FysioSupplies Reviews 

4,430
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I ordered a knee brace for my daughter before I read the reviews and then panicked! But… I have to say my experience was excellent. Knee brace was delayed by a couple of days, but I had an email to ex... See more

Rated 4 out of 5 stars

Ordered a knee brace. Although the delivery arrived a bit later than predicted, the item is exactly the same as the advertised pictures, the size fits very well, and the quality is really amazing. Tha... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

FysioSupplies owes me more than 200€ for an order that was returned to them directly by postNL, without ever reaching me, SINCE OCTOBER 2023!!! Impossible to get in contact with them, no answer to ema... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Placed an order and I didn’t hear from them in 10 days I started emailing them on day 12 I didn’t get an answer until day 13 saying they will ship soon, I decided to cancel my order at this point. No... See more

Company replied

Company details

  1. Physiotherapy equipment supplier
  2. also in
  3. Fitness and nutrition

Written by the company

Fysiotherapie & gezondheidsproducten FysioSupplies heeft een compleet en kwalitatief hoogwaardig assortiment gezondheidsproducten; van verbruiksmaterialen tot oefenmaterialen en van complete praktijkinrichtingen tot high-end-behandelapparatuur, geschikt voor fysiotherapie, revalidatie, oefentherapie en fitness. We werken samen met nationale en internationale gerenommeerde merken en we zijn exclusief leverancier van verschillende A-merken. Hiermee zijn we dé totaalleverancier voor de gezondheidsprofessional en gezondheidsbewuste consument. We bieden de fysiotherapeut en andere gezondheidsprofessionals toegevoegde waarde door in totaaloplossingen te denken. Ons team met specialisten gaat graag met u in gesprek om samen met u uw wensen en behoeften te bepalen en op basis hiervan de juiste oplossing te adviseren. Bijvoorbeeld op het gebied van praktijkinrichting, bij de aanschaf van gezondheidsproducten, zoals behandelapparatuur, maar we leveren ook opleidings- en financieringsmogelijkheden. Het delen van kennis zien wij ook als onderdeel van de totaaloplossing, dit doen we door geregeld artikelen over de trends en ontwikkelingen binnen de fysio- en gezondheidsbranche te plaatsen op onze blog en social mediakanalen.


Contact info

2.7

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

4k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 34% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.7

All reviews

(4,430)

30 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

A good experience incl. full refund

I ordered a knee brace for my daughter before I read the reviews and then panicked! But… I have to say my experience was excellent. Knee brace was delayed by a couple of days, but I had an email to explain. It wasn’t suitable for my daughter but I followed the returns process as per the website and have received a full refund. No issues from my perspective and would use again

7 October 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

FysioSupplies promised a delivery of 2…

FysioSupplies promised a delivery of 2 workingdays this weekend as it was in supply. But on monday we received an email that it would be 5 workingdays. As it is a medical device we do not want to wait this long. I asked the service department if they could do their best to speed-up delivery, but instead they cancelled the whole order! And refused to reverse the cancellation.

24 November 2025
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for your message. We are very sorry to hear about the issues you experienced with your order and the delivery delay. We understand how frustrating this must be, especially for a medical device that you needed urgently.

Due to recent changes within our company, we have not always actively used this review platform. Nonetheless, we consider it important and professional to respond to all customer feedback.

We take your feedback regarding the handling of your order very seriously. It is certainly not the experience we want our customers to have. We would like the opportunity to review what happened and see if we can find a solution. Could you please contact our customer service with your order details? We will investigate the situation and do our best to assist you.

Thank you for taking the time to share your experience. Your feedback helps us improve our processes and service.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

SCAM

SCAM! I never received my package, and despite multiple attempts, they are breaking their own terms and conditions by not resolving the issue. I am still without my order and without a refund. Very disappointing service.

22 July 2025
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for your message. We are very sorry to hear that you have not received your order and that this has caused frustration. This is certainly not the experience we want for our customers.

Due to recent changes within our company, we have not always actively used this review platform. Nonetheless, we consider it important and professional to respond to all customer feedback.

We take this matter very seriously and would like to resolve it with you. Could you please contact our customer service with your order details? We will investigate what went wrong and ensure that your order is either delivered or refunded as soon as possible.

We greatly value your feedback, as it helps us improve our service. Again, our sincere apologies for the inconvenience, and we hope to resolve this promptly.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT USE THIS COMPANY

Physio mat not delivered and no refund given £154...Ordered 28/12/24...almost 2 months ago with no product and no refund..they have stolen my money..PLEASE DO NOT TRUST THIS COMPANY

25 February 2025
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for your message. We are very sorry to hear that you have not received your physio mat and that this has caused such frustration. We understand how serious this situation feels, and it is certainly not the experience we want our customers to have.

Although this review is from some time ago, we take all feedback seriously and want to acknowledge your experience. Delays and issues with refunds are not acceptable, and we regret that this occurred.

We appreciate you taking the time to share your experience, as it helps us improve our processes and service.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

Ordered september 5th - still no delivery - no feedback

Ordered september 5th, parcel should arrive 3 to 5 business days. Today (September 13th) still not arrived. Emailed but no response. Called them although I"am the first in the waiting list after 15 minutes still only music. This can be called bad service - no - this is bad service. Don't buy here!

13 September 2024
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for your message. We are very sorry to hear that your order has not arrived within the expected timeframe and that contacting us proved so difficult. We understand how frustrating this must be and that this is not the experience we aim to provide.

As this order dates back some time and no further action can be taken, we unfortunately cannot resolve this specific case. Your feedback is nonetheless very valuable, as it helps us improve our service and communication in the future.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

I bought for 3000€ Equipment

I bought for 3000€ Equipment. One Thing is damaged. 4 Emails and 12 Phone call. No answer. Do not buy there.

27 June 2024
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear Customer,

Thank you for your message. We are sorry to hear that one part of your order arrived damaged and that you experienced difficulties reaching our customer service. This is certainly not the experience we want to provide.

Due to changes within our company, we have not always proactively used this review platform. As this concerns a past order, we are currently unable to take direct action. We understand that this is disappointing and greatly appreciate your feedback, as it helps us improve our processes and service in the future.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy here!

Placed an order and I didn’t hear from them in 10 days I started emailing them on day 12 I didn’t get an answer until day 13 saying they will ship soon, I decided to cancel my order at this point. Now the refund will take another 10 days.
Terrible customer service and poor communication. Definitely don’t buy here.

16 May 2024
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for sharing your experience. We are very sorry to hear about the delay in communication and the frustration it caused regarding your order and refund. This is not the level of service we aim to provide.

Although your order is from a past period, we appreciate your feedback as it highlights areas where we need to improve communication and responsiveness. We apologize for the inconvenience and the extended wait for your refund.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

A scam company

A scam company. I didnt receive my order for over a week.
Sent email, whatsapp, nothing!

1 May 2024
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

We are very sorry to hear about your experience with your order and the lack of response. We understand how frustrating it is not to receive your order and to have difficulty reaching customer service.

Although this is an older order, we take all feedback seriously. Comments like yours help us improve our communication and delivery processes to prevent similar situations in the future.

Thank you for taking the time to share your experience. It helps us continue to improve our service.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

Physiosupplies Owes me more than 900 euro's!!

I ordered the parallel bars in December for my physiotherapy clinic and paid just under 1000 euro's for them but never got them! I've been emailing and calling them since then and got ZERO responses even after waiting for 30 minutes on the fone for 2 people on the queue. I used to order all my supplies from them when I was living in the Netherlands and it used to be straight forward but unfortunately, I didn't know that the company has deteriorated so dramatically ever since!! Really unacceptable behaviour and complete disrespect to their clients. This company should be SHUT DOWN. It is purely a scam stealing people's money like this. At least give people their money back when you can't meet the promises you've made at the first place!!

21 December 2023
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for sharing your experience. We sincerely regret that your order from December was not delivered and that you were unable to reach us despite repeated attempts. This is clearly not the standard of service we aim to provide.

Unfortunately, for orders from 2024, we are no longer able to take action. We deeply appreciate your feedback, as it helps us understand where improvements are needed and highlights the importance of maintaining reliable service for all clients.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

FysioSupplies owes me more than 200€

FysioSupplies owes me more than 200€ for an order that was returned to them directly by postNL, without ever reaching me, SINCE OCTOBER 2023!!! Impossible to get in contact with them, no answer to emails, the phone calls get cut off when it finally is my turn to speak after more than 30 min wait, UNACCEPTABLE!

22 January 2024
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

We are very sorry to hear about your experience with the returned order and the difficulties in receiving your refund of over €200 since October 2023. We understand how frustrating it is when emails go unanswered and phone calls are disconnected after long waits. This is certainly not the experience we aim to provide our customers.

Although this is an older case, we take your feedback seriously. Comments like yours help us improve our refund processes, communication, and customer support to prevent similar situations in the future.

Thank you for taking the time to share your experience. It helps us continue to optimize our service.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

UNRELIABLE

I placed an order 2 days ago. I received an email from them yesterday that there will be shipping delays of between 5-10 days. As I need the item quickly, I emailed them to cancel the order. Have heard nothing back. They are quick to take your money but no customer service at all. Avoid ordering from them.

18 January 2024
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

We are very sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it is to request a cancellation shortly after placing an order and not receive a response, especially when timely delivery is important.

Although this is a recent order, we take your feedback seriously. Comments like yours help us improve our communication and customer service processes, so situations like this can be handled more quickly and clearly in the future.

Thank you for sharing your experience. It helps us continue to optimize our service.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 2 out of 5 stars

I understand the delay of delivery

I understand the delay of delivery - but there is no proper communication atleast.

But the Quality of Product is good

23 October 2023
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for your feedback. We are glad to hear that you are satisfied with the quality of our products. We apologize for the lack of communication regarding the delivery and will use your comments to improve our processes in the future.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 2 out of 5 stars

The price of delivery is costly for…

The price of delivery is costly for small parts. On top of that, the delivery takes like a week.

31 October 2023
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for your feedback. We understand that the delivery cost for small items and the shipping time of around a week can be frustrating. We take comments like yours seriously and continuously review our shipping options and processes to provide better value and faster delivery wherever possible.

We appreciate you taking the time to share your experience.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

Large delay and lack of proactivity

It took one month for the product to be delivered. Not clear exactly what was the issue, but no further explanation was given. I was only notified of the large delay because I sent a message to their help center. They could have at least sent an e-mail to let me know.

30 October 2023
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for your message. We are sorry to hear that your order from 2023 was delayed and that you did not receive clear communication about the issue. We understand that this was frustrating and regret that your experience was not as smooth as we aim for.

As this concerns an older order, we are unfortunately unable to take further action. However, we take your feedback seriously and will use it to improve our processes and communication for future orders.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 4 out of 5 stars

High quality

Ordered a knee brace. Although the delivery arrived a bit later than predicted, the item is exactly the same as the advertised pictures, the size fits very well, and the quality is really amazing. Thank you so much for selling good stuff, and for providing good service~ ^^

18 October 2023
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for your message. We’re glad to hear that the knee brace fits well, meets your expectations, and that you are happy with the quality and service. We appreciate your trust and hope to serve you again in the future.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

Extraordinary long time to process and…

Extraordinary long time to process and deliver my order. I still have not received it nor had any communication from them back to my email. Apart from an automated response (see below).

Having read the comments here - it seems like this company has a structural issue in processing and delivering orders in an adequate timeframe and actually communicating with customers. Pathetic really. It has been going on for over a year it at least.

Their automated response telling me they have issues and cannot figure out with any degree of excellence or competence how to fix their order issues!

"Hello,

Thank you for your email. We’re dealing with huge delays regarding processing and sending orders. This also includes informing customers about the order. The normal timeframe of informing customers is that an update regarding shipment information is sent within 24 hours. At this moment, this will not be possible and we can’t give a specific time at this moment. We will inform all of our customers, but this can take up to 5 working days or more. We’re doing our best to inform all of our customers and to try and ship out the orders as soon as possible. Our apologies for the delay, and we thank you for understanding and for your patience.

Team PhysioParts."

18 October 2023
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for sharing your experience. We are very sorry to hear that your order was delayed and that you only received automated responses, without direct communication. We understand how frustrating this must have been, especially given the long wait.

This review dates back to 2023. At that time, our company was undergoing internal changes, which unfortunately affected our ability to respond promptly to emails and process orders efficiently. We take feedback like yours seriously and use it to improve our processes and communication.

We appreciate you taking the time to share your experience. Feedback like yours helps us work toward better service and clearer communication for our customers in the future.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

Long lead time

I have ordered the wrist band for a while but I have not received it. I have issues with my wrist and to stop spreading I need to have this band and then remediating. immediately I have place the order last 20000182889 (last week) as per the direction of my hand specialist... but these guys are delaying the delivery of this band. I am needed to use this during my activities to reduce the pain and stress but I am not getting the wrist band. When I send a mail, they say that have changes the system and due to which there are some issues. This is not my concern as a customer who is in great pain. If this is the case, kindly mention this on your website so that we can make other arrangement. I am not happy with the service at all.
Kindly ensure that this is reached ASAP. Don't bother giving sympathy (and that you understand, etc...) mails as my wrist is paining like hell (I need paracetamol at work and driving is a nightmare). Sadly I have to work (even my boss now thinks that I am lying at this stage)

18 October 2023
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

Dear customer,

Thank you for sharing your experience. We are very sorry to hear about the difficulties you experienced with the delivery of your wrist band and understand how important it was for your health.

The order you mention is from a recent period in which our system was undergoing changes. Unfortunately, we are no longer able to take action on this order directly.

We do take your feedback seriously and will use it to improve our communication regarding delivery times and system updates so that future customers can make informed decisions.

Kind regards,
Team Fysiosupplies

Rated 1 out of 5 stars

Fup firma i DK?

Fup firma i DK?
ordre: 15.09, men ingen respons.
Annulerede 28.09
"Desværre kan den ikke annuleres" svarede de 04.10.
Fik mig til at undersøge.
+4532... er anonym og robot.
Ingen reg.nr. i DK.
25% DK moms for varer sendt fra NL.
Kontor m2 i Ballerup er anonym.
Bank > handler via 3e partier og er uden kontanter.

De forventer jeg venligst tager (den annulerede ordre) imod for at den kan sendes tilbage til NL igen, så at jeg kan få min penge retur!
De gider ikke at svare på mails og når de gør, går de helt forbi.

mail modtaget 09.10
We would like to inform you about the status of your order.
Due to unforeseen circumstances, there has been an unexpected delay in the delivery of your order. We expect to be able to ship your order to you within 4-6 working days. You will automatically receive a confirmation when your order has been shipped.

Brug ikke din penge her.

6 October 2023
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

We regret to hear that you are disappointed. We have been honest about the system. We have a few important issue with this system.
You will receive your money back if the parcel will be returned to us.

Rated 1 out of 5 stars

Never received the package and zero…

Never received the package and zero response to my email.

18 September 2023
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

hello
We have a new system and we have some issues at this moment. All our customers will receive their orders but later then they are used too from Fysio Supplies.

Rated 1 out of 5 stars

Poor

I am afraid I have not received my order yet and the customer service is slow to respond or not responding at all. I have just discovered that there are lots of bad reviews here and that my experience is not unique. I would like to have my order, but if not possible a refund. Nothing is happening though. It seems that the company is badly run. Mariana Dodig

27 September 2023
Unprompted review
FysioSupplies logo

Reply from FysioSupplies

We regret to hear that you have doubts about our company. We have seen in your tracking that the parcel sent on 11 september has been damaged. We are going to make a refund.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look