Volte Studios Reviews 

425
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I have been a member in St John’s Wood for the past year. The company has recently gone through changes. I would strongly recommend to stay away as they have taken £400 from my bank account without a... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Bristol Whiteladies Rd. Tom and Joe absolutely awesome, professional, knowledgeable and clear. 20 minutes tough workout, quick shower and out feeling lighter and brighter. Spotless facilities. Sounds... See more

Rated 5 out of 5 stars

I have been attending EMS sessions for almost 2 months. It has accelerated fitness and performance in the gym and when I go for my runs. I have the strongest core I've ever had and Firm bum. Sessions... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

My 3rd attendance @ Feel Electric in Acton. I'm thoroughly enjoying the journey..My trainer, who I've named Mrs Electric is great..she encourages me to work harder & I surprise myself sometimes wi... See more

Company details

  1. Physical Fitness Programme
  2. also in
  3. Fitness centre
  4. Gym
  5. Personal Trainer

Written by the company

Volte is a health and wellness brand helping people build stronger bodies for better long-term health. Our focused 20-minute sessions combine medical-grade whole-body EMS technology with qualified personal training and regular In-Body health assessments. Every session is fully guided and delivered on a one-to-one or one-to-two basis, with the intensity tailored to your body, your goals and how you feel that day. Whether you want to build strength, improve posture and movement, support recovery or feel more confident in your body, Volte offers a personalised, joint-friendly and low-impact approach designed to fit into your life. With studios across the UK, we’re here to help you activate your body’s full potential for the life you want to live


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

425 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.3

All reviews

(425)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Money stolen from my bank account without authorisation

I have been a member in St John’s Wood for the past year. The company has recently gone through changes. I would strongly recommend to stay away as they have taken £400 from my bank account without any authorisation or reason. I requested a refund 9 days ago and have yet to receive my money. There is absolutely no one available to deal with any issue.

1 October 2026
Unprompted review
Volte Studios logo

Reply from Volte Studios

Hi Yasmin,

We’re sorry for the confusion around your payments and the frustration this has caused.

When we introduced our new payment system in September, your membership was incorrectly recorded as two sessions per week. This meant your payment included September fees and an advance payment for October at that rate. Once you highlighted the error, we applied session credits, as agreed with you at the time.

Following your request to cancel your membership, we agreed to provide a refund, as discussed with James. We received your bank details on Friday 9 October, and your refund is scheduled for our payment run on Monday 12 October. James has also confirmed this with you directly.

We’re sorry that your experience with Volte has ended this way. Thank you for your time with us, and we wish you all the best with your move.

The Volte Team

Rated 5 out of 5 stars

Volte Feel Electric is amazing

Volte Feel Electric is amazing! The trainer, Saiqa, is so nice, encouraging and really pushes you to do your best. The sessions are fun, motivating and I always leave feeling great. Definitely recommend

18 August 2026
Unprompted review
Volte Studios logo

Reply from Volte Studios

Thank you so much for this lovely review! We're thrilled to hear the sessions leave you feeling great every time — that's exactly what we aim for. We'll be sure to pass your kind words on to Saiqa, she'll be delighted. Thanks again for recommending us, and we look forward to seeing you at your next session!

The VOLTE Team

Rated 5 out of 5 stars

Great experience

Great experience. Lovely staff (Tunde, Shane and Charlie), so easy to fit in - and it really works! Feel fitter, stronger and keeping the weight off.

29 June 2026
Unprompted review
Volte Studios logo

Reply from Volte Studios

Thank you so much for taking the time to share this — it really means a lot to us!

We're so pleased to hear you're feeling fitter, stronger and keeping the weight off. That's exactly what VOLTE is all about, and it's brilliant to know it's working for you.

Tunde, Shane and Charlie will be delighted to see this — we'll make sure we pass it on. You've got a fantastic team behind you, and we look forward to continuing to support you on your journey.

See you in the studio! 💪

The VOLTE Team

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely Amazing 👏

Absolutely Amazing 👏
I would recommend 100 % ....Trinity is a beautiful girl inside and out!

You wont feel disappointed, felt awesome and will definitely go back...Don't hesitate!

30 May 2026
Unprompted review
Volte Studios logo

Reply from Volte Studios

Thanks for sharing your experience - look forward to sharing your successes moving forward

Rated 1 out of 5 stars

Broken promises !

I had been a member of Feel Electric for over 2 years and was satisfied with the company and its staff. Unfortunately, the branch I attended went into administration in March 2026, resulting in the loss of 27 pre-paid sessions, valued at £540. I spoke with James Holland managing director of Volte Fitness Limited, the new owner of Feel Electric Clapham, who explained the circumstances leading to the administration. He assured me that he would make every effort to assist me in recovering my lost sessions and offered to credit my account with 5 sessions temporarily while I pursued reimbursement with the administration team.

However, despite multiple follow-up emails and phone calls, James Holland failed to honour his commitment. Whilst I do not expect the new company 'Volte Fitness Limited' to honour all of my remaining sessions, I believe it would be a gesture of goodwill to recognise the existing customers' loyalty. Had my sessions been honoured, I would have been inclined to continue my membership with the new company. Unfortunately, given the circumstances, I am no longer willing to continue my training at this studio, particularly as I am being asked to pay again for services I have already paid for.

26 April 2026
Unprompted review
Volte Studios logo

Reply from Volte Studios

Hi Gemma
Thank you for taking the time to share your experience, and please accept our sincere apologies for the distress this situation has caused you.
We fully understand how frustrating it must be to have lost pre-paid sessions through no fault of your own, and we are sorry that our follow-up has not met the standard we would expect of ourselves. The commitment made to you regarding the 5-session credit should have been honoured, and we regret that this has not yet been resolved.
We would very much like the opportunity to make this right. Please contact us directly at james.holland@feel-electric.com so that we can address this personally and find a resolution as quickly as possible.
We value the loyalty you showed Feel Electric over the past two years and hope we can rebuild your trust.
Kind regards,

James Holland

Managing Director, Volte Fitness Limited

Rated 3 out of 5 stars

Great!

I booked a free trial two weeks ago with my Mrs - wasn’t too sure so a young lady named Yasmin booked me a second free trial which I attended last weekend I have just for one session a week

After using EMS in just 2 weeks my body fat percentage is already down by 2%!

Cannot wait to see the progress/results

Very good sales team here thank you very much!!!£

5 March 2026
Unprompted review
Volte Studios logo

Reply from Volte Studios

Great News! Keep up the good work.

Rated 1 out of 5 stars

HAS FEEL ELECTRIC GONE BUST?

EMS is a great concept and I have enjoyed it for the last 18 months. However, as a franchise opportunity its an absolute no go! They have closed the 3 studios that were Harrogate/Leeds based due to lack of membership. The last studio closed recently and they issued a statement saying this was a temporary close for 3 weeks. However 3 weeks have passed and still not able to book on their system, and nobody answers the phone or returns emails! There is zero marketing, zero social media marketing. I'm not sure word of mouth and call calling is having the desired effect on expanding their membership here in Yorkshire! Based on the support level offered to the clients, I wouldn't invest with Feel Electric. And after no response from them at all, I'm not sure if they haven't gone bust! Such a shame for the PT's at Roundhay - they were brilliant!

17 March 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Loving the results I’m getting

Loving the results I’m getting - muscle definition & strength. The PRs know how to challenge you without it being exhausting. LOVE IT! 👌🏻🙏

14 March 2026
Unprompted review
Volte Studios logo

Reply from Volte Studios

Boom 👊 Well Done Fiona.... Here's to creating even more results with you.

Rated 5 out of 5 stars

Parsons Green studio

It's been almost 3 months at Parsons Green/London and I am loving it. Cassie is wonderful and I am seeing great results.

6 February 2026
Unprompted review
Volte Studios logo

Reply from Volte Studios

👊💪 - Thanks for sharing your journey Paula.

Rated 5 out of 5 stars

Transformative EMS Journey: Pain-Free and Stronger After 50 – Life-Changing Results in Just One Year!

I’ve been training with Feel Electric EMS for over a year now, and the results have been absolutely transformative!
Several years ago, I suffered a serious injury from heavy weight training. Shoulder and lower back pain plagued me for years, making it impossible to maintain any consistent workout routine. Every attempt to get back into training ended in flare-ups, leaving my fitness and physique in decline.
A friend recommended Feel Electric EMS, so I decided to give it a try. To my amazement, after just a few sessions, my chronic pain started to ease significantly—and now it’s completely gone! Best of all, with only 20 minutes per week, I’ve been able to maintain my ideal muscle tone, strength, and body composition. My body fat has dropped, core stability is stronger than ever, and I genuinely look and feel years younger.
EMS is incredibly efficient and joint-friendly, yet it delivers deeper muscle activation than traditional weight training ever could. A huge thank you to the professional, supportive trainers at Feel Electric—they make every session motivating and effective.
I can’t recommend Feel Electric highly enough, especially for anyone over 50, those with past injuries, or anyone short on time. If you’re hesitating—just come and try it. It’s not just fitness; it’s a genuine way to reclaim your health and confidence.
10/10, five stars—worth every moment!

20 January 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

The guys who work at Raynes Park are…

The guys who work at Raynes Park are great. The problem is with the company itself, not caring about their customers at all. Ive complained to the head office via "a ticket" as i cant call them??? The Health Machine at the studio has not worked since ive been there. The Health Machine is the one thing that shows your progress, so ive no idea how im getting on as my body has not changed in shape at all?? Very expensive....No-one has replied to me and ive been complaining since October?? Since December ive put my DD on pause??

30 October 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

At first I was nervous as I didn’t…

At first I was nervous as I didn’t fully understand what this entailed. I met Simin who patiently everything to me and was so understanding when I explained I’m not sure about this but she was so kind and started off slowly and today I’ve been there 3 months and enjoy my sessions with her :))

4 January 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Unauthorised payment, Data breach & a refusal to respond.

THIS EDIT HAS BEEN ADDED IN RESPONSE TO THE REPLY BY FEEL ELECTRIC UNDER MY REVIEW.

1, Feel Electric state that they could find: “no communication with [me] in the past calendar year and nothing prior to that which indicates the concerns [I] have raised”
*On 05/02/2025 I sent my final email asking whether there has been any update as promised. On the same day I received an automated message confirming the receipt of my email & that a ticket had been created with the estimated response time being approximately 2 days. Obviously I did not receive a reply & as the automated email didn't specify using another address or portal to contact Feel Electric, it's safe to assume it's still a viable method to use.

2, Feel Electric state: “We do not operate a telephone customer service line which may be why you have struggled to get in touch via that…”
*The phone number that I used to contact Feel Electric was a number provided to me (via email) by a Feel Electric customer service rep (so I have written evidence that can verify it's an official telephone number) & I was recommended, by said employee, to use this number. On the rare occasion, when calling, I would actually reach a human being which confirmed that it was a functioning number. Once I raised my concerns however, all I could reach is the answer machine (which clearly stated Feel Electric in it’s recorded voicemail message).

3, Feel Electric state: “We have also never received a handwritten letter from yourself to our head office location that any of our team have been made aware of and as such cannot respond to that.”
*There’s no mention of a ‘handwritten’ letter in my review. I stated that I sent a ‘physical’ letter to head office. This letter was sent via Special Delivery and was confirmed as being delivered. In addition, I received an email from Feel Electric confirming the receipt of the letter and informing me that the Director (who has the same first name as the Feel Electric rep who has responded below) will reply in due time. This, of course, did not happen.

4, Feel Electric state: “As for your direct concerns, from what we can see you had a successful membership that expired in May 2024 and lasted the duration of our contractual period ...”
*It wasn’t a successful membership. I experienced a data breach & was erroneously charged twice. I did not attend any classes and cancelled the contractual peroid early due to my terrible experiences.

It’s VERY concerning that Feel Electric cannot find any evidence of communication with me. I have both email & phone records (with times, dates & names) to prove that I have contacted this company multiple times regarding my ‘concerns’. I even called different branches around London to see if the staff there could help me. Even though they tried it came to no avail.
Everything written below in my review is accurate and truthful & I have irrefutable evidence to support this. This is a further damning example that Feel Electric is unable to resolve customer related issues adequately & their ability to offer secure and reliable client care is systematically flawed.

It's suspicious that despite claiming they have no record of any grievances, they're encouraging me to reach out to 'set things right'. How can Feel Electric rectify a problem that they deny even exists?

The fact that it took me writing a negative review on Trustpilot for them to finally respond is just wild.

ORIGINAL REVIEW:

If you're enjoying your fitness journey with this company, I’m grateful & hope it continues. In my experience Feel Electric has displayed some of the most bizarre & irresponsible behaviour I’ve ever witnessed. This review is simply to caution all to be mindful before signing up with them.

I noticed that I’d been incorrectly charged twice on my bill. This was, also, confirmed by a customer service rep and I was promised that it would be addressed however, despite the promise, I received no refund. I also experienced a significant data breach when Feel Electric emailed me personal information about another client by mistake. When I asked how this data breach occurred & whether it’s been rectified; I received little to no information about it.

I followed up my queries with multiple voicemails (as no one would answer the phone), emails & even a physical letter mailed to their head office. To this day there’s been no attempt to respond or resolve these issues.

So please be aware that Feel Electric have some very dubious & unprofessional practices. Keep an eye on your bank statements to ensure they’re not overcharging you & ask them to investigate whether your details have been leaked too.

The true test of a reputable organisation is how it responds when they’ve made an error. Feel Electric simply ignore you & pretend it hasn’t happened.

5 February 2025
Unprompted review
Volte Studios logo

Reply from Volte Studios

Hello Anna,

Thank you for getting in touch with your review today and for providing your customer information upon request so that we could review the situation within our systems and operations platforms.

We have done this investigation over the weekend since receiving your review and can find no communication with you in the past calendar year and nothing prior to that which indicates the concerns you have raised regarding a refund or any supposed data concern.

We do not operate a telephone customer service line which may be why you have struggled to get in touch via that, but we do have call-back scheduling in operation and have done since last year where a customer can book themselves into a calendar of customer service personnel which there is no indication that you have done.

We have also never received a handwritten letter from yourself to our head office location that any of our team have been made aware of and as such cannot respond to that.

As for your direct concerns, from what we can see you had a successful membership that expired in May 2024 and lasted the duration of our contractual period and since then our systems show that you have merely been enrolled in our follow-up marketing material as you have not elected to unsubscribe from this.

Even so, we are grateful for the opportunity to set right anything that might be of concern to you even if it is historic and as such I encourage you to reach out to us at the support portal support.feel-electric.com where one of our agents will be able to take a detailed account of your concerns and resolve them for you expediently.

We look forward to hearing from you directly.

Best,

Joseph
Feel Electric Support

Rated 5 out of 5 stars

My journey with Feel Electric EMS

I started my journey with Feel Electric Acton in June '25, and after 6 months of attending weekly 20-minute sessions, the data speaks for itself. As someone looking for efficiency and results, I couldn't be happier with the progress:
- Weight: 101.35 kg → 96.65 kg
- Body Fat: 35.1% → 32.7%
- Muscle Mass: 35.42% → ~37%
- BMI: 32 → 30.8
It’s incredible what just 20 minutes a week can do when the program is right. A huge thank you to my trainers, Tim and Simin. They have been fantastic in tailoring specific EMS programs to my goals and keeping me motivated every week. If you’re looking for a supportive environment and a workout that actually delivers, I highly recommend this team.

28 December 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

EMS ACTON

Another fantastic training with leila and tim

22 December 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

EMS Studio Richmond

EMS Studio Richmond
Simin and Tim are amazing,very professional and welcoming.Super supportive friendly and very knowledgeable. I have come this far in losing weight,toning is on the up and most of all I have lost a lot of fat and gaining muscle weight. I really enjoyed and would recommend anyone who wants to see a fantastic result.Thanks Simin and Tim xx

21 December 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Thank you for the amazing training

Thank you for the amazing training, I have been attending EMS in Acton and it was the best decision that I made. The training is tailored to my needs and I can see great results. Thanks dear Simon and Tim

21 December 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Best EMS in town

Simin and Tim are the best PT you could ever have in west London. They are both accommodating, kind and understanding. They are always there to encourage you in your training and giving the best advise about nutrition and general health. Thank you guys for all your support!

20 December 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Aches and pains no more

I am so happy I found EMS studio run by Simin in Richmond and now she is opening another one in Kew. With tailored 1-2-1 training, my knee pain has gone and I had a frozen shoulder for 2 years that has also improved immensely with EMS and nutrition support provided on the feel electric website. An overall positive benefit is I have now toned up and lost weight in addition to solving my painful knees and shoulder. Would highly recommend Simin. She is attentive and works with you so you get the best benefit.

20 December 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look