Jokercard.CA Reviews 

217
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 125 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. People frequently struggled with balances being drained or mysteriously disappearing immediately after card activation, alongside online platforms that constantly failed to load properly. Customers also reported that phone support lines were completely automated, leaving them stranded and making it impossible to reach a real person for assistance. Some reviewers were happy with certain transactions, noting that previous cards worked fine or that customer service representatives were polite. A few consumers even received prompt assistance and replacement virtual cards when unexpected issues or technical problems arose. Others mentioned successfully using smaller remaining balances at physical retail stores without encountering major obstacles.

What people talk about most

Payment

Customers consistently note negative experiences with payment, expressing deep frustration over blocked... See more

Product

Consumers experience profound frustration with the product, frequently reporting that cards arrive with zero... See more

Customer service

Reviewers highlight negative aspects of customer service, describing it as nonexistent, completely automated,... See more

Website

People report negative experiences with website functionality, frequently highlighting that they cannot... See more

Customer communications

Reviewers express deep dissatisfaction regarding customer communications, highlighting that reaching support... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

Bought a card for my daughter for $25 three days ago. She just checked the balance after activation and she found a balance of 78 cents. How this company is able to operate business when so many peopl... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

My teenage son used his Christmas money to buy a 200 dollar prepaid card to shop online if it's drained almost immediately of all funds, their customer service said that it was used in Vancouver. When... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Got 2 gift cards for $250 each, used one once for a small purchase. The physical card was expired so I tried to call the number on the back to get them replaced but a message says they are having a wi... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Balance was stolen through PayPal transactions. Someone has stolen the card info and registered it using fraudulent email address. can't report the problem online without security code being sent to t... See more

Company replied



Contact info

1.3

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

217 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.3

All reviews

(217)

115 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

SCAM! NO REGISTRATION

How is this a legit card and website ? I got a gift card $300. And it says you must register so i go to the website and the registration doesn't work, and it says you have to call. The call is just robots. How about you spend some money and put an actual human who can solve the issues you may have ? The phone is a cycle, where it keeps telling you that you can get everything done in the website. You go to the website and since you can't register it says call the phone. I've seen these kind of web matrix traps before. They sell the product and ensure the customer can't get in hold of the company, absolutely terrible. Pathetic company, and god knows how many people have bought and just never used it. All money to them, buy mastercard, or another visa that isn't this joker brand. I made an account with trustpilot just to get this message across, annoying company.

2 November 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Hamza,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re sorry to hear about the difficulties you faced with registration and reaching support, and we understand how frustrating that must be. Please check your email for a message from noreply.notifications@trustpilot.com, as we need to gather some details to assist you further and resolve this issue promptly. Your feedback is important to us, and we appreciate the opportunity to make things right.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

**UPDATE FROM JOKERCARD.CA 11/04/2025:**

Hello Hamza, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Hi everyone just contact me for action…

Hi everyone just contact me for action lawsuit against this company they are hiring Latino peoples who don't speaking English and scamming customers and asking them to provide id when you having these issues

2 November 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Li Dechong,

Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear about your concerns and want to address them promptly. Please check your email for a message from noreply.notifications@trustpilot.com, as we need to gather some details to assist you further and clarify the situation. Your experience matters to us, and we appreciate the opportunity to make things right.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

Rated 4 out of 5 stars

Not as bad as I thought

Gave me some trouble but ended up working out fine in the end.

1 November 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Arthur,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear you’ve encountered issues checking your card balance and reaching our support line. We truly want to resolve this for you. Please check your email for a message from noreply.notifications@trustpilot.com, as we need to gather some details to assist you further. Once we have your information, we’ll work quickly to make this right.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

**UPDATE FROM JOKERCARD.CA 11/04/2025:**

Hello Arthur, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

Rated 3 out of 5 stars

SCAM ALERT – DO NOT BUY THIS CARD!

I am beyond furious. I bought a Joker prepaid Visa for $500 at a legitimate store, and when I went to use it within an hour it’s DRAINED to $0!!! There are phantom transactions listed that I did not authorize including $340 from some US website I never visited?? JokerCard itself has zero customer support no real humans, no fraud line, nothing.
I lost $500 on a brand new, untouched card. I don’t care about any “protection” they claim exists, it does not work. This is a SCAM company, and they are stealing people’s money. Stay the hell away from these cards.

I really hope this customer support reaches out to help because I have no idea what to do

UPDATE: Blackhawk network customer service reached out within a few days. Although I don’t think this is the actual joker card company I believe this is their head provider so I don’t wish to change my review on the product itself. But BHN investigated my case, asked for some details and eventually they gave me a call and confirmed that the transactions were not authorized. They very promptly issued me a virtual prepaid visa for the full amount of $500. The representative was very polite and helpful. He gave me his name and contact in case anything didn’t go as planned or if I needed anything else. Everything was professional, and I’m really grateful for their help.

22 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Sara, we're truly sorry to hear about your experience and understand how upsetting this must be. We take these concerns very seriously and want to help resolve this as quickly as possible. To begin assisting you, please check your inbox for an email from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve sent a message requesting some details so we can investigate the issue further. While we regret that your initial experience with our support was frustrating, we’re committed to making this right and appreciate the opportunity to do so.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

**UPDATE FROM JOKERCARD.CA 10/29/2025:**  

Hello Sara, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.  

Warm regards, 
Josh R.  
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

I have a $50 Joker card

I have a $50 Joker card. I was able to register and the moment after registering the amount is immediately showing $5 less. Now I want to use it for no avail, all of them failed. I tried at Boston Pizza, Canadian Tire but of no luck. This card is a scam. Government should intervene and shut down their business before this will further escalate for more scammed consumers. If there is 0 rating that is what they deserved.

26 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Dulz,

Thank you for taking the time to share your experience. We're truly sorry to hear about the issues you've encountered with your Joker card, including the unexpected balance change and the failed transactions. We understand how frustrating this must be and take your concerns seriously. To help us investigate and resolve this for you, please check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve sent a request for more information so we can assist you directly. We’re committed to making this right and appreciate your patience.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

**UPDATE FROM JOKERCARD.CA 10/29/2025:**  

Hello Dulz, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.  

Warm regards, 
Josh R.  
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

I just bought a Mastercard Joker…

I just bought a Mastercard Joker prepaid gift card...and I can't activate it! YOU ARE JUST A BUNCH OF SCAMMERS I WILL SUE YOU, THIS IS THE SECOND TIME. SECOND. FREAKING. TIME. GIVE ME MY MONEY BACK, YOU BUNCH OF THIEVES.

20 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Hello Eliott,

Thank you for reaching out and sharing your feedback—we’re very sorry to hear about the frustration you’ve experienced trying to activate your Joker Mastercard. We completely understand how upsetting it must be to face this issue, especially after it’s happened more than once. We’d really like the chance to look into this and help resolve it as quickly as possible. Please check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com
and respond with your details so we can investigate further and assist you directly.

Kind regards,

Gaby S.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Jokercard is really a Joke

GET YOUR CARDS SCANNED BEFOTRE LEAVING THE TILL
I bought myself a card worth $25, and I legitimately had to wait and stop to watch the cashier, and even had to ask them. "Aren't you going to scan my card?" To which they was all "oh, yeah sorry."

ONLINE PURCHASE LITERALLY IMPOSSIBLE WITHOUT REGISTRATION
After getting my card, I went to the site on the card, and I can't even register the card OR check the balance of the card. This is literally stacked against you, leaving customers in the dark about THEIR MONEY. Due to this alone, I will never buy Joker again. Not to mention how many people have left the till without even having their card scanned.

Jokercard is very untrustworthy, and I would suggest going through Paypal and ordering a prepaid visa from them. It will take longer, but at least then you wouldn't have to deal with such a shady company with your money.

27 September 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback—we’re very sorry to hear about the difficulties you’ve experienced with your Joker Prepaid Card. We understand how frustrating it must be to face issues during purchase activation and then be unable to register or check your card balance online. That’s certainly not the experience we want for our customers. We’d like to review your situation further and help make things right. Please check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com
and reply with your details so we can investigate and assist you directly.

Warm regards,

Gaby S.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

The name is a perfect fit for what it…

The name is a perfect fit for what it is.The name sets the expectations right where it needs to be. The whole thing is a joke. I’ve got the card as a gift, made a purchase and had to return the item.$28 of a refund was made but the card was keep telling me no it’s $19 and whole bunch of nonsense.Their website also never works don’t even waste your money or time.

19 September 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Hello Mona,

Thank you for sharing your experience—we’re sorry to hear about the trouble you’ve had with your refund not reflecting correctly on your card and the difficulty accessing our website. We understand how frustrating this must be, especially after expecting your refunded amount to be available right away. We’d like the opportunity to review your card details and help resolve this issue as quickly as possible. Please check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com
and reply with your information so we can investigate further and assist you directly.

Warm regards,

Gaby S.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Customer Service Nightmare

I was gifted a card and when I first tried to use it it was declined. I tried several times and it continued to be declined.

To resolve this issue I called customer service 4 times. It was a nightmare trying to get through their automated system (6 minutes each time) and the first three calls the system hung up on me before I could talk to anyone.

I looked online and there was no way to talk to customer service or resolve this issue through their website. In fact I was redirected back to the phone number where the system was hanging up on me before I could speak with a customer service personal.

When I finally talked with someone they stated that they were unable to locate the issue and suggested that I "Try again at a different store". This is not the way to resolve the issue. The store I tried to use this at sells their cards so I know it should work there.

It took 56 minutes with Customer Service before I was again disconnected. Customer Service returned the call stating that I would receive a digital card within a couple of days. There was no compensation for the extra time and work it took to have this issue resolved

15 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Sarah,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear about the difficulties you faced with your card and the frustration caused by the customer service process. That’s certainly not the experience we want for our customers. To help us investigate and support you further, please check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve sent a request to gather more details. We appreciate your patience and hope to make this right.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Add me to the list of people scammed by…

Add me to the list of people scammed by Joker and PayPal.

14 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Hello,

Thank you for sharing your experience. We're truly sorry to hear about your concerns and understand how frustrating this must be. We’d like to look into this further and help resolve the issue. To do so, please check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve sent a request to gather more details so we can assist you directly. Your feedback is important to us, and we’re committed to making things right.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Bought a card for my daughter for $25…

Bought a card for my daughter for $25 three days ago. She just checked the balance after activation and she found a balance of 78 cents. How this company is able to operate business when so many people have been scammed. Should be reported to the Govt authorities to pull them out of business for scamming people. Will also report to Shoppets Drug Mart for this experience and probably their branch may have some compromised systems. This fraudster company should be rported in the every forum to kick them out for this reason

11 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Imran,

Thank you for sharing your experience, and we're very sorry to hear about the issue with your daughter's card. We understand how concerning it is to find a significantly reduced balance after activation, and we take these matters seriously. Please check your inbox for an email from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve reached out to request your details so we can investigate further and assist you directly. We appreciate your feedback and the opportunity to look into this.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

**UPDATE FROM JOKERCARD.CA 10/15/2025:**  

Hello Imran, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.  

Warm regards, 
Josh R.  
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Someone stole the money off a brand new card

I received a joker card visa as a birthday gift . I went to use it and someone had transferred the money off of it to their PayPal account ! I feel like a joker after trying to use this gift Visa . Total scam , do not buy this card , just give cash next time

12 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Stefan,

Thank you for taking the time to share your experience, and we're truly sorry to hear about the issue with your Joker Prepaid Visa card. We understand how upsetting it must be to receive a gift and then discover the funds were compromised. This is certainly not the experience we want for our customers. To help us investigate and support you further, please check your inbox for an email from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve reached out to request your details. We’re committed to resolving this and appreciate your patience.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Received a card that was purchased over…

Received a card that was purchased over a week. Tried registering the card online but I keep receiving this error “We are unable to process your request at this time. If you continue to receive this error, please contact Cardholder services by calling the number on the back of your card.” The phone number is inaccessible every time I call.

11 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Hello,

Thank you for sharing your experience, and we're truly sorry for the inconvenience you've faced while trying to register your card and reach our support line. We understand how frustrating this must be, especially after waiting over a week. To help resolve this as quickly as possible, please check your inbox for an email from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve sent a message requesting your details so we can investigate and assist you further. We appreciate your patience and the opportunity to make things right.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

**UPDATE FROM JOKERCARD.CA 10/14/2025:**  

Hello, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.  

Warm regards, 
Josh R.  
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Beware they are a SCAM !!!

Beware they are a scam and someone on the same day I activated the Joker gift card, the money was stolen immediately. I contacted the customer service number, and they sent me an email requesting my government-issued ID and other stuff. Do not pursue the compromised card it is a scam. We lost $500 on this card

1 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Hello Mahal,

Thank you for your feedback. We're very sorry to hear about your experience and take these matters seriously. To assist you further, we kindly ask you to check your inbox for an email from noreply.notifications@trustpilot.com, which contains important instructions to help us verify your case and provide support. We’re committed to resolving this issue and appreciate your cooperation.

Regards,
Maurice V.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Please don't use this website.

I cannot activate my card on the site, and yes, I didn't click on any scam links. I read about how you need to disable adblock, I did, it still isn't working. I believe my $50 is gone now, I called the various numbers and all of them are suspiciously down.

6 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Richard,

Thank you for taking the time to share your experience — we’re sorry to hear that you’re having trouble activating your card and that disabling adblock didn’t help. We understand how frustrating it must be, especially when the support lines aren’t reachable. To help resolve this, please check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com — we’ve sent a request to gather your information so we can assist you directly. We’re here to help and appreciate your patience.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

**UPDATE FROM JOKERCARD.CA 10/08/2025:**  

Hello Richard, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.  

Warm regards, 
Josh R.  
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Wasted Money?

I paid for 100$ for a pre-paid JOKER visa card, i try to register it, and it doesnt even work. When i try to call the number on the card, it says there's a wide spread technical outage. And says to visit their website for real time updates, but on the website theres nothing about it and im starting to think i just wasted 100$ for nothing. I cant pay for anything or check any other cards i used to own before.

5 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Hello,

Thank you for sharing your experience — we’re truly sorry to hear about the trouble you’ve had registering your JOKER Visa card and the frustration caused by the technical outage. We understand how concerning it is when things don’t work as expected, especially when you’ve already paid. To help resolve this as quickly as possible, please check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com — we’ve sent a request to gather your details so we can look into this further and assist you directly. We appreciate your patience and hope to make this right.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

the site is not checking anymore

today the site is not checking any cards i tried too many times but seems joker not working anymore

5 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Winston,

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear you're having trouble checking your cards on our site — that’s definitely not the experience we want for our users. To help us look into this further and provide support, please check your inbox for an email from noreply.notifications@trustpilot.com. It contains a link where you can securely share your contact details with us. We’re here to help and appreciate your patience while we work to resolve this.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Absolute garbage

Have had these same cards in past to make online game purchases via apple. Now they have chosen to block this. It is not shown anywhere when you purchase these. What absolute garbage

4 October 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Hello Darrel,

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration regarding the recent limitations on using our cards for Apple-related purchases, especially when this functionality was previously available. While we strive to keep our customers informed, we regret that this change was not clearly communicated at the point of purchase. To assist you further, we kindly ask you to check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com, which contains important information we need to proceed. We’re committed to resolving this issue and appreciate your patience.

Regards,
Maurice V.
Jokercard.ca

**UPDATE FROM JOKERCARD.CA 10/08/2025:**

We're sorry we couldn't contact you. We sent you an email from noreply.notifications@trustpilot.com asking for your contact information to assist you further, however, we did not receive any response. If you still need assistance, please call us at 1- (469) 312-0084; our team will help you.

Maurice V.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Overcharged by $50+ on my prepaid visa

I got 2x $200 Joker prepaid Visa cards to use for Ubers around my city. I’ve only used $217.42 worth of Ubers (trips + tips), but Joker card declined and it shows that I’ve cumulatively used $268.90. They’ve overcharged me by $51.48. I checked the balances and all my uber transactions and they charged me twice for one of the transactions - they charged it once on one of the cards, uber informed me the card didn’t have sufficient funds so I put it on the other card only for them to not actually refund me at all. This is unacceptable. If you put in $400 into prepaid Visa cards, you should be able to use the $400, not be scammed like this. I tried to reach out to customer service as well but it’s basically all robots. I can’t get to a person.

28 September 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Dear Jo,

Thank you for taking the time to share your experience. We're truly sorry to hear about the confusion and frustration you've encountered with your Joker prepaid Visa cards and the Uber charges. We understand how important it is to have full access to your funds and to receive clear support when issues arise. To help resolve this, we kindly ask you to check your inbox for an email from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve sent a message requesting your contact details so we can investigate further and assist you directly. We’re committed to making this right and appreciate your patience.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

**UPDATE FROM JOKERCARD.CA 09/30/2025:**

Hello Jo, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Warm regards,
Josh R.
Jokercard.ca

Rated 1 out of 5 stars

Poor service and poor accounting

At my request my son bought me a Jokercard that I had problems registering. Eventually, we were able to register the card and used it for one transaction on AliExpress. Subsequent attempts to purchase anything with the card failed, and it took so many attempts to check the balance on the card. When we succeeded, the balance on the card was less than it should be, meaning it recorded me as using much more cash than I actually did. I doubt if I would ever buy another Jokercard.

13 September 2025
Unprompted review
Jokercard.CA logo

Reply from Jokercard.CA

Hello Charles,

Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear about the difficulties you encountered with registering and using your Joker Card. We take these concerns seriously and would like to investigate further to ensure everything is resolved properly. Please check your inbox for an email from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve reached out to collect more details so we can assist you directly. We appreciate your feedback and the opportunity to improve our service.

Regards,
Maurice V.
Jokercard.ca

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look