Placed an order for a simple sweatshirt..it took longer than expected but it did arrive in the end. Difficult to get any response. All the negative reviews are regarding your lack of communication..... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
Review summary
Created with AI, based on recent reviews
What people talk about most
Reviews shaping this summary
Replied to 27% of negative reviews
Typically takes over 1 month to reply
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Absolutely abhorrent service
Absolutely abhorrent service. order placed and acepted on the 23rd October with a given time scale of 10 days delivery, goods received 27th December ,my comms were ignored on email,phone ,social media ,needless to say i wont be using this company in the future,
Deeply disappointing service
Deeply disappointing service. Items ordered on 8th Sept with a 10 day delivery deadline. After three weeks I called and the excuses started. On the 8th Nov I was told that two of the four ordered items were going in the mail that day. On the 27th Nov I called and was told that the items had been despatched on the 18th Nov with a 24 delivery and Royal Mail recorded tracking number. I pointed out that Royal Mail were sometimes a bit late but 9 days on a 24 hr service was not their form! Mr Hall then promised to get onto RM and have an answer back to me in 2 hrs. Failed, but no surprise there. I asked for the tracking number and took it into the post office. RM had no record of the number in their system. I called back the next day and demanded a refund there and then and made him do it whilst I was in the call. I am expecting the refund in 3-7 days. We’ll see. I then pointed Mr Hall to this site and he didn’t care about the reviews. There is a man who has a dreadful approach to business and customer service. Give this company a wide berth. I only wish I’d come to this site first.
This company is unreputable
This company is unreputable. DO NO do business with it. They take your money and fail to deliver.
Would not recommend using this site.
Placed order 2nd Oct as husbands birthday 17th. Order states 10 days for delivery. After many e-mails, most unanswered and a phone call, the item arrived 15th Nov, note I did ask for a refund at one point which clearly fell on dead ears. Wish I had read the Trustpilot reviews first as would have avoided like the plague, never knew if my order was going to be delivered or would have to try and get money back through my bank. Would never order from this site again. However, have given 2 stars as when the order did finally arrive the item was satisfactory.
Answer the emails sitting in your damn in-box!!!
Placed (and *paid* [$$$] for) an order on 2 Sep 2024. It's now 17 Nov 2024 - over two months later - and my (many) emails requesting an order status update and expected ship date continue to go unanswered. *Totally* unprofessional vendor in terms of customer service (answer the emails sitting in your damn in-box!!!).
Beware of dealing with joint services clothing
I received my order but the blazer and trousers did not fit I returned them tracked which they received 7/10/2024. I have sent numerous emails and never received a reply or acknowledgment.
I never for a minute thought anyone using the name joint services would swindle a veteran.
Do not use this company.
This company has failed to fulfill my…
This company has failed to fulfill my order and has not responded to emails.
Be very cautious
The communication started out well
Then blazers I received were way to small
I contacted the manufacturer Zeco
They put red flags up about this business
Companies house
Joint services clothing limited
Andrew Hall
Your business track record in business speaks for itself
You can have a website
You can be a sole trader
But when bad service reveals major flaws
Do not scam veterans
If you wish to conduct business with this organisation you have been warned and be very cautious
Scammer by name
Scammer by nature
All veterans know attention to details
Your business opened a massive can of worms
When someone is asked concise questions because they have been found out in not being legit and major flaws in your business
Then refuse to communicate any more or any further
Ignoring emails
And not answering phone calls
So you have been warned
I will leave this up to other veterans to decide
Deal or no Deal
To any veterans be very cautious
Avoid at all costs. Read the Reviews!!!
Failure to provide refund for returned goods.
Ordered a long sized Blazer with Military buttons and badge on 27/07/24.
Received Blazer but it was too short so returned it asking for refund of monies.
JSC received this on 09 August.
On 13 August JSC said by email that they would send an extra long replacement blazer. Within minutes I responded by email saying that I did not want a replacement but wanted them to start the refund process as I had previously requested.
They did nothing.
On 15 August they sent me a random email relating to polo shirt order which they had got wrong.
I immediately phoned JSC and and informed them that they had mixed up the order and that I still had not received my refund.
Many apologies later he said that there had been a problem with his pay pal account and that he would immediately transfer my £104.50 from his own account. He also said that he would email me a receipt of the transaction.
No monies or email received. He now refuses to respond to my emails and will not take my calls.
I will now go through my bank for chargeback to get my money back and report this company to Trading Standards.
Corps polo shirt
Paid for a corps polo shirt which never came, sent a a message to Andrew Hall, which wasn't answered, then asked PayPal to intervene, got a message from Andrew Hall saying it would take an extra 10 days on top of the original 10 days. But as I had already waited a month, I ignored this and today I have been refunded by PayPal, REsulted!!!
If you have purchased from this vender and are not satisfied, then I urge you to go to your bank or PayPal, which ever payment method used and ask them to recover your monies for you.
DO NOT BUY FROM JOINT SERVICES
Exceptionally poor
Customer service exceptionally poor.
Certainly will not use this company again.
Waited for minimum 2 months when they stated 10 days for the goods.
Quality is okay but nothing special.
Won’t order here again due to mainly the time it took to receive the item and constantly being ignored when I contacted them several times via email.
Very disappointing
RAF Regiment baseball cap
Hi , thanks for your order, which will be dispatched this week, unfortunately while updating our website this week my IT guy linked the payment gateway to my personal paypal account rather than the company business account and for accounting purposes I have needed to refund your payment from my personal account and re invoice you with the business account. If you can check to make sure you have received your refund from the initial payment and then please re pay for your order against the invoice I have sent you, I am very sorry for the inconvenience and I have asked my dispatch guys to include a free item with you order due to the inconvenience Regards Andrew Hall
Regards Andrew Hall
Not refunded, as authenticated by my bank
Blazer arrived.
Just got my blazer today.
Very pleased with the workmanship involved.
Took a bit longer for delivery due to problems with Royal mail.
Overall, very pleased.
Highly Recommended
Having read some of the reviews here I was a bit wary so contacted Andrew via messenger.
Placed my order on 18/06/24 for blazer with insignia and insignia buttons, grey trousers.
27/06/24 I was contacted and told order was on way with a tracking number. Order arrived today 01/07/24 (I live in Jersey). Blazer looks brilliant trousers perfect fit. I’d definitely recommend this company to everyone, the service I received was exceptional.
Would Highly Recommend
Got the olive Green Harrington jacket with embroidered R.A.M.C. insignia.
Absolutely stunning in ‘look’ and quality.
Andrew and Lee, couldn’t have been more helpful.
Would highly recommend.
Mike H
Glasgow.
Not the service I expected
Waited 23 days for something that was the wrong size ☹️
SAVE TIME AND MONEY. PASS THIS ONE BY.
I ordered a sweatshirt on October 23rd. After two weeks and missing a birthday deadline. I contacted them by telephone, was promised it had been sent out already. Then by email, and was told it was being processedin their warehouse??? I then contacted them againon the the 4th week telling them to cancel order, as is my consumer rights. I got ignored. I then got an email, telling me the order would be with me by Saturday. Saturday came and went. NO ORDER AS PROMISED. I've no interest in this order now as it was for a military veteran on a special day that was missed.
They then had the cheek to send out an email informing me I would receive the order soon. NO THANK YOU. AFTER 30 DAYS OF NO COMMUNICATION THEN LIES.
Simply AVOID
Placed an order for a new blazer, trousers and shirt.arrived 5 days before needed for Remembrance Sunday parade.
Wrong buttons on blazer trousers wrong size.
Couldn't find a tailor who would complete alteration before the weekend so my Father, whom the clothes were for, could not attend.
83 years old, ex Guards Para Coy.
Most of his comrades are dead now and his brother was killed in service in The Troubles.
It was probably the last opportunity an old man had to parade in honour of his pals and family that have gone to glory.......and you took that away from him with your gross ineptitude.
Avoid this company at all costs
Updated 20/11/23
Recently got a reply from this Cowboy on his Facebook page. He admitted fault but offered no recourse in order to resolve the situation.
Taking money, from a disabled Veteran and War Pensioner on a very limited income, and failing to deliver.
Hope that you're really proud of yourself.
You are not a good man, Andrew and JSC is a horrible company to deal with.
Ordered a blazer with RAMC crest in the…
Ordered a blazer with RAMC crest in the long option with corps buttons, I thought I might have ordered too late for it to arrive before remembrance Sunday given I ordered on the 5th November 2023 but it arrived in plenty time. I found the size perfect and the quality is good and the badge embroider directly onto pocket really stands out. I've seen the negative reviews but I based upon my experience can only say positive things. It was easy to order and a very smooth transaction from order to delivery. I am very happy with my blazer the quality and fit and at a reasonable price also.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.








