Infinitrade 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

This is a professional scamming site, after they called me and made their pitch i was handed over to the master shark, a master at gaining your trust and confidence. I got a bunch of crap about a once... See more

Rated 1 out of 5 stars

Hello,No doubt from your responce that your company has no intendtions of returning our funds,You fail to respond to questions asked.However why has our account gone from £5570 to £1800??? Also Pic... See more

Rated 1 out of 5 stars

Please I want to warn people about Infinitrade which is a Big Scam Company. I don't recommend people to invest in this horrible company because they will take your money and you won't see any penny af... See more

Rated 1 out of 5 stars

Under no circumstances send money to INFINITRADE! It is not possible to withdraw money. They handle your account without you. They invest your money without your knowledge. They don't even want to ret... See more

Company details

  1. Money & Insurance

Information provided by various external sources

We invite traders of all experience levels to access the financial markets via an intuitive and sophisticated trading platform. IMPORTANT NOTE: We would kindly request clients to contact the complaints team by email or chat prior to adding any negative reviews to ensure that they have a chance to be able to assist you with your complaint or negative experience. (Complaints@infinitrade.com)


Contact info

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Infinitrade is one big scam and here's why

Infinitrade is one big scam. They will put you in a system where you will never be able to withdraw your money.
From the moment you put in your money, you’ve already lost it.
Basically they offer you a 1000 euro bonus if you deposi 2500 euros.
This sounds very attractive right? But of course there's a catch to it.

As long as your account hasn't it the 10.000, you'll not be able to withdraw money.

So in the first days/ weeks they'll generate you some profit. This will give you a happy and euphoric feeling. You'l start with what they call a 'bronze account', this is an account with the minimum deposit.

Case 1: They'll bring it to the silver account (5000 euros), and they will convince you to add money so that they can bring it to the Gold account (10.000 euros), which include "risk free trades"

Case 2: They'll make some profit and then they'll ask you how you feel about the profits. When you tell them how happy you are they'll convince you to add another amount of money. They will always have a reason for you to come with more money.

(Keep in mind that in the beginning 2500 euros was enough to make "fantastic profits".)

So basically, they will continue to convince you to add more and more money. You'd then think about the profits you've earned before, and will with no doubt add until you get discouraged or don't want to put any more money.

When they notice that you're absolutely not willing to put any more money. They'll empty your account.

I forgot to mention that they also earn money when you make losses. They'll tell you that they only make money on profits but that's total bs.

You still don’t believe me?

Okay, ask yourself these questions.
1. Why would I lie to you? People don’t write reviews unless they’re mad or unhappy about a certain service.
2. The agents/ traders contact you via WhatsApp to sign contracts etc. , how unprofessional.. A company of traders that arrange things via WhatsApp ?
3. The traders claim to have 15-20 years of experience. Where can you check that for yourself? You don’t even know what the agents look like. All you hear is a voice, over the phone, that can tell you whatever he wants. Do they at least have portfolios with their results? Do they have a picture of themselves? The answer is no.
4. Is this company regulated? Answer: no.
This is not a regulated company, which means that once you invest your money, you’ll have to stick by their rules or policy. You cannot withdraw YOUR money when you want to (as promised in the beginning).
5. Do they have positive reviews? Absolutely not… Always check the reviews before buying something.
6. Are they professionals?
In scamming? Yes. In trading? Of course not.
Their risk management strategy is extremely poor to non-existant.
They get mad at you, when you don’t want to put more money.

7. Does making tons of money with no effort nor knowledge sounds realistic? No.

I made the mistake of investing in infinitrade. And I can confirm that this is the dumbest decision I’ve made in my entire life. I lost an investment of 3400 euros. I’m glad I didn’t add anything more.
If you still decide to invest your money in infinitrade after reading this whole explanation of why you shouldn’t do it. There must be something wrong with your brain.

Now that I’ve learned this valuable lesson I know for sure that this will never happen to me ever again.
If you have any more questions, just ask them below. I’ll check it once in a while to save you guys some money.

25 November 2019
Unprompted review
Infinitrade logo

Reply from Infinitrade

- - Infinitrade is one big scam. They will put you in a system where you will never be able to withdraw your money.

** Scam? Zed, your account is yours and any decisions that come with it is yours too. You have accepted additional services and also signed documentation in agreement to the services, how can you still say that we’re a scam.

- - From the moment you put in your money, you’ve already lost it.

** No, you have deposited funds on your account to begin with, to lose or win or even gain profits depends on the decisions you (the client) makes, and also it depends on the financial market which we cannot be held responsible for.

** We advise our clients on which steps to take and the decision to proceed or not to proceed is the yours (the client).

- Basically they offer you a 1000 euro bonus if you deposi 2500 euros.

** We have “offered” not “forced” a bonus, also, you have forgotten to mention the fact that you have signed documentation for the bonus as well. Infinitrade did not force you to sign the documentation either, you’re an adult and we are sure that you’re aware that any documentation provided should be read before signing, which we are sure you have done.

- - So in the first days/ weeks they'll generate you some profit. This will give you a happy and euphoric feeling. You'l start with what they call a 'bronze account', this is an account with the minimum deposit.

** The account types has been displayed on the website, I am sure every client is aware what a bronze account is, and we appreciate you sharing what it feels like when you gain profits.

- - Case 1: They'll bring it to the silver account (5000 euros), and they will convince you to add money so that they can bring it to the Gold account (10.000 euros), which include "risk free trades"

** We do not “convince” clients to add funds, you took the decision to add funds and also signed documentation stating that you have authorized the funds. The benefits of the different types of accounts is also displayed on our website if you would like to check, you should find it under “About Us”.

- - Case 2: They'll make some profit and then they'll ask you how you feel about the profits. When you tell them how happy you are they'll convince you to add another amount of money. They will always have a reason for you to come with more money.

** Once again, we did not convince you, you took the decision to deposit more funds, you did not have a gun to your head saying you should deposit, and nor do we have any telepathic talents which can convince you to do anything.

** I am sure that as an adult no one can convince you to do anything unless you want to do it.

- - When they notice that you're absolutely not willing to put any more money. They'll empty your account.

** How exactly would we do that when we do not have any option to do so? We have checked your account and all trades and activity came from your end. I understand that you want to prove a point or to put a company down due to the reactions of your actions, but there is no need to lie.

-- I forgot to mention that they also earn money when you make losses. They'll tell you that they only make money on profits but that's total bs.

You still don’t believe me?

** How exactly will any sane company make money on losses? Do you not believe, see or hear how that doesn’t make sense?

-- Okay, ask yourself these questions.
1.Why would I lie to you? People don’t write reviews unless they’re mad or unhappy about a certain service.

** People don’t write reviews when their happy either, and unhappy clients have the tendency to write reviews based on their own belief and excluding the facts and documentations they signed, as well as excluding the terms and conditions they read and chose to ignore for whichever reason.

2.The agents/ traders contact you via WhatsApp to sign contracts etc. , how unprofessional.. A company of traders that arrange things via WhatsApp ?

** If you have whatsapp and use it to communicate then you would know how efficient it is when it comes to communicating with anyone, this makes communication for any client more accessible and quick as not everyone has the time to speak on the phone or check their emails, we have implemented the option of Whatsapp considering all our clients of different level types, as well as their response in regards to what they want and need on a platform.

** (This is exactly what was meant when we mentioned “unhappy clients have the tendency to write reviews based on their own belief”)

3.The traders claim to have 15-20 years of experience. Where can you check that for yourself? You don’t even know what the agents look like. All you hear is a voice, over the phone, that can tell you whatever he wants. Do they at least have portfolios with their results? Do they have a picture of themselves? The answer is no.

** You’re correct, but knowledge doesn’t always need a piece of paper to prove it, you said it yourself, you gained profits, and you didn’t mention that you wouldn’t have if your account manager did not help you in the first place.

** Also, you’re raising such concerns on TrustPilot, when you have not even tried to request for this information to begin with.

4.Is this company regulated? Answer: no.

** Yes, we are not regulated, we did not try to hide that either, and nor have we led you to believe otherwise.

5.Do they have positive reviews? Absolutely not… Always check the reviews before buying something.

** It seems you have not checked it either as you would see that we do indeed have good reviews, and nor have you checked the other trustpilot sites for any other country. We have hundreds of clients who we assist everyday, and out of 100% only 1.3% is on this trustpilot page. (It has been calculated by our analyst)

6. Are they professionals?
In scamming? Yes. In trading? Of course not.

** Where is the Scam, is it because you cannot withdraw and you’re angry with yourself as you’re aware that you’re at fault for signing documentation for services which you accepted and aware of and which we made you aware of and now you’re trying to make Infinitrade look bad for your mistake? We have put all terms and conditions in front of you, and you acknowledge them, where is the scam?


7. Does making tons of money with no effort nor knowledge sounds realistic? No.

** If personally I can do it, anyone can do it, and mostly everyone is doing it. Once again, you have mentioned that you have gained profits.

-- I made the mistake of investing in infinitrade. And I can confirm that this is the dumbest decision I’ve made in my entire life. I lost an investment of 3400 euros. I’m glad I didn’t add anything more.
If you still decide to invest your money in infinitrade after reading this whole explanation of why you shouldn’t do it. There must be something wrong with your brain.

** Dumb… Yes, as you can’t take accountability for your actions and have to put us at blame. You have not even contacted our Complaints Team to sort out your issue, as you didn’t want to sort it out as you know the one at fault is you.

If ever you do want assistance for your account, please contact our complaints team.

Kind regards,
Infinitrade Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I just lost 7000.00 euros

I just lost 7000.00 euros. My account manager was watching a Gold position lose and he didn't do anything. WHY? because he wanted me to deposit more MONEY.

THIS COMPANY IS A JOKE !!!

25 November 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

They didn’t even deserve one star

They didn’t even deserve one star . Registered with master cryptobot and it didn’t sync. Then they tried the pressure tactics . Luckily got my money back through my bank . Guys don’t deposit with brokers that are not on the FCA registered list in the U.K. you are protected this way . Moreover, don’t join Calloway system either because only the youtubers make money with affiliates schemes and you won’t . Trust me I have lost 1000s in the past . Infinitrade are scammy brokers

22 November 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Strange....I closed all open positions…

Strange....I closed all open positions about 4 months ago, and yet I got a message that I just lost money on an USD / RUB deal. A deal that I know nothing about.

Add to that, that I got a call from a mentor (no. 6 or 7) who wanted me to make further deposits. His words were "your account is looking good, so lets go forward". Exactly the same words as the previous 5 "mentors" (or should I say; scammers). I turned him down, telling him that he was not the first and that I didn´t want to waste time on a conversation that would lead nowhere.

This afternoon I see that my account is 0 (zero) - technically impossible - you are either minus or plus.

Please please....Any of you people (7 or 8) who has actually made money with Infinitrade and/or succeded in a withdrawal, send me a message and tell me how you managed on Faceboook: Infinitrade.scam

29 October 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Todays date 12th october nobody has contacted myself regarding returning funds or monies,please do not get involved with this type of company,as they will NOT refund any monies owed.

Hello,No doubt from your responce that your company has no intendtions of returning our funds,You fail to respond to questions asked.However why has our account gone from £5570 to £1800???
Also Pictures of staff on whats app phone numbers keep changing photo[pictures] ??Why is this company not protected by FCA.??
Why do you use a Sofia as not to pay Inland Revenue Tax??Why do
your trading managers dissapear when trying to contact them??Also we have messaged complaints dept put onto another dept and so forth.To end this complaint just return the funds!!!!!

3 October 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Do not trust INFINITRADE they are a scammer.

please stop lying, you're a scammer I've not received a single penny of my money that you've stolen. you guys declined my withdrawal request. and if you're saying that you have refund my money then show me the evidence or confirmation that you've deposited my money.

2 October 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Need to help for Withdraw

Need to help for Withdraw
I started to contact my Investment Mentor Mr Daniel Cooper from 20th and he has not contacted me. Therefore, I contacted the support team for assistance from 24th. The support team responded to me saying that the trading department will contact with me, But until now no one has contacted me.
I really need your help.
Mainly I need to withdraw my investment money back to my Hong Kong bank account. But the support team asked me to complete the turnover amount.
I am a newcomer in investment, so I need you to help me complete the turnover amount.
I hope that you can help me with Withdrawal my investment money for emergency applications.

Please contact me as soon as possible?

26 September 2019
Unprompted review
Infinitrade logo

Reply from Infinitrade

Hi Emily,

Pleased to meet you, I can see that the complaints team has responded to your email and you have not communicated back and instead posted a review? Quite confusing…

Please note that at any point in time you can request a call from the live chat of support which is on our website and also you can do the same with the complaints team as they are obligated to assist you as it’s their job.

Kindly request for a call if ever you don’t like to communicate by email.

We look forward to hearing from you.

Kind regards,
Customer Complaints Team of Infinitrade

Rated 1 out of 5 stars

THEY ARE SCAMMERS, DO NOT TRUST THEM!!!!!!!!

I opened an account with £250 with Mario as my account manager, from the get-go Mario has been very aggressive, it got to the point where I had no choice but to put money into the account, I eventually put £3,500 into the account. After three months the account balance then became £9000. Mario continued to push me into adding more money so I could make a more in profit, but I was refusing to do so. This then resulted in Laura Williams becoming my account manager, for two weeks and just like Mario she kept on asking to put more money in my account, but I kept on refusing to do so. Which this again meant that I had a new account manager named Adrian, but this did not last for long, as Sam O’Connor replaced. But again, came with the same strategy as the rest of them of continuously asking me to put more and more money in my account. With every account manager I’ve had I’ve asked them why I’m constantly needing to put money in my account even though my account has only been open for about four months.
When they realised that is was not cooperating with them for what they wanted, they then proceeded on opening positions with large sums of money with some of them being more than 20 times than the initial margin. When I asked Sam O’Connor and he replied that he didn’t know who opened and he was saying that it must be someone on my side doing it. But this is not the case like me, and my wife has been trading very conservatively to get where were. I do believe that they have done this deliberately to push me to add money in the account and on a phone call to Sam I told that I will not put a single penny, he then passed the phone to his boss Thomas who also pressured me by saying “put money into to the account to save the account” and I still refused to do so. Whilst on the phone to Thomas they opened three positions and the account balance quickly when into negative figures. After being told about what their service runs on an automated system, I found that this was lies. As the automated system cannot buy USDTRY of an initial margin of 500,000 on three separate positions, the point of an automated system is to make a profit not a LOSS. how does this happen, not looking after the money of the costumers who put their trust in them????? THESE FRAUDSTERS SHOULD NOT BE TRUSTED
THEY DONT EVEN DESERVE A ONE STAR RATING!!!!!!

23 September 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

i got scammed by this company

i got scammed by this company! I invested 250 euro and soon got a message i had to provide them a few documents (including id card, water bill, picture of mastercard). I recently saw a documentary that with these documents people can easily make an identy theft, so i got a bit suspicious. I started to receive what's app calls from a UK number (strange because the headquarter seems to be in bulgaria) from different people saying that i have to give them the documents to continue this financial adventure. Eventually i got someone on the line (FRANK) that asked me to go on anydesk and he wanted me to put more money in my account 10.000 euro! I refused and this person got a bit angry. (I even recorded this phonecall cause i know it can come in handy) I just wanted my money back, but they couldn't give me a refund because i didn't provided them the right papers. Eventually i sent them some documents and i got in.
There it was my 250 euro's but after a few days it was only 150 euro (they took 100 euro because i hadn't provided them the documents on time. So 150 euro left and i hadn't traded anything. But 1 month later (i really do not have a lot of spare time to take care of this kinda crap) they took another 100 euro because my account was dorment. So i stayed behind with 50 euro. I wanted to withdraw this money but then again there website says it has to be at least 100 euro that you have to withdraw. So i lost! I even told them they could keep this 50 euro and i would consider further steps to stop these scammers once and for all.
If you are not a scamming company why does the contactnumber of you guys shows me a different ladypicture one month later! You are just pretending to be someone!
Why does Frank calls me one day and actually laughs at me because bitcoin went up and i didn't buy any bitcoins (not really professional i guess)
If you wanna contact you guys you are unreachable?
DONT TRUST YOUR MONEY TO THIS COMPANY - STAY AWAY

15 September 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

FraudulentBroker

It is vital to expose the fraudulent and scam techniques employed by this broker. I have written about this broker before but I need to show to innocent novice traders how dangerous and unscrupulous this trader is. I registered with a semi-auto trader called the Calloway Crypto System.
The software directed me to Infinitrade to make a minimum deposit of £250 on 26/07/19. On the 30/7/19 the broker added insurance of £5, £7, £13 and £12 a total of £37. Insurance is the same as bonus. I was never given the option whether I wanted a bonus or not. My Account Manager was Laura Williams. When it transpired that a bonus had been added without my knowledge she agreed to have it removed. The reason they added the bonus is to make it difficult for clients to withdraw their funds.There was a 0.1 buy trade on bitcoin which was in profit of £191.46 in profit. I did not take this trade so I asked Laura who took the trade. I told her I wanted the trade closed and the robot turned off because the software I registered with is supposed to be semi auto and I can take trades from my computer if the software is properly synchronised. I put a withdrawal of £150 this was turned down because funds which I did not authorize had been added to account. Laura had assured me the bonus had been removed and the robot has been turned off. Around the 20th of I had phone call from a Mr Max Lewinsky who thought I was having problem login into my account so he wanted to change my password. At this time I was logged in to my account so I found it strange. There was something wrong with their system because although I had logged into my account I receive an automated email,” INFINITRADE - Failed login attempt with the following message, In addition, your current login details are:Password: ,Username: ”
I wrote to complaine to support, but rather than having my complain independently looked at I had a call from Max Lewinsky with the opening remarks, “This is your favourite account manager and I have seen your complain to support”. The software Calloway Crypto System I registered with is a semi auto and I am supposed to turn it on and off to trade from my terminal. My withdrawal was pending they took losing trades with my account and lost all my funds. This is the explanation they gave,” Moreover, you are aware that you registered to trade with the Calloway Crypto System. This is the main reason that you have registered a trading account. “In my view this broker don’t even deserve one star. They are crooks that is why they will never be regulated. The won’t get one. STAY AWAY! The Calloway Crypto System as far as I am aware don’t trade commodities like silver. How do you trade BUY EURUSD amount of 110110.33 or BUY Siver amount 1720.91?

9 September 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Still waiting for my withdrawals after…

Still waiting for my withdrawals after 4 weeks. And not a single reply to any of my emails for a week. Account manager has been silent for a week. They are only responsive when they feel you are about to make a deposit.

6 September 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM

SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM
- impolite
- when you are not cooperation on the phone, they start to be rude
- they lie. They say they pay back. But they use you to invest you extra money (they mislead you on the phone)
- not any possibility to be repaid

6 September 2019
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

INFINITRADE FRAUD FRAUD FRAUD

INFINITRADE asked me for these details;
After months and months of asking to withdraw my money and multiple complaints to TRUSTPILOT.

Bank name -
Bank address -
BIC / SWIFT CODE -
Iban/account number -
Beneficiary name -
Beneficiary address -

In order to send me my money. I have been informed by my bank not to give the details as INFINITRADE is FRAUD.
They say all the reviews that say the same thing about not being able to withdraw money are only people’s opinions and not true! How would so many people make up the same thing!

They have now taken £200 from the account I have as a Dormant Fee! But I have been trying to get them to return my money to where it came from and they won’t.

I can’t stress enough to people to stay away! Please don’t let this poison of a company take your money!

Hahahahaha what an absolute joke of a company!

Stay clear of this fraud company

4 September 2019
Unprompted review
Infinitrade logo

Reply from Infinitrade

UPDATE:

A client whom Complaints assisted with his request, which he delayed himself as he refused to co operate or assist in resolving his request, but after his request was resolved,

he did not bother to update on how complaints assisted him so other clients could see and get their request resolved,

but he was quick to post on the bad service he received for all clients to see. We hope for no company to get a client like this.

************************************

Hi Ryan,

Thank you for your review.

Infinitrade has no issue with processing your withdrawal and this has been made clear to you on multiple emails, however your responses mainly contained foul language and insults which are not really appreciated which also never contained any of the information we requested from you.

You see, once again we have no issue with processing your withdrawal however if you're not co operative how do you expect we do that?

The above information we requested, can be found with a simple google search and by that you should already know that the information is not confidential, which begs the question of why you are making this difficult for us? and for you? but given the situation where you can't co operate and can't respond emails in a proper manner without the use of foul language. I think that will remain a mystery.

Kind regards,
Infinitrade Customer Complaints Team

Rated 1 out of 5 stars

Bunch of people only wanting to scam…

Bunch of people only wanting to scam you, do not trust infinitrade, waste of your time and money, after earning through investments i wanted to withdraw the money for personal use and the scammers started showing their true colours by ignoring me. After about 4 months i can finally convince the scammers to let me withdraw, they asked me to pay $500 usd in oRder to withraw my money, this is just a ridiculous legal scam and i was stupid enough to fall for it so please do not trust infinitrade and waste your time and money, i do not know how, but they are a legal scam company.

30 August 2019
Unprompted review
Infinitrade logo

Reply from Infinitrade

Hi Iam Jordan,

We have requested twice for your details in order to accurately locate your account, but both times there was no response from your end.

This only makes us believe that you do not wish to be assisted, as the details on your review does not correspond to any of our withdrawal cases.

We advise you to contact the complaints team should you require further assistance.

Kind regards,
Customer Complaints Team of Infinitrade

Rated 1 out of 5 stars

I opened an account also with the 250…

I opened an account also with the 250 and have had non stop calls of which I am blocking so eventually they will stop.I now cannot enter the website as says error to see if my funds are still there although when I did get a couple of weeks ago I was in profit by some 20 euros so they are trading without your permission.
Mike even said let me start your account with 2500 euros lol...
Best not to ever get involved with this type of trading...

28 August 2019
Unprompted review
Infinitrade logo

Reply from Infinitrade

UPDATE:

A client whom Complaints assisted with his request, and provided him with all assistance, but after his request was resolved, he did not bother to update on how complaints assisted him so other clients could see and get their request resolved, but he was quick to post on the bad service he received for all clients to see.

************************
Hi Wain,

We can see that you have received your withdrawal, please contact the complaints team should you require further assistance.

Kind regards,
Customer Complaints Team of Infinitrade

Rated 1 out of 5 stars

A word of advice part 2

My reviews are far from misleading and unconfirmed. Infact, i have the emails to prove everything i have said. If you could be bothered to respond to me directly then we wouldn't have to go through this.

I have all the screen shots and emails from the account manager saying that the payment was declined by Barclaycard. If this wasn't the case then do you really think that Barclaycard would of reclaimed it? It wasn't until they did this that you added it to my account. The original payment was made to you on the 8th August. It was reclaimed on the 15th. That's a whole week of being told its been declined, you cant see it and you trying to pressure me into adding another £815. This is fact, not misleading and i can prove it. do you really think that after spending a week of being lied to i was just going to put down losing £815 as experience?

You can stop all of this very easily. All i want is my money back, the initial deposit. I dont want yours just mine and you are refusing too point blank. You have all my details, refund my money.

You can call me, again you have my details, but i bet you don't

24 August 2019
Unprompted review
Infinitrade logo

Reply from Infinitrade

A client of Infinitrade, who was assisted by the Complaints Team, they clarified and sorted out the misunderstanding that there was, and complaints assisted the client in his withdrawal as they investigated and found out the core of the misunderstanding.

We don't like to keep unhappy clients. However the client posted 3 reviews, three 1 star reviews to state all the bad and misunderstanding so other clients can stay away,

but did not even mention the good or how he was assisted so other clients can come forward to complaints knowing they would be assisted.

I guess he likes the drama.

********************************
Hi Mr Anom,

Thank you for your review.

If you would be bothered to contact our complaints team, we wouldn't need to go through this. If you would like a direct response, once again we advise you to contact our Complaints Team as they are here for a reason.

Also, in order to make things easier when posting reviews, you can use the "Update Review" button.

Kind regards,
Infinitrade Customer Complaints Team

Rated 4 out of 5 stars

I traded at infinitrade with an amount…

I traded at infinitrade with an amount of 2250 euros and withdrew at 3524 euros, unfortunately, all did not go well But luckily I got my money back thanks to the complaints department of infinitrade.
thanks for the good handling.

unfortunately I think it is a shame that the mentors or brokers do not work fairly, which is my experience that may improve.

19 August 2019
Unprompted review
Infinitrade logo

Reply from Infinitrade

Hi Marco,

We appreciate the positive feedback, it was a pleasure assisting you.

Kind regards,
Infinitrade Customer Complaints Team

Rated 1 out of 5 stars

This is a reply to INFINITRADE on their…

This is a reply to INFINITRADE on their comments on my first review

Obviously the reply from the customer complaint department at Infinitrade did not provide a solution and only defending there position which is baseless and asked me to write to complints@infinitrade again? I did wish to start trading with a worth trusty company but I didn't do enough home work to know with whom I should deal.
I did not say your company is from Nigeria and I know it is based in Sofia, Bulgaria (later on) and have a team in UK too for your operations. You are using Rave by Flatter Wave in Lekki, Nigeria to facilitate the transaction of money from my bank or other clients bank to you instead of receiving the money directly. So you can blame such PSP who act as a get way between you and my bank for any faults in processing the payment you should do to me when I asked to close my account and withdrawal of my deposit. This is exactly what was mentioned in the reply from Alexis Column from complaints department as I coted in my first review.
I still stand and worn people who read my review not to deal with INFINITRADE and I do not believe that some of the good reviews are genuine.

W. Hammadi

9 August 2019
Unprompted review
Infinitrade logo

Reply from Infinitrade

Hi Wameedh Hammadi,

You may simply update your previous review in order to respond to our reply to your review.

I am a representative from the Complaints Team, my job is to look up your issue, to see if it corresponds to the service you claim to have received in your review. I do not deal one on one with clients, and the reason I have pointed you in the direction of the Complaints Team, and requested you to send an email, is because that's what should have been done in the first place before posting your review.

Firstly, we are aware that clients tend to make assumptions which is not surprising, to clarify, "Your transaction was not even processed through FlutterWave, therefore making it completely irrelevant to your review.

Also, some information regarding clients are confidential and cannot be mentioned on this page, which is the reason we have requested you to send an email to our Complaints Team, so they can assist you accordingly, if you continuously post reviews how is that helping you?

As mentioned previously, we are here to assist you, all you need to do is drop an email to us.

Kind regards,
Infinitrade Customer Complaints Team

Rated 1 out of 5 stars

SCAM FRAUD STAY AWAY REPORT THEM TO ACTION FRAUD FOR UK

They BANK OF INFINITRADE ARE REGISTERED BANK IN LEGO NIGERIA . AND NOT IN BULGARIA
THATS WHAT HSBC UK TOLD ME . So This is an update to all the UK who as been SCAM by INFINITRADE as they took £250 that I have paid , but never trade In , and I never sign any documents ,I just transfered the £250 only , and when I have ask for my refund 3 days after, as I was getting suspicious, I was asked To give photo copy of my credit card back and front ,a copy of my passport , a proof to my address . When I was told by the Police not to give those Informations that can be used for Fraud .They dont need those informations to refund me my £250 . Also I had peoples calling me asking to pay more money like £2000 or over, another time someone called me to asked me how much money I had in my Bank account . I have had all sorts of excuses to get private informations out of me to get my £250 back , and they NEVER GAVE ME MY MONEY BACK , TO THIS DAY THEY HOLDING MY MONEY AND REFUSING TO GIVE IT TO ME BACK .MR ALEXIS COLEMAN FROM COMPLIANCE DEPARTMENT told me they are going to transferred the money in 10 working days , but they never did . They told me that was they legal policy ,to give them my private informations , what legal policy ??, when they are SCAM . Please to all UK resident call ACTION FRAUD ON :03001232040 to regitered your complaint for Bitcoin/scam/Fraud
and get a REFERENCE NUMBER to got to your Bank to claim the money back . Also try to email MY CHARGEBACK . INFINITRADE ARE NOT REGULATED BROKER :A REGULATORY AUTHORITY ASSURES THE ECONOMIC STRENGHT OF THE BROKER AND THE INTEGRITY TOWARDS ITS TRADERS WITHOUT REGULATION, TRADERS ARE LEFT WITHOUT ANY RESOURCE TO BACK UP THE LEGALITY OF THE BROKER THEY ARE USING . JUST APPALLING.
SO YOU WANT TO TELL ME HSBC UK ARE INCORRECT ??!! REALLY
THEY HAVE CONFIRMED THAT YOUR BANKING ARE IN LEGO NIGERIA . PLEASE DONT PLAY ME , ENOUGH IS ENOUGHT , YOU KNOW WHO I AM AND I HAVE REPLAYED TO YOU SO YOU HAVE MY EMAIL AND YOU CAN ASKED AS I HAVE REPEATEDLY SAID ASK MRS ALEXIS COLEMAN , HE KNOWS VERY WELL , WITH THE NUMEROUS EMAILS I HAVE SENT TO HAVE MY £250 BACK THAT YOU REFUSED TO REFUND ME . YOU HAVE THE TRANSACTION NUMBER THAT I HAVE PROVIDED THIS MORNING .YOUR ARE SCAMERS AND FRAUDS !. AND I WILL CONTINOUSLY WRITE BAD REVIEWS , TO PROTECT OTHERS FROM TAKEEN THEY MONEY AND GOING TRUE WHAT I HAVE BE TRUE . TAKING MONEY THAT YOU REFUSE TO REFUND ME WHEN I HAVE NEVER TRAIDED .YOU ARE SCAMES . PLEASE TO EVERYONE IN THE UK CALL ACTION FRAUD TO REPORT INFINITRADE .
STOP GIVING ME LIES AFTER LIES , YOU HAVE MY EMAIL , MY MOBILE NUMBER AND MY BANK DETAILS AS I HAVE FORWARDED SO MANY TIMES WITH THE COPY OG THE BANK STATEMENT + THE INVOICE EMAIL YOU HAVE SENT ME WITH THE TRANSACTION REFERENCE NUMBER THAT I HAVE GIVING YOU THIS MORNING . DATED ON THE 20.04.2019 YOU HAVE MY FULL NAME FOR THE AMONT OF £250.00 . STOP YOUR INVALIDE EXCUSES CONTINUOUSLY TO REFUBD ME MY £250.00 . YOU DO NOT NEED MY PROOF OF ADDRESS , MY CREDIT CARD DETAILS FRONT AND BACK , TOP GIVE ME MY REFUND , I NEVER GAVE YOU THOSE DETAILD IN THE FIRST PLACE NOR THAT I HAVE SIGNED ANY OF YOUR POLICY OR DOCUMENTS . YOU HAVE ALL THEY INFO OF MY BANK SINCE YOU TOOK THE PAYMENY . JUST REFUND .
IT AS BEEN A NIGHTMARE DEALING WITH YOU SINCE THE 20 APRIL 2019 , I HAVE ASKED FOR MY REFUND 3 DAYS LATER WITH NEVER TRAIDED ,OK ! STOP YOUR NONE SENCE ! STOP SCAMING PEOPLES , ENOUGH, I HOPE YOU GET CAUGHT BY THE POLICE .
AND YOU BANK ARE REGISTERD IN LEGO NIGERIA AND NOT IN BULGARIA .
( YOUR POLICY BELOW , ARE INVALIDE AS YOUR ARE PROFESSIONAL SCAMERS / FRAUD )

:which also includes our KYC policy, and our withdrawal policy. We are bound by laws to identify clients and required to abide to the AML Laws.)

26 July 2019
Unprompted review
Infinitrade logo

Reply from Infinitrade

Hi M S,

We have requested for your account history (emails, phone conversations, etc) to be forwarded to the Complaints Team, we will have someone contact you soon regarding your reviews in order to assist you as soon as possible.

Kind regards,
Infinitrade Customer Complaints Team

********************Updated Review Above**************************
Hi M S,

Thank you for your feedback, and we apologize for the negative experience you’ve had with us. Kindly note that we cannot locate your account with simply the initials "M S", trust that we would have not sent you the request if that were possible.

We would like to point out that we (Infinitrade) are not from Nigeria and not at all situated in Nigeria. As an online company, we use PSPs from all around the world, and we use the one that are mostly cheapest for processing in UK for the convenience for all our clients from UK.

Please note that Infinitrade does not contact their clients to register, our clients do so at their own wish, we contact the clients who register for our service to provide them with a better understanding of our services and to answer any queries that they may have. Given the fact that you deposited funds on the platform we take it that you have read our terms and conditions prior, which also includes our KYC policy, and our withdrawal policy. We are bound by laws to identify clients and required to abide to the AML Laws.

We would also like to bring forward the fact that we have no where held out to be regulated, if we were we would have clearly mentioned our details of regulation, no only that but we would have clearly mentioned it on our website.

We would kindly request that you send an email to our support team at support@infinitrade.com, containing the link of your review and your query. This will be escalated to the concerned department who shall assist you.

Kind regards,
Infinitrade Customer Complaints Team

Rated 1 out of 5 stars

scam and lier infinitrade...

infinitrade all lier...scam...ofcourse they trade for u,then they want ur privacy for card.they want 3 digit at the back od debit or master card.they are all layer...+447958583568 and other...
i already maked withdraw...till now i didnt recieve.before withdraw proceed...they call u and need 3 digit card at the back...SCAM...

14 July 2019
Unprompted review
Infinitrade logo

Reply from Infinitrade

Hi Himran HJ Hassan,

Thank you for your review, and apologies for any inconvenience caused.

We have sent you a request for your registration details to be able to locate your account, but there was no response from your end therefore we were not able to locate your account.

The information you provided on your review does not correspond to the services that you have actually received, and we are quite puzzled as to the reason you have stated that we are a scam when you have in fact received your withdrawal as you have requested.

If ever we have missed any information, we would kindly request that you send an email to our support team at support@infinitrade.com, containing the link of your review and your query. This will be escalated to the concerned department who shall assist you.

Kind regards,
Infinitrade Customer Complaints Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look