Turmeric and Honey Reviews 

263
•
TrustScore 3 out of 5

3.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 37 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Shoppers frequently mention the impressive selection of specialized health products that are otherwise extremely difficult to find locally in regular stores. Many individuals mention that online orders arrive very quickly and are always securely packaged for safe delivery straight to their residential addresses. Some reviewers were not happy with ongoing communication issues and experienced frustrating delays when trying to contact customer support teams for assistance. Frequent buyers also noted receiving incomplete orders, missing items from their parcels, and struggling to secure timely refunds for unfulfilled online purchases.

What people talk about most

Order

Reviewers highlight ambiguous aspects of order experiences, as opinions are sharply divided among consumers.... See more

Product

Users describe ambiguous interactions with product availability, as many consumers praise the excellent... See more

Delivery service

People report ambiguous experiences with delivery service, as some customers praise fast shipping, careful... See more

Response time

Reviewers express mixed feelings about response time, highlighting stark contrasts in their support... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I was reluctant to place an order because of the negative reviews, but the competitive price convinced me. I was not disappointed. I received initial confirmation emails. Having then not heard anythi... See more

Rated 5 out of 5 stars

Received my second order- no idea what any of the previous negative reviews are about...? Very strange. Don't be put off by them. Much better customer service here than any other health-related webs... See more

Rated 5 out of 5 stars

Happy to share, that my experience was great. As it normal - that after reading negative reviews was worried to place and order, but I did, as no other shop had all 4 homeopathic medicine in one place... See more

Rated 5 out of 5 stars

Nina who i believe owns the shop is an experienced homoepath and gave so much of her time to give me some no pressure help which was greatly appreciated. The products available here are hard to find i... See more


Company details

  1. Vitamin & Supplements Shop
  2. also in
  3. Health and beauty shop
  4. Health food shop

Written by the company

The team at Turmeric and Honey are your local, national and international health experts offering a comprehensive range of natural, complementary and homeopathic products. We’re committed to providing first class service and friendly knowledgeable advice in order to bring you natural health and happiness. We offer phone and email consultations for our customers to and we’re always happy to answer any questions they may have. We pride ourselves on stocking only the very best quality and hard to find products. We hope you enjoy shopping with us!


Contact info

3.2

Average

TrustScore 3 out of 5

263 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 12% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.2

All reviews

(263)

37 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

The best detox products

The best detox products ever.
Shipped to Europe from Europe (no customs fees!)

11 April 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Manna, thank you so much for taking the time to leave a review! We're really glad you're enjoying the detox products. 💙

Kind Regards,
Turmeric and Honey

Rated 1 out of 5 stars

I wish I had read the reviews before…

I wish I had read the reviews before placing order.

Placed an order 7 days ago.
The order hasn't even been dispatched!
Considering the price of delivery was 5.99
I expected the product to have been delivered within a reasonable time.
In addition to this, in the confirmation email, Tumeric and Honey state "
Orders placed after 3:30 pm GMT will be processed on the following business day."

Deliveries that cost 3.49 from other online shops get delivered alot sooner.

I contacted Tumeric and Honey by email requesting an update, they responded with "order will be dispatched asap"

I then contacted them again asking if it's dispatched and received no response.

I created a new thread and emailed them, whilst waiting for a response I called up. The member of staff said it'll be processed tomorrow. I told her that I hadn't been informed they'd be a delay. Had I been informed there would of been a delay. I would never have purchased from this company.

Meanwhile, they had sent an email response stating the order is being processed today.

Very poor customer service.

Very disappointed, I wish I had read the reviews on this site. I'm not hopeful I will receive the product.

IV requested a refund so I can order from elsewhere where.
Please provide a full refund! Including delivery as youv not even dispatched the product

Update:

I received a call from Turmeric and Honey on Friday. The lady I spoke to apologised and informed me that they did not have the stock at the time and had to basically outsource the product. In addition to this, their response on Trustpilot was an error, it was aimed at another customer rather than me. Turmeric and Honey reassured me they are not scammers and they in fact have a store. They sent out my order which i received today and was told i will be receiving a full refund as a form of courtesy (which i await).

In short, Turmeric and honey have taken feedback on board and will be working on communicating more effectively with customers.

The lady that called me was very polite.

4 April 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hello Rambo,

Thank you so much for updating your review, it really means a lot that you took the time to share the full picture.

We’re genuinely sorry for the delay and confusion with your order. We completely understand how frustrating the experience must have been, especially without clear communication early on. That’s not the service we want to offer anyone, and we’re taking your feedback seriously.

We’re really glad you received your order and that our team member was able to speak with you and explain what happened. Thank you for giving us the chance to sort things out and for being so patient in the process.

We’re working on improving how we keep in touch with customers so we can avoid anything like this in the future. Your experience has helped us learn and do better.

Thanks again, truly. And we hope we can leave a much better impression next time.

Warm wishes,
Turmeric and Honey

Rated 5 out of 5 stars

Fast and good delivery to Lithuania.

3 April 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Reda! Thank you for your feedback! We're glad to hear that the delivery to Lithuania was quick and smooth. We look forward to serving you again soon!

Warm regards
Turmeric and Honey

Rated 5 out of 5 stars

A very good brand of keto gluten free…

A very good brand of keto gluten free bread. Will buy again.

9 April 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Lynn, thank you taking the time to review us! We're thrilled to hear you enjoyed the keto gluten-free bread. We can't wait to welcome you back for your next purchase!

Warm regards
Turmeric and Honey

Rated 4 out of 5 stars

One item is still missing from my order

Update:
This was resolved and the team has apologised.

Thank you.

One item is still missing from my order

I am not sure how to reply for your comment, so I am updating the original one

Order - TH27587
Item missing
Unscented Refillable Roll-On D
Thank you

1 April 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Daria,

Thank you for your message. We're sorry to hear that one item is still missing from your order.

To help us resolve this as quickly as possible, could you please provide the following information:

-Your order number

-The name of the missing item

Once we have these details, we’ll be able to assist you further.

Warm regards
Turmeric and Honey

Rated 1 out of 5 stars

Poor service

I place an order back in November for two items. They ended up being out of stock but they didn't bother to let me know. I emailed and they finally then told me. They were items I need for a protocol that I am on and missing them can be detrimental to my treatment. I called and the person I talked to wasn't even apologetic.

The same thing seems to be happening again. I ordered the same two items on 2 April before leaving on holiday. (Order ref #TH27625) I just returned and the order never arrived. Upon looking in my account, it doesn't even appear to have been shipped yet. I tried to call and no one will answer.

The only reason I ordered from them again was because I couldn't find the items I needed anywhere else in the UK. But at this rate, I feel like it's maybe worth paying extra to have them shipped from another country!

7 April 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Lydia, we're very sorry to hear about the ongoing issues with your orders and the frustration this has caused — especially given how important these items are for your treatment.

We completely understand your concerns and have just sent you an email with an update: one of the items is expected to arrive in about 2 days, and your order will be dispatched as soon as it's in stock.

We truly appreciate your patience and hope to resolve this quickly. If you have any questions in the meantime, please don’t hesitate to reply to the email or call us again — we're here to help.

Warm regards,
The Turmeric and Honey

Rated 2 out of 5 stars

Terrible business, items not received, poor/no customer service

Terrible company. DO NOT BUY.

I placed online order TH18895 for five items on 25 November 2024. I was sent three items.

I have sent multiple emails and left voicemails requesting a refund for the two items not delivered.

In December Turmeric & Honey responded with:
"Thank you for providing images, your request has been forwarded to the refund department to be reviewed. Thank you for your patience."

Despite further follow ups, there has been zero communication from the business. £36.58 worth of items have yet to be refunded.

Do not recommend at all.

11 April update: Upon leaving the above review on 4 April Turmeric and Honey contacted me with apologies and made things right. Thank you for the refund.

It is regrettable and unfortunate it takes a factual public review to get (good) customer service. Caveat emptor.

25 November 2024
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi there, thank you for your patience and for bringing this to our attention.

We’ve looked into your order and can confirm that a refund of £36.58 was processed on 7 April 2025 for the two missing items:

1 x Dr. Immune Five 250ml – £23.40

1 x Zinc Picolinate 60's – £13.18

We’re very sorry for the delay and lack of communication – this doesn’t reflect the standard we strive for, and we appreciate your feedback which helps us improve.

If you have any further questions or need anything else, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,
The Turmeric and Honey

Rated 3 out of 5 stars

It is not a scam web-shop :-)

Bad costumer service. The phone number doesn’t work and they don’t write back on emails!

Now I write here to try to reach them. My order number is: TH27326

I will give further rewievs if you don’t answer - I payed a lot of money for the order!
I have now been in touch with Tumerich and honey and my order is on its way.

I had a pleasent conversation with Tumerich and Honey

27 March 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Hanne, thank you for updating your review and for getting in touch.

We're really sorry to hear about the difficulties you had reaching us, that's certainly not the experience we want anyone to have. We’re pleased to hear your order is now on its way and that you had a pleasant conversation with us.

If there's anything else you need or if you'd like to share further details, please don’t hesitate to reach out. We're always here to help and truly value your feedback as it helps us improve.

Warm regards,
The Turmeric and Honey

Rated 5 out of 5 stars

great product range and service thank…

great productt range and service thank you

24 February 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Thank you for your kind words! We're delighted you’re happy with the product range and service. 😊

Rated 2 out of 5 stars

Late deliveries & still missing ordered…

Late deliveries & still missing ordered items.

17 March 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hello Harry! Sorry to hear about the delay and missing items. Could you please provide your order number so we can look into this for you? We'll do our best to resolve it as soon as possible.

Rated 5 out of 5 stars

Vastly improved service from my last review of 3rd February

I was hoping to update my previous review (made on 3rd Feb 2025) but couldn't.
Turmeric and Honey reached out to me in person and rectified all my issues and couldn't do enough to put things right. I appreciated being able to speak in person and felt I was heard. They have removed the spurious line from my account, have fixed the basket issue and kindly reimbursed the postage that I had to pay for the unasked for goods. Their response has encouraged me to use them again as their products are competitively priced and they are selling the supplements that I find help the health of my family.
Therefore I ask you to ignore my previous review as I feel that they have moved on from the errors they made and are worth doing business with.

5 March 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hello Peter,

That’s so lovely to hear! We really appreciate you giving us the chance to make things right. It means a lot that you felt heard and taken care of. Thanks for sticking with us, we’re always here if you ever need anything, and we look forward to helping you again! 😊

Rated 1 out of 5 stars

I placed a fairly large order with this…

I placed a fairly large order with this company, spending over £170.00, and on the main advert on the web site it stated that orders over £50.00 would be delivered for FREE, a day later I received a mail asking me to pay an extra £20.00 towards postage, I think that is rather rude as the web site says all orders over £50.00 would be FREE, never buy again

26 February 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hello Gerald,

We’re really sorry for any confusion or frustration caused. That’s definitely not the experience we want for our customers. Could you reach out to our customer service team so we can look into this for you? We’d love the chance to make things right.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service and very responsive…

Excellent service and very responsive when I needed extra help with an item!

21 February 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hello Susan,

Thank you so much for your kind words! We're really glad we could help, don't hesitate to reach out if you ever need anything else. 😊

Rated 1 out of 5 stars

Wish I had read the reviews before…

Wish I had read the reviews before ordering. No reply to emails or phone calls after waiting 2 weeks for an order that still has not arrived. Will be posting on their social media if I do not receive my order or refund.

11 February 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Mia,
We're really sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration. This is not the level of service we aim to provide, and we sincerely apologize for the delay in your order and any difficulty in reaching us.

We’d love to resolve this for you as quickly as possible. Please reach out to our customer service team again, and we’ll make sure to sort this out—whether it’s getting your order to you or processing a refund.

We truly appreciate your patience and hope to make this right for you.

Rated 4 out of 5 stars

Mostly a satisfactory experience.

The item I ordered online arrived promptly next day and packed to a very high standard for this product requiring cold environment. Docked one star for shaky website.

9 February 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Iain,
Thank you for your review! We're so glad to hear that your order arrived quickly and was well-packaged. We appreciate your feedback about the website and will definitely look into improving the experience.

If you ever need anything in the future, we’re here to help! Thanks again for your support. 😊

Rated 1 out of 5 stars

Don't use this company - Unprofessional and zero customer service

If I could give no stars, this would be more accurate.
I had a new member discount. Filled my basket using the discount but decided to wait until the next day to order. Basket was empty but appeared on my account as if I had purchased it. Emailed them but they didn't seem to understand the issue and said I couldn't use the discount as there was already 10% off the site. This was not true as I could have both 10%off site and the new code when I first did my basket.
I ordered without the discount and they sent me the goods twice. I let them know. No apology, no thankyou for my honesty but they sent me in the post an envelope and a large stamp to cover postage. Took to post office and it was underpaid postage. I let Turmeric and Honey know and I offered to buy the goods off them with the included new member discount and another 10% discount for inconvenience (1 hour round trip to post office) and they have not replied. I sent again and am still waiting.
I will post the goods back to them, paying the correct postage as I will not be accused of stealing, but will NEVER use them again. I am out of pocket for their mistake which they dealt with zero customer service. I have no confidence that they will process my order correctly in the future or deal with my issues in a professional and efficient way or send me the correct postage to return errors made by them.

7 January 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Ruth,
We're truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been for you. This is certainly not the level of service we strive to provide, and we sincerely regret any confusion or inconvenience caused.

We appreciate your honesty in reaching out about the duplicate order, and we apologize for any miscommunication regarding the return process. We always aim to resolve issues efficiently, and it's disappointing to hear that we fell short in this case.

Please reach out to our customer service team again, and we’ll do our best to make things right. We value all feedback as it helps us improve, and we’d love the opportunity to regain your trust.

Rated 1 out of 5 stars

Lied about stock - AVOID

I specifically emailed before ordering to ensure they had stock, they lied and said they did. Now they say they don't and it's on 'backorder' (I'm sure they didnt sell out in the 15 mins between their email and my order placement). I will update this review if the refund my money but I currently consider them to be running a scam. Avoid.

26 January 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Ruth,
We're really sorry for the experience you've had. We never intend to mislead our customers, and we truly regret any confusion regarding stock availability. Sometimes, inventory updates don’t reflect in real time, and it seems like there was an unfortunate timing issue here.

We completely understand your frustration and want to make things right. If you haven't already received your refund, please reach out to our team, and we'll ensure it's processed as quickly as possible.

We appreciate your patience and the opportunity to improve. If there's anything else we can do, please let us know.

Rated 5 out of 5 stars

Quickly resolved my issue

27 January 2025
Unprompted review
Turmeric and Honey logo

Reply from Turmeric and Honey

Hi Martina,
Thank you so much for your kind review! We're really happy we could help you out and make things easier for you. Your feedback means a lot to us, and if you ever need anything else, we're always here for you. Thanks again for trusting us! 😊

Rated 1 out of 5 stars

Order Ref: TH17729

Ordered a specific type of thiamine from here to me in Spain, months ago. Customs stopped it and wanted approx the same amount of money as the order, for them to open it / potentially destroy it or send it on to me. Or to return to sender. I opted for it to be returned so I could be refunded. All the customer service email addresses I have bounce back as if I've been blocked (?) And on Instagram since 10 Jan I've been ignored despite being told they'd look into it immediately. I'm without my thiamine and without a refund. Really disappointing.

11 November 2024
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Atention, please!

pay atention!
Placed an order on december 2024 12th, waited nearly 3 weeks, emailed to check when the order would be arriving and had no response. I have sent messages on live chat and have not received any information yet. The phone number on their website is not working. They did refund but after a lot of insistence and messages.

12 December 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look