Tommee Tippee UK Reviews 

12,379
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 1,465 reviews, reviewers overwhelmingly had an exceptionally great experience with this company. Customers frequently praise the staff and support team for being extremely helpful, polite, and efficient when handling damaged items, queries, or missing parts. Consumers note that friendly agents go out of their way to provide clear guidance and arrange quick product swaps or spare parts. Some reviewers were not happy with faulty electrical appliances and reported frustrating experiences when trying to get replacements or proper resolutions. A few other people also felt let down by unhelpful customer service responses, poor communication, and a lack of support during machine malfunctions.

What people talk about most

Product

Consumers find product to be a mixed experience, as many reviewers praise reliable items like the electric... See more

Customer service

Clients share positive opinions on customer service, highlighting quick responses and helpful representatives... See more

Staff

Users describe positive interactions with staff, frequently highlighting their helpful, polite, and... See more

Service

Reviewers mention positive feedback about service, frequently highlighting quick response times and helpful... See more

Quality

Reviewers highlight ambiguous aspects of quality, as some consumers report severe frustration with faulty... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Debbie in customer care was extremely helpful today. No sitting on hold, no being asked to repeat yourself, just straight to the issue and resolution. Very happy with the outcome and it was a complete... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Beverley was a huge help to me after my initial product turned faulty, she arranged for a replacement to be sent out. Upon arrival, the delivery person took a picture of the box as it was extremely da... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I honestly couldn't rate a company more and Antony who I dealt with was so helpful! I messaged on the chat as I was gifted the gro egg which has been really useful and the cable was damaged so wanted... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I contacted tommee tipper regarding an issue that appeared with my portable feed maker. They responded very quickly just needing proof of purchase and some questions answered regarding the product. An... See more

Company replied



Company details

  1. Baby shop
  2. also in
  3. Baby Clothing Shop
  4. Childrens Shop
  5. FMCG Manufacturer
  6. Maternity Shop

Written by the company

Tommee Tippee® was founded over half a century ago, born from a mission to make everyday life easier for parents around the world. Today, we are still as committed to that original goal as we were back in 1965. We strive to create innovative and stylish products, championing everything it takes to be a parent. At feed time, mealtime, change time and sleep time. Making things easier when we can, always listening, creating, and inventing. It’s no wonder we’re loved by babies and recommended by generations of parents.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

12k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(12,379)

1,351 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great help from Debbie! :-)

As always I’ve recieved great help from Tommee tippee especially Debbie! Very friendly and happy to help on the phone from the get go! Emails exchanged regarding getting my problem resolved and still very thorough and friendly! Thankyou for your help Debbie :-)

14 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Nicole, 

Thank you for your feedback. 

We are delighted to hear that Debbie was able to assist you with your query and resolved your issue for you.  

We will pass your kind words over to her. 

We hope you continue to use our products or services in the future. 

Best Wishes 
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

I would like to give some positive…

I would like to give some positive feedback for Debbie and Antony for the excellent support they provided when my prep machine wouldn’t work

They were both extremely helpful, patient and professional throughout the whole process. They took the time to understand the issue and supported me step by step to get everything dealt with and resolved. Their clear guidance made what could have been a stressful situation much easier to manage.

I really appreciate the time, effort and support they gave me. Their helpful attitude and willingness to guide me through each step made a big difference. Thank you, Debbie and Anthony, for your excellent customer service and support.

17 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Niamh,

Thank you for taking the time to leave a review of your experience with Debbie and Antony.

It's wonderful to hear how helpful and patient they both were when understanding and supporting with your query.

We're so pleased they were able to guide you and relieve some stress and we will pass over your thanks!

Best wishes,
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

Tommee Tippee 10/10

Excellent customer service from Beverly this morning .
Having lost bottle parts during the Summer she was able to assist me quickly .
Tommee Tippee 10/10

17 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Anne,

Thank you for taking the time to leave a review of your experience with Beverley.

We are so pleased to hear she was able to assist you nice and quickly in getting some new parts for your bottles.

Best wishes,
Tommee Tippee

Rated 3 out of 5 stars

Teats unavailable in stores

Please make teats of all sizes available in supermarkets around UK so that a sleep deprived mother won't have to wait for 1 week for her order to be delivered. It's enough that the weekly child support pay is low and we order based on our budget which of course will be lower than £50 for it to be processed/delivered in a couple of days. Therefore, please supply teats of all sizes to be available quicker than waiting for a week. Thank you

1 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Alecsxandra,

Thank you for taking the time to leave a review.

We don't actually have much control over the stock that stores have in as it entirely depends on what they order and what they tend to sell the fastest. 

It's worth asking your local store to see if they can start to order more sizes in!

Best wishes,
Tommee Tippee

Rated 4 out of 5 stars

I used the AI Chat system to contact…

I used the AI Chat system to contact someone in the customer support department. After a few quick questions I was redirected to a live agent who then asked me more detailed questions. The conversation was polite and very professional. My problem was immediately addressed and quickly resolved.

I had to use the British support site as there was no other option other than a French site (with no option to translate) - this would be my only issue, albeit small. I would recommend further options such as German or English for customers from other European countries.
Other than that great customer service and an overall positive experience. Thank you Martin.

16 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hello Nicole, 

Thank you so much for your feedback! 

We're delighted to hear that our Parent-Care Specialists were able to assist you efficiently, and that Martin resolved your issue quickly and professionally. We'll be sure to pass on your kind words to him.

We also appreciate your feedback regarding language options as this helps us identify opportunities to improve our support experience.

Warmest Wishes,
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

Morgan was really helpful today and…

Morgan was really helpful today and solved my query really quick

16 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hello Charlotte, 

Thank you so much for taking the time to leave a review. 

We are delighted to hear Morgan was able to assist you efficiently, we will be sure to pass your kind words on.

Warmest Wishes, 
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

I spoke with Debbie and Thomas today

I spoke with Debbie and Thomas today, they was extremely helpful and polite when responding to my query!! Brilliant customer service ☺️

14 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Ellie,

Thank you for your feedback. 

We are very pleased to hear that Debbie & Thomas were extremely helpful and polite and able to resolve your issue for you. It is lovely to hear that you are very happy with the service you received.

We will be sure to pass your feedback on to Debbie & Thomas.

We hope you continue to use our products in the future.

Best Wishes

Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service from Thomas

Great customer service from Thomas. Very efficient and solved my issue immediately. Very friendly and professional. Thank you :)

15 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Hollie, 

Thank you for your feedback. 

We are delighted to hear that Thomas was able to assist you with your query and solved this for you immediately. 

We will pass your kind words over to him. 

We hope you continue to use our products and services in the future. 

Best Wishes
Tommee Tippee

Rated 1 out of 5 stars

Perfect Prep Machine and Customer Service


Terrible customer service and a product that made my son ill (Perfect Prep Machine).

I am extremely disappointed and frustrated with both the Tommee Tippee Perfect Prep Machine and the company's appalling customer service. After using this product, it gave my son severe gastrointestinal issues, resulting in an emergency trip to A&E. As soon as I stopped using the machine and went back to the traditional bottle-making method, all of his symptoms completely went away.

When I tried to return the item and requested a refund, Tommee Tippee refused because the item had been used. This is completely unacceptable. Under the Consumer Rights Act, consumers have the right to reject a product if it is "not fit for purpose." They refused my rejection and repeatedly ignored my questions asking for their official definition of what "unfit for purpose" means to them, alongside many other questions that were completely brushed aside.
The process of them inspecting the machine was a total shambles.

On the day they were scheduled to collect the machine for testing, they failed to turn up. Before they finally collected it, they reassured me that a proper resolution would be made once it was tested. Instead, they had zero communication with me while they possessed the machine, completely ignored my wishes, and decided to force the product back upon me by processing it to be sent back without contacting me first. To top it all off, I have not even received the machine back yet, and they have provided absolutely no tracking information.

When I asked for a full breakdown of the tests conducted on the machine—which I have a right to know given it made my child ill—they claimed they "cannot provide that to consumers." They essentially expect parents to blindly take their word for it.

This company showed zero empathy for a medical emergency caused after using their product, dodged accountability, and demonstrated a complete lack of transparency. I would highly recommend avoiding this product and this company altogether.

15 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Mackensie, 

Thank you for taking the time to leave us feedback on your recent experience with your Perfect Prep machine and the Parent-Care Specialists.

We are sorry to hear that your little one has been unwell and absolutely take these matters very seriously. This is why we have a strict process to follow to ensure we are gathering all relevant facts and fully investigating the products, in line with health and safety regulations. It was explained that we would need to bring the unit in for assessment so we could check the performance of the machine in line with our product specifications. If a product does not pass our checks and is not in line with our expectations of intended use and performance, or a fault has developed then this would be unfit for purpose. In that case we would look to establish a suitable resolution with the consumer. However, each interaction we handle will be dealt with on a case by case basis and we consider all factors when making decisions.

It was explained that a standard return could not be processed due to hygiene reasons but that we wanted to have this brought in to our assessment department for quality checks. Then after the assessment, we would be able to discuss with you what options were available for a mutual resolution.

We can see that you have had constant communication with our Parent-Care team and it was communicated to you when the product had arrived to us, had completed the assessment and what the outcome of the assessment was. As this was deemed non faulty and the Perfect Prep machine was in good working order, a discussion was had in terms of next steps to which you requested for this to be escalated. The information held in the quality department is limited and not shared publicly, therefore full reports cannot be shown, however we can see that an explanation was shared on what was tested in this controlled facility.

We can see that you are still in communication with the Parent-Care team manager and working towards a resolution.

Kind Regards, 
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

Had a problem with a tommee tippee…

Had a problem with a tommee tippee bottle. Even though it was my fault for the problem they helped me out. Very happy with the customer service!

15 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Jordan, 

Thank you for your feedback. 

We are delighted to hear that our Parentcare Specialist was able to assist you with your query. 

We hope you continue to use our products and services in the future. 

Best Wishes 
Tommee Tippee

Rated 1 out of 5 stars

Keep getting burnt

Back in 2012 when my sister had her baby she used these bottle without an issue i would make my nephew milk sometimes and have no issue but over the years their has been a change to the bottle which i wasn’t aware of till i had my own baby and i notice they have anti collic hole in the plastic rim that holds the teat i purchased 3 sets of the mixed bottles thinking nothing of it till me and my husband were making milk sometimes once we put the water and formula we screw the teat on and shake and each time without fail milk would squirt out these valves me and my husband have been severely burned from this no matter how tight we screw it and we always double check the teat is fitted in properly but milk still seems to come out and burn us which im very disappointed sometimes companies need to just leave products alone and stop trying to make things better and because of the whole situation ive had to throw away all my bottles which i spent a lotnof money on and i started using mam and they are the best bottles ive used no burning nothing.

24 May 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Mina, 

Thank you for taking time to leave feedback on your experience with our bottles. We are sorry to hear that this has not been a positive experience and that burns have been experienced, this is certainly not the journey we expect our consumers to have. 

When using our bottles it is important that the anti colic valve is activated and the bottle is fully assembled before each use, as well as inspected for any damage or wear and tear. 

We appreciate that you could do everything you need to do and sometimes things go wrong, so we would really like to discuss this further with you. 

Sadly, TrustPilot has not shared your details with us for us to reach out to you. We have requested your details but if you could reach out to us using the following: https://www.tommeetippee.com/en-gb/pages/contact-us and referencing 182884 then this will allow us to help you quicker. 

We hope to hear from you soon, 
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

I spoke to a lady called Jo

I spoke to a lady called Jo, who was amazing. I had explained that my autistic daughter only drinks from a particular drinking cup and explained that as she is a sensory seeker, she chews through the spouts and I asked if there was a possibility of me being able to purchase the lids separately. Unfortunately, after checking, Jo informed me that they didn't supply them separately as a spare part, however, she offered to send me 2 replacement cups free of charge, which I thought was really kind. Thank you so much.

14 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Natalie, 

Thank you for your feedback. 

We are delighted to hear that Jo was able to assist you with your query and sent you out some replacement cups. 

We will pass your kind words over to her. 

We hope you continue to use our products or services in the future. 

Best Wishes
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

5 ⭐️Martin and Debbie!

Great customer service from both Martin and Debbie. Thank you so much.

14 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Hannah, 

Thank you for your feedback. 

We are delighted to hear that Martin and Debbie were able to assist you with your query. 

We will pass your kind words over to them. 

We hope you continue to use our products and services in the future. 

Best Wishes
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

The customer service was great from…

The customer service was great from Beth she responded very quickly and was fast to resolve my issue. She couldn’t do enough, thank you

14 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Abbie, 

Thank you for your feedback. 

We are delighted to hear that Beth was able to assist you with your query and resolved the issue for you. 

We will pass your kind words over to her. 

We hope you continue to use our products and services in the future. 

Best Wishes 
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

Thomas super helpful resolved issue

Thomas super helpful resolved issue

14 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hello Danielle, 

Thank you so much for the 5 star trust pilot review.

We appreciate the feed back you have provided about your time speaking to Thomas.

We are very pleased to that Thomas was super helpful and resolved your issue.

Kindest Regards,

Tommee Tippee.

Rated 1 out of 5 stars

Extremely disappointing experience with…

Extremely disappointing experience with this company. I am a new mother of twins, and I purchased this breast pump expecting it to be reliable and suitable for an essential daily need. Unfortunately, the pump developed a serious suction problem and did not work as it should when I needed it most.

As per the policy they will send us replacement only the valve and their troubleshooting process takes upto 28 days. i can not leave my babies without milk and what am i going to do within this time frame. I was forced to order breast pump from other vendors. They should apply their policy with logic.

I contacted customer service and fully cooperated with their troubleshooting process. I provided multiple videos and all the evidence requested to demonstrate the fault. After reviewing the videos, their own team confirmed that the duckbill valve was not functioning correctly and could be causing the lack of suction. In other words, the issue was clearly identified.

Despite this, instead of resolving the matter properly, I was offered another replacement part and further troubleshooting. At this point, I had already been put through unnecessary stress and inconvenience and had to purchase another breast pump because I could no longer rely on this product for my babies.

What is most disappointing is the way the complaint has been handled. I have provided evidence, cooperated fully and repeatedly explained my situation, yet I have still had to push for a full refund rather than receiving a straightforward resolution.

For a product that is used by mothers for something as important as feeding their babies, I expected much better reliability and customer support.

I would NOT recommend this product or this company based on my experience. The product failed when I needed it, and the customer service process has been unnecessarily stressful and frustrating.

⚠️ HIGHLY NOT RECOMMENDED. ⚠️

I sincerely hope the company improves both the quality of its products and the way it handles customers when something goes wrong.

9 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Disha, 

Thank you for updating your review. 

We are sorry to hear about the experience you have had with your Electric Breast Pump and with our customer service.

As part of our troubleshooting, we require as much information as possible in order to determine what may be the fault with your item. We can see that we have offered to bring your unit in for an assessment and further investigation by our team to determine what the issue is, this is where the 28 day period comes in.

Having read through the interaction, as you mentioned, we concluded that the issue was with the Duck Valve. This is a replaceable part in the breast pump. which we're happy to send you free of charge as this should rectify the issue you have faced. We understand that you would have preferred a refund, however, as there was not a fault with the pump but with a replaceable part, we are unable to refund it.

However, we do completely understand your frustration, as to how your complaint was handled. We never want to make anyone feel as though a complaint is not handled the correct way and feedback will be provided to the Parent Care Specialist's you spoke with.

Please accept our apologies for not meeting you expectations on this occasion, we can see that you are in communication with our Parentcare Specialists and we hope to hear from you.

Kind regards, 
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

Such amazing customer service

Such amazing customer service. Antony couldn’t have been more helpful. So polite and friendly. Was a treat talking to an actual human instead of a bot.

12 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi, 

Thank you so much for taking the time to leave a review! 

It is lovely to hear about the Amazing customer service you have received from Antony. Our Parent Care Specialist's, really do try to make sure their interaction are human and have that personal touch. 

Your kind words have really touched us here at Tommee Tippee, and we will be sure to pass on your kind words directly to Antony. 

If there is anything else we can do in the future, please do not hesitate to get in touch. 

Kind regards, 

Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

Great service

Thank you nick for sorting a spare part order for us so efficiently!

11 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Rosie! 

Thank you so much for taking the time to leave your feedback. 

We are delighted to hear Nick was able to assist you with your spare part order so efficiently! We will be sure to pass your kind words over to Nick.

Warmest Wishes,
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

I would like to give my thanks and…

I would like to give my thanks and appreciation to Beth from Tommee Tippee Customer Service. She was extremely efficient and professional in helping me with my faulty Prep Go. After reviewing the video evidence, she was able to confirm that the temperature sensor was faulty and promptly arranged a replacement.

Beth was friendly, helpful, and handled the whole process quickly and professionally. I really appreciated how straightforward and hassle-free she made the experience.

11 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review of your experience with Beth.

It's wonderful to hear how friendly and helpful she was when assisting with your query about the PrepGo. We're glad she could get this all resolved in a straightforward and professional way!

Best wishes,
Tommee Tippee

Rated 5 out of 5 stars

Spoke to a live agent

Spoke to a live agent - Thomas, about an issue with the PerfectPrep machine. He talked me through the issue perfectly and helped me fix it. Was great and if I had any further issues I will be using the chat box again.

11 September 2026
Unprompted review
Tommee Tippee UK logo

Reply from Tommee Tippee UK

Hi Maximus,

Thank you for taking the time to leave a review of your experience with Thomas.

We are so pleased to hear how helpful he was when talking you through using your Perfect Prep.

Best wishes,
Tommee Tippee

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look