WORDANS Reviews 

2,340
•
TrustScore 3 out of 5

3.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 77 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Many buyers frequently mention that the items purchased are well made, comfortable, and functional for daily use. People also enjoy receiving swift support from customer care agents who provide friendly, polite, and effective assistance during inquiries. Shoppers appreciate receiving their purchases quickly when everything goes according to plan. However, some people mentioned facing frustrating problems such as missing parts in their packages, unexpected delivery delays, and unresponsive communication channels. Others noted receiving incorrect product sizes or defective items, alongside persistent difficulties when trying to secure proper refunds or resolutions.

What people talk about most

Order

Reviewers highlight ambiguous aspects of order experiences, as some consumers report missing items, incorrect... See more

Product

Consumers find product experiences to be highly mixed, as while some reviewers praised well priced good... See more

Delivery service

Users describe ambiguous interactions with delivery service, as some reviewers report prompt shipping and... See more

Customer service

Clients share ambiguous opinions on customer service, with some reviewers praising quick and professional... See more

Staff

Customers consistently note positive experiences with staff, frequently praising helpful representatives like... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Fast to deliver, but extreem slow to assist. If you purchase items from them, please reconsider as they dont react to customer service at all. When yoy run into problems with items and like to return... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I think those USB sticks are great. You have different colours if you like they have a big capacity. There are not too expensive and I used them to put all my photos on it.

Company replied


Company details

Written by the company

Goedkope groothandelproducten voor iedereen. kwantumkortingen, geen minimum. koop voor te gekke groothandelprijzen.


Contact info

3.1

Average

TrustScore 3 out of 5

2k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 60% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.1

All reviews

(2,340)

245 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

No answer from the Customer service

Ordered a lot from Wordans in the past. They shined in delivery time. My previous order has already arrived with long delays. My current order is also not getting shipped and I am not getting replies to my mails. Very badly disappointed.

24 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

Good morning Mieke,
We are sorry to hear what you are saying, it is very important to us that your experience buying our products is a positive one. Unfortunately, we have not been able to find you in our system. Please provide with your order number and one of our agents will contact you as soon as possible.
Again, a thousand apologies for the inconvenience and thank you very much for your patience.

Rated 2 out of 5 stars

Poor experience on recent order

I am having issues reviving any information on an order that was placed. It is said that it should have delivered already but the updates only say in processing. I cannot get through via phone as the number is non working and they haven’t been responsive via email either. This is very disappointing as we need the order for an upcoming event.

Order #W6015795

17 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

Good morning Amanda,
We are sorry to hear what you are saying, it is very important to us that your experience buying our products is a positive one. One of our agents is already investigating your case and will contact you with a solution as soon as possible.
Thank you very much for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

Insanely high delivery costs

Was all ready to check out a €40 euro order, until I saw I was about to be charged another €30 just for delivery! Unbelievable.

22 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

We're sorry that you didn't have the best experience possible. Please don't hesitate to contact us if you want us to advise you on items shipped near you.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent and quick service

Excellent and quick service. Initially I placed an order but changed my mind on colours. Christian was quick to respond to my request for a refund.
I received my new order within a few days and very happy with the quality!

20 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

Hi Amy,

Thank you for the mention! We’re glad to assist you.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

Great product quick delivery and the…

Great product quick delivery and the customer services is perfect. I was talking with Christian he was very polite and very responsive

19 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

Hello Bertin,

Thank you for the great review! We're thrilled to hear you had a positive experience with us. We look forward to seeing you again soon!

Best,

Rated 5 out of 5 stars

My problem was solved right away

My problem was solved right away. After being stressed out about purolator giving me the run around. Christian saved the day! And fixed the problem!

19 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

Hi Meaghan,

Thank you for your kind words! We're happy to hear our team was able to help you. We can't wait to welcome you back!

Warm regards,

Rated 5 out of 5 stars

Christian was very helpful and fast…

Christian was very helpful and fast helping me with my request.

18 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

"Hello Silvia,

Thank you for your loyalty and support! We’re thrilled to continue providing you with top-notch service.

Cheers,"

Rated 1 out of 5 stars

Ordered 20 t-shirts 10 days ago

Ordered 20 t-shirts 10 days ago. Still no information, nothing. When i click the link to follow my package it says it’s still in FR (france). While i’m in the Netherlands. That’s what it said on day one by the way. So no progress, no change. When I try to conctact, they have no phone number. Only e-mail. Been sending e-maile but never got an answer. I don’t recommend buying here. I want my t shirt or money. Anytime soon please.

18 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

We are sorry to hear about your experience. Unfortunately, we cannot find your information in our system. Can you give us more information so we can investigate and help you as soon as possible? We would love the opportunity to put this right!

Rated 5 out of 5 stars

Good customer service Christian did a…

Good customer service Christian did a great job helping getting my refund back.

28 February 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

"Hi Chris,

Thanks a bunch for your review! We're happy you had a great experience.

Cheers,
"

Rated 1 out of 5 stars

Return request does get an answer

About a month ago I ordered 7 dungarees, when I figured out they would be delivered later than they indicated. I immediately sent a return request (112889 / W5986718), I got a conformation mail saying I would be answered within 48 hours. But instead I waited for about a week. 03-03-2025 I got a reaction they would request the return label. While writing this it is the 17th of march. I wonder if I will be able to return this order or if I just lost my money..

3 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

We sincerely apologize for the delay in processing your return request. We have reviewed your case and will do our best to expedite the process. Our team is following up to ensure you receive the return label as soon as possible. Thank you for your patience, and we appreciate your understanding.

Rated 5 out of 5 stars

Christian who helped me was very…

Christian who helped me was very helpful with my concern.

10 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

"Hello LeAnn,

Thank you for your loyalty and support! We’re thrilled to continue providing you with top-notch service.

Cheers,"

Rated 5 out of 5 stars

Helpful customer service

I made an order for my small business. The shipping came missing one item, however Christian from customer service was quick to resolve the issue and send out the missing item.

10 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

"Hello Sabrina,

Thank you for the high recommendation! We appreciate your feedback and look forward to serving you again.

Warm regards,"

Rated 5 out of 5 stars

Prompt, professional, courteous

Christian replied to my messages very quickly and tried to resolve an order problem of my own making. Even though I had made a stupid mistake and then sent them multiple panicked emails, he replied promptly to all of them, was very professional, and did his best to resolve the problem. A++

9 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

"Hi Shona,

Thank you for the mention! We’re glad to assist you.

Best regards,"

Rated 1 out of 5 stars

very unprofessional - don't order here

I ordered 9 T-shirts to use for the birthday party of my daughter. It was sent out for delivery more than 15 days later, so it was way too late for the party. I emailed to ask when it would be sent and I tried to call. I never received ANY response. I am so disappointed in this company, it is very unprofessional and rude. I wasted my money, as I had to order shirts elsewhere to have something in time. DON'T ORDER HERE!!

4 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. Based on our records, we reached out to you on the 7th, but we want to look into this further. We’ve just requested more information from you through Trustpilot so we can assist you properly. Please get back to us, and we’ll do our best to resolve this for you.

Rated 5 out of 5 stars

Stains on Sweaters

Ross has responded to 2 of my situations now. I found him very professional, well written, and provided a quick and efficient resolve both times. I was very impressed with the overall experience.

6 March 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent service and excellent product…

Excellent service and excellent product no critics only thanks for wordan to existe as it is thank you so much Christian customers service is the best

6 March 2025
Unprompted review
WORDANS logo

Reply from WORDANS

"Hi elisabeth,

Thanks for your feedback on our products! We hope to serve you again soon!

Best regards,"

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look