HRKGame Reviews 

30,852
•
TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 575 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers consistently praise the exceptionally low prices across a wide selection of video games and software products. Consumers note that online transactions are remarkably smooth and the instant delivery of digital codes happens very quickly. Some reviewers were not happy with unexpected region restrictions that prevented them from properly activating their purchased items. A few other people also felt frustrated when dealing with invalid keys or slow customer support responses during issue resolution. Others mentioned that security verification processes requiring photos and personal documents made the overall purchasing experience overly complicated.

What people talk about most

Product

Reviewers highlight ambiguous aspects of product, with many customers reporting that keys worked instantly... See more

Price

Reviewers mention positive feedback about price, highlighting competitive costs and great deals compared to... See more

Website

People report ambiguous experiences with website, as some consumers highlight a super easy platform with... See more

Customer service

Clients share ambiguous opinions on customer service, with many reviewers reporting extreme frustration,... See more

Payment

Customers consistently note ambiguous experiences with payment, as while some reviewers reported smooth... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Every purchase has gone thru with no issue. I don’t have to worry with this site. Only constructive thing I would suggest is to have more competitive pricing. Unfortunately I don’t buy a lot from here... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Good price and OK bying process. The last star is missing due to the complication issuing an invoice. But it worked eventually. I recommend the seller!

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

There was some issue with the payment processing, the payment went through but the website didn't mark it as processed and I had to contact the support but they sent the key right away. I hope they w... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

took a little bit than expected in term of delivery but its okay , expected more from the games , at least to have all of them steam cards , but 2 on 5 is not bad , especially comparing the prices on... See more

Company replied


Company details

  1. Gaming services
  2. also in
  3. Hobby shop

Information provided by various external sources

HRK Game is an e-commerce and technology business that sells video games and software. HRK Game offers many choices that its users can pick from, and these include the main digital distribution platform HRKGame Store, Make Bundle (pick your indie games and build your own bundle of video games), Giveaways, HRKGame's Trade service that can be used by customers to exchange bought items with one another, swift refunds, and much more. HRK Game aims to deliver a satisfying and complete online shopping experience to avoid gamers that wish to purchase the latest releases at an affordable price.


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

31k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 90% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.9

All reviews

(30,852)

683 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

Thank you for sharing your feedback with us. I’ve passed your suggestions on to our technical team, and they will be working on addressing these issues as soon as possible. We truly appreciate you taking the time to help us improve!

Kind regards
Mehrnoosh

Rated 1 out of 5 stars

still havent recived the game…

still havent recived the game Getyourgame.net told me to bring up with hrk and hrk arnt giving me a response i have added 15 steam accounts still waiting for the game
if i dont recive it by end of tonight i will edit this and i am doing a cashback

22 July 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

We're very sorry for the inconvenience and understand your frustration.

Your support ticket has already been updated by our team, and we've provided the latest information there. We sincerely apologize for the delay in resolving this matter.

The issue has now been resolved, and we'd appreciate it if you could continue the conversation through your support ticket if you have any further questions or need any additional assistance.

Thank you for your patience, and again, we apologize for the inconvenience.

Regards
Kasra

Rated 1 out of 5 stars

One of the worst purchasing experience…

One of the worst purchasing experience that i ever had in my life. On day 7/7/2026 I bought a steam key for Skyrim that is redeemable in my country, but instead i got a key that isn't redeemable in my country, i've provided everything they have asked for yet they keep making me wait. I'm writing this review on day 19/7/2026 and still haven't gotten a refund nor a steam key. I don't even know if i want to still play the game or not since i'm quite upset now.

7 July 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

Please accept our most sincere apologies regarding this issue. We would like to inform you that you have been refunded for the faulty key. Please check the ticket that you have received from our support team for more information.

Kind regards,
Emilia

Rated 3 out of 5 stars

not fully paid account- just extended free trial version.

the key works without issues. and gives me 1 year of usage.
BUT
365 days of "free trial" and not actually fully paid account.
its the same as using crack or key generator.

15 July 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

We're delighted to hear everything worked well in the end and that you found our prices to be among the best available.

Regarding the activation bar, it can occasionally take a little time to finish loading due to Microsoft's activation servers or your internet connection, but we're glad to hear everything activated successfully.

We truly appreciate you taking the time to share your experience and hope to see you again soon!

Best regards,
Kasra

Rated 4 out of 5 stars

It's the first time I've used this…

It's the first time I've used this site.

I was genuinely concerned for around half an hour whilst my purchase had been suspended and the money had left my bank account.

They requested a selfie of me holding my bank card (showing just the last 4 digits and my name) and a photo of my driving licence (showing only my name and photo). I edited the pictures on MS paint to hide the other information.

Around 20 minutes after I submitted the pictures I received an email telling me a product had been added to my account.

All had been sorted and I could relax again.

Overall, I got a good discount and the payment issue was resolved quickly.

12 July 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

Thank you so much for sharing your positive experience with us! We truly appreciate your cooperation with our security protocols and are glad to hear that everything was resolved quickly for you.

We look forward to serving you again for your future gaming purchases!

Warm regards,

Mahshid

Rated 1 out of 5 stars

I bought a...STOLEN key

I bought a digital key from them, paid €2.91. I received an invalid key. I contacted their support and was asked to reach out to Steam support and provide screenshots to prove that I was telling the truth. Steam support confirmed to me that I had been sold a blocked key because it belonged to a batch considered stolen. I replied to their support, no response after a day.
Over two euros... you tell me whether they can be trusted or not."

EDIT AFTER REPLY: I supplied all the information you asked, on 07/07/2026, the same day you answered me, also with the order number, the screenshots and so on. It’s 10/07/2026 and you were unable to solve the matter….

6 July 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

We are sorry to hear about your experience. However, we have not received enough information from you to investigate this case.

At the moment, no order number or account details have been provided, so we are unable to identify the purchase or check what happened with the key.

Please contact our support team at support@hrkgame.com and include your order number and any relevant details. Our team will review the case and assist you as soon as possible.

We would appreciate the opportunity to look into this matter and resolve it with you.

Regards,
Kasra

Rated 5 out of 5 stars

Windows license key

Bought a windows license key and received it within 2 minutes via email. Installed windows put the key in and it worked and activated. Great service

7 July 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

We’re so grateful for your support! We hope to welcome you again whenever you need us.

Kind regards ,
Linda

Rated 1 out of 5 stars

This site is a total scam

This site is a total scam. I purchased ESET Antivirus cd-key for 1 year. After 4 months, I had to do a system reinstall, but the cd key no longer works. I come to find out they sell you THEIR license that they own and they add you as a user. Once you reinstall windows, HRK will tell you that you have to purchase another key in order to keep using the Antivirus.

Updated 7/5/2026: Order details/Information added.

Stay away from this scam site.

2 July 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

We're sorry to hear about your experience.

However, we were unable to locate any record of your purchase based on the information provided in your review. Unfortunately, no order ID or other purchase details were included, so we can't investigate what happened.

Please contact us at support@hrkgame.com with your order ID or any other purchase details. Our support team will be happy to look into your case, verify the issue, and work with you to find a resolution.

We look forward to hearing from you and resolving this matter as quickly as possible.

Best regards,
Kasra

Rated 1 out of 5 stars

Customer service is a joke

The response time from customer service is way too long, which is already frustrating enough. But on top of that, even though I have provided all the proof that the game doesn't work, they refuse to give me a refund. Instead, they just tell me to wait for "possibly several days" to get an answer, with no guarantee of a resolution. This is completely unacceptable, especially when I've already shown clear evidence of the issue. I strongly advise against using this service.

30 June 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

While we understand that waiting can be frustrating, we must clarify that when a key issue is reported, our support team is required to thoroughly verify the activation details with the publisher or supplier. This mandatory investigation process can take some time, as it relies on external verification to ensure a proper and valid resolution.

We assure you that we do not ignore valid proof, but we cannot bypass these standard compliance checks. If you have an open ticket, your case is being processed, and our team will provide an update as soon as the supplier completes their review. Thank you for your patience while we work to resolve this.

Warm regards,

Mahshid

Rated 1 out of 5 stars

Unfortunately NO

HRK is a store which I can't recommend.

Until recently, they had the worst search in the world. It's improved now, but it's still slow and inconvenient.

There are also some completely ridiculous restrictions!
1) You can't buy more than one key at a time.
2) You can't buy more than a few keys per day.
3) You can't see the key right away; you have to wait about three minutes for the purchase to be manually approved (HRK calls this "Instant Delivery" 🤣).
4) If the store cancels a purchase, you won't be notified or automatically refunded. You'll have to contact support yourself and wait.

And support might ignore tickets. ¯\_(ツ)_/¯

But the store's main problem is unreliability. A year ago, I bought a key from them, and it turned out to be not only used, but even for a different game! 😂

Two weeks ago, I bought four keys from them, only one of which worked!

To request a refund, they require four proving nothing screenshots with my confidential data for each such case. Luckily, these keys were cheap, so I can afford to give these money to the store as a gift. Perhaps that's what HRK is counting on...

-------------------------------------------
UPDATED in response to the store's response.
1) "Standard essential protocols"? Are you kidding?! Has anyone at your store ever visited your competitors' websites?

I've made purchases at dozens of stores, and they all showed the key instantly, as far as I remember.

Kinguin, Gamivo, Eneba, G2A, and others—go to any of these sites right now. They all let you choose the number of keys in your order. Everyone except you. Because they're STORES, they want to SELL. And you... Honestly, I don't understand who you are or what your goals are. ¯\_(ツ)_/¯

And certainly no one banned my payment method for 1 or 2 days after purchasing multiple keys in a row!

2) No, thank you. I just wanted to buy keys. I wasn't going to buy the quest "prove to us that we deceived you and we'll give you your money back... maybe".

13 June 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

We appreciate your feedback, but we must clarify that the purchasing limits, manual approvals, and verification steps you experienced are standard, essential protocols required to maintain transaction security and comply with digital commerce regulations.

Regarding the issues with your keys, our support team requires specific verification screenshots solely to validate claims and process refunds through our suppliers. We are always ready to investigate and resolve these matters, but we cannot issue refunds without the necessary documentation. Should you choose to provide your order IDs or the required details, we remain available to review your case.

Warm regards,

Mahshid

Rated 1 out of 5 stars

dbd key

I ordered a key for the dead by daylight Halloween dlc they said I could activate it in the uk I go to steam to activate the key and it says that the product is not available in my region and I activated it so I cannot get a refund overall very frustrated and disappointed

23 June 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

Please accept our sincere apologies for this issue. This error occasionally occurs due to a regional mismatch from our suppliers. However, as this is our responsibility, please do not worry that you have already revealed the key; we will fully resolve this for you.

Could you please provide your order ID or ticket number? We will look into your case immediately and ensure it is sorted out.

Warm regards,

Mahshid

Rated 1 out of 5 stars

Either bugged or insanely bad system


I ordered a first light key through PayPal and this has to be the most annoying customer experience i have ever experienced. First it doesn't show up in my order history for 30minutes, then I get an email to my PayPal email address to confirm that no one stole my PayPal account (good), but the link they gave me to enter a code doesn't work. It just tells me I have no permission to enter the site for another hour or so, then it randomly appears in my order history.

23 June 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

We are terribly sorry to hear about this issue.
We would like to kindly inform you, that we have already updated your ticket with the details of the solution to this problem. #639127
Please have a look at it at your earliest convenience.

Best regards,
Emilia

Rated 5 out of 5 stars

All went well

3 June 2026
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello!

Thank you for your feedback! We are wonderful to hear that everything went smoothly with your purchase.

We look forward to seeing you again for your future gaming needs!

Warm regards,

Mahshid

Rated 5 out of 5 stars

I've been safe so far

I haven't gotten any messages or emails that the key is fake. Just got a new pc and the key that was given works like any other. Not having to pay 150 for just a windows was a godsend.

10 June 2026
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

Thank you for trusting us! We’re always here for you and would be so happy to see you back anytime.

Kind regards
Mehrnoosh

Rated 1 out of 5 stars

DON'T BUY FROM THEM, POTENTIAL SCAM/UNSAFE TRANSACTIONS

Went to purchase Nintendo Online Family + Expansion pack, they advertise "revolut" on their platform so I opted to try and use that since it had a $20 promotion. They flagged the transaction asking for photo of card and ID and selfie, I emailed saying the advertisement from Revolut is a digital card, how can I send a selfie. They didn't respond and just cancelled the order. Annoying, but okay I'll pay with my credit card. Same thing happens, so I send the selfie/card/ID and paper in, they then request another selfie of ID and a new piece of paper. Frustrating but at this point I've already jumped through all the hoops I'll go through one more, they then reply and are like "We have successfully refunded you this order" like, what!?! You just took my ID (2x), a selfie, and a picture of my credit card and not only do I not get the product they act like a refund is what I wanted? I reach out and they say they had a "technical difficulty" adding the key to my account. How does that happen! And now they just are "out of stock" for those keys. So I've given them my personal information, my credit card information (I'm going to request a new credit card because they now have my information and if they can't do a simple transaction I don't feel like they'll safely store my information) and I didn't get the thing I had been trying to purchase the entire time. Furtheremore, because it took so long I ended up missing out on discounts at other game key websites that would've saved me $7-$10 off MSRP. They take your information, your card info, and just suddenly don't have the product you want and offer no solutions or help.

16 June 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced.

The identity verification process is in place solely to protect our customers and prevent fraudulent transactions. Any documents submitted are handled securely and are never used for any purpose other than verification.

Unfortunately, due to an unexpected technical issue, we were unable to deliver your order, and a full refund was issued as the fastest way to ensure you were not charged for a product we could not provide. We understand this was not the outcome you were expecting, especially after completing the verification process, and we truly regret your experience.

Your feedback is greatly appreciated and will be shared with the relevant team as we continue working to improve both our service and communication.

Kind regards
Mehrnoosh

Rated 5 out of 5 stars

Agile and gentle when dealing with refunds

Curiously my experience started with a problem related to a key, but we can have problems dealing with any site, the big differential was how fast they answered me late night on a weekend and how fast they got everything sorted and solved by monday, im genuinely surprised and satisfied with the outcome.

13 June 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

Thanks a ton for the great vibes! We’re so lucky to have awesome customers like you. Always here to help whenever you need us!

Kind regards
Mehrnoosh

Rated 1 out of 5 stars

WARNING GO ELSEWHERE

There are so many key sellers in the marketplace. My advice is don't use these guys. On my latest order I ordered a key but what I received was not redeemable as it was for the wrong region, even though it explicitly stated UK. They wouldn't refund. They wanted to try and resell the key to some other potential unfortunate shopper before giving me my money back. After a week of emails I still don't have either my money or a working key. Now escalated to credit card company. AVOID HRK GAMES

7 June 2026
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

Please accept our most sincere apologies regarding this issue. We would like to inform you that you have been refunded for the faulty key. Please check the ticket that you have received from our support team for more information.

Best regards,
Emilia

Rated 1 out of 5 stars

STILL NO REFUND - DO NOT BUY HERE!

Update (June 16, 2026):
HRK Game continues to stall and refuse a refund, trying to make the customer do their job. They demanded proof from Nintendo, which I actually provided.I contacted Nintendo Official Live Support TWICE. The second agent explicitly confirmed in writing that the eShop code was already redeemed BEFORE my date of purchase. I provided HRK with unedited screenshots of this official confirmation, meaning it is 100% legally proven that they sold me a pre-activated, defective key.Despite this bulletproof evidence and multiple deadlines, HRK just sends automated copy-paste excuses. I have officially withdrawn from the contract and initiated a chargeback dispute through my bank (C24) to get my money back.This store has zero respect for consumer laws. Avoid them at all costs!

14 June 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

We are terribly sorry to hear about this issue.
We would like to kindly inform you, that we have already updated your ticket with the details of the solution to this problem. #638393
Please have a look at it at your earliest convenience.

Best regards,
Emilia

Rated 5 out of 5 stars

I bought a 2024 Office

I bought a 2024 Office. On installing the key was rejected. HRK support fixed it. I recommend HRK for the effective support.

11 June 2026
Unprompted review
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Thank you so much for the 5-star review!

We are thrilled to hear that our support team was able to resolve the Microsoft Office 2024 key issue quickly and effectively for you. Our team works hard to ensure our customers get the help they need right away, and your recommendation means the world to us.

If you ever need assistance with future purchases, please don't hesitate to reach out. Enjoy your software!

Best regards,
Kasra

Rated 5 out of 5 stars

Great and fast

Great and fast

10 June 2026
HRKGame logo

Reply from HRKGame

Hello,

Thank you for trusting us! We’re always here for you and would be so happy to see you back anytime.

Kind regards
Mehrnoosh

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look