Zappos Reviews 

684
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 103 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. Customers frequently complain about severe shipping delays and unexpected difficulties with placing their online orders successfully. Many people state that customer support is completely unresponsive and unhelpful when urgent issues finally arise. Consumers expressed deep frustration over the complex return policies and the extremely lengthy refund processing times. Some reviewers were happy with their purchased items and experienced genuinely fast delivery times. These customers also noted receiving quality products that fit well alongside a generally smooth shopping experience. Some people mentioned receiving helpful assistance when contacting support regarding their specific product requirements.

What people talk about most

Product

Reviewers highlight negative aspects of product, noting that items frequently arrive in the wrong size,... See more

Order

People report negative experiences with their order due to severe delivery delays, unhelpful customer... See more

Customer service

Customers consistently note negative experiences with customer service, reporting that representatives are... See more

Refund

Customers felt immense frustration regarding the slow and delayed refund process, reporting waits of several... See more

Return policy

Users describe profound frustration with the return policy, highlighting long delays of up to 30 days to... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

So disappointed with Zappos since my previous purchase from this site. I ordered expensive sandals in my size but they were way too big. I spoke with Customer Service (CS) yesterday about exchanging t... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Zappos failed to provide a refund even though shoes were returned per their instructions. Their customer service is horrible. Return shipping took almost 3 weeks. Now they are saying It can take... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Terrible. Ordered a single pair of shoes on a Monday, they sat in “processing” mode for the entire week - card wasn’t charged, tracking number not provided, nothing. Customer service is nothing bu... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

They were our family go-to for years, not any more. Disaster customer service, shipping is promised and never on time, even their own reps can't tell you why your order says one date and their intern... See more

Company replied


Company details

  1. Shoe shop
  2. also in
  3. Activewear shop
  4. Clothing Shop
  5. Fashion accessories shop
  6. Handbags Shop

Written by the company

Zappos is a customer service company that just happens to sell _____________. Born in San Francisco, raised in Las Vegas, Zappos was founded in 1999 as a shoe retailer. And we sure have come a long way. We still sell shoes — as well as clothing, handbags, accessories, and more! Our purpose, first and foremost, is to live and deliver WOW. We offer tons of options for men, women, and children's clothing and footwear needs! Free shipping BOTH ways, 365-day return policy, and 24/7 customer service are always included!


Contact info

1.6

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

684 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 95% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.6

All reviews

(684)

102 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Zappos took my money and never sent my order

Zappos took my $65 for over two weeks and my order never left the "Processing" stage. It took me two days to get in contact with their customer service, who told me the item I ordered is now out of stock and refunded me. I won't order from Zappos again.

19 June 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We apologize for your recent experience with us and have thoroughly reviewed your case. A detailed solution has been sent to your registered email address with Zappos. We value your feedback and appreciate you for allowing us the opportunity to address this issue and make things right.

Rated 1 out of 5 stars

Used item

The shoes I received had been worn and broken in. Also had a stain the right toe.

18 February 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We apologize for your recent experience with us and have thoroughly reviewed your case. A detailed solution has been sent to your registered email address with Zappos. We value your feedback and appreciate you for allowing us the opportunity to address this issue and make things right.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered

Ordered, paid but received constant delayed shipping notifications until they issued a refund on their own. It was a birthday gift with priority shipping, needless to say no gift on the needed day for the birthday!! They are a joke do not purchase from them. Amazon rates them 5 starts on their website, legit reviews show 1.6 at best.

25 June 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We sincerely apologize for your recent experience with us. We would genuinely appreciate the opportunity to review your situation and help resolve this matter. Since we are not able to find a Zappos account, please reach out to our Customer Loyalty Team via phone, chat, or text so that we may assist you further. https://www.zappos.com/c/contact-us.

Rated 2 out of 5 stars

18 years of shopping Zappos and I'm done.

I have been an avid Zappos shopper for 18 years. I had an issue with a pair of shoes that literally fell apart after one wear. Customer service was awful. Kept repeating the same return policy and that they no longer have the 365 day warranty (which I didn't know!). They didn't even ask what happened to the shoes or try to make it right. I can't shop with them anymore, this experience left a bad taste.

UPDATE: Zappos reached out to me, apologized for the bad interaction and sent a refund unprompted. I do appreciate them reaching out but wish it hadn't been because I left a negative review.

26 June 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We apologize for your recent experience with us and have thoroughly reviewed your case. A detailed solution has been sent to your registered email address with Zappos. We value your feedback and appreciate you for allowing us the opportunity to address this issue and make things right.

Rated 1 out of 5 stars

I used to love Zappos’s

I used to love Zappos’s. They were my go to, probably before being acquired by Amazon (which I was not aware of before placing this most recent order). I used to order shoes and other items because I knew if I ordered them before a certain time of day, they’d show up at my door the next day, free shipping. I’m still considered a “VIP member” however, just placed an order four days ago and apparently both items are being shipped separately and will arrive in different dates. The second item in my order, didn’t even get shipped until 3 to 4 days after placing my order!!
Order placed on June 23. June 24, I got no shipping updates. June 25, one item finally “arrived at seller facility” (whatever that means- j though my Zappos WAS the seller facility?). June 26, “package left seller facility.” it’s June 27 now and I have no idea where the package is. It’s supposedly due to arrive on June 29. Why is this taking so long nowadays. And that’s only ONE of the items I’ve ordered. The second item I ordered, didn’t even leave the facility for 4 days!!!
Also, the current “tracking number” for both of my shipments (from the same order), does not take me to the carrier website where I can actually track the packages and get updates. It’s very vague on the Zappos site.
What happened to the “old” Zappos?!???

I called Customer Service to inquire about the holdup and what changed, why business is done differently with them now as opposed to before. The gentleman who answered was very nice but had an extremely thick accent and was hard to understand. I never got a clear answer. It’s almost as if nobody there knew how Zappos used to run before the acquisition by Amazon. Customer service used to be great, the app used to be great. They used to pride themselves on customer service, and it worked. Everything seemed to run quite efficiently, from a Customer standpoint.

Looks like this place has gone down the drain over the years. I won’t be ordering from them ever again.

27 June 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We apologize for your recent experience with us and have thoroughly reviewed your case. A detailed solution has been sent to your registered email address with Zappos. We value your feedback and appreciate you for allowing us the opportunity to address this issue and make things right.

Rated 1 out of 5 stars

Completely dishonest

Completely dishonest, not the Zappos we all knew years ago. ALL PRODUCTS ON THEIR SITE IS FALSE. NONE OF WHAT THEY ADVERTISE IS ACTUALLY IN STOCK. Do NOT ORDER from them, the new Zappos are liars & scammers. You can never get a genuine person on the phone, on ‘chat’ or via email. It is all a facade.

9 June 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We sincerely apologize for your recent experience with us. We would genuinely appreciate the opportunity to review your situation and help resolve this matter. Since we are not able to find a Zappos account. Please reach out to our Customer Loyalty Team via phone, chat, or text so that we may assist you further. https://www.zappos.com/c/contact-us.

Rated 1 out of 5 stars

Doesn’t follow policy

I called Zappos’s and texted them requesting a price match and they told me that the retailer that I’m trying to match does not qualify.

They told me that the retailer is not US based although they have US presence, shipped from the US and are called (retailer)USA.

They told me to call a supervisor and I speak to a supervisor named Kristoff who tells me that they have an internal list of retailers they will match and that this is not one of them. I told them that this is not listed on their website and he tells me that it doesn’t need to be in that because price matching is a courtesy that they do not have to abide by any policy.

I told them that since they did not post the list and that I have met all the criteria posted on the policy that there shouldn’t be any reason why my retailer is excluded. He goes on to say that other retailers do not do this, but I give him examples of other competitors who clearly state which retailers they will or won’t match normally if they have a list. He just keeps telling me that he will not be matching and that they are not doing anything wrong so he wants to end the call. Then he gives me an example of how Macy’s doesn’t list a policy, which is irrelevant because they don’t have a price matching policy. During all of this he rudely continuously accuses me of putting words in his mouth or trying to misinterpret what he’s saying.

At this point, I find out that he is even unaware that Zappos‘s specifically mentions on their website a price matching policy. I am stunned that a supervisor of Zappos is unaware that the price matching policy is posted. I told him this and he says that it doesn’t matter and that he will have the tech team update the online policy. I tell him this is disingenuous and he says it is not and that he’s going to end the call.

Obviously, there were a lot of things that went wrong on this call but I definitely won’t be supporting this company in the future. Looks like they have a lot of complaints about their company.

16 June 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We sincerely apologize for your recent experience with us. We would genuinely appreciate the opportunity to review your situation and help resolve this matter. Please reach out to our Customer Loyalty Team via phone, chat, or text so that we may assist you further.

Rated 1 out of 5 stars

Declining Shoe Selection and Sizing Options

Declining Shoe Selection and Sizing Options

I am writing to express my frustration with the significant decline in shoe options available through the Zappos at Work program for Amazon employees.

In previous years, there was a wide variety of styles and sizes to choose from. Unfortunately, the selection has decreased considerably year after year. As someone with small feet, my options are now extremely limited. I was forced to select a pair that I knew would be uncomfortable and cause pain simply because there was nothing else available in my size.

The shoes currently offered are expensive, stiff, and uncomfortable — yet we are required to wear them. On top of that, I have to pay out of pocket for the difference that Amazon's allowance does not cover, for shoes I did not want in the first place.

I urge Zappos to expand the range of styles and sizes, particularly for smaller feet, so that Amazon employees can find safety shoes that are both compliant and comfortable. We should not have to choose between following policy and being in pain.

Thank you for your attention to this matter.

30 April 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We apologize for your recent experience with us and have thoroughly reviewed your case. A detailed solution has been sent to your registered email address with Zappos. We value your feedback and appreciate you for allowing us the opportunity to address this issue and make things right.

Rated 1 out of 5 stars

Wrong Item

I ordered a Steve Madden sandal and received the wrong order. I returned my item and they have yet to refund my money. Yet it took them less than a minute to take my money, but I have to wait 2-10 business days for a refund. They actually make you wait 10 business days. I will never order from them again. First and last time.

18 May 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We sincerely apologize for your recent experience with us. We would genuinely appreciate the opportunity to review your situation and help resolve this matter. Since we are not able to find a Zappos account. Please reach out to our Customer Loyalty Team via phone, chat, or text so that we may assist you further. https://www.zappos.com/c/contact-us

Rated 1 out of 5 stars

Not only did it take over 2 weeks to…

Not only did it take over 2 weeks to receive my order, my orthopedic sandals are some weird cheap plastic that has no substance. They also have no padding on the sole and the bottom is smooth plastic, it has no traction at all. You just slide every step. They also charge you for things you did not authorize. They charged me 3 times for my shoes and some program. Will never buy anything with out checking the BBB or scam reports.

8 May 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We sincerely apologize for your recent experience with us. Unfortunately we have no known account that has any active orders. We would genuinely appreciate the opportunity to review your situation and help resolve this matter. Please reach out to our Customer Loyalty Team via phone, chat, or text so that we may assist you further. https://www.zappos.com/c/contact-us

Rated 1 out of 5 stars

First time customer

First time customer: I ordered shoes for a special occasion one evening. Next morning I was told the order was canceled. Called CS; were nice. Set me up as VIP acct and sent shoes to my hotel. Didn't need the shoes; returned with return authorization. After 3 weeks, called CS to see about credit to my credit card. CS rep said return was received and credit would be issued "this week." That was last week, called CS again and after 12 minutes wasted CS said it would be issued today and would take "up to 10 business days to get through cc processing." Guess who won't order from Zappos ever again. Keep your VIP membership, Zappos. What I needed was reliable, prompt customer service!

18 May 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We apologize for your recent experience with us and have thoroughly reviewed your case. A detailed solution has been sent to your registered email address with Zappos. We value your feedback and appreciate you for allowing us the opportunity to address this issue and make things right.

Rated 5 out of 5 stars

Amazing place amazing people!

16 May 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

Thank you so much for your awesome review! We appreciate the chance to assist you with all your order needs. Please reach out to our CLT dept if you need any further help in the future :)

Rated 1 out of 5 stars

Zappos used to be my go to for shoes…

Zappos used to be my go to for shoes and other accessories. They no longer allow the amazon prime shipping even though they are affiliated (owned) by amazon. They seem to sell old bottom rack items that are available at discount stores. Placed my absolute last order two days ago. Live chat, which I waited 90 minutes for, told me they could not express my order after I asked if I could pay more for expedited shipping as I was going out of town. No deal I must wait five days for my order. Zappos needs to give up and collapse, they’re looking worse than DSW which by the way has much better merchandise and much better customer service. UPDATE. Received my two pairs of shoes and both pairs were dirty and were obviously worn outside as the treads were worn down.

12 May 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We apologize for your recent experience with us and have thoroughly reviewed your case. A detailed solution has been sent to your registered email address with Zappos. We value your feedback and appreciate you for allowing us the opportunity to address this issue and make things right.

Rated 1 out of 5 stars

Zappo's Think twice

Seriously think before you buy. Bought a Pair of Mens Sneakers May8 Checking Tracking it said Delivery May 13th. Nothing ever arrived. Zappo's Customer Service told me It will Arrive May 14th. Just Checked Tracking 5:00am May14th now it says Delivery May15th. When You use 3 dates and Still get it Wrong Zappo's is a Joke. May 15th Seriously how bad do you have to be to keep getting it Wrong. Terrible Company.....

8 May 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We sincerely apologize for your recent experience with us. We would genuinely appreciate the opportunity to review your situation and help resolve this matter. Since we are not able to find a Zappos account. Please reach out to our Customer Loyalty Team via phone, chat, or text so that we may assist you further. https://www.zappos.com/c/contact-us

Rated 2 out of 5 stars

They sent me wrong color mens sandles

They sent me wrong color mens sandles. I sent them 2 emails to support and no answers, First and last time I buy from them.
(I guess they are Millionaires)

4 May 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We apologize for your recent experience with us and have thoroughly reviewed your case. A detailed solution has been sent to your registered email address with Zappos. We value your feedback and appreciate you for allowing us the opportunity to address this issue and make things right.

Rated 1 out of 5 stars

1 star.

1 star.
I contacted support due to an issue with the app, and the agent ended up duplicating my order.
I was supposed to pay about $12 using an Amazon credit, but I was charged over $150.
Only part of the money was refunded, and no one resolved the issue after multiple contacts.
Very bad experience.

9 April 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We sincerely apologize for your recent experience with us. We would genuinely appreciate the opportunity to review your situation and help resolve this matter. Since we are not able to find a Zappos account. Please reach out to our Customer Loyalty Team via phone, chat, or text so that we may assist you further. https://www.zappos.com/c/contact-us

Rated 1 out of 5 stars

Broken tibia

Nothing against the brand just the first time I used a pair thumb Zappos broke my tibia zero out of 10 would not recommend

8 April 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We sincerely apologize for your recent experience with us. We would genuinely appreciate the opportunity to review your situation and help resolve this matter. Since we are not able to find a Zappos account. Please reach out to our Customer Loyalty Team via phone, chat, or text so that we may assist you further. https://www.zappos.com/c/contact-us

Rated 1 out of 5 stars

I ordered boots and they were too…

I ordered boots and they were too small. I called to exchange them and they told me it would be 30 days before I could get a store credit and that I could just order another pair. I don’t want to spend another $200 on boots while waiting to see if they even refund me properly and I need the boots within 2 weeks. I went on reeboks website and they were actually cheaper when I ordered the new size. Zappos used to be good, but it’s more expensive and has worse customer service.

20 April 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We wanted to personally reach out and apologize for your recent experience with us. We've reviewed your case carefully and have sent a detailed solution to your registered email address with Zappos. Thank you for giving us the opportunity to address this issue. We value your feedback and allowing us the opportunity to make things right.

Rated 1 out of 5 stars

Shoes arrived worn and in the wrong…

Shoes arrived worn and in the wrong box. There is absolutely no way the person who packed this was not aware of it. Awful.

17 April 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We sincerely apologize for your recent experience with us. We would genuinely appreciate the opportunity to review your situation and help resolve this matter. Since we are not able to find a Zappos account. Please reach out to our Customer Loyalty Team via phone, chat, or text so that we may assist you further. https://www.zappos.com/c/contact-us

Rated 1 out of 5 stars

I ordered from Belco.com and then I got…

I ordered from Belco.com and then I got a text confirmation that the charge would come from Zapostore on my bank account. Within minutes of that text I had 5 fraud alerts come through on my phone. I had to work with my bank to verify that the 5 charges from different stores were all fraudulent charges. I used this site without checking it out first. My son sent me a link for something specialized that we had been looking for. I went ahead and ordered against my better judgment, which is something I will never do again. I filed a bank dispute because I had not realized it was coming from the Zapostore site when this first happened. So the bank took off all the other charges that I did not make, but when I looked on the site for zapostore, it was nothing but a scam. All their reviews, people were claiming that they didn't receive their merchandise and that there were multiple fraudulent charges of $9.95 right after placing an order. That is what happened to me also, so it didn't take much to figure that one out.

So my bank suggested that I try to contact the company first and cancel the order and get a refund. I did just that. This company is so fraudulent that when I did find a number to contact them.I was told after they answered the phone with a simple hello, no company named. They wouldn't answer who they were with. When I asked them questions, the woman began to speak over me using vulgar language. Saying to me.... "suck my the di** and also to go f myself." That is not a legitimate company. Please check out the site first, as I should have. These people are running a big scam.

15 April 2026
Unprompted review
Zappos logo

Reply from Zappos

We sincerely apologize for your recent experience with us. We would genuinely appreciate the opportunity to review your situation and help resolve this matter. Since we are not able to find a Zappos account. Please reach out to our Customer Loyalty Team via phone, chat, or text so that we may assist you further. https://www.zappos.com/c/contact-us

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look