Wiggle.es Reviews 

15,601
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

Their website is misleading as it says free delivery, but in fact, you pay for delivery AND returns! I bought a product for nearly 100 euros and had to pay twice. Let´s be honest, this isn´t... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Updated with warranty no: 5434861560 as requested... Returned a defective wheel to Wiggle in August using their delivery service. It took until end of October to receive it. Zipp replaced it and... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great service and fast delivery to Spain. The order was estmated to be delivered on 7th April and it has arrived today, 1st April.

Rated 5 out of 5 stars

Everything works great. Competitive price, fast dispatching and products are fairly quick to arrive home. Sometimes when products are out of stock and it does not say it on their web the product can... See more

Company details

  1. Bicycle Shop

About Wiggle.es

Written by the company

Llevamos más de 10 años vendiendo online productos de ciclismo, running, natación y triatlón. Somos la tienda online de ciclismo número 1 en el Reino Unido. Compra con total seguridad en Wiggle.es, nuestra página de España y te enviaremos tu pedido de forma gratuita y rápida.

¿No estás del todo seguro de si deberías realizar un pedido con nosotros? ¿Necesitas que te aclaremos algo acerca de nuestras increíbles ofertas o has tenido algún inconveniente con tu pedido?


Ponte en contacto con nosotros mediante nuestro formulario de contacto: http://www.wiggle.es/ContactUsForm y te contestaremos tan pronto como sea posible.


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

16k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.6

All reviews

(15,601)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

Las gafas les entra agua / GOGGLES LEAK

He comprado unas gafas Zoggs predator Flex pero entra agua. Nado hace 30 años como federado y hace muchos años no tenía este inconveniente. He comprado un segundo par para evitar andar con recambios e historias
Saludos

I bought Zoggs predator Flex and the goggles leak. I have swum during more than 30 years in a competition level (today 400 m in 5’). I do not have this problem since I was a kid. I decided to buy another pair in order to avoid claims, refund, courier, returns, etc etc. I Hope the next goggle pair shall not be defective as well. Regards

20 June 2014
Unprompted review
Wiggle.es logo

Reply from Wiggle.es

Lamentamos sinceramente esta situación y su decepción con esta compra con nosotros. Nos hemos puesto bajo estas circunstancias en contacto con usted a través de un correo electrónico para poder ofrecerle una solución lo antes posible.

Rated 2 out of 5 stars

Todavía no he recibido el pedido

NO sé, no sé,...

8 January 2014
Unprompted review
Wiggle.es logo

Reply from Wiggle.es

Le informo que su paquete salió el día de Diciembre y que la entrega en España suele tardar entre 4 y 7 días laborables aproximadamente, aunque en ocasiones puede sufrir retrasos fuera de nuestro control a causa de los trámites postales.

Al mismo tiempo, le comunico de que su paquete ha sido enviado haciendo uso del servicio postal aéreo de Royal Mail y que será Correos la empresa encargada del trámite de entrega. Habiendo transcurrido hoy 7 días laborables desde su envío, le animamos a conceder unos pocos días para poder recibir esta compra con nosotros, y si este no es el caso por favor no dude en enviarnos un correo electrónico a info@wiggle.es

Rated 1 out of 5 stars

Lack of customer service

Even items seemed to be in stock, dispatch took around three days. During this time I requested to customer service to change delivery address because freight was not specified in purchasing process (free delivery and no tracking number was expected to be UK Royal Mail not DHL) and just answered to me to update when I receive a confirmation of delivery by email; something that was totally baffling for me as I was requesting to change delivery address before items where ready to be picked up by freight or any confirmation delivery was prepared.

Anyway following customer service instructions when I received confirmation delivery by email I did update to customer service and remembering again that I wanted to amend delivery address. But... I did not receive any answer!!! Just once items arrived to my country I did contact to freight company to amend delivery address.

5 August 2013
Unprompted review
Wiggle.es logo

Reply from Wiggle.es

I am sorry for the confusion and for your disappointment, and I kindly ask you to understand that we do our best to help our customers in every occasion. I regret to confirm that by the time we received your request for a change of address, your order was already released in our system and being processed by our team, making it impossible for us to amend your delivery address. However, in an attempt to assist you, we asked you to contact us once your order was ready to go, as you would have a tracking reference for your order, and we would then contact DHL for you to amend the delivery details. I can confirm our team contacted this company although I sincerely apologize for the lack of response.

I apologize for the inconvenience and we are glad to see this order has now been delivered.

Show reviews in all languages. (15,601 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look