My Motor World Reviews 2,538

TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 861 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently highlight the competitive pricing and the wide selection of products available. Many people appreciate the quick dispatch of orders and the overall efficiency of the service, often receiving their items earlier than expected. However, some customers experienced issues with delivery, noting delays, damaged packaging, or incorrect items being sent. A few people also reported receiving parts that were incompatible with their vehicles despite using the provided vehicle details, leading to difficulties with returns and refunds.

What people talk about most

Delivery service

Customers had ambiguous experiences with delivery services. Many reviewers praised the fast delivery, with... See more

Product

Consumers find product quality and accuracy to be ambiguous. Many reviewers praise the great range of... See more

Order

Clients share ambiguous opinions on order. Many reviewers praise the ease of ordering, quick dispatch, and... See more

Price

Customers consistently note positive experiences with price, often highlighting very good and reasonable... See more

Service

Reviewers mention ambiguous feedback about service. Many customers praise the excellent and fast service,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Excellent buyer experience, easy to order and pay for the item I bought. Lots of options for the item I needed and the prices were very competitive compared to another online market place. Sadly th... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

For the most part, great; however, one of the products arrived damaged, which, to their credit, they have dealt with the situation quickly and efficiently.

Rated 5 out of 5 stars

I've used my motor world 3-4 times and I've had no problems. If you order for next day delivery you get next day delivery. I like that if you're a member you can earn points and if you save enough you... See more

Rated 5 out of 5 stars

We ordered a car battery from you in January , it was the wrong fitting for my car , last week phoned on the off chance that you might swop for another one , lady I spoke to was a lovely lady Remi... See more


Company details

  1. Car accessories shop
  2. Auto Accessories Wholesaler
  3. Auto parts shop
  4. Car Battery Shop

Written by the company

My Motor World offers an unbeatable range of car parts, car care and motoring accessories. Motor World, famous for its friendly staff and expertise has been a fixture on the British High Street for over 25 years, supplying drivers with a top-quality range of motoring supplies and car parts. Now online, My Motor World offers a wide range of leading brand parts, engine oils and car care products with a free-to-join membership scheme offering extra discounts and perks.


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

3K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 95% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Ordering was easy

Ordering was easy . Popped my car registration into the search, checked to see if it was the right car details, then ordered the parts I needed in confidence
Delivered the next day
Job done

19 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Poor returns service

Fast delivery. But wrong pats sent, had to pay return postage with tracking, taken two month of constant emails to get refund, finally received email but always an excuse as why they hadn’t actioned repayment. Prob better to use local car parts store for very little extra in price

21 February 2026
Unprompted review
My Motor World logo

Reply from My Motor World

Thank you for your feedback. I’m really sorry to hear about your experience. While I’m pleased the delivery itself was quick, the delay in processing your refund and the need for repeated emails is also not the level of service we aim to provide.

We understand how frustrating this must have been. Your comments have been noted and will be reviewed internally to help us improve both our dispatch accuracy and refund timescales.

We genuinely appreciate you taking the time to share your experience and apologise again for the inconvenience caused.

Rated 5 out of 5 stars

Check these guys out

They are just fantastic ,have the products and stock when i need them. And to add at great prices. Delivery is either on time OR even earlier than stated. Absolutley brilliant

20 February 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Good price and speedy delivery

I needed some fuel injectors in a hurry for my ancient Peugeot 206. They were a very competitive price and I chose the free DHL delivery. They arrived by 12.00 the next day. As described and well packaged. Excellent service.

19 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

My experience with MyMotorWorld.com has…

My experience with MyMotorWorld.com has been one of the worst examples of incompetence and poor customer service I have ever dealt with. And £130 down the drain.

I was supplied incorrect parts. They were never fitted, installed, or even offered up to a vehicle. They were removed from the box purely to visually confirm they were wrong, which is the only way a customer can reasonably check suitability. Despite this, the company repeatedly claimed there were signs of attempted fitment, without providing any evidence and while completely ignoring clear explanations.

The parts arrived in battered boxes with broken security seals and very poor internal protection. The brake pads were not individually wrapped, meaning they could easily rub against each other in transit. Any marks present were far more likely caused by inadequate packaging and transport, yet this was dismissed outright and the blame was immediately placed on me.

The aftersales process was chaotic and contradictory. Emails ignored what I had actually said and simply repeated company policy over and over again. There was no attempt to properly review the facts or apply any common sense. At one point, I was told a gesture of goodwill would be offered to cover return costs, only for this to later be withdrawn with no explanation. That alone shows the case was never properly reviewed, despite claims that it had been escalated to management.
Communication from Remi in particular was dismissive, robotic, and showed no real effort to understand the situation. Responses were repetitive and unhelpful, offering no genuine engagement or resolution. I was even told to submit a written complaint by post after already going through a long complaints process entirely in writing, which felt like an attempt to shut the issue down rather than address it.

To make matters worse, I was sent responses referring to actions that had already happened, such as arranging returns when the parts had already been sent back to me. This level of disorganisation and lack of awareness is unacceptable for any business.
After reading other reviews, it is clear this is not an isolated incident. Many customers report the same pattern of incorrect parts, refusal of refunds, vague claims of used items, and dismissive customer service. This appears to be a recurring issue rather than a one off mistake.

I would strongly advise anyone considering ordering from this company to think very carefully. If something goes wrong, do not expect fair treatment or a competent review of your case. Based on my experience, this company relies on rigid policy, poor communication, and customer exhaustion rather than resolution.

I will not be using them again and would not recommend them to anyone. Do not listen to the slop they put back to me, because it is completely disconnected from what actually happened.

4 February 2026
Unprompted review
My Motor World logo

Reply from My Motor World

Thank you for your feedback. I am sorry to hear how dissatisfied you remain with this experience, and I appreciate you taking the time to outline your concerns in detail.

Following our inspection, our technical team’s assessment remains that the returned items displayed marks consistent with handling beyond a simple visual check, which means we are unfortunately unable to accept the parts back for refund, as previously confirmed. I understand that you strongly disagree with this conclusion, and I am sorry that we have not been able to reach the outcome you were hoping for.

To clarify the earlier communication regarding a goodwill gesture: this related specifically to covering the cost of the return carriage you paid when sending the items back to us. If you can please provide a copy of your return postage receipt or invoice, we will arrange reimbursement of that return shipping cost for you as a gesture of goodwill.

Once we receive the proof of postage, we will process the reimbursement accordingly.
Please forward the document at your convenience and we will take this forward straight away.

Rated 1 out of 5 stars

Refund refused

I ordered a part which arrived 4 days late so we no longer needed it, the box was opened in error by my wife, the item never left the box was resealed and sent back, they won't give me my refund despite item being unused, unfitted and in original packaging as per the returns picy, refusing to escalate my complaint. Your response is disingenuous, the part was unused unfitted and in original packaging as per your returns policy, despite this you continue to state it has been handled this is not part of your policy, is there a trade body I can complain to.

13 February 2026
Unprompted review
My Motor World logo

Reply from My Motor World

Thank you for your feedback. Our returns policy requires items to be unused, unfitted, and in original packaging for resale. During inspection, the item showed signs of handling that meant it could not be processed for a refund.

At no point have we refused to assist you; we have followed our standard returns process in line with our policy.

We appreciate your understanding.

Rated 5 out of 5 stars

Remi and his colleagues went above and…

Remi and his colleagues went above and beyond to help me out following an exhaust sensor not having a specific wire clip to attach to my son’s Vauxhall insignia like the genuine part.
They provided immediate options and arranged for the collection and return of the part which was processed really quickly.
I will certainly look to use my motoring world I. The future and want to thank everyone for there help.

13 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I ordered £46 worth of parts on the…

I ordered £46 worth of parts on the 28/1/26 for next day delivery I had a mechanic booked for the Saturday the parts never come on the 29/1/26 or the 30/1/26 was promised they would be delivered on the Friday no delivery still had to pay mechanic so got parts from europarts asked for a refund every day and get lied to every day saying it’s been issued and it has not it is now 12/2/26 still no refund I’m at the point where I will report this as fraud

28 January 2026
Unprompted review
My Motor World logo

Reply from My Motor World

Thank you for your messages and for sharing your frustration. I completely understand how stressful this situation has been, particularly with having to pay a mechanic while waiting for your parts. Please accept my apologies for the delays and the miscommunication.

I can confirm that your refund for your order of £46 (Transaction ID: pi_3SuYDfIC2WHp805R03BJQ1lv-refund) was successfully processed on our side. Once a refund is issued by us, the speed at which it reaches your account is determined by your bank. Refunds typically take 3–5 working days to appear in your account.

I recommend contacting your bank to check if the refund is pending or to get an exact posting date. If, after checking with them, the refund has still not appeared, please let us know immediately so we can investigate further with our payment provider.

I understand this experience has caused significant inconvenience, and I sincerely apologise for that. We are taking your feedback seriously to improve our service and ensure this does not happen again.

Rated 1 out of 5 stars

THE WORST. AVOID.

STATED A STARTER MOTOR WOULD FIT ON THE WEBSITE, IT DIDNT. When I told the company this they told me it was my responsibility to get the item returned to them &ni had to cover postage costs. Reluctantly I sent the parcel via tracked delivery. The company are now claiming they have received NO return & are refusing to cooperate.

11 February 2026
Unprompted review
My Motor World logo

Reply from My Motor World

Thank you for your feedback. We’re sorry for the inconvenience, but our website shows fitment guidance which customers are asked to verify before ordering. Returns must be sent back in line with our policy, including postage, unless otherwise agreed.

To investigate your claim, please provide the tracked delivery details or proof of postage. Once we have this, we can confirm receipt and process the return.

Rated 1 out of 5 stars

Worst company ever ordered something by…

Worst company ever ordered something by accident took 3 and a half to get my money back absolute disgraceful really expensive just check elsewhere before you buy

11 December 2025
Unprompted review
My Motor World logo

Reply from My Motor World

Thank you for sharing your feedback.

We understand your frustration and sincerely apologise for the delay in refunding your order. As communicated previously, your refund was processed as soon as the returned parcel was received at our warehouse. Unfortunately, once a parcel is in transit or being returned via courier, we are reliant on their schedules, which can sometimes cause delays outside of our control.

We appreciate your patience throughout this process and hope this helps clarify the situation. We are always working to improve our service and take your feedback seriously.

Rated 1 out of 5 stars

Cheeky stalf at till asked simple…

Cheeky stalf at till asked simple question if order was in and gave me cheek dont think many people want to buy off cheeky people

6 February 2026
Unprompted review
My Motor World logo

Reply from My Motor World

Thank you for your feedback. I’m very sorry to hear about your experience at the till. That is certainly not the level of service we aim to provide, and I will make sure your comments are passed on to the team to prevent this happening again.

We really value all our customers and appreciate you bringing this to our attention.

Rated 1 out of 5 stars

Wiper blades

Bought wiper blades, passenger side was too long. Tried to return but wouldn’t cover the postage. All others advertised for my car were the same length and so wouldn’t fit. When brought to their attention, weren’t interested. Avoid them

3 February 2026
Unprompted review
My Motor World logo

Reply from My Motor World

Thanks for sharing your experience. We’re sorry to hear about the issue with the wiper blades. Our website shows multiple fitments for some vehicles, and we always advise customers to double-check the specific product lengths before ordering.

We regret that the return process and postage policy didn’t meet your expectations. Your feedback is important, and we’ll review it to see how we can make fitment guidance clearer and improve our returns process.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look