Maison Close Reviews 

763
•
TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Multiple items were missing from the shipment, the satisfaction team do not seem to understand the problem or care. On the odd occasion they have replied, they simply asked repeated questions, A... See more

Rated 4 out of 5 stars

Ordered some interesting clothing. Took ages to get news about it. Remained 'underway', but nothing happened. Customer service absent and via antoher channel that does not respond. Sendings mails la... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The sexiest lingerie brand period !! My wife refuse to wear anything else than Maison Close and I very happily keeps buying it, as it’s not only incredibly sexy but the quality is next to none when... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I love the range of clothes and lingerie at Maison Close. The quality is amazing and the fit perfect. My husband always loves the items I buy. So both very happy. Sizing requires double checking with... See more

Company replied

Company details

Written by the company

Breathing new life into seductive Lingerie since 2006. #LingerieAddict


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

763 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 70% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.9

All reviews

(763)

51 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointed

I ordered three sets, one of the white panties is falling apart already. A thread has come loose and the panties are no longer wearable. Very disappointed at the quality, especially considering the price point.

10 October 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer

We apologize for any inconvenience caused. Customer satisfaction is a priority for us. Unfortunately, it seems that your product is defective. Please contact our customer service department at satisfaction@maison-close.com or by telephone on 04 96 16 06 45 Monday to Friday, 9am to 1pm and 2pm to 5pm, so that we can work together to find a solution.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

very good company,

very good company,
very client friendly,
top quality clothing.

19 September 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thanks for your feedback. We are pleased to read that you are satisfied with Maison Close products and services.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic

Fantastic, service to US. Quick ship, easy return and refund to get a different size. Product is beautiful.

5 October 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you for your comment. We are delighted to read that you are satisfied with Maison Close products and services.

Have a lovely day and see you soon at Maison Close.

Yours sincerely
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

I will order again!

I really like the lingerie set I ordered, it's sexy, pleasant to wear and has a truly soft texture. The packaging is elegant. However, I find the shipping cost within the EU to be quite high.

1 October 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you very much for your feedback. At Maison Close, customer satisfaction is our priority and we are committed to offering you the best possible experience from the moment you make your purchase to the moment you open your parcel.

For delivery costs, we strive to do our best to satisfy our customers.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic product

Fantastic product, fast shipping. Partner loves it and she looks stunning

23 September 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you for your comment. We are delighted to read that you are satisfied with Maison Close products and services.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

Top quality material

Top quality material, excellent craftsmanship. Shipping was fast, perfect packaging

4 September 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you for your review concerning your last shopping experience at Maison Close. We are delighted to read that you love our products and services.

At Maison Close each piece tells a unique story and we take great pride in finding the perfect materials, details and accessories to develop our products.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close website.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 1 out of 5 stars

Item is loveley

Item is loveley! But i payed a fee for speed delicery and it didnt arrived on time. I wrote you and did not gon an aswer

14 September 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

We apologize for the inconvenience caused and understand your disappointment.

At Maison Close, customer satisfaction is a priority. We are still waiting for UPS to find out what happened to your parcel. Nevertheless, we have replied to you by e-mail, and you have now been delivered.

Once again, we apologize for any inconvenience caused.

Have a nice day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

happy experience

exceptional high quality items, shipment accurate and fast.

9 September 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you for your comment about our products and services. We are delighted to read that you are satisfied with your latest shopping experience at Maison Close.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

Lovely products

Lovely products! Easy website , rapid delivery and response to queries As would be expected good quality and sizing . Love their underwear despite being on the pricey side .

6 September 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you for your very warm review concerning your last shopping experience at Maison Close. We are delighted to read that you love our products and services.

At Maison Close each piece tells a unique story and we take great pride in finding the perfect materials, details and accessories to develop our products.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 3 out of 5 stars

The quality of the product is excellent but not the customer service

The quality of the product is excellent but, as I see it, the customer service needs yet a lot of improvement. I had a doubt regarding my order and no one replied neither to my emails nor to my phone calls (to the Italian number indicated in the website which seems not in service).

I got a reply when I contact the company through Facebook (no replies neither from IG).

30 August 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

We apologize for any inconvenience caused. Customer satisfaction is a priority for us.

After checking, we did reply to you by email on 28 August, the day after your email.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

beautiful lingerie and hassle-free returns

I discovered Maison Close at a local lingerie boutique and was immediately taken with the designer's work. Given my size and how the lingerie fits, I decided to make my purchase through their website. However, I found the site challenging to navigate, particularly when searching for the Thong Body - Inspiration Divine bodysuit. Instead, I impulsively purchased the Bodystring lace veil - Inspiration Divine bodysuit.

While the shipping was impressively swift and the packaging was exquisite, unfortunately, the piece did not suit me as hoped. The neck and armpit sleeves fit awkwardly, and the veil did not complement my smaller chest. Despite my disappointment with this item, the return process was straightforward and free of charge, though the instructions on the website were somewhat difficult to locate.

Overall, I rate the experience 5 stars for the beautiful lingerie and the hassle-free returns for impulse purchases.

17 August 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you for taking the time to write this great review of your latest purchase from Maison Close. Customer satisfaction is very important to us and we are constantly striving to improve. We are delighted to read that the returns process was easy for you.

At Maison Close each piece tells a unique story and we take great pride in finding the perfect materials, details and accessories to develop our products.

Thank you again and we look forward to seeing you again at Maison Close.

Have a lovely day.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 4 out of 5 stars

Very nice bra

Very nice bra (cup less). Very efficient service and delivery. Maybe more photos, with different models could be useful to describe the products.

29 August 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you for your lovely comment. We are delighted to read that you enjoyed your latest shopping experience at Maison Close and that you are satisfied with our products and services.

We will take your comment into consideration.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

Always high quality and fast delivery

28 August 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you very much for your comment concerning our products and services which gives us great pleasure.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 1 out of 5 stars

Don’t buy from them

Don’t buy from them! My order didn’t come in at all and didn’t got a refund I’m not gonna buy from here for sure!!!! 2 weeks of waiting! Such a bad service!

19 August 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

We apologize for any inconvenience caused. Customer satisfaction is a priority for us.

After checking, the delivery of your order has been delayed due to the Colissimo transporter. You were delivered on 2 September and we have sent you an apology email giving you the tracking number and telling you that you have been delivered.

Once again, we sincerely apologize for this inconvenience.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 1 out of 5 stars

Maison-Close Package held (stuck) in US Customs

I have purchased items in the past without issue. Their product is great - IF you can get it through your Country's customs. My recent purchase (491USD), is being held in US customs due to a paperwork issue. This package has been in a Philadelphia, PA for 14 days. The shipper (UPS) has attempted to contact Maison-Close on multiple occasions in an attempt to resolve the paperwork issues. To date, Maison-Close hasn't responded to their e-mails. I've contacted Maison-Close [also] with no response. I will continue to attempt to communicate with Maison-Close until UPS sends the package back to France. If you choose shop at Maison-Close and do not reside in France, do so with the understanding that IF you ever receive your merchandise, you'll probably like what you receive. But what good is selling great merchandise, if the consumer cannot get the package through customs if issues arise due to a lack of effort by Maison-Close.

26 August 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

We apologize for any inconvenience caused. Customer satisfaction is a priority for us.

After checking, we replied to your e-mail and informed you that we had reported the incident to UPS.

Once again, we are very sorry.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

Very satisfied!

Fast delivery, beautifully wrapped, presented and prepared, amazing products.

26 August 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you for your feedback. We are delighted to read that you are satisfied with our products and services.
Customer satisfaction is our priority at Maison Close.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

Speedy delivery and quality sexy…

Speedy delivery and quality sexy products, present beautifully. It’s all I want.

19 August 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thanks for your comment. We are happy to see that you like our products & services.

Customer satisfaction is all we want.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

Great service en very beautiful lingerie

Great service en very beautiful lingerie

22 August 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thanks a lot for your feedback concerning your last shopping experience at Maison Close. We hare happy to read your lovely comment.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely
The Maison Close team

Rated 1 out of 5 stars

I can't contact anyone for more than…

I can't contact anyone for more than two weeks, no reply to my email, I can't return a previous purchase

22 July 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

We apologize for the inconvenience. Customer satisfaction is a priority for us.

We replied to your e-mail on the day you contacted us, but we have had no reply from you since. We invite you to contact us by telephone on +33 496 160 645 from Monday to Friday, 9am to 1pm and 2pm to 5pm or to reply to this email to help you with your return.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

Rated 5 out of 5 stars

Love every purchase

Love every purchase! Great styles & great quality.

Merci

8 August 2024
Unprompted review
Maison Close logo

Reply from Maison Close

Dear customer,

Thank you for your lovely comment. We are delighted to read that you enjoyed your latest shopping experience at Maison Close and that you are satisfied with our products.

At Maison Close each piece tells a unique story and we take great pride in finding the perfect materials, details and accessories to develop our products.

Have a lovely day and see you soon on Maison Close.

Yours sincerely,
The Maison Close team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look