HeatPumps4Pools Reviews 

190
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I bought a pool dosing system from Heatpumps4pools. Dane in customer services discussed options with me and we agreed on an ASIN Aqua system  (at an excellent price) which would allow remote control... See more

Rated 4 out of 5 stars

Had the pleasure of purchasing a heater for our 18ft Bestway swimming pool recently. Couldn’t have been happier with the service from Lisa, Trina and David who handled the order, invoicing as I am in... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I found customer services team very standoffish. Focused on sales and upselling. Something we bought which carries a large expense they continually lable as a budget line product. I did at one point s... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I bought an Endless Pool Fastlane unit from this business. They were hugely knowledgeable about the product and provided excellent advice prior to and after the sale. I had a bit of difficulty ge... See more

Company replied

Company details

  1. Swimming pool supply shop
  2. also in
  3. Indoor Swimming Pool
  4. Outdoor Swimming Pool

Written by the company

Pool Heating Specialists - HeatPumps4Pools


Contact info

4.4

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

190 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.4

All reviews

(190)

5 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Very easy to communicate with and very…

Very easy to communicate with and very helpful staff.
Item experienced issues with delivery company but as soon as I informed heatpumps4pools it was dealt with and delivered quickly.

24 March 2025
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Dear Paul, thank you for your excellent review, it is much appreciated and we are glad that the problem with the delivery courier was resolved
Best Wishes
The HeatPumps4Pools Team

Rated 5 out of 5 stars

The staff knew everything and all the…

The staff knew everything and all the answers to my questions.
I purchased from them and received my shipment the next day.
100% recommended.

7 April 2025
Unprompted review
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Hi Gareth, thank you for your excellent review, it is much appreciated
Best Wishes
The HeatPumps4Pools Team

Rated 5 out of 5 stars

Very helpful and quick response to my…

Very helpful and quick response to my question

13 March 2025
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Hi Rebecca. Many thanks for your positive review, it is much appreciated. We are glad that we were able to assist.
Best wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic experience thanks to David…

Fantastic experience thanks to David Kelly at heatpumps4pools. David checked over my order and made sure it was appropriate for my needs, and facilitated delivery to coincide with my awkward schedule. You have made a loyal customer of me! Thank you so much!

18 March 2025
Unprompted review
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Hi Tristan, many thanks for your excellent review, it is much appreciated. We will pass on your feedback to David Kelly.
Best Wishes
The HeatPumps4Pools Team

Rated 5 out of 5 stars

Strongly Recommend

Customer service was great and not only was the knowledge of the staff I was in touch with was impressive, but also their willingness to help with any queries via email and over the phone.

20 February 2025
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Hi Paul, thank you so much for your great review, it is much appreciated and glad that we were able to help.
Best wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Very quick delivery.

29 January 2025
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Hi Richard, thank you so much for your great review, it is much appreciated and glad that we were able to deliver promptly for you.
Best wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 4 out of 5 stars

The item was no where near sensitive…

The item was no where near sensitive enough so I had return the the the item plus p&p
It is the item I was reviewing not the company

18 January 2025
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Dear Brian, many thanks for your feedback. We are sorry to hear that you were not happy with the sensitivity of the frost thermostat that you purchased. This has been refunded to you.
Kind regards
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Always a pleasure to deal with

Always a pleasure to deal with, helped me out with technical questions and fault finding issues, and sent required part really quickly.

25 November 2024
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Dear Chris, thank you for your great review and feedback and glad that we were able to assist
Best Wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Wi-Fi Modules - Error in Sending Order

I received the WiFi module I order it via online, but I noticed a discrepancy between the image shown and the product I received. As a result, I contacted the company via email, and they provided a thorough and convincing technical explanation, clarifying that the product I received is the latest version of the one displayed on their website.

The company’s follow-up and insistence on offering a solution to the issue were greatly appreciated on my part, as they provided me with the option to return or exchange the product. This level of attention reflects the company’s deep commitment to customer satisfaction and their high professionalism in handling any technical issues that may arise.

The company’s insistence on clarifying their position with complete confidence reflects their extensive experience in marketing their products and addressing any issues that may occur. Based on my experience, I highly recommend dealing with this excellent company and the two amazing colleagues, David and David.

27 November 2024
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Hi Anas, we can see that you ordered one of our Thermotec wifi modules for use on a different unknown heat pump. We sent out the latest Thermotec wifi module that works on all Thermotec heat pumps. We believe that you had problems using it with a different make of heat pump. We have tried contacting you to provide support and to resolve the problem and we have also offered a full refund, but we have been unable to contact you. Please contact us so that we can assist further.
Best Wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Great service

Great service

25 November 2024
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

thank you for your great review and feedback
Best Wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Brilliant customer service

Brilliant customer service, arranged delivery to suit my needs with dates/times and support over the phone when I needed it.

10 November 2024
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

thank you for your great review and feedback
Best Wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Great customer care

I recently phoned and left a message, not really the expecting a reply as I just wanted a user manual not to purchase anything. Within 5 mins they had made contact and within another 5 mins I had it emailed to me.
Excellent can't thank them enough

12 November 2024
Unprompted review
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Hi Denise, Many thanks for your excellent review. It is much appreciated and we are really glad that we were able to assist you.
Best Wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Great support from this company

I bought the Heatpump 4 years ago and it has been flawless until this year when I had a problem with the control panel. The support guys have been brilliant they talked me through a couple of things to try before replacing the panel but they didnt work so I ordered a new panel. Again the support guys kept me informed about the order and offered advice if needed on how to install it. It was easy to install and the heatpump is working fine again

7 October 2024
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Hi Mark, many thanks for your great review, it is much appreciated. We are glad that we resolved your problem and your display is working normally again
Best Wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service from Heat Pumps for…

Excellent service from Heat Pumps for Pools. I ordered an ASHP and received a phone call within an hour advising me of a delivery date. They also offered a lot of advice before i made the purchase.

19 September 2024
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Thank you for your excellent review and feedback. We are glad that our advice was helpful.
Best Wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Definitely five stars service.

Definitely five stars service .
Quick response. Fast delivery.
Amazing

5 September 2024
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Thank you for your excellent review and feedback.
It is much appreciated and we are really glad that we were able to assist you.
Best Wishes
The HeatPumps4Pools team

Rated 5 out of 5 stars

Prompt service

Prompt service
Recommended

2 September 2024
HeatPumps4Pools logo

Reply from HeatPumps4Pools

Thank you for your excellent review and feedback.
It is much appreciated and we are really glad that we were able to assist you.
Best Wishes
The HeatPumps4Pools team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look