out of 5 stars

My experience so far

David, and the company in general are the best I’ve ever communicated with.

Replies are quick, deliveries are also as fast!

10 stars !

8 October 2021
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Hi Ayron, thanks for your review.
Great to hear about your very positive experiences and that you've found the communication and deliveries quick and helpful.

Rated 5 out of 5 stars

Good customer service

Had problems with delivery but was sorted out quickly when I realised the mail was going to spam.

20 September 2021
Unprompted review
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Hi James.
I'm really sorry to hear about the difficulty you've had.
We sent emails on 24th August, 6th September, and 19th September, so if you can maybe please check your junk mail.

Your parcel was dispatched through Royal Mail, and the emails we sent included the proof of dispatch and photos of the parcel itself returned to us on 18th September (Royal Mail advised they had attempted and the parcel had not been collected).

Our email of the 19th also offered to resend or refund.

Please get in touch directly at help@deckmarket.net and we'll be more than happy to resolve.

Kind regards,
David.

Rated 5 out of 5 stars

Quick

Quick, efficient and informative, would purchase from them again.

1 September 2021
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Hi Sam.
Thanks very much for your review.
It's great to hear things were so quick and efficient for you.
Your business is appreciated.

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service

I ordered a vivid voltage booster box as a gift at what was a competitive price online. Unfortunately the item never arrived however this was at no fault of deck market but rather royal mail (just one of those unfortunate things). I explained to David at deck market that I was ordering as a gift, unfortunately at this point the original item I ordered had since sold out but they were able to offer me a discount on individual packs and package them together to create a personalized "booster box" which was sent next day tracked delivery at no extra cost.
The original item never did arrive but I was offered a full refund which I was very happy with as well as discounted substitute, so overall incredible customer service and very happy with the product received. Would recommend 100%.

23 August 2021
Unprompted review
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Hi Henry,
Thanks for taking the time to post a detailed review.
We're delighted we were able to overcome the initial delivery issue and get the alternative box quickly to you in time for the special occasion, as well as sorting the refund for the initial order.
All the best.

Rated 5 out of 5 stars

Does What It Promises

Well packaged, well presented, tip top condition and quick delivery. Thank you.

17 August 2021
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Hi Jean.
Thank you very much for your review.
We're really pleased you got it so quickly and were happy with it.

Rated 5 out of 5 stars

1 happy customer

Fast delivery, well packed and straight forward ordering

28 June 2021
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Hi Shane,

Thank you so much for this review.

We are delighted you are happy with your order.

Alexander

Rated 5 out of 5 stars

Very quick and easy to place an order…

Very quick and easy to place an order on their website, great communication and very friendly staff. Highly recommended and il definitely be back. Thanks

24 June 2021
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Thank you very much Christopher,

We are delighted that you were happy with the service.

Alexander

Rated 5 out of 5 stars

Great service, would recommend.

The website was very user friendly. Delivery was very quick. I am very happy with the product I purchased and I would recommend to others.

13 June 2021
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Thanks for your review.
It's great to hear that you are happy with the delivery and product.

Rated 5 out of 5 stars

Great responsiveness

Great responsiveness. Very helpful. Well packaged.

9 June 2021
Unprompted review
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Hi James,

Thank you very much. We are delighted you are happy with the service!

Rated 1 out of 5 stars

Resealed product ETBs

Used to buy Pokemon ETB boxes, but both received were resealed. Please be extra vigilant when using as the reseal was an extremely well done job. Outer packaging seal on one was slightly lose other one perfect, main packaging fine but the inner packaging that holds contents in place was slightly bashed. All contents there, the booster packs but the amount of pack types were diffent to all openings I've seen. (Could be different since reprint benefit of the doubt) usual 3 of each but these had
1xS&S, 3xRebel Clash, 3x Vivid voltage and 5x Darkness Ablze
so opened the S&S base packs seemed fine, then followed by the the rebel clash, vivid voltage all awful pulls could be bad luck packs seemed OK no obvious tamper. But was getting the code card with VV sometimes facing one way or the other... hmmmm
ALARM BELLS the darkness ablaze seemed to open funny then realised the crimp was stuck down!!!! Again code cards facing various ways. Then the cherry on top the one booster pack white code card didn't even have a holo just a regular rare.

8 June 2021
Unprompted review
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Hi Steven,
We are sorry to hear about your negative experience.
Please be assured that the 2 ETB Plus boxes supplied were not resealed as they were sourced directly from the official UK distributer for Pokemon TCG.
We would have been happy for you to return the boxes unopened in line with our 14 day return policy.
However, as you decided to open the boxes, we were pleased to hear that all the booster pack contents were there as expected.
In terms of the quantities of each pack type, we understand that these can vary, and as the boxes were sent in their original sealed condition, we have no control over the pack mix or pulls.
We appreciate your business.
Please contact us directly on help@deckmarket.net if you require any further information.

Rated 5 out of 5 stars

Just received our 3rd delivery from…

Just received our 3rd delivery from Deckmart supplies.Lovely to see, and chat with Alex again. Thank you for making our day brighter, in these sometimes trying times.We highly recommend these products, our deck is looking great! Thank's again Alex, you are truly an asset to this company. Also hi to another driver,Steve, from Deckmart
Lynda and Mario Tesser

1 June 2021
Unprompted review
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Hi Lynda.
It's really great to hear about your positive experiences.

Rated 5 out of 5 stars

Pokémon products at great prices! A+ 🐯

Pleased to find these guys, best prices around and quality products to boot, communication was strong throughout and everything arrived quickly and in perfect condition. I’ll be back real soon. Thanks again Alex and to all at Deck Market 😊

15 May 2021
Unprompted review
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Thanks Jason, that's appreciated.
We're glad you found us too, and look forward to doing business with you in future.

Rated 5 out of 5 stars

10/10 would use again

No damage on any packaging, everything was there and the packs came on time, will be using this site to get my packs from now on, got some rare cards too so that's a bonus 😂

10 May 2021
Deck Market logo

Reply from Deck Market

Thanks Brandon.
We're delighted to hear your packs arrived safely and quickly.
And that's great you got some rare pulls too.
Look forward to doing business with you in future.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look